Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299 Kč 239 Kč -20 %Poslední kusy
i
Poslední aktualizace skladu 20. 05. 2022 16:57
i: 29537 n: 27121137r: 10491 254 Kč 203 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 30372 n: 27126279r: 10491
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem.
Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů.
Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 05.02.2019
Katalogové číslo: 30073
ISBN: 978-80-271-2113-7
Formát / stran: 167×235, 192 stran
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.0MB | 13.42MB | 5.62MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Tištěná kniha
Datum vydání: 05.02.2019
Katalogové číslo: 30073
ISBN: 978-80-271-2113-7
Formát / stran: 167×235, 192 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.0 MB | 13.42 MB | 5.62 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Fashion management
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299 Kč 239 Kč -20 %Poslední kusy
i
Poslední aktualizace skladu 20. 05. 2022 16:57
i: 29537 n: 27121137r: 10491 254 Kč 203 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 30372 n: 27126279r: 10491
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem.
Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů.
Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Khelerová VladimíraV roce 1983 absolvovala Obchodní fakultu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pracovala v zahraničním obchodě a jako pedagog na VŠE. Absolvovala několik zahraničních stáží, například na Hochschule St. Gallen ve Švýcarsku a na univerzitách ve Velké Británii. Zde zároveň získala mezinárodní certifikát pro lektorskou činnost v oblasti personálního managementu, což společně s problematikou firemní kult ury, interkulturálních konfliktů v mezinárodních firmách, komunikace a vyjednávání představuje její hlavní profesní zaměření. Kromě pedagogické činnosti na VŠE působí jako lektor a konzultant. Je rovn ěž autorkou a spoluautorkou několika dalších publikací.