0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Agresivita a kriminalita školní mládeže

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 28.2.2017 1:53
i: 15798 n: 24723105r: 4967
E-kniha
PDF
212
Ihned ke stažení
i: 15799 n: 24768793r: 4967
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
V posledních letech začalo stoupat procento dětí, které mají problémy s chováním, v klasických třídách a vyučovacích hodinách jsou nezvladatelné, narušují chod celé třídy, do jisté míry znamenají i ohrožení ostatních spolužáků. Učitelé jsou při jejich vedení bezbranní a bezradní a mnohdy se i jejich rodiče dostávají do pozice bezmocných a nešťastných lidí. Publikace proto odpovídá na otázky, které slýchá většina odborníků zabývajících se patologickým chováním dětí a mládeže: "Co se s dnešními dětmi děje, že jsou takové??", "Jak je možné, že to, co v chování dětí bylo před dvaceti lety nepředstavitelné, se dnes stává normou??" Renomovaný český autor seznamuje pedagogickou veřejnost a studenty učitelství se způsoby agresivního chování dětí a mládeže ve škole, s druhy agresí, s nimiž se mohou setkat ve školním prostředí, a s jejich příčinami a důsledky pro další vývoj jedince.

Z obsahu knihy Agresivita a kriminalita školní mládeže

Úvod

1. Agresivita a agrese - rozdíl
1.1 Příčiny zvýšené agresivity u jedince
1.2 Agresivita sloužící k dosažení vytyčeného cíle
1.3 Agresivita zapříčiněná organickým poškozením mozku
1.4 Agresivita spojená s tzv. "výchovnou slepotouu" rodiče
1.5 Agresivita u dětí s neuspokojenou bazální jistotou

2. Směry agrese
2.1 Agrese vybitá na neživém předmětu
2.2 Agrese vybitá na zvířeti
2.3 Autoagrese

3. Dělení agresí
3.1 Přímá a nepřímá agrese x verbální a fyzická agrese x aktivita a pasivita
3.2 Agrese emocionální x frustrační x instrumentální
3.2.1 Emocionální agrese
3.2.2 Frustrační agrese
3.2.3 Agrese instrumentální
3.3 Moyerova klasifikace agresí
3.3.1 Predátorská agrese
3.3.2 Agrese mezi samci (nebo samicemi)
3.3.3 Agrese vyvolaná strachem
3.3.4 Agrese dráždivá
3.3.5 Rodičovská agrese
3.3.6 Sexuální agrese
3.3.7 Agrese jako obrana teritoria
3.3.8 Závěr

4. Příčiny zvýšeného výskytu agrese u dětí a mládeže
4.1 Potvrzování funkčnosti agrese
4.2 Nečitelnost ve výchově
4.3 Výrazný nesoulad v hranicích školy a rodiny
4.4 Agrese a vliv party (subkultury)
4.5 Předčasná "selekcee" dětí školního věku
4.6 Mediální násilí

5. Zvládání a řešení agrese

6. Poruchy chování související s agresivním chováním a kriminalitou dětí a mládeže
6.1 ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) - hyperaktivita s poruchou osobnosti
6.1.1 Základní příznaky ADHD
6.2 Opoziční porucha chování
6.3 Lhaní
6.4 Krádeže
6.5 Záškoláctví
6.5.1 Možnosti opatření ke snížení výskytu záškoláctví
6.6 Útěky a toulky
6.7 Porucha chování s protispolečenskými rysy

7. Šikana jako varianta agresivního chování
7.1 Charakteristika šikanujícího chování
7.2 Směry šikany
7.3 Vývojová stadia šikany
7.3.1 Ostrakismus
7.3.2 Fyzická agrese a psychická manipulace
7.3.3 Vytvoření jádra
7.3.4 Vytváření norem
7.3.5 Totalita
7.4 Varovné signály šikany
7.5 Varovná místa šikany
7.6 Typologie agresorů a obětí
7.6.1 Typologie agresorů
7.6.2 Typologie obětí
7.7 První pomoc při výskytu šikanujícího chování ve škole
7.8 Šikana z právního hlediska

Přílohy

Literatura

Tištěná kniha

Datum vydání: 27. 10. 2009
Katalogové číslo: 2720
ISBN: 978-80-247-2310-5
Formát / stran: 144×207, 152 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.6MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Agresivita a kriminalita školní mládeže
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 27. 10. 2009
Katalogové číslo: 2720
ISBN: 978-80-247-2310-5
Formát / stran: 144×207, 152 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.6MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Agresivita a kriminalita školní mládeže

V posledních letech začalo stoupat procento dětí, které mají problémy s chováním, v klasických třídách a vyučovacích hodinách jsou nezvladatelné, narušují chod celé třídy, do jisté míry znamenají i ohrožení ostatních spolužáků. Učitelé jsou při jejich vedení bezbranní a bezradní a mnohdy se i jejich rodiče dostávají do pozice bezmocných a nešťastných lidí. Publikace proto odpovídá na otázky, které slýchá většina odborníků zabývajících se patologickým chováním dětí a mládeže: "Co se s dnešními dětmi děje, že jsou takové??", "Jak je možné, že to, co v chování dětí bylo před dvaceti lety nepředstavitelné, se dnes stává normou??" Renomovaný český autor seznamuje pedagogickou veřejnost a studenty učitelství se způsoby agresivního chování dětí a mládeže ve škole, s druhy agresí, s nimiž se mohou setkat ve školním prostředí, a s jejich příčinami a důsledky pro další vývoj jedince.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 28.2.2017 1:53
i: 15798 n: 24723105r: 4967
E-kniha
PDF
212
Ihned ke stažení
i: 15799 n: 24768793r: 4967

Z obsahu knihy Agresivita a kriminalita školní mládeže

Úvod

1. Agresivita a agrese - rozdíl
1.1 Příčiny zvýšené agresivity u jedince
1.2 Agresivita sloužící k dosažení vytyčeného cíle
1.3 Agresivita zapříčiněná organickým poškozením mozku
1.4 Agresivita spojená s tzv. "výchovnou slepotouu" rodiče
1.5 Agresivita u dětí s neuspokojenou bazální jistotou

2. Směry agrese
2.1 Agrese vybitá na neživém předmětu
2.2 Agrese vybitá na zvířeti
2.3 Autoagrese

3. Dělení agresí
3.1 Přímá a nepřímá agrese x verbální a fyzická agrese x aktivita a pasivita
3.2 Agrese emocionální x frustrační x instrumentální
3.2.1 Emocionální agrese
3.2.2 Frustrační agrese
3.2.3 Agrese instrumentální
3.3 Moyerova klasifikace agresí
3.3.1 Predátorská agrese
3.3.2 Agrese mezi samci (nebo samicemi)
3.3.3 Agrese vyvolaná strachem
3.3.4 Agrese dráždivá
3.3.5 Rodičovská agrese
3.3.6 Sexuální agrese
3.3.7 Agrese jako obrana teritoria
3.3.8 Závěr

4. Příčiny zvýšeného výskytu agrese u dětí a mládeže
4.1 Potvrzování funkčnosti agrese
4.2 Nečitelnost ve výchově
4.3 Výrazný nesoulad v hranicích školy a rodiny
4.4 Agrese a vliv party (subkultury)
4.5 Předčasná "selekcee" dětí školního věku
4.6 Mediální násilí

5. Zvládání a řešení agrese

6. Poruchy chování související s agresivním chováním a kriminalitou dětí a mládeže
6.1 ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) - hyperaktivita s poruchou osobnosti
6.1.1 Základní příznaky ADHD
6.2 Opoziční porucha chování
6.3 Lhaní
6.4 Krádeže
6.5 Záškoláctví
6.5.1 Možnosti opatření ke snížení výskytu záškoláctví
6.6 Útěky a toulky
6.7 Porucha chování s protispolečenskými rysy

7. Šikana jako varianta agresivního chování
7.1 Charakteristika šikanujícího chování
7.2 Směry šikany
7.3 Vývojová stadia šikany
7.3.1 Ostrakismus
7.3.2 Fyzická agrese a psychická manipulace
7.3.3 Vytvoření jádra
7.3.4 Vytváření norem
7.3.5 Totalita
7.4 Varovné signály šikany
7.5 Varovná místa šikany
7.6 Typologie agresorů a obětí
7.6.1 Typologie agresorů
7.6.2 Typologie obětí
7.7 První pomoc při výskytu šikanujícího chování ve škole
7.8 Šikana z právního hlediska

Přílohy

Literatura

Zařazena v kategoriích

Recenze

Nejsou zde žádné recenze. Přihlaste se a napište první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace