0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Hry v mateřské škole v teorii a praxi

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3260
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161  129  -20 %
Ihned ke stažení
i: 23898 n: 24768366r: 3260
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Hry v mateřské škole v teorii a praxi

Úvod I. HRA V TEORII A PRAXI 1. Něco málo o teorii hry 2. Volná hra 2.1 Znaky hry 2.2 Co dítěti hra přináší 2.2.1 Kognitivní rozvoj 2.2.2 Sociální rozvoj 2.2.3 Pohybový rozvoj 2.3 Hra a pravidla 2.4 Jak si hraje batole 2.5 Jak si hraje dítě mezi třetím a šestým rokem 2.5.1 Potřeba konstruovat 2.5.2 Potřeba zvládat svoje tělo a prostor 2.5.3 Potřeba vyrovnat se s okolním světem – vytvářet a naplňovat reálný příběh 2.5.4 Potřeba ztvárnit náměty z dětské literatury a z médií 2.5.5 Potřeba měnit skutečnost – vytvářet a naplňovat fiktivní příběh 2.5.6 Potřeba hrového partnera 2.5.7 Potřeba soupeřit a spolupracovat 3. Místo hry v mateřské škole 3.1 Dětská skupina 3.1.1 Věkově smíšená 3.1.2 Věkově stejnorodá 3.1.3 Negativní jevy ve skupině 3.2 Hry řízené a didaktické 3.2.1 Strukturované hry 3.2.2 Počítačové hry 3.3 Hra a její terapeutické možnosti 3.4 Úloha učitelky při volné hře dětí 3.4.1 Pozorování 3.4.2 Akceptace, empatie, autenticita 3.4.3 Facilitace a verbalizování procesu hry 3.5 Úloha učitelky při organizovaných hrách Literatura II. PRAKTICKÝ INSPIROMAT 1. Záměr praktické části 2. Hry 1. Hry aktivizující 2. Hry zlepšující koncentraci 3. Hry na seznamování 4. Hry kontaktní 5. Hry procvičující artikulaci 6. Hry komunikační 7. Hry interakční 8. Hry pohybové 9. Hry kooperativní 10. Hry dramatické – průpravné 11. Hry dramatické – strukturované 3. Pár vět na závěr Literatura Seznam her

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 7.41MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Hry v mateřské škole v teorii a praxi
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 7.41 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Hry v mateřské škole v teorii a praxi

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3260
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161  129  -20 %
Ihned ke stažení
i: 23898 n: 24768366r: 3260
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Hry v mateřské škole v teorii a praxi

Úvod I. HRA V TEORII A PRAXI 1. Něco málo o teorii hry 2. Volná hra 2.1 Znaky hry 2.2 Co dítěti hra přináší 2.2.1 Kognitivní rozvoj 2.2.2 Sociální rozvoj 2.2.3 Pohybový rozvoj 2.3 Hra a pravidla 2.4 Jak si hraje batole 2.5 Jak si hraje dítě mezi třetím a šestým rokem 2.5.1 Potřeba konstruovat 2.5.2 Potřeba zvládat svoje tělo a prostor 2.5.3 Potřeba vyrovnat se s okolním světem – vytvářet a naplňovat reálný příběh 2.5.4 Potřeba ztvárnit náměty z dětské literatury a z médií 2.5.5 Potřeba měnit skutečnost – vytvářet a naplňovat fiktivní příběh 2.5.6 Potřeba hrového partnera 2.5.7 Potřeba soupeřit a spolupracovat 3. Místo hry v mateřské škole 3.1 Dětská skupina 3.1.1 Věkově smíšená 3.1.2 Věkově stejnorodá 3.1.3 Negativní jevy ve skupině 3.2 Hry řízené a didaktické 3.2.1 Strukturované hry 3.2.2 Počítačové hry 3.3 Hra a její terapeutické možnosti 3.4 Úloha učitelky při volné hře dětí 3.4.1 Pozorování 3.4.2 Akceptace, empatie, autenticita 3.4.3 Facilitace a verbalizování procesu hry 3.5 Úloha učitelky při organizovaných hrách Literatura II. PRAKTICKÝ INSPIROMAT 1. Záměr praktické části 2. Hry 1. Hry aktivizující 2. Hry zlepšující koncentraci 3. Hry na seznamování 4. Hry kontaktní 5. Hry procvičující artikulaci 6. Hry komunikační 7. Hry interakční 8. Hry pohybové 9. Hry kooperativní 10. Hry dramatické – průpravné 11. Hry dramatické – strukturované 3. Pár vět na závěr Literatura Seznam her

O Autorovi

Koťátková Soňa
Dlouhodobě se zabývá vybranými oblastmi pedagogiky ve vztahu k předškolnímu a primárnímu vzdělávání, především se zaměřuje na rozvoj osobnosti učitele a žáka, na komunikaci a pracovní klima ve škole. V předškolní pedagogice se orientuje na základní znak dětství - hru, na sociální učení, na projektové plánování v práci pedagoga a multikulturní možnosti výchovy.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 297 
E-kniha 238  -20 %
Tištěná 195 
E-kniha 156  -20 %
Tištěná 339 
E-kniha 271  -20 %
E-kniha 203  -20 %
E-kniha 203  -20 %
E-kniha 102  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.