Další knihy autora

Ušetříte 180 KčSleva67%

Finanční průvodce nefinančního manažera
Jak se rychle zorientovat v podnikových a projektových financích

Slavík Jakub


Publikace srozumitelně, čtivě a na názorných příkladech seznamuje techniky a další odborníky bez ekonomického vzdělání se základy finančního řízení podniků a projektů. Je určena jak lidem z praxe, tak i studentům VŠ. Díky knize čtenář porozumí základním principům finančního řízení v obvyklých situacích, do nichž se může nefinanční manažer dostat – například hodnocení finančního zdraví podniku, rozhodování o nákladech a cenách, rozhodování o investičním projektu, případně rozhodování o akvizici firmy nebo naopak o outsourcingu činností. Čtenář dále s pomocí knihy pochopí vazby mezi řízením financí a ostatními oblastmi managementu a porozumí řeči finančních odborníků, kterou pak dokáže sám používat. Toto zaměření na konkrétní situace a porozumění základním souvislostem čtenář ocení obzvláště ve chvíli, kdy je třeba rychle se zorientovat v problému a přijmout potřebné rozhodnutí.

Původní cena 269 Kč, současná cena 89

17×24 cm | 176 stran | 978-80-247-4593-0 | Katalog. č. knihy: 3991
ks  
Detail knihy: Finanční průvodce nefinančního manažera Více o autorovi: Slavík Jakub
Cena: 299

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Slavík Jakub


Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

17×24 cm | 192 stran | 978-80-247-4819-1 | Katalog. č. knihy: 3187
ks  
Detail knihy: Marketing a strategické řízení ve veřejných službách Více o autorovi: Slavík Jakub
 
Akce, Soutěže, Slevy
Náš tip
Nový občanský zákoník úplně pro všechny Ryšávková Veronika, Benátčanová Pavla, Prudíková Dana, Korbel František
304 stran

299 Kč
Katalog
Objednejte si zdarma katalog Grada 2014
Objednat Stáhnout PDF
Soubory a příklady u vyprodaných knih ke stažení
Stránky jsou aktualizovány k 15.08.2014, Copyright © 2014 GRADA Publishing, a.s.
Tyto stránky jsou registrovány na serveru TOPLIST

Copyright © 2005 GRADA Publishing, a.s.