0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6893
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161  137 
Ihned ke stažení
i: 19142 n: 24781808r: 6893
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník A-Z agenda setting alignment amerikanizace politických kampaní benchmark polls brand/branding brushfire polls bumerangový účinek dealignment direct marketing (přímý marketing) dvojnásobně poškozující účinek / efekt dvojí škody elektronizace volební kampaně estetizace focus group follow-up polls framing (rámcování, rámování události, nosné rámcování) guerillový marketing GOTV grassroots horká fáze kampaně image maker internacionalizace politické komunikace internal marketing kampaň kampaň minimální kampaň mobilizační kampaň moderní kampaň negativní kampaň ofenzivní kampaň orientovaná marketingově kampaň orientovaná na voliče kampaň orientovaná stranicky kampaň permanentní (kontinuální) kampaň postmoderní kampaň pozitivní (obhajovací) kampaň premoderní kampaň profesionállní kampaň skrytě útočná kampaň srovnávací (kontrastní, protikladná) kampaň útočná komplexní politický marketing (KPM) koncept volebního trhu kontrakampaň lídr lobbing marketingová teorie marketingový proces opinion makers packaging personalizace politický management politické poradenství a konzultanství politický marketing positioning postavení stran na trhu PR v politickém marketingu priming principy politického marketingu - 4P prodejně orientovaná strana (POP) propaganda public affairs realignment rebranding relationship marketing segmentace volebního trhu soupeř specialista spin doctor / spin doctoring stoupenec strategie politických stran / politické strategie syndrom oběti (spin syndrome) teorie kognitivních účinků teorie racionálního výběru (teorie racionální volby, rational choice theory, rational action theory) teorie veřejného mínění teorie volebního chování tón kampaně tržně orientovaná strana (TOP) tvorba kampaně (princip "5MM"; informační lobbing) vagonový efekt (bandwagon effect) videopolitika virální marketing vojenské strategie v politice volební apel volební načasování volební strategie vyděděncův efekt (underdog effect) výrobkově orientovaná strana (VOP) výzkum veřejného mínění zacílení (targeting) Obrazová příloha Literatura

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 9.24MB | 4.88MB | 4.84MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Slovník politického managementu a volebního marketingu

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 9.24 MB | 4.88 MB | 4.84 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6893
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161  137 
Ihned ke stažení
i: 19142 n: 24781808r: 6893
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník A-Z agenda setting alignment amerikanizace politických kampaní benchmark polls brand/branding brushfire polls bumerangový účinek dealignment direct marketing (přímý marketing) dvojnásobně poškozující účinek / efekt dvojí škody elektronizace volební kampaně estetizace focus group follow-up polls framing (rámcování, rámování události, nosné rámcování) guerillový marketing GOTV grassroots horká fáze kampaně image maker internacionalizace politické komunikace internal marketing kampaň kampaň minimální kampaň mobilizační kampaň moderní kampaň negativní kampaň ofenzivní kampaň orientovaná marketingově kampaň orientovaná na voliče kampaň orientovaná stranicky kampaň permanentní (kontinuální) kampaň postmoderní kampaň pozitivní (obhajovací) kampaň premoderní kampaň profesionállní kampaň skrytě útočná kampaň srovnávací (kontrastní, protikladná) kampaň útočná komplexní politický marketing (KPM) koncept volebního trhu kontrakampaň lídr lobbing marketingová teorie marketingový proces opinion makers packaging personalizace politický management politické poradenství a konzultanství politický marketing positioning postavení stran na trhu PR v politickém marketingu priming principy politického marketingu - 4P prodejně orientovaná strana (POP) propaganda public affairs realignment rebranding relationship marketing segmentace volebního trhu soupeř specialista spin doctor / spin doctoring stoupenec strategie politických stran / politické strategie syndrom oběti (spin syndrome) teorie kognitivních účinků teorie racionálního výběru (teorie racionální volby, rational choice theory, rational action theory) teorie veřejného mínění teorie volebního chování tón kampaně tržně orientovaná strana (TOP) tvorba kampaně (princip "5MM"; informační lobbing) vagonový efekt (bandwagon effect) videopolitika virální marketing vojenské strategie v politice volební apel volební načasování volební strategie vyděděncův efekt (underdog effect) výrobkově orientovaná strana (VOP) výzkum veřejného mínění zacílení (targeting) Obrazová příloha Literatura

O Autorovi

Kubáček Jan
Autor je vzděláním politolog, působil jako poradce a nadále radí jednomu premiérovi, dvěma vicepremiérům a osmi ministrům. Jeho specializací a zálibou jsou komunikační analýzy, politické strategie a p olitický management, politická psychologie a sociologie, eliminace a prevence manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací. Přednáší na několika vysokých školách a odborných institutech v České republice i v zahraničí. Vedle toho pracuje jako analytik, konzultant a odborný lektor pro privátní i veřejný sektor. Je autorem více než 500 odborných a popularizačních článků a analýz, něko lika odborných knih a studií.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 115 
E-kniha 115 
Tištěná 199  -47 %
E-kniha 274 
Tištěná 149  -48 %
E-kniha 209 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.