Class Mover

java.lang.Object
eu.pedu.lib20s.geom.Mover

public class Mover
extends java.lang.Object
Instances of class Mover works as servants continuously moving the served instances implementing the interface IMovable.
  • Constructor Summary

    Constructors 
    Constructor Description
    Mover()
    Vytvoří přesouvače, který bude přesouvat objekty rychlosti 1.
    Mover​(int speed)
    Vytvoří přesouvače, který bude přesouvat objekty zadanou rychlostí.
  • Method Summary

    Modifier and Type Method Description
    void moveBy​(int right, int down, IMovable object)
    Plynule přesune zadaný objekt o zadaný počet jednotek vzdálenosti.
    void moveBy​(Position distance, IMovable object)
    Plynule přesune zadaný objekt o zadaný počet jednotek vzdálenosti.
    void moveTo​(int x, int y, IMovable object)
    Plynule přesune zadaný objekt do požadované pozice.
    void moveTo​(Position position, IMovable object)
    Plynule přesune zadaný objekt do požadované pozice.
    java.lang.String toString()
    Převádí instanci na řetězec - používá se pro účely ladění.

    Methods inherited from class java.lang.Object

    clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, wait, wait, wait
  • Constructor Details

    • Mover

      public Mover()
      Vytvoří přesouvače, který bude přesouvat objekty rychlosti 1.
    • Mover

      public Mover​(int speed)
      Vytvoří přesouvače, který bude přesouvat objekty zadanou rychlostí.
      Parameters:
      speed - Rychlost, kterou bude přesouvač pohybovat se svěřenými objekty
  • Method Details

    • moveBy

      public void moveBy​(int right, int down, IMovable object)
      Plynule přesune zadaný objekt o zadaný počet jednotek vzdálenosti.
      Parameters:
      right - Počet bodů, o než se objekt přesune doprava
      down - Počet bodů, o než se objekt přesune dolů
      object - Přesouvaný objekt
    • moveBy

      public void moveBy​(Position distance, IMovable object)
      Plynule přesune zadaný objekt o zadaný počet jednotek vzdálenosti.
      Parameters:
      distance - Velikost posunu v jednotlivých směrech
      object - Přesouvaný objekt
    • moveTo

      public void moveTo​(int x, int y, IMovable object)
      Plynule přesune zadaný objekt do požadované pozice.
      Parameters:
      x - x-ová souřadnice požadované cílové pozice
      y - y-ová souřadnice požadované cílové pozice
      object - Přesouvaný objekt
    • moveTo

      public void moveTo​(Position position, IMovable object)
      Plynule přesune zadaný objekt do požadované pozice.
      Parameters:
      position - Cílová pozice
      object - Přesouvaný objekt
    • toString

      public java.lang.String toString()
      Převádí instanci na řetězec - používá se pro účely ladění. Vrácený řetězec obsahuje název třídy následovaný identifikačním číslem dané instance, které určuje pořadí dané instance mezi instancemi této třídy, a nastavenou rychlostí přesunu.
      Overrides:
      toString in class java.lang.Object
      Returns:
      Řetězec charakterizující instanci