Uses of Class
eu.pedu.lib20s.util.NamedColor
Package | Description |
---|---|
eu.pedu.lib20s.canvas |
Balíček obsahuje základní grafické třídy používané v úvodních lekcích
vstupních kurzů programování před tím, než jsou vysvětleny základní
návrhové vzory a je představen správce plátna s jeho dokonalejším
řešením grafiky založeném na použití vzorů Prostředník
a Pozorovatel.
|
eu.pedu.lib20s.canvasmanager |
Balíček obsahuje základní grafické třídy používané ve vstupních kurzech
programování a to jak v interaktivním, tak i v textovém režimu.
Zařazení tohoto balíčku do výuky vyžaduje jisté minimální znalosti koncepce a použití návrhových vzorů, především pak návrhových vzorů Jedináček (Singleton), Prostředník a Pozorovatel, na nichž je založena činnost správce plátna – jediné instance třídy CanvasManager . |
eu.pedu.lib20s.util |
Balíček obsahuje obecně použitelné datové typy a vedle nich i typy
určené pro objekty, u nichž má smysl hovořit o jejich barvě a směru.
|
-
Uses of NamedColor in eu.pedu.lib20s.canvas
Fields in eu.pedu.lib20s.canvas declared as NamedColor Modifier and Type Field Description static NamedColor
Canvas. BACKGROUND_0
Počáteční barva pozadí plátna.static NamedColor
Ellipse. DEFAULT_COLOR
Počáteční barva nakreslené instance v případě, kdy uživatel žádnou požadovanou barvu nezadá - pro elipsuBLUE
.static NamedColor
Rectangle. DEFAULT_COLOR
Počáteční barva nakreslené instance v případě, kdy uživatel žádnou požadovanou barvu nezadá - pro obdélníkRED
.static NamedColor
Triangle. DEFAULT_COLOR
Počáteční barva nakreslené instance v případě, kdy uživatel žádnou požadovanou barvu nezadá - pro elipsuGREEN
.Methods in eu.pedu.lib20s.canvas that return NamedColor Modifier and Type Method Description NamedColor
Canvas. getBackgroundColor()
Vrátí aktuální barvu pozadí.NamedColor
Ellipse. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.NamedColor
Rectangle. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.NamedColor
Triangle. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.Methods in eu.pedu.lib20s.canvas with parameters of type NamedColor Modifier and Type Method Description void
Canvas. drawLine(int x1, int y1, int x2, int y2, NamedColor color)
Zadanou barvou nakreslí na plátno úsečku se zadanými krajními body.void
Canvas. drawString(java.lang.String text, int x, int y, NamedColor color)
Vypíše na plátno zadaný text aktuálním písmem a zadanou barvou.void
Canvas. fill(java.awt.Shape shape, NamedColor color)
Nakreslí zadaný obrazec a vybarví jej zadanou barvou.void
Canvas. setBackgroundColor(NamedColor color)
Nastaví pro plátno barvu pozadí.void
Ellipse. setColor(NamedColor color)
Nastaví novou barvu instance.void
Rectangle. setColor(NamedColor color)
Nastaví novou barvu instance.void
Triangle. setColor(NamedColor color)
Nastaví novou barvu instance.Constructors in eu.pedu.lib20s.canvas with parameters of type NamedColor Constructor Description Ellipse(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.Ellipse(Area area, NamedColor color)
Připraví novou instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu.Ellipse(Position position, Size size, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanými rozměry, polohou a barvou.Rectangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.Rectangle(Area area, NamedColor color)
Připraví novou instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu.Rectangle(Position position, Size size, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanými rozměry, polohou a barvou.Triangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.Triangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.Triangle(Area area, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu a směr natočení.Triangle(Position position, Size size, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení. -
Uses of NamedColor in eu.pedu.lib20s.canvasmanager
Fields in eu.pedu.lib20s.canvasmanager declared as NamedColor Modifier and Type Field Description static NamedColor
Ellipse. DEFAULT_COLOR
Počáteční barva nakreslené instance v případě, kdy uživatel žádnou požadovanou barvu nezadá - pro elipsuBLUE
.static NamedColor
Line. DEFAULT_COLOR
Počáteční barva nakreslené instance v případě, kdy uživatel žádnou požadovanou barvu nezadá - pro čáruBLACK
.static NamedColor
Rectangle. DEFAULT_COLOR
Počáteční barva nakreslené instance v případě, kdy uživatel žádnou požadovanou barvu nezadá - pro obdélníkRED
.static NamedColor
Text. DEFAULT_COLOR
Počáteční barva nakreslené instance v případě, kdy uživatel žádnou požadovanou barvu nezadá - pro textBLACK
.static NamedColor
Triangle. DEFAULT_COLOR
The default named color of created instances for the case, when the caller doesn't set any - for triangles it isNamedColor.GREEN
.Methods in eu.pedu.lib20s.canvasmanager that return NamedColor Modifier and Type Method Description NamedColor
Painter. getBackground()
Set the background color of painting.NamedColor
CanvasManager. getBackgroundColor()
Vrátí aktuální barvu pozadí.NamedColor
Ellipse. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.NamedColor
Line. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.NamedColor
Rectangle. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.NamedColor
Text. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.NamedColor
Triangle. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.NamedColor
CanvasManager. getGridColor()
Vrátí barvu čar mřížky.Methods in eu.pedu.lib20s.canvasmanager with parameters of type NamedColor Modifier and Type Method Description void
Painter. drawEllipse(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Draws the outline of an oval.void
Painter. drawLine(int x1, int y1, int x2, int y2, NamedColor color)
Draws a line, using the specified color, between the points(x1, y1)
and(x2, y2)
.void
Painter. drawPolygon(int[] x, int[] y, NamedColor color)
Draws a closed polygon defined by arrays of x and y coordinates.void
Painter. drawRectangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Draws the outline of the specified rectangle.void
Painter. drawText(java.lang.String text, int x, int y, NamedColor color)
Draws the text given by the specified string, using the current font and the specified color.void
Painter. fillEllipse(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Fills an oval bounded by the specified rectangle with the specified color.void
Painter. fillPolygon(int[] x, int[] y, NamedColor color)
Fills a closed polygon defined by arrays of x and y coordinates.void
Painter. fillRectangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Fills the specified rectangle.void
Painter. setBackground(NamedColor color)
Set the background color of painting.void
CanvasManager. setBackgroundColor(NamedColor color)
Nastaví pro plátno barvu pozadí.void
Ellipse. setColor(NamedColor color)
Nastaví novou barvu instance.void
Line. setColor(NamedColor color)
Nastaví novou barvu instance.void
Rectangle. setColor(NamedColor color)
Nastaví novou barvu instance.void
Text. setColor(NamedColor color)
Nastaví novou barvu instance.void
Triangle. setColor(NamedColor color)
Nastaví novou barvu instance.void
CanvasManager. setGridColor(NamedColor gridColor)
Nastaví barvu čar mřížky.Constructors in eu.pedu.lib20s.canvasmanager with parameters of type NamedColor Constructor Description Ellipse(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.Ellipse(Area area, NamedColor color)
Připraví novou instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu.Ellipse(Position position, Size size, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanými rozměry, polohou a barvou.Line(int x, int y, int xEnd, int yEnd, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.Line(Position start, Position end, NamedColor color)
Připraví instanci se zadanou pozicí, velikostí a barvou.Rectangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.Rectangle(Area area, NamedColor color)
Připraví novou instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu.Rectangle(Position position, Size size, NamedColor color)
Připraví novou instanci se zadanými rozměry, polohou a barvou.Text(int x, int y, NamedColor color, java.lang.String text)
Vytvoří novou instanci se zadanou pozicí a barvou.Text(Position position, NamedColor color, java.lang.String text)
Připraví novou instanci se zadanou pozicí a barvou.Triangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.Triangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.Triangle(Area area, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu a směr natočení.Triangle(Position position, Size size, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení. -
Uses of NamedColor in eu.pedu.lib20s.util
Fields in eu.pedu.lib20s.util declared as NamedColor Modifier and Type Field Description static NamedColor
NamedColor. AMBER
Amber = RGBA(255, 204, 000, 255);static NamedColor
NamedColor. BLACK
Black = RGBA(0, 0, 0, 255);static NamedColor
NamedColor. BLUE
Blue = RGBA(0, 0, 255, 255);static NamedColor
NamedColor. BRICK
Brick = RGBA(255, 102, 0, 255);static NamedColor
NamedColor. BROWN
Brown = RGBA(153, 51, 0, 255);static NamedColor
NamedColor. CREAMY
Creamy = RGBA(255, 255, 204, 255);static NamedColor
NamedColor. CYAN
Cyan = RGBA(0, 255, 255, 255);static NamedColor
NamedColor. DARK_GRAY
Dark gray = RGBA(64, 64, 64, 255);static NamedColor
NamedColor. GOLD
Gold = RGBA(255, 224, 0, 255);static NamedColor
NamedColor. GRAY
Gray = RGBA(128, 128, 128, 255);static NamedColor
NamedColor. GREEN
Green = RGBA(0, 255, 0, 255);static NamedColor
NamedColor. KHAKI
Khaki = RGBA(153, 153, 0, 255);static NamedColor
NamedColor. LIGHT_GRAY
Light gray = RGBA(192,192,192,255);static NamedColor
NamedColor. MAGENTA
Magenta = RGBA(255, 0, 255, 255);static NamedColor
NamedColor. MILKY
Milky = RGBA(255, 255, 255, 128) - half translucent white!static NamedColor
NamedColor. NO
NO = RGBA(0, 0, 0, 0) - transparent invisible colorstatic NamedColor
NamedColor. OCHRE
Ochre = RGBA(255, 153, 000, 255);static NamedColor
NamedColor. ORANGE
Orange = RGBA(255, 200, 0, 255);static NamedColor
NamedColor. PINK
Pink = RGBA(255, 175, 175, 255);static NamedColor
NamedColor. RED
Red = RGBA(255, 0, 0, 255);static NamedColor
NamedColor. SILVER
Silver = RGBA(216, 216, 216, 255);static NamedColor
NamedColor. SMOKY
Smoky = RGBA(128, 128, 128, 128) - half translucent gray!static NamedColor
NamedColor. STEELY
Steely = RGBA(0, 153, 204, 255);static NamedColor
NamedColor. WHITE
White = RGBA(255, 255, 255, 255);static NamedColor
NamedColor. YELLOW
Yellow = RGBA(255, 255, 0, 255);Methods in eu.pedu.lib20s.util that return NamedColor Modifier and Type Method Description NamedColor
NamedColor. brighter()
Vrátí světlejší verzi dané barvy.NamedColor
NamedColor. darker()
Vrátí tmavší verzi dané barvy.static NamedColor[]
NamedColor. getArrayOfNamedColors()
Vrátí pole doposud definovaných barev.NamedColor
IColorable. getColor()
Vrátí aktuální barvu instance.static NamedColor
NamedColor. getNamedColor(int index)
Vrátí barvu se zadaným indexem (pořadím vzniku).static NamedColor
NamedColor. getNamedColor(int red, int green, int blue)
Vrátí neprůhlednou instanci barvy se zadanými velikostmi složek.static NamedColor
NamedColor. getNamedColor(int red, int green, int blue, int opacity)
Vrátí instanci barvy se zadanými velikostmi složek a průhledností.static NamedColor
NamedColor. getNamedColor(int red, int green, int blue, int opacity, java.lang.String colorName)
Vrátí instanci barvy se zadanými barevnými složkami, průhledností a názvem.static NamedColor
NamedColor. getNamedColor(int red, int green, int blue, java.lang.String name)
Vrátí instanci neprůhledné barvy se zadanými barevnými složkami a zadaným názvem.static NamedColor
NamedColor. getNamedColor(java.lang.String colorName)
Převede název barvy na příslušný objekt typu NamedColor.NamedColor
NamedColor. inverse()
Vrátí barvu inverzní k zadané barvě, tj. barvu s inverzními hodnotami jednotlivých barevných složek, ale se stejnou průhledností.NamedColor
NamedColor. lessTransparent()
Vrátí méně průhlednou verzi dané barvy.NamedColor
NamedColor. moreTransparent()
Vrátí průhlednější verzi dané barvy.NamedColor
NamedColor. translucent()
Vrátí průsvitnou verzi dané barvy, tj. barvu se stejnými barvenými složkami a průsvitností 0,5.Methods in eu.pedu.lib20s.util that return types with arguments of type NamedColor Modifier and Type Method Description static java.util.List<NamedColor>
NamedColor. getListOfNamedColors()
Vrátí seznam doposud definovaných barev.Methods in eu.pedu.lib20s.util with parameters of type NamedColor Modifier and Type Method Description void
IColorable. setColor(NamedColor newColor)
Nastaví novou barvu instance.