Uses of Interface
eu.pedu.lib20s.geom.IMovable

Packages that use IMovable 
Package Description
eu.pedu.lib20s.canvas
Balíček obsahuje základní grafické třídy používané v úvodních lekcích vstupních kurzů programování před tím, než jsou vysvětleny základní návrhové vzory a je představen správce plátna s jeho dokonalejším řešením grafiky založeném na použití vzorů Prostředník a Pozorovatel.
eu.pedu.lib20s.canvasmanager
Balíček obsahuje základní grafické třídy používané ve vstupních kurzech programování a to jak v interaktivním, tak i v textovém režimu.
Zařazení tohoto balíčku do výuky vyžaduje jisté minimální znalosti koncepce a použití návrhových vzorů, především pak návrhových vzorů Jedináček (Singleton), Prostředník a Pozorovatel, na nichž je založena činnost správce plátna – jediné instance třídy CanvasManager.
eu.pedu.lib20s.geom
Balíček obsahuje datové typy související s velikostí a pozicí objektů a s jejich změnami.
  • Uses of IMovable in eu.pedu.lib20s.canvas

    Subinterfaces of IMovable in eu.pedu.lib20s.canvas 
    Modifier and Type Interface Description
    interface  ICanvasShape
    Instance interfejsu ICanvasShape představují geometrické tvary, které se umějí nakreslit na plátno a které umějí prozradit a nastavit svoji pozici a svoje rozměry.
    Classes in eu.pedu.lib20s.canvas that implement IMovable 
    Modifier and Type Class Description
    class  Canvas
    Instance třídy Canvas (jedináček) slouží jako virtuální plátno, na něž mohou být kresleny jednotlivé obrazce.
    class  Ellipse
    Instance třídy Elipsa představují elipsy určené pro práci na virtuálním plátně při prvním seznámení s třídami a objekty a definované svojí pozicí, rozměrem a barvou.
    class  Multishape
    Instance třídy Multishape představují složitější geometrické tvary určené pro práci na virtuálním plátně při prvním seznámení s třídami a objekty.
    class  Rectangle
    Instance třídy Rectangle představují obdélníky určené pro práci na virtuálním plátně při prvním seznámení s třídami a objekty.
    class  Triangle
    Instance třídy Trojúhelník představují trojúhelníky určené pro práci na virtuálním plátně při prvním seznámení s třídami a objekty.
  • Uses of IMovable in eu.pedu.lib20s.canvasmanager

    Subinterfaces of IMovable in eu.pedu.lib20s.canvasmanager 
    Modifier and Type Interface Description
    interface  ICMShape
    Instance interfejsu ICMShape představují objekty určené pro zobrazení na virtuálním plátně spravovaném správcem plátna.
    interface  IMultimovable
    Rozhraní doplňuje metody svého rodiče o metodu IMultimovable.moved(), kterou Multimover zavolá poté, co "dostrká" svěřený objekt do zadané cílové pozice.
    Classes in eu.pedu.lib20s.canvasmanager that implement IMovable 
    Modifier and Type Class Description
    class  Ellipse
    Instance třídy Elipsa představují elipsy určené pro práci na plátně spravovaném správcem plátna –.
    class  Line
    Instance třídy Line představují jednoduché čáry zobrazitelné na plátně spravovaném správcem plátna.
    class  Multishape
    Instance třídy Mnohotvar představují složitější geometrické tvary určené pro práci na virtuálním plátně při prvním seznámení s třídami a objekty.
    class  Picture
    Instance třídy Picture představují obrázky, které je možné načíst ze souborů nebo vytvořit z oblasti plátna.
    class  Rectangle
    Instance třídy Rectangle představují obdélníky určené pro práci na plátně spravovaném správcem plátna –.
    class  Text
    Instance třídy Text.reprezentují texty zobrazitelné na plátně spravovaném správcem plátna.
    class  Triangle
    Instance třídy Trojúhelník představují trojúhelníky určené pro práci na plátně spravovaném správcem plátna –.
    Methods in eu.pedu.lib20s.canvasmanager that return IMovable 
    Modifier and Type Method Description
    IMovable[] Multimover.getMoved()
    Vrátí pole se všemi právě přesouvanými objekty.
    Methods in eu.pedu.lib20s.canvasmanager with parameters of type IMovable 
    Modifier and Type Method Description
    boolean Multimover.isMoving​(IMovable object)
    Vrátí informaci o tom, je-li zadaný objekt mezi právě přesouvanými.
    void Multimover.moveInTime​(double seconds, IMovable object, int xn, int yn)
    Za zadanou dobu přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveInTime​(double seconds, IMovable object, int xn, int yn, java.util.function.Consumer<IMovable> whenMoved)
    Za zadanou dobu přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveInTime​(double seconds, IMovable object, Position position)
    Za zadanou dobu přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveInTime​(double seconds, IMovable object, Position position, java.util.function.Consumer<IMovable> whenMoved)
    Za zadanou dobu přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveWithSpeed​(int speed, IMovable object, int xn, int yn)
    Zadanou rychlostí přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveWithSpeed​(int speed, IMovable object, int xn, int yn, java.util.function.Consumer<IMovable> whenMoved)
    Zadanou rychlostí přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveWithSpeed​(int speed, IMovable object, Position position)
    Zadanou rychlostí přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveWithSpeed​(int speed, IMovable object, Position position, java.util.function.Consumer<IMovable> whenMoved)
    Zadanou rychlostí přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    boolean Multimover.stop​(IMovable object)
    Zastaví požadovaný objekt, tj. vyjme jej ze seznamu objektů, s nimiž pohybuje.
    Method parameters in eu.pedu.lib20s.canvasmanager with type arguments of type IMovable 
    Modifier and Type Method Description
    void Multimover.moveInTime​(double seconds, IMovable object, int xn, int yn, java.util.function.Consumer<IMovable> whenMoved)
    Za zadanou dobu přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveInTime​(double seconds, IMovable object, Position position, java.util.function.Consumer<IMovable> whenMoved)
    Za zadanou dobu přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveWithSpeed​(int speed, IMovable object, int xn, int yn, java.util.function.Consumer<IMovable> whenMoved)
    Zadanou rychlostí přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
    void Multimover.moveWithSpeed​(int speed, IMovable object, Position position, java.util.function.Consumer<IMovable> whenMoved)
    Zadanou rychlostí přesune zadaný posuvný objekt do zadané cílové pozice, přičemž v případě, že přesouvaný objekt nebyl dosud zobrazován, bude jako vedlejší efekt přidán mezi zobrazované.
  • Uses of IMovable in eu.pedu.lib20s.geom

    Subinterfaces of IMovable in eu.pedu.lib20s.geom 
    Modifier and Type Interface Description
    interface  IChangeable
    Instance interfejsu IChangeable představují objekty, které umějí prozradit a nastavit svoji pozici a svoje rozměry.
    interface  IModular
    Instance interfejsu IModular představují geometrické objekty, které umějí prozradit a nastavit svoji pozici a modul.
    interface  IShape
    Instance interfejsu Interface představují objekty, které umějí prozradit a nastavit svoji velikost a pozici a které se navíc umějí i zkopírovat.
    Classes in eu.pedu.lib20s.geom that implement IMovable 
    Modifier and Type Class Description
    class  AChangeable
    Třída AChangeable je společnou rodičovskou třídou tříd implementujících interfejs IChangeable.
    class  AModular
    Třída AChangeable je společnou rodičovskou třídou tříd implementujících interfejs IChangeable.
    class  AMovable
    Třída AMovable je společnou rodičovskou třídou tříd implementujících interfejs IMovable.
    class  AShape
    Třída AShape je společným rodičem grafických objektů zobrazitelné prostřednictvím správce plátna – instance třídy CanvasManager.
    class  Resizer.Modular2Changeable
    Instance třídyModular2Changeable adaptuje instance interfejsu IModular na instance interfejsu IChangeable.
    Methods in eu.pedu.lib20s.geom with parameters of type IMovable 
    Modifier and Type Method Description
    void Mover.moveBy​(int right, int down, IMovable object)
    Plynule přesune zadaný objekt o zadaný počet jednotek vzdálenosti.
    void Mover.moveBy​(Position distance, IMovable object)
    Plynule přesune zadaný objekt o zadaný počet jednotek vzdálenosti.
    void Mover.moveTo​(int x, int y, IMovable object)
    Plynule přesune zadaný objekt do požadované pozice.
    void Mover.moveTo​(Position position, IMovable object)
    Plynule přesune zadaný objekt do požadované pozice.