0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

POP - In-store komunikace v praxi

Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5615
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
253  215 
Ihned ke stažení
i: 16628 n: 24763453r: 5615
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ
amnější roli v komunikaci se zákazníky.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy POP - In-store komunikace v praxi

Předmluva 9
Seznam autorů 11
O hlavních autorech 12
1. In-store marketing se představuje 15
1.1 In-store marketing jako součást marketingové komunikace 16
1.2 Pohled na místo prodeje a POP reklamu v minulosti a dnes 18
1.3 Jak POP reklama funguje? 20
1.4 POP nástroje v rámci komplexní komunikace značky 21
1.5 Budoucí vývoj v oblasti in-store komunikace 22
2. POP a in-store komunikace v České republice 25
2.1 Hlavní vývojová stádia maloobchodu v Česku v letech 1989-2008 26
2.2 Růst kupní síly a faktor času 28
2.3Vývoj oblasti in-store komunikace v souvislosti s vývojem maloobchodu 29
2.4 Postoje maloobchodu k in-store komunikaci 31
2.5 Co lze očekávat na poli in-store komunikace u nás 33
2.6 Česko versus svět 34
2.7 Nasazení POP v rychloobrátkových a ostatních oblastech 35
2.8 Pohled na nezávislý maloobchod 38
2.9 Aktuální situace POP a in-store komunikace v Česku 40
3. POP z pohledu zákazníka: psychologický proces nákupního chování a rozhodování 45
3.1 Místo prodeje jako jeden z rozhodujících faktorů nákupu 47
3.2 Smyslová komunikace v prodejních místech 49
3.3 "Nasycenostt" reklamou v jednotlivých médiích - potenciál místa prodeje 57
3.4 Měření efektivity POP nástrojů 60
3.5 Metodologie vyhodnocování efektivity POP médií 61
3.6 Názory spotřebitelů na in-store komunikaci 65
4. POP z pohledu maloobchodu 81
4.1 Marketingová komunikace v místech prodeje z pohledu zástupce
maloobchodního řetězce 82
4.2 Manuál využití POP prostředků v maloobchodních řetězcích 86
4.3 POP v prodejních kanálech 97
5. Využití POP prostředků v marketingové komunikaci zadavatelů 111
5.1 Výsledky výzkumu POPAI CE mezi tuzemskými zadavateli reklamy 112
5.2 Ověřování efektivity POP komunikace 114
5.3 Případové studie 119
6. Vlastnosti základních materiálů a jejich použití při výrobě POP 131
6.1 Jaký materiál zvolit pro výrobu POP? 132
6.2 Podmínky pro umístění POP prostředků v prostředí prodejních míst 134
6.3 Pojem kvality materiálu pro výrobu POP 136
6.4 Použitý materiál a finální design POP prostředků 136
6.5 Trendy v oblasti produkce POP 138
7. Nástup nových technologií - interaktivní média, multimediální POP prostředky 143
7.1 Obecný pohled na nástup nových technologií 144
7.2 Výhody použití prostředků digitální komunikace 148
7.3Spolupráce zadavatele reklamy, dodavatele nových technologií a majitele místa 149
7.4 Cena digitálních prostředků 150
7.5 Efektivita digitálních médií a její testování 151
7.6 Perspektivy a trendy vývoje nové generace in-store médií 156
7.7 Nové technologie a komplexnost služeb na trhu světelné reklamy 156
8. Role a budoucnost designu v POP aktivitách 159
8.1 Co si představit pod pojmem "designn"? 160
8.2 "Kvalitníí" a "nekvalitníí" design 162
8.3 Faktory ovlivňující design v POP 162
8.4 POP design ve světě 163
8.5 Současné trendy v oblasti designu 164
8.6 Budoucnost designu 166
8.7 Inovativní materiály a technologie 168
8.8 Význam kreativity v designu 169
8.9 Spolupráce designéra a zadavatele reklamy 170
8.10 Zážitek z nakupování 172
9. Případové studie ze zahraničí 175
9.1 Studie o POP ve Francii 176
9.2 Co ovlivňuje nákupy v parfumeriích? 177
9.3 Průzkum nákupních zvyklostí spotřebitelů u čerpacích stanic 183
9.4 Efektivita in-store komunikace v belgických supermarketech 185
9.5The Marketing at Retail Initiative: nový revoluční systém analýzy
v in-store komunikaci 186
9.6 Případová studie Hot Snacks z Velké Británie 188
9.7 POP nové generace zlepšují úroveň prodejních míst 192
10. Normy v POP 195
10.1 Normy týkající se styku s potravinami 196
10.2 Normy pro elektrické přístroje 196
10.3 Stavební normy 197
Brief k POP produktu 199
Lexikon odborných výrazů z oboru in-store komunikace 201
Použitá literatura 213
Zdroje grafů a fotografií 214

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2.48MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
POP - In-store komunikace v praxi
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2.48 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

POP - In-store komunikace v praxi

Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5615
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
253  215 
Ihned ke stažení
i: 16628 n: 24763453r: 5615
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ
amnější roli v komunikaci se zákazníky.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy POP - In-store komunikace v praxi

Předmluva 9
Seznam autorů 11
O hlavních autorech 12
1. In-store marketing se představuje 15
1.1 In-store marketing jako součást marketingové komunikace 16
1.2 Pohled na místo prodeje a POP reklamu v minulosti a dnes 18
1.3 Jak POP reklama funguje? 20
1.4 POP nástroje v rámci komplexní komunikace značky 21
1.5 Budoucí vývoj v oblasti in-store komunikace 22
2. POP a in-store komunikace v České republice 25
2.1 Hlavní vývojová stádia maloobchodu v Česku v letech 1989-2008 26
2.2 Růst kupní síly a faktor času 28
2.3Vývoj oblasti in-store komunikace v souvislosti s vývojem maloobchodu 29
2.4 Postoje maloobchodu k in-store komunikaci 31
2.5 Co lze očekávat na poli in-store komunikace u nás 33
2.6 Česko versus svět 34
2.7 Nasazení POP v rychloobrátkových a ostatních oblastech 35
2.8 Pohled na nezávislý maloobchod 38
2.9 Aktuální situace POP a in-store komunikace v Česku 40
3. POP z pohledu zákazníka: psychologický proces nákupního chování a rozhodování 45
3.1 Místo prodeje jako jeden z rozhodujících faktorů nákupu 47
3.2 Smyslová komunikace v prodejních místech 49
3.3 "Nasycenostt" reklamou v jednotlivých médiích - potenciál místa prodeje 57
3.4 Měření efektivity POP nástrojů 60
3.5 Metodologie vyhodnocování efektivity POP médií 61
3.6 Názory spotřebitelů na in-store komunikaci 65
4. POP z pohledu maloobchodu 81
4.1 Marketingová komunikace v místech prodeje z pohledu zástupce
maloobchodního řetězce 82
4.2 Manuál využití POP prostředků v maloobchodních řetězcích 86
4.3 POP v prodejních kanálech 97
5. Využití POP prostředků v marketingové komunikaci zadavatelů 111
5.1 Výsledky výzkumu POPAI CE mezi tuzemskými zadavateli reklamy 112
5.2 Ověřování efektivity POP komunikace 114
5.3 Případové studie 119
6. Vlastnosti základních materiálů a jejich použití při výrobě POP 131
6.1 Jaký materiál zvolit pro výrobu POP? 132
6.2 Podmínky pro umístění POP prostředků v prostředí prodejních míst 134
6.3 Pojem kvality materiálu pro výrobu POP 136
6.4 Použitý materiál a finální design POP prostředků 136
6.5 Trendy v oblasti produkce POP 138
7. Nástup nových technologií - interaktivní média, multimediální POP prostředky 143
7.1 Obecný pohled na nástup nových technologií 144
7.2 Výhody použití prostředků digitální komunikace 148
7.3Spolupráce zadavatele reklamy, dodavatele nových technologií a majitele místa 149
7.4 Cena digitálních prostředků 150
7.5 Efektivita digitálních médií a její testování 151
7.6 Perspektivy a trendy vývoje nové generace in-store médií 156
7.7 Nové technologie a komplexnost služeb na trhu světelné reklamy 156
8. Role a budoucnost designu v POP aktivitách 159
8.1 Co si představit pod pojmem "designn"? 160
8.2 "Kvalitníí" a "nekvalitníí" design 162
8.3 Faktory ovlivňující design v POP 162
8.4 POP design ve světě 163
8.5 Současné trendy v oblasti designu 164
8.6 Budoucnost designu 166
8.7 Inovativní materiály a technologie 168
8.8 Význam kreativity v designu 169
8.9 Spolupráce designéra a zadavatele reklamy 170
8.10 Zážitek z nakupování 172
9. Případové studie ze zahraničí 175
9.1 Studie o POP ve Francii 176
9.2 Co ovlivňuje nákupy v parfumeriích? 177
9.3 Průzkum nákupních zvyklostí spotřebitelů u čerpacích stanic 183
9.4 Efektivita in-store komunikace v belgických supermarketech 185
9.5The Marketing at Retail Initiative: nový revoluční systém analýzy
v in-store komunikaci 186
9.6 Případová studie Hot Snacks z Velké Británie 188
9.7 POP nové generace zlepšují úroveň prodejních míst 192
10. Normy v POP 195
10.1 Normy týkající se styku s potravinami 196
10.2 Normy pro elektrické přístroje 196
10.3 Stavební normy 197
Brief k POP produktu 199
Lexikon odborných výrazů z oboru in-store komunikace 201
Použitá literatura 213
Zdroje grafů a fotografií 214

O Autorovi

Boček Martin
Absolvent Karlovy univerzity (obor geologie) a Vysoké školy ekonomické v Praze (obor marketing a management). Svoji profesní kariéru zaměřenou na marketing (výzkum a chápání trhu) zahájil ve společnos ti ACNielsen, následně prošel společnostmi Citibank a Unilever, kde byl odpovědný za marketingové studie pro střední a východní Evropu. Již šestým rokem působí na pozici Business Development Manager ve společnosti Ipsos-Tambor, kde se zabývá především praktickou interpretací výsledků výzkumu trhu a rozvojem obchodních aktivit společno sti. Podílí se na projektech POPAI spojených s in-store problematikou, přednáší na marketingových konferencích, na vysokých školách v kurzech zaměřených na marketing/výzkum trhu a přispívá do marketin gových periodik. Ve svém volném času se nejraději věnuje rodině a přátelům, sportu, hudbě a šachům.
Jesenský Daniel
Již od roku 1993 aktivně působí v oblasti marketingu a in-store marketingové komunikace. Kromě stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení) je prezidentem oborové asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru České marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu. V asociaci POPAI se dlouhodobě zabývá především in-store marketingovou teorií a výzkumem. Vystudoval strategický management na Nottingham Trent University/BIBS a mezinárodni marketing na francouzské ESCEM. Doktorát obhájil na School of Business and Economics, University of Jyvaskyla ve Finsku. V roce 2011 získal certifikát lektora marketingu od České marketingové společnosti a vyučuje na Vysoké škole ekonomické a Univerzitě Karlově. Je autorem mnoha odborných článků a spoluautorem řady knih, např. POP – In store komunikace v praxi (2009), Emoce v marketingu (2014) nebo Marketingová komunikace (2016), vydaných nakladatelstvím Grada Publishing. Od roku 2013 je členem Vědecké rady Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Krofiánová Daniela
Studovala na lyceu Clauda Debussyho v Saint Germain-en-Laye ve Francii a na Vysoké škole ekonomické v Praze (obor ekonomika a řízení zahraničního obchodu), dále absolvovala odborné stáže v oboru marke tingu v Belgii a ve Francii. Od roku 1999 zajišťovala organizaci odborných mezinárodních konferencí v oblasti marketingu a maloobchodu, které byly pořádány vydavatelstvím Výběr Media s.r.o., jako například Merchandising Forum, Ad vertising & Retail Forum, Trade & Marketing Forum. Rovněž zajišťovala realizaci projektu mezinárodní soutěže v oboru in-store komunikace "Pop Awards Zlatá korunaa". Současně působila jako redaktorka ča sopisu In-store marketing. Od roku 2002 vykonává funkci generální manažerky středoevropské pobočky asociace POPAI, která celosvětově reprezentuje obor in-store marketingu a komunikace v prodejních místech. V rámci této činnosti organizuje kontinuální vzdělávací program, odbornou soutěž POPAI Student Award a podílí se na průzkumových a dalších projektech, které realizuje POPAI Central Europe. Účastní se mezinárodních akcí sv ětové asociace POPAI i odborných akcí dalších zahraničních institucí. Je autorkou a spoluautorkou řady odborných článků v oblasti in-store marketingu, které jsou publikovány v odborných časopisech v Česku a na Slovensku.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 212 
E-kniha 180 
E-kniha 209 
Tištěná 297 
E-kniha 252 
Tištěná 254 
E-kniha 216 
E-kniha 358 
E-kniha 332 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.