0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Business English - Telefonování

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5824
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Telefonování v angličtině, kdy se od vás očekává rychlá a profesionální reakce není jednoduché. Tato příručka Business English byla vyvinuta speciálně pro čtenáře, kteří pracující s zahraničními partnery a potřebují si rychle zopakovat nebo najít nejdůležitější fráze a slovíčka pro telefonování v angličtině. Na následujících stránkách najdete důležité obraty a slovní zásobu, roztříděnou podle témat a situací, ve kterých se používají. Takto můžete potřebné fráze najít cíleně a bez problémů. Připravili jsme pro vás základní repertoár, který potřebujete pro efektivní, zdvořilou a jazykově správnou komunikaci v cizím jazyce. Obsah je přehledně a modulově strukturovaný. Jednotlivé podkapitoly obsahují následující části: Phrases, Grammar,Info, Praktické tipy,Vocabulary, Quick tests a Checkpoint.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Business English - Telefonování

Předmluva 5

1 Navazování kontaktu 6
1.1 Představování 6
1.2 Důvod telefonátu 9
1.3 Hláskování 12
1.4 Telefonní čísla 14
1.5 Adresy a popisy cesty 17
1.6 Informace 21

2 Partner rozhovoru není k zastižení 24
2.1 Zanechání vzkazu 24
2.2 Přijetí vzkazu 27
2.3 Zpětné volání 30
2.4 Záznamník 33
2.5 Mobilní telefon 36

Checkpoint A 39

3 Příchozí hovory 41
3.1 Přijímání hovorů 41
3.2 Spojování 44
3.3 Předávání hovorů 46

4 Obchodní záležitosti 50
4.1 Informace o stavu (reporting) 50
4.2 Objednávky 55
4.3 Reklamace 59

5 Porady 63
5.1 Organizace 63
5.2 Zrušení a odložení 66
5.3 Telefonické konference 70

Checkpoint B 74

6 Řešení problémů 76
6.1 Komunikační problémy 76
6.2 Špatné číslo 79
6.3 Omluvy 82

7 Ukončení hovoru 86
7.1 Objasnění a shrnutí 86
7.2 Rozloučení 89

Checkpoint C 92

Klíč 94

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Business English - Telefonování byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Business English - Telefonování

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5824
Telefonování v angličtině, kdy se od vás očekává rychlá a profesionální reakce není jednoduché. Tato příručka Business English byla vyvinuta speciálně pro čtenáře, kteří pracující s zahraničními partnery a potřebují si rychle zopakovat nebo najít nejdůležitější fráze a slovíčka pro telefonování v angličtině. Na následujících stránkách najdete důležité obraty a slovní zásobu, roztříděnou podle témat a situací, ve kterých se používají. Takto můžete potřebné fráze najít cíleně a bez problémů. Připravili jsme pro vás základní repertoár, který potřebujete pro efektivní, zdvořilou a jazykově správnou komunikaci v cizím jazyce. Obsah je přehledně a modulově strukturovaný. Jednotlivé podkapitoly obsahují následující části: Phrases, Grammar,Info, Praktické tipy,Vocabulary, Quick tests a Checkpoint.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Business English - Telefonování

Předmluva 5

1 Navazování kontaktu 6
1.1 Představování 6
1.2 Důvod telefonátu 9
1.3 Hláskování 12
1.4 Telefonní čísla 14
1.5 Adresy a popisy cesty 17
1.6 Informace 21

2 Partner rozhovoru není k zastižení 24
2.1 Zanechání vzkazu 24
2.2 Přijetí vzkazu 27
2.3 Zpětné volání 30
2.4 Záznamník 33
2.5 Mobilní telefon 36

Checkpoint A 39

3 Příchozí hovory 41
3.1 Přijímání hovorů 41
3.2 Spojování 44
3.3 Předávání hovorů 46

4 Obchodní záležitosti 50
4.1 Informace o stavu (reporting) 50
4.2 Objednávky 55
4.3 Reklamace 59

5 Porady 63
5.1 Organizace 63
5.2 Zrušení a odložení 66
5.3 Telefonické konference 70

Checkpoint B 74

6 Řešení problémů 76
6.1 Komunikační problémy 76
6.2 Špatné číslo 79
6.3 Omluvy 82

7 Ukončení hovoru 86
7.1 Objasnění a shrnutí 86
7.2 Rozloučení 89

Checkpoint C 92

Klíč 94

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 159  -20 %
E-kniha 135  -20 %
Tištěná 239  -20 %
Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.