0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Anglická terminologie pro učitele

Praktický průvodce

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
349  149  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 20. 04. 2024 12:59
i: 40106 n: 27124701r: 11043
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
297  252 
Ihned ke stažení
i: 41506 n: 27142293r: 11043
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace, která na trhu dosud chyběla, se věnuje odbornému a profesnímu anglickému jazyku pro pedagogy. Autorky představují odbornou terminologii v následujících oblastech:

•    vybraná témata pedagogiky
•    problematika vzdělávání žáků se speciálními potřebami
•    profesní rozvoj pedagogů  


Kniha je určena široké pedagogické veřejnosti – studentům středoškolských a vysokoškolských pedagogických oborů, praktikujícím pedagogům v primárním a sekundárním stupni vzdělávání, pedagogickým pracovníkům, kteří působí v dalších vzdělávacích kontextech, a akademikům věnujícím se vedle výzkumu i pedagogické praxi napříč obory na vyšších odborných a vysokých školách.


 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Anglická terminologie pro učitele

O AUTORKÁCH
ÚVOD
KOMU JE KNIHA URČENA

     Anglický jazyk pro specifické účely
     Pojetí a struktura publikace
     Angličtina pro pedagogy, nikoliv pedagogika v angličtině

I. ČÁST – VYBRANÉ KAPITOL Y Z PEDAGOGIKY
1 Vzdělávací systém se zaměřením na Českou republiku

     1.1 Stupně vzdělávání
     1.2 Alternativní školy
     1.3 Rozdělení pravomocí v českém školství
2 Kurikulum, cíle a obsah vzdělávání
     2.1 Kurikulum
     2.2 Cíle vzdělávání
     2.3 Obsah vzdělávání
3 Plán vyučovací hodiny
4 Výukové metody

     4.4 Klasifikace výukových metod
          4.4.1 Tradiční výukové metody
          4.4.2 Inovativní výukové metody
5 Metody hodnocení
     5.1 Pojetí hodnocení
     5.2 Funkce hodnocení
     5.3 Typy hodnocení
     5.4 Formy hodnocení
     5.5 Metody hodnocení
6 Řízení třídy
7 Časté výchovné problémy ve škole

     7.1 Typy problematického chování
     7.2 Řešení kázeňských problémů
     7.3 Rušivé chování
     7.4 Záškoláctví
     7.5 Závislost
     7.6 Šikana
8 Komunikace s rodiči

II. ČÁST – ŽÁCI SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI
9 Vzdělávání žáků s SVP v českém školském systému

     9.1 Tělesné postižení
     9.2 Zrakové postižení
     9.3 Sluchové postižení
     9.4 Mentální postižení
     9.5 Specifické poruchy učení
     9.6 Řečové a jazykové poruchy
     9.7 Poruchy autistického spektra
     9.8 Psychické poruchy

III. ČÁST – PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ
10 Profesionalizace učitelské profese
11 Profesní standardy
12 Fáze rozvoje učitele
13 Efektivní a neefektivní výukové postupy

14 Formální nástroje profesního rozvoje
     14.1 Hospitace a náslechy
          14.1.1 Duševní hygiena náslechů
          14.1.2 Hospitace
          14.1.3 Protokol o náslechu či hospitaci
          14.1.4 Zpětná vazba během rozhovoru po hospitaci či náslechu
     14.2 Mentoring a koučování
15 Neformální způsoby profesního rozvoje
     15.1 Týmová práce a spolupráce, kultura kolegiality, sdružování v profesních organizacích
     15.2 Učitelův výzkum
          15.2.1 Akční výzkum
          15.2.2 Reflektivní praxe
          15.2.3 Hodnocení učebnice
     15.3 Zahraniční spolupráce
          15.3.1 Učitelská mobilita
16 Jak hodnotit učitele a výuku
     16.1 Cíle a nástroje hodnocení
     16.2 Úskalí spojená s hodnocením efektivity výukové činnosti a sdělováním jeho výsledků
17 Syndrom profesního vyhoření
18 Tvůrčí volno


ZÁVĚR
KLÍČ KE CVIČENÍM
ANGLICKO-ČESKÝ SLOVNÍČEK HLAVNÍ TERMINOLOGIE
LITERATURA A ZDROJE


 

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.04.2021
Katalogové číslo: 39567
ISBN: 978-80-271-2470-1
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.42MB | 4.04MB | 1.17MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

„Tato praktická příručka detailně zpracovává odborný a profesní anglický jazyk, který v rámci funkční gramotnosti odborné pedagogické komunity v českém prostředí nebyl dosud systematicky popsán. Publikace vyniká jak originálním obsahem a jeho uchopením, tak pečlivou propracovaností jednotlivých zvolených oblastí. Mezi přednosti příručky patří praktický přístup, široký záběr a srozumitelný, čtivý styl.“
Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
Katedra anglistiky a amerikanistiky, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita


„Publikácia je jasne koncipovaná, štrukturálne vyladená a profesionálne spracovaná. Súčasným a budúcim učiteľom tak pribúda skvelý praktický nástroj osobného profesijného rozvoja, ktorý im v globalizovanom svete umožní rozšíriť existujúce kompetencie.“
PhDr. Katarína Nemčoková, Ph.D.
Ústav moderních jazyků a literatur, Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně



 

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Anglická terminologie pro učitele

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.04.2021
Katalogové číslo: 39567
ISBN: 978-80-271-2470-1
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.42 MB | 4.04 MB | 1.17 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Anglická terminologie pro učitele

Praktický průvodce

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
349  149  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 20. 04. 2024 12:59
i: 40106 n: 27124701r: 11043
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
297  252 
Ihned ke stažení
i: 41506 n: 27142293r: 11043
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace, která na trhu dosud chyběla, se věnuje odbornému a profesnímu anglickému jazyku pro pedagogy. Autorky představují odbornou terminologii v následujících oblastech:

•    vybraná témata pedagogiky
•    problematika vzdělávání žáků se speciálními potřebami
•    profesní rozvoj pedagogů  


Kniha je určena široké pedagogické veřejnosti – studentům středoškolských a vysokoškolských pedagogických oborů, praktikujícím pedagogům v primárním a sekundárním stupni vzdělávání, pedagogickým pracovníkům, kteří působí v dalších vzdělávacích kontextech, a akademikům věnujícím se vedle výzkumu i pedagogické praxi napříč obory na vyšších odborných a vysokých školách.


 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Anglická terminologie pro učitele

O AUTORKÁCH
ÚVOD
KOMU JE KNIHA URČENA

     Anglický jazyk pro specifické účely
     Pojetí a struktura publikace
     Angličtina pro pedagogy, nikoliv pedagogika v angličtině

I. ČÁST – VYBRANÉ KAPITOL Y Z PEDAGOGIKY
1 Vzdělávací systém se zaměřením na Českou republiku

     1.1 Stupně vzdělávání
     1.2 Alternativní školy
     1.3 Rozdělení pravomocí v českém školství
2 Kurikulum, cíle a obsah vzdělávání
     2.1 Kurikulum
     2.2 Cíle vzdělávání
     2.3 Obsah vzdělávání
3 Plán vyučovací hodiny
4 Výukové metody

     4.4 Klasifikace výukových metod
          4.4.1 Tradiční výukové metody
          4.4.2 Inovativní výukové metody
5 Metody hodnocení
     5.1 Pojetí hodnocení
     5.2 Funkce hodnocení
     5.3 Typy hodnocení
     5.4 Formy hodnocení
     5.5 Metody hodnocení
6 Řízení třídy
7 Časté výchovné problémy ve škole

     7.1 Typy problematického chování
     7.2 Řešení kázeňských problémů
     7.3 Rušivé chování
     7.4 Záškoláctví
     7.5 Závislost
     7.6 Šikana
8 Komunikace s rodiči

II. ČÁST – ŽÁCI SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI
9 Vzdělávání žáků s SVP v českém školském systému

     9.1 Tělesné postižení
     9.2 Zrakové postižení
     9.3 Sluchové postižení
     9.4 Mentální postižení
     9.5 Specifické poruchy učení
     9.6 Řečové a jazykové poruchy
     9.7 Poruchy autistického spektra
     9.8 Psychické poruchy

III. ČÁST – PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ
10 Profesionalizace učitelské profese
11 Profesní standardy
12 Fáze rozvoje učitele
13 Efektivní a neefektivní výukové postupy

14 Formální nástroje profesního rozvoje
     14.1 Hospitace a náslechy
          14.1.1 Duševní hygiena náslechů
          14.1.2 Hospitace
          14.1.3 Protokol o náslechu či hospitaci
          14.1.4 Zpětná vazba během rozhovoru po hospitaci či náslechu
     14.2 Mentoring a koučování
15 Neformální způsoby profesního rozvoje
     15.1 Týmová práce a spolupráce, kultura kolegiality, sdružování v profesních organizacích
     15.2 Učitelův výzkum
          15.2.1 Akční výzkum
          15.2.2 Reflektivní praxe
          15.2.3 Hodnocení učebnice
     15.3 Zahraniční spolupráce
          15.3.1 Učitelská mobilita
16 Jak hodnotit učitele a výuku
     16.1 Cíle a nástroje hodnocení
     16.2 Úskalí spojená s hodnocením efektivity výukové činnosti a sdělováním jeho výsledků
17 Syndrom profesního vyhoření
18 Tvůrčí volno


ZÁVĚR
KLÍČ KE CVIČENÍM
ANGLICKO-ČESKÝ SLOVNÍČEK HLAVNÍ TERMINOLOGIE
LITERATURA A ZDROJE


 

Recenze

„Tato praktická příručka detailně zpracovává odborný a profesní anglický jazyk, který v rámci funkční gramotnosti odborné pedagogické komunity v českém prostředí nebyl dosud systematicky popsán. Publikace vyniká jak originálním obsahem a jeho uchopením, tak pečlivou propracovaností jednotlivých zvolených oblastí. Mezi přednosti příručky patří praktický přístup, široký záběr a srozumitelný, čtivý styl.“
Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
Katedra anglistiky a amerikanistiky, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita


„Publikácia je jasne koncipovaná, štrukturálne vyladená a profesionálne spracovaná. Súčasným a budúcim učiteľom tak pribúda skvelý praktický nástroj osobného profesijného rozvoja, ktorý im v globalizovanom svete umožní rozšíriť existujúce kompetencie.“
PhDr. Katarína Nemčoková, Ph.D.
Ústav moderních jazyků a literatur, Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně



 

O Autorovi

Dvořáčková Veronika
Mgr. Veronika Dvořáčková, Ph.D., vystudovala anglický jazyk a didaktiku cizích jazyků na Pedagogické fakultě MU. V současné době působí jako odborná asistentka v Centru jazykového vzdělávání MU na Lékařské fakultě. Hlavní oblastí jejího zájmu je tvorba výukových materiálů pro oblast lékařské angličtiny.
Centrum jazykového vzdělávání MU na Lékařské fakultě, Kamenice 5, Brno 625 00
 veronika.dvorackova@med.muni.cz
 
Hochmanová Dita
Mgr. Dita Hochmanová, Ph.D., je absolventkou Katedry anglistiky a amerikanistiky na MU v Brně. V současnosti působí jako odborná asistentka v Centru jazykového vzdělávání MU na Pedagogické fakultě, kde se zabývá výukou anglického jazyka pro speciální pedagogy a tvorbou výukových materiálů. Externě vyučuje britskou literaturu na KAA MU a věnuje se výzkumu v oblastech pedagogiky a britské literatury.
Centrum jazykového vzdělávání MU na Pedagogické fakultě, Poříčí 7, Brno 603 00
178804@mail.muni.cz
 
Trčková Dita
Mgr. Dita Trčková, Ph.D., vystudovala anglický jazyk se specializací na lingvistiku na Filozofické fakultě MU. V současné době působí jako odborná asistentka v Centru jazykového vzdělávání MU na Pedagogické fakultě. Zabývá se výukou anglického jazyka pro pedagogy a speciální pedagogy a tvorbou výukových materiálů. Věnuje se výzkumu v oblasti diskurzivní analýzy.
Centrum jazykového vzdělávání MU na Pedagogické fakultě, Poříčí 7, Brno 603 00
tdita@mail.muni.cz
 

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 339 
E-kniha 288 
Tištěná 203 
E-kniha 173 
Tištěná 254 
Tištěná 254 
Poškozená 149 
E-kniha 166 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.