0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republic

Jak posoudit digitální zralost

Šimberová Iveta a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 12744

Ukázky z E-knihy

Předkládaná publikace vyniká svým zaměřením, obsahem i komplexním zpracováním. Přináší zcela nový pohled na digitální transformaci obchodních modelů s využitím digitálních technologií. Prezentovány jsou zde trendy digitalizace ve světě a v Evropě, hybné síly a koncepce digitální transformace podniků včetně nového metodického postupu k měření digitální zralosti podniků. Na závěr uvádíme praktické příklady z digitalizace obchodních modelů s predikcí očekávaných přínosů v důsledku jejich implementace v podnikové praxi.

Autorský kolektiv tvoří přední odborníci z Fakulty podnikatelské VUT Brno a Ústavu podnikové strategie VŠTE v Českých Budějovicích. Cenné náměty poskytli také pracovníci z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Hospodářské komory ČR. Publikace je určena především manažerům MSP a celé podnikatelské sféře, dále studentům vysokých škol s ekonomickou profilací i řídicím a správním orgánům působícím v této oblasti. 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republic

Poděkování
O autorech
Úvod
1. Předpoklady a teoretická východiska digitální transformace pro inovace obchodních modelů
     1.1 Trend digitalizace ve světě a v Evropě
          1.1.1 Aktuální dopady trendů na digitalizaci podnikového prostředí
     1.2 Hybné síly digitální transformace
     1.3 Digitální zralost a úrovně digitální zralosti
     1.4 Obchodní modely, přístupy, typologie, digitální obchodní modely
          1.4.1 Inovace obchodních modelů
     1.5 Obchodní strategie, obchodní modely a procesy
          1.5.1 Hodnotový řetězec jako základna obchodního modelu
          1.5.2 Teoretický základ pro nastavení produkční funkce obchodního modelu
          1.5.3 Výrobní procesy jako nástroj naplňování obchodní strategie
     1.6 Inovace a inovační potenciál
2. Digitalizace a udržitelnost v kontextu obchodních modelů 
     2.1 Digitální transformace a udržitelnost
          2.1.1 Digitální transformace
          2.1.2 Udržitelnost
     2.2 Udržitelné obchodní modely
          2.2.1 Cirkulární obchodní modely
          2.2.2 Digitální udržitelné obchodní modely
     2.3 Možné dopady digitalizace pro podnikovou praxi
3. Charakteristika výchozího konceptu digitální transformace podnikatelských aktivit
     3.1 Společnost
     3.2 Zákazník
          3.2.1 Zákazníci
          3.2.2 Data
          3.2.3 Hodnotová nabídka
          3.2.4 Organizace
          3.2.5 Operace
          3.2.6 Transformační management
     3.3 Podnik ve smyslu konceptu digitální transformace podnikatelských aktivit
          3.3.1 Jak vnímat podnikatelské prostředí
          3.3.2 Podniky ve víru digitalizace
          3.3.3 Koncept digitální transformace a jeho provázanost s obchodním modelem
     3.4 Vztahy ve smyslu tvorby hodnoty jako klíčový aspekt digitalizace
          3.4.1 Hodnota pro zákazníka – co vlastně zákazníci chtějí
          3.4.2 Koncept spolutvorby hodnoty – drobný rozdíl, který mění vše
          3.4.3 Hodnotový řetězec – základní a stále použitelný přístup
          3.4.4 Hodnotové systémy a hodnotové sítě – hledání forem spolupráce
          3.4.5 Hodnotová nabídka – přístup obchodního modelu
          3.4.6 Pojetí zdrojů a základních kompetencí – nepříliš nový, ale stále opomíjený přístup
          3.4.7 Hodnotová U křivka
          3.4.8 Přístup k tvorbě hodnoty z pohledu digitalizace
     3.5 Idea
     3.6 Technologie/nástroje
          3.6.1 Základní přehled a charakteristika využívaných nástrojů a informačních systémů
          3.6.2 Přehled využití nástrojů a systémů v jednotlivých hodnototvorných aktivitách
4. Metodika měření digitální zralosti
     4.1 Metodický přístup k digitální transformaci obchodních modelů
     4.2 Výzkumný soubor, postupy a metody zpracování dat
          4.2.1 Postup pro zhodnocení kvantitativních odpovědí
          4.2.2 Postup pro zhodnocení kvalitativních odpovědí
     4.3 Posouzení digitální zralosti podniku
          4.3.1 Základní posouzení digitální zralosti – rychlý test na bázi MVP
          4.3.2 Komplexní sebehodnocení digitální zralosti online nástrojem
          4.3.3 Komplexní posouzení digitální zralosti podniku
          4.3.4 Očekávané výstupy posouzení digitální zralosti podniku
     4.4 Pilotní ověření a výsledky
          4.4.1 Kvantitativní zpracování parametrů digitalizace
          4.4.2 Kvalitativní zpracování chápání digitalizace
     4.5 Doporučený metodický postup digitální transformace obchodního modelu
          4.5.1 Příklad 1
          4.5.2 Příklad 2
          4.5.3 Porovnání uvedených návrhů a jejich zhodnocení
5. Vybrané výsledky provedených výzkumů a zjištění v rámci projektu
     5.1 Vliv digitalizace podnikových procesů na ziskovost podniku (modely)
          5.1.1 Digitalizace a obchodní modely
          5.1.2 Proces digitalizace obchodních modelů
          5.1.3 Praktické výstupy z řešení
          5.1.4 Diverzifikace analyzovaných procesů podle výkonosti a nákladovosti
6. Vybrané scénáře/nástroje
     6.1 Scénáře digitální transformace
          6.1.1 Přístup k digitalizaci – tři skupiny firem
Použitá literatura
Shrnutí
Summary
Seznam zkratek
Seznam obrázků
Seznam tabulek

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republic byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 302 
E-kniha 272 
Tištěná 199 
E-kniha 305 
Tištěná 611 
E-kniha 550 
Tištěná 212 
E-kniha 191 

Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republic

Jak posoudit digitální zralost

Šimberová Iveta a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 12744

Předkládaná publikace vyniká svým zaměřením, obsahem i komplexním zpracováním. Přináší zcela nový pohled na digitální transformaci obchodních modelů s využitím digitálních technologií. Prezentovány jsou zde trendy digitalizace ve světě a v Evropě, hybné síly a koncepce digitální transformace podniků včetně nového metodického postupu k měření digitální zralosti podniků. Na závěr uvádíme praktické příklady z digitalizace obchodních modelů s predikcí očekávaných přínosů v důsledku jejich implementace v podnikové praxi.

Autorský kolektiv tvoří přední odborníci z Fakulty podnikatelské VUT Brno a Ústavu podnikové strategie VŠTE v Českých Budějovicích. Cenné náměty poskytli také pracovníci z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Hospodářské komory ČR. Publikace je určena především manažerům MSP a celé podnikatelské sféře, dále studentům vysokých škol s ekonomickou profilací i řídicím a správním orgánům působícím v této oblasti. 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republic

Poděkování
O autorech
Úvod
1. Předpoklady a teoretická východiska digitální transformace pro inovace obchodních modelů
     1.1 Trend digitalizace ve světě a v Evropě
          1.1.1 Aktuální dopady trendů na digitalizaci podnikového prostředí
     1.2 Hybné síly digitální transformace
     1.3 Digitální zralost a úrovně digitální zralosti
     1.4 Obchodní modely, přístupy, typologie, digitální obchodní modely
          1.4.1 Inovace obchodních modelů
     1.5 Obchodní strategie, obchodní modely a procesy
          1.5.1 Hodnotový řetězec jako základna obchodního modelu
          1.5.2 Teoretický základ pro nastavení produkční funkce obchodního modelu
          1.5.3 Výrobní procesy jako nástroj naplňování obchodní strategie
     1.6 Inovace a inovační potenciál
2. Digitalizace a udržitelnost v kontextu obchodních modelů 
     2.1 Digitální transformace a udržitelnost
          2.1.1 Digitální transformace
          2.1.2 Udržitelnost
     2.2 Udržitelné obchodní modely
          2.2.1 Cirkulární obchodní modely
          2.2.2 Digitální udržitelné obchodní modely
     2.3 Možné dopady digitalizace pro podnikovou praxi
3. Charakteristika výchozího konceptu digitální transformace podnikatelských aktivit
     3.1 Společnost
     3.2 Zákazník
          3.2.1 Zákazníci
          3.2.2 Data
          3.2.3 Hodnotová nabídka
          3.2.4 Organizace
          3.2.5 Operace
          3.2.6 Transformační management
     3.3 Podnik ve smyslu konceptu digitální transformace podnikatelských aktivit
          3.3.1 Jak vnímat podnikatelské prostředí
          3.3.2 Podniky ve víru digitalizace
          3.3.3 Koncept digitální transformace a jeho provázanost s obchodním modelem
     3.4 Vztahy ve smyslu tvorby hodnoty jako klíčový aspekt digitalizace
          3.4.1 Hodnota pro zákazníka – co vlastně zákazníci chtějí
          3.4.2 Koncept spolutvorby hodnoty – drobný rozdíl, který mění vše
          3.4.3 Hodnotový řetězec – základní a stále použitelný přístup
          3.4.4 Hodnotové systémy a hodnotové sítě – hledání forem spolupráce
          3.4.5 Hodnotová nabídka – přístup obchodního modelu
          3.4.6 Pojetí zdrojů a základních kompetencí – nepříliš nový, ale stále opomíjený přístup
          3.4.7 Hodnotová U křivka
          3.4.8 Přístup k tvorbě hodnoty z pohledu digitalizace
     3.5 Idea
     3.6 Technologie/nástroje
          3.6.1 Základní přehled a charakteristika využívaných nástrojů a informačních systémů
          3.6.2 Přehled využití nástrojů a systémů v jednotlivých hodnototvorných aktivitách
4. Metodika měření digitální zralosti
     4.1 Metodický přístup k digitální transformaci obchodních modelů
     4.2 Výzkumný soubor, postupy a metody zpracování dat
          4.2.1 Postup pro zhodnocení kvantitativních odpovědí
          4.2.2 Postup pro zhodnocení kvalitativních odpovědí
     4.3 Posouzení digitální zralosti podniku
          4.3.1 Základní posouzení digitální zralosti – rychlý test na bázi MVP
          4.3.2 Komplexní sebehodnocení digitální zralosti online nástrojem
          4.3.3 Komplexní posouzení digitální zralosti podniku
          4.3.4 Očekávané výstupy posouzení digitální zralosti podniku
     4.4 Pilotní ověření a výsledky
          4.4.1 Kvantitativní zpracování parametrů digitalizace
          4.4.2 Kvalitativní zpracování chápání digitalizace
     4.5 Doporučený metodický postup digitální transformace obchodního modelu
          4.5.1 Příklad 1
          4.5.2 Příklad 2
          4.5.3 Porovnání uvedených návrhů a jejich zhodnocení
5. Vybrané výsledky provedených výzkumů a zjištění v rámci projektu
     5.1 Vliv digitalizace podnikových procesů na ziskovost podniku (modely)
          5.1.1 Digitalizace a obchodní modely
          5.1.2 Proces digitalizace obchodních modelů
          5.1.3 Praktické výstupy z řešení
          5.1.4 Diverzifikace analyzovaných procesů podle výkonosti a nákladovosti
6. Vybrané scénáře/nástroje
     6.1 Scénáře digitální transformace
          6.1.1 Přístup k digitalizaci – tři skupiny firem
Použitá literatura
Shrnutí
Summary
Seznam zkratek
Seznam obrázků
Seznam tabulek

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 344 
Tištěná 149 
E-kniha 229 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.