Další knihy autora

Zobrazení:Do řádku | Vedle sebe
Cena: 269

Finanční průvodce nefinančního manažera

Jak se rychle zorientovat v podnikových a projektových financích

Slavík Jakub


Publikace srozumitelně, čtivě a na názorných příkladech seznamuje techniky a další odborníky bez ekonomického vzdělání se základy finančního řízení podniků a projektů. Je určena jak lidem z praxe, tak i studentům VŠ. Díky knize čtenář porozumí základním principům finančního řízení v obvyklých situacích, do nichž se může nefinanční manažer dostat – například hodnocení finančního zdraví podniku, rozhodování o nákladech a cenách, rozhodování o investičním projektu, případně rozhodování o akvizici firmy nebo naopak o outsourcingu činností. Čtenář dále s pomocí knihy pochopí vazby mezi řízením financí a ostatními oblastmi managementu a porozumí řeči finančních odborníků, kterou pak dokáže sám používat. Toto zaměření na konkrétní situace a porozumění základním souvislostem čtenář ocení obzvláště ve chvíli, kdy je třeba rychle se zorientovat v problému a přijmout potřebné rozhodnutí.

17×24 cm | 176 stran | 978-80-247-4593-0 | Katalog. č. knihy: 3991
ks  
Detail knihy: Finanční průvodce nefinančního manažera Více o autorovi: Slavík Jakub
Cena: 299

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Slavík Jakub


Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

17×24 cm | 192 stran | 978-80-247-4819-1 | Katalog. č. knihy: 3187
ks  
Detail knihy: Marketing a strategické řízení ve veřejných službách Více o autorovi: Slavík Jakub
 
Akce, Soutěže, Slevy
Náš tip
Opráski sčeskí historje 2 jaz
72 stran

199 Kč
Katalog
Objednejte si zdarma katalog Grada 2014
Objednat Stáhnout PDF
Soubory a příklady u vyprodaných knih ke stažení
Stránky jsou aktualizovány k 31. 10. 2014, Copyright © 2014 GRADA Publishing, a.s.
Tyto stránky jsou registrovány na serveru TOPLIST

Copyright © 2005 GRADA Publishing, a.s.