0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

25%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299  224  -25 %
Do 30 dnůi
Zašleme ihned po naskladnění.
Poslední aktualizace skladu 25.11.2020 6:07
i: 29537 n: 27121137r: 10491
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
254  191  -25 %
Ihned ke stažení
i: 30372 n: 27126279r: 10491
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem.
 
Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů.
 
Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Tištěná kniha

Datum vydání: 05. 02. 2019
Katalogové číslo: 30073
ISBN: 978-80-271-2113-7
Formát / stran: 167×235, 192 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.0MB | 13.42MB | 5.62MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Fashion management
25%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 05. 02. 2019
Katalogové číslo: 30073
ISBN: 978-80-271-2113-7
Formát / stran: 167×235, 192 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.0 MB | 13.42 MB | 5.62 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
80% 2 hlasy

Fashion management

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299  224  -25 %
Do 30 dnůi
Zašleme ihned po naskladnění.
Poslední aktualizace skladu 25.11.2020 6:07
i: 29537 n: 27121137r: 10491
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
254  191  -25 %
Ihned ke stažení
i: 30372 n: 27126279r: 10491
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem.
 
Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů.
 
Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

O Autorovi

Khelerová Vladimíra
V roce 1983 absolvovala Obchodní fakultu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pracovala v zahraničním obchodě a jako pedagog na VŠE. Absolvovala několik zahraničních stáží, například na Hochschule St. Gallen ve Švýcarsku a na univerzitách ve Velké Británii. Zde zároveň získala mezinárodní certifikát pro lektorskou činnost v oblasti personálního managementu, což společně s problematikou firemní kult ury, interkulturálních konfliktů v mezinárodních firmách, komunikace a vyjednávání představuje její hlavní profesní zaměření. Kromě pedagogické činnosti na VŠE působí jako lektor a konzultant. Je rovn ěž autorkou a spoluautorkou několika dalších publikací.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 239  -25 %
E-kniha 203  -25 %
Tištěná 374  -25 %
E-kniha 318  -25 %
Tištěná 427  -25 %
E-kniha 363  -25 %
Tištěná 371  -25 %
E-kniha 316  -25 %
Tištěná 371  -25 %
E-kniha 316  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.