Index

A B C D E F G H I K L M N O P R S T U V W X Y Z _ 
All Classes|All Packages

T

Text - Class in eu.pedu.lib20s.canvasmanager
Instance třídy Text.reprezentují texty zobrazitelné na plátně spravovaném správcem plátna.
Text(int, int, NamedColor, String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
Vytvoří novou instanci se zadanou pozicí a barvou.
Text(int, int, String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
Vytvoří novou instanci se zadanou pozicí a implicitní barvou vysazena implicitním písmem (tučným 12bodovým písmem Dialog).
Text(Position, NamedColor, String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
Připraví novou instanci se zadanou pozicí a barvou.
Text(Position, String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
Vytvoří novou instanci se zadanou polohou, implicitní barvou a implicitním písmem (bude vysazen tučným 12bodovým písmem Dialog).
Text(String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
Připraví novou instanci s implicitním umístěním a barvou.
Text(String, int, int) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
Připraví novou instanci se zadanou pozicí a implicitní barvou vysazovanou implicitním písmem (tučným 12bodovým písmem Dialog).
ThreadMessages - Class in eu.pedu.lib20s.dbg
Instances of class $CLASSNAME represents ...
toASCII(String) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.IO
Zbaví zadaný text diakritických znamének; současně ale odstraní také všechny další znaky nespadající do tabulky ASCII.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Canvas
Vrátí string reprezentující danou instanci (její textový podpis).
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Ellipse
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Multishape
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Rectangle
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.CanvasManager
Převede instanci na řetězec.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Picture
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
Returns the string representation of the object (object's signature).
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.ANamed
Vrátí textový podpis instance, tj. její textovou reprezentaci.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Area
Vrací textovou reprezentaci (podpis) dané instance.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Mover
Převádí instanci na řetězec - používá se pro účely ladění.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Position
Vrací textovou reprezentaci (podpis) dané instance.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Size
Vrací textovou reprezentaci (podpis) dané instance.
toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.util.NamedColor
Vrátí název dané barvy.
translucent() - Method in class eu.pedu.lib20s.util.NamedColor
Vrátí průsvitnou verzi dané barvy, tj. barvu se stejnými barvenými složkami a průsvitností 0,5.
Triangle - Class in eu.pedu.lib20s.canvas
Instance třídy Trojúhelník představují trojúhelníky určené pro práci na virtuálním plátně při prvním seznámení s třídami a objekty.
Triangle - Class in eu.pedu.lib20s.canvasmanager
Instance třídy Trojúhelník představují trojúhelníky určené pro práci na plátně spravovaném správcem plátna –.
Triangle() - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
Vytvoří instanci s implicitním umístěním, rozměry, barvou a natočením.
Triangle() - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
Vytvoří instanci s implicitním umístěním, rozměry, barvou a natočením.
Triangle(int, int, int, int) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí a rozměry a implicitní barvou a směrem natočení.
Triangle(int, int, int, int) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí a rozměry a implicitní barvou a směrem natočení.
Triangle(int, int, int, int, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a směrem natočení a s implicitní barvou.
Triangle(int, int, int, int, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a směrem natočení a s implicitní barvou.
Triangle(int, int, int, int, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.
Triangle(int, int, int, int, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.
Triangle(int, int, int, int, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.
Triangle(int, int, int, int, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.
Triangle(Area, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
Vytvoří instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu a směr natočení.
Triangle(Area, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
Vytvoří instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu a směr natočení.
Triangle(Position, Size, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.
Triangle(Position, Size, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.
turnAbout() - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable4
Otočí instanci o 180°.
turnBy(int) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
Vrátí směr otočený o zadaný počet osminek (45°) vlevo.
turnInArea(Area, Area) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
Přepočítá rozměry zadané oblasti orientované na východ a umístěné v referenční oblasti na nové rozměry po otočení do tohoto směru.
turnInArea(Area, Area, Direction8) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
Přepočítá relativní pozici a absolutní rozměry zadané oblasti a umístěné v referenční čtvercové oblasti orientované zadaným směrem na absolutní rozměry po otočení referenční oblasti do tohoto směru.
turnInAreaTo(Direction8, Area, Area) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
Přepočítá relativní pozici a absolutní rozměry zadané oblasti a umístěné v referenční čtvercové oblasti orientované na východ na absolutní rozměry po otočení referenční oblasti do tohoto směru.
turnLeft() - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable4
Otočí instanci o 90° vlevo.
turnRight() - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable4
Otočí instanci o 90° vpravo.
turnTo4(Direction8) - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable4
Otočí instanci do zadaného směru.
turnTo4(ITurnable4) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
Zadaný otočný objekt natočený do některého hlavního směru otočí do svého směru, který musí být také hlavním směrem, tj. jedním ze směrů Direction8.EAST, Direction8.NORTH, Direction8.WEST, Direction8.SOUTH.
turnTo8(Direction8) - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable8
Otočí instanci do zadaného směru.
turnTo8(ITurnable8) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
Zadaný otočný objekt natočený do některého směru otočí do svého směru.
A B C D E F G H I K L M N O P R S T U V W X Y Z _ 
All Classes|All Packages