0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Týmová spolupráce

Jak efektivně vést tým pro dosažení nejlepších výsledků

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4297
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
116  99 
Ihned ke stažení
i: 24262 n: 24760995r: 4297
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Tým, který pracuje podle principů týmové spolupráce, dokáže úspěšněji a efektivněji dosahovat stanovených cílů. Vedoucí a členové týmů, manažeři, personalisté či lektoři najdou v knize prakticky využitelné informace týkající se práce v týmu. Dozvíte se, co ovlivňuje efektivitu týmu, jaká jsou pozivita a rizika týmové spolupráce či jak správně stanovit cíle týmu. Poznáte možné způsoby spolupráce a techniky vhodné pro použití v různých situacích, které členové týmu musejí zvládat - od technik pro hledání nápadů a technik pro tvořivé posuzování nápadů přes techniky vhodné pro rozhodování až po tvorbu konsensu a poskytování zpětné vazby. Zjistíte, jakou funkci v týmu zastává vůdce a jak vybírat členy týmu a díky testu týmových rolí se můžete dozvědět, jakou roli v týmu plníte. Nakonec poznáte, jak funguje a čím je prospěšný sociálněpsychologický výcvik jako metoda nácviku schopností a dovedností pro týmovou spolupráci. Čtivě a prakticky podané informace doplňují příklady a tipy pro praxi.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Týmová spolupráce

O autorce 7
Předmluva 9
1. kapitola
ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKY TÝMU 11
1.1 Pojetí týmu 12
1.2 Charakteristiky týmu 15
Pozitiva týmu a základní charakteristiky 16
1.3 Funkce týmu 18
1.4 Velikost týmů 19
2. kapitola
CÍLE 21
2.1 Druhy cílů 22
2.2 Definice cílů 23
3. kapitola
ROLE V TÝMU 27
3.1 Vůdce týmu 28
3.2 Výběr členů týmu 29
Profesní zdatnost 29
Osobní vlastnosti 30
TÝMOVÉ ROLE 32
3.3 Týmové role podle Belbina 32
3.4 Změny ve složení týmů 38
3.5 Sebepoznání 38
4. kapitola
EFEKTIVITA TÝMU 43
4.1 Synergický efekt 44
4.2 Podmínky efektivity 44
Spolupráce 46
Důvěra 46
Soudržnost 47
4.3 Faktory omezující efektivitu týmu 48
5. kapitola
PROCES TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE 51
5.1 Týmová spolupráce jako proces 52
5.2 Stadia spolupráce 53
3.3 Kritické faktory 55
Konflikt 55
Ztráta zájmu 56
Nerozhodnost 57
5.4 Bariéry týmové spolupráce 57
5.5 Předpoklady úspěšné týmové spolupráce 59
6. kapitola
TECHNIKY TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE 61
6.1 Techniky pro hledání nápadů 63
Brainstorming 63
Banka nápadů 64
Myšlenkové mapy 65
6.2 Techniky vhodné pro tvořivé posuzování nápadů 67
Blýskavice 68
Anonymní posuzování 68
Metoda „Philips 66“ 69
6.3 Techniky vhodné pro rozhodování 70
Rozhodování na základě bodování 71
Rozhodování na základě jednoho kritéria 72
Vícekriteriální rozhodování s váhami 72
6.4 Tvorba konsensu 73
Příprava na jednání 74
Průběh jednání 75
Závěr jednání 75
Atmosféra jednání 75
6.5 Poskytování zpětné vazby 76
7. kapitola
SOCIÁLNÉPSYCHOLOGICKÝ VÝCVIK 77
7.1 Vymezení sociálněpsychologického výcviku 78
7.2 Historie sociálněpsychologického výcviku 80
7.3 Cíle sociálněpsychologického výcviku 81
7.4 Metody sociálněpsychologického výcviku 84
Interakční výcvikové programy 85
Příloha: Test týmových rolí 93
Použitá literatura 103

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.69MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Týmová spolupráce
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.69 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Týmová spolupráce

Jak efektivně vést tým pro dosažení nejlepších výsledků

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4297
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
116  99 
Ihned ke stažení
i: 24262 n: 24760995r: 4297
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Tým, který pracuje podle principů týmové spolupráce, dokáže úspěšněji a efektivněji dosahovat stanovených cílů. Vedoucí a členové týmů, manažeři, personalisté či lektoři najdou v knize prakticky využitelné informace týkající se práce v týmu. Dozvíte se, co ovlivňuje efektivitu týmu, jaká jsou pozivita a rizika týmové spolupráce či jak správně stanovit cíle týmu. Poznáte možné způsoby spolupráce a techniky vhodné pro použití v různých situacích, které členové týmu musejí zvládat - od technik pro hledání nápadů a technik pro tvořivé posuzování nápadů přes techniky vhodné pro rozhodování až po tvorbu konsensu a poskytování zpětné vazby. Zjistíte, jakou funkci v týmu zastává vůdce a jak vybírat členy týmu a díky testu týmových rolí se můžete dozvědět, jakou roli v týmu plníte. Nakonec poznáte, jak funguje a čím je prospěšný sociálněpsychologický výcvik jako metoda nácviku schopností a dovedností pro týmovou spolupráci. Čtivě a prakticky podané informace doplňují příklady a tipy pro praxi.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Týmová spolupráce

O autorce 7
Předmluva 9
1. kapitola
ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKY TÝMU 11
1.1 Pojetí týmu 12
1.2 Charakteristiky týmu 15
Pozitiva týmu a základní charakteristiky 16
1.3 Funkce týmu 18
1.4 Velikost týmů 19
2. kapitola
CÍLE 21
2.1 Druhy cílů 22
2.2 Definice cílů 23
3. kapitola
ROLE V TÝMU 27
3.1 Vůdce týmu 28
3.2 Výběr členů týmu 29
Profesní zdatnost 29
Osobní vlastnosti 30
TÝMOVÉ ROLE 32
3.3 Týmové role podle Belbina 32
3.4 Změny ve složení týmů 38
3.5 Sebepoznání 38
4. kapitola
EFEKTIVITA TÝMU 43
4.1 Synergický efekt 44
4.2 Podmínky efektivity 44
Spolupráce 46
Důvěra 46
Soudržnost 47
4.3 Faktory omezující efektivitu týmu 48
5. kapitola
PROCES TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE 51
5.1 Týmová spolupráce jako proces 52
5.2 Stadia spolupráce 53
3.3 Kritické faktory 55
Konflikt 55
Ztráta zájmu 56
Nerozhodnost 57
5.4 Bariéry týmové spolupráce 57
5.5 Předpoklady úspěšné týmové spolupráce 59
6. kapitola
TECHNIKY TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE 61
6.1 Techniky pro hledání nápadů 63
Brainstorming 63
Banka nápadů 64
Myšlenkové mapy 65
6.2 Techniky vhodné pro tvořivé posuzování nápadů 67
Blýskavice 68
Anonymní posuzování 68
Metoda „Philips 66“ 69
6.3 Techniky vhodné pro rozhodování 70
Rozhodování na základě bodování 71
Rozhodování na základě jednoho kritéria 72
Vícekriteriální rozhodování s váhami 72
6.4 Tvorba konsensu 73
Příprava na jednání 74
Průběh jednání 75
Závěr jednání 75
Atmosféra jednání 75
6.5 Poskytování zpětné vazby 76
7. kapitola
SOCIÁLNÉPSYCHOLOGICKÝ VÝCVIK 77
7.1 Vymezení sociálněpsychologického výcviku 78
7.2 Historie sociálněpsychologického výcviku 80
7.3 Cíle sociálněpsychologického výcviku 81
7.4 Metody sociálněpsychologického výcviku 84
Interakční výcvikové programy 85
Příloha: Test týmových rolí 93
Použitá literatura 103

O Autorovi

Kolajová Lenka
Vystudovala Univerzitu Karlovu, Fakultu filozofickou, obor psychologie (1992). Prošla pětiletým psychoanalytickým výcvikem při Institutu aplikované psychoanalýzy (1993–1997). V roce 2002 absolvovala v rámci celoživotního vzdělávání studium se zaměřením na aplikovanou sociální psychologii. Získala klinickou praxi jako terapeut a diagnostik v Psychiatrické léčebně v Bohnicích při léčbě závislostí. P racovala jako manažer pro lidské zdroje v soukromém sektoru. Působila jako poradce a spolupracovník personálně poradenských společností. Od roku 1996 působí jako nezávislý poradce, lektor a kouč manaž erských a sociálních dovedností. Jedná se o rozmanitá témata jako např. komunikační dovednosti, vztahové strategie, vedení a motivace lidí, týmová spolupráce, zvládání konfliktů, obrana proti manipula ci, zvládání stresu a relaxační techniky, obchodní, komunikační a vztahové dovednosti, prezentační dovednosti , time management a jiné. Pracuje na projektech a výcvikových programech pro významné spol ečnosti na našem i zahraničním trhu: Pojišťovna Generali, Tatra banka Slovenská republika, Ikea, Baxter BioScience, Copy General apod. Publikuje v odborných časopisech a trvale spolupracuje s nakladat elstvím Burda Media.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 271 
E-kniha 230 
Tištěná 212 
E-kniha 180 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.