0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Andragogický výzkum

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
99
Sklademi
Ještě dnes předáme knihu
dopravci a zítra si ji můžete číst!

Poslední aktualizace skladu 28.2.2017 1:17
i: 21769 n: 24752327r: 8243
E-kniha
ePUB, PDF (Adobe DRM)
212
Ihned ke stažení
i: 21770 n: 24793429r: 8243
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější.

Z obsahu knihy Andragogický výzkum

Úvod
Účel publikace
Charakter publikace
Hlavní zdroje publikace

1. Andragogická edukační realita jako předmět výzkumu
1.1 Potřebnost výzkumu v andragogice
1.2 Pojem andragogický výzkum
Charakteristiky pojmu„andragogický výzkum“
1.3 Předmět andragogického výzkumu
1.4 Andragogická realita a andragogické edukační procesy
Co vytváří andragogickou edukační realitu?
1.5 Základní typy učení a vzdělávání dospělých
(A) Učení dospělých ve formálním vzdělávání
(B) Učení dospělých v neformálním vzdělávání
(C) Informální učení (vzdělávání)

2. Výzkumné pole andragogiky
2.1 Andragogické makroprostředí edukace dospělých
Legislativní makroprostředí edukace dospělých
Geografické makroprostředí edukace dospělých
Demografické makroprostředí edukace dospělých
2.2 Andragogické edukační procesy
Vstupní determinanty andragogických edukačních procesů
Motivace subjektů ke vzdělávání
Motivační prostředky
Zájem o vzdělávání
Vzdělávací potřeby individuálních subjektů
Vzdělávací potřeby profesních skupin
Vzdělávací potřeby hodnocené zaměstnavateli
Vzdělávací potřeby z hlediska kvalifikačních požadavků
Vzdělávací potřeby odrážející se ve spolupráci vysokých škol a podniků
Volba vzdělávací dráhy / profesního zaměření
Příležitosti ke vzdělávání pro dospělé
Procesuální determinanty andragogických edukačních procesů
Styly a strategie učení dospělých
Elektronické učení – nový fenomén ve vzdělávání dospělých
Mezigenerační učení
Učení dospělých ve formálních, neformálních a informálních edukačních procesech
Výzkumy formálního a neformálního vzdělávání dospělých
Výzkumy informálního učení/vzdělávání dospělých
Další profesní vzdělávání dospělých
Podnikové učení a vzdělávání dospělých
Organizační učení a vzdělávání dospělých
Organizační klima pracoviště
2.3 Výzkumy efektivnosti andragogických edukačních procesů
Koncepce efektivnosti vzdělávání dospělých
Skepse o postulovaných efektech dalšího vzdělávání dospělých a výzkumné nálezy potvrzující efekty
2.4 Výzkumy úrovně vzdělanosti dospělých
2.5 Sebereflexe andragogiky jako předmět výzkumu

3. Metody pro andragogický výzkum
3.1 Druhy a funkce výzkumu
Legislativní vymezení výzkumu a hodnocení jeho výsledků
3.2 Základní paradigmata: kvantitativní a kvalitativní metodologie
3.3 Validita, reliabilita, reprezentativita
3.4 Které metody jsou k dispozici pro aplikace
Pozorování
Dotazování
Dotazník
Sémantický diferenciál
SWOT analýza
Rozhovor
Experiment

4. Infrastruktura andragogického výzkumu
4.1 Situace andragogického výzkumu v České republice
4.2 Situace andragogického výzkumu v zahraničí
Centra andragogického výzkumu
Vědecké asociace andragogického výzkumu
Informační zdroje o andragogickém výzkumu

Literatura
Seznam rámců
Jmenný rejstřík
Věcný rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 08. 2014
Katalogové číslo: 27044
ISBN: 978-80-247-5232-7
Formát / stran: 167×240, 152 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF
Velikost: 4.3MB | 3.2MB
Druh ochrany: Adobe DRM
Andragogický výzkum
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 08. 2014
Katalogové číslo: 27044
ISBN: 978-80-247-5232-7
Formát / stran: 167×240, 152 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF
Velikost: 4.3MB | 3.2MB
Druh ochrany: Adobe DRM

Andragogický výzkum

Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
99
Sklademi
Ještě dnes předáme knihu
dopravci a zítra si ji můžete číst!

Poslední aktualizace skladu 28.2.2017 1:17
i: 21769 n: 24752327r: 8243
E-kniha
ePUB, PDF (Adobe DRM)
212
Ihned ke stažení
i: 21770 n: 24793429r: 8243

Z obsahu knihy Andragogický výzkum

Úvod
Účel publikace
Charakter publikace
Hlavní zdroje publikace

1. Andragogická edukační realita jako předmět výzkumu
1.1 Potřebnost výzkumu v andragogice
1.2 Pojem andragogický výzkum
Charakteristiky pojmu„andragogický výzkum“
1.3 Předmět andragogického výzkumu
1.4 Andragogická realita a andragogické edukační procesy
Co vytváří andragogickou edukační realitu?
1.5 Základní typy učení a vzdělávání dospělých
(A) Učení dospělých ve formálním vzdělávání
(B) Učení dospělých v neformálním vzdělávání
(C) Informální učení (vzdělávání)

2. Výzkumné pole andragogiky
2.1 Andragogické makroprostředí edukace dospělých
Legislativní makroprostředí edukace dospělých
Geografické makroprostředí edukace dospělých
Demografické makroprostředí edukace dospělých
2.2 Andragogické edukační procesy
Vstupní determinanty andragogických edukačních procesů
Motivace subjektů ke vzdělávání
Motivační prostředky
Zájem o vzdělávání
Vzdělávací potřeby individuálních subjektů
Vzdělávací potřeby profesních skupin
Vzdělávací potřeby hodnocené zaměstnavateli
Vzdělávací potřeby z hlediska kvalifikačních požadavků
Vzdělávací potřeby odrážející se ve spolupráci vysokých škol a podniků
Volba vzdělávací dráhy / profesního zaměření
Příležitosti ke vzdělávání pro dospělé
Procesuální determinanty andragogických edukačních procesů
Styly a strategie učení dospělých
Elektronické učení – nový fenomén ve vzdělávání dospělých
Mezigenerační učení
Učení dospělých ve formálních, neformálních a informálních edukačních procesech
Výzkumy formálního a neformálního vzdělávání dospělých
Výzkumy informálního učení/vzdělávání dospělých
Další profesní vzdělávání dospělých
Podnikové učení a vzdělávání dospělých
Organizační učení a vzdělávání dospělých
Organizační klima pracoviště
2.3 Výzkumy efektivnosti andragogických edukačních procesů
Koncepce efektivnosti vzdělávání dospělých
Skepse o postulovaných efektech dalšího vzdělávání dospělých a výzkumné nálezy potvrzující efekty
2.4 Výzkumy úrovně vzdělanosti dospělých
2.5 Sebereflexe andragogiky jako předmět výzkumu

3. Metody pro andragogický výzkum
3.1 Druhy a funkce výzkumu
Legislativní vymezení výzkumu a hodnocení jeho výsledků
3.2 Základní paradigmata: kvantitativní a kvalitativní metodologie
3.3 Validita, reliabilita, reprezentativita
3.4 Které metody jsou k dispozici pro aplikace
Pozorování
Dotazování
Dotazník
Sémantický diferenciál
SWOT analýza
Rozhovor
Experiment

4. Infrastruktura andragogického výzkumu
4.1 Situace andragogického výzkumu v České republice
4.2 Situace andragogického výzkumu v zahraničí
Centra andragogického výzkumu
Vědecké asociace andragogického výzkumu
Informační zdroje o andragogickém výzkumu

Literatura
Seznam rámců
Jmenný rejstřík
Věcný rejstřík

Zařazena v kategoriích

Recenze

Nejsou zde žádné recenze. Přihlaste se a napište první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace