Index
A B C D E F G H I K L M N O P R S T U V W X Y Z _
All Classes|All Packages
All Classes|All Packages
All Classes|All Packages
C
- CallerReporter - Class in eu.pedu.lib20s.dbg
-
Tovární třída
CallerReporter
poskytuje sadu metod umožňujících zjistit název a majitele (třídu, balíček) metody, která přímo či zprostředkovaně volala aktuální metodu, přesněji metodu volající některou z poskytovaných metod. - CallerReporter() - Constructor for class eu.pedu.lib20s.dbg.CallerReporter
- CallerReporter.Level - Enum in eu.pedu.lib20s.dbg
-
Výčtový typ specifikující podrobnost výpisu informace o volající metodě.
- Canvas - Class in eu.pedu.lib20s.canvas
-
Instance třídy
Canvas
(jedináček) slouží jako virtuální plátno, na něž mohou být kresleny jednotlivé obrazce. - CanvasManager - Class in eu.pedu.lib20s.canvasmanager
-
Třída
CanvasManager
slouží k jednoduchému kreslení na virtuální plátno a případné následné animaci nakreslených obrázků. - cardinals() - Static method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
-
Vrátí neměnný seznam se čtyřmi hlavními světovými stranami.
- CLASS - eu.pedu.lib20s.dbg.CallerReporter.Level
-
Vypisuje se název třídy a volající metody.
- clear() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Canvas
-
Smaže plátno, přesněji smaže všechny obrazce na plátně.
- clearCanvas() - Static method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Canvas
-
Smaže plátno, přesněji smaže všechny obrazce na plátně.
- CM - Static variable in interface eu.pedu.lib20s.canvasmanager.ICMPaintable
-
Správce plátna – instance třídy
CanvasManager
, která má na starosti zobrazování objektů na plátně a u níž musíme registrovat všechny objekty, které mají být zobrazovány na plátně. - confirm(Object) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.IO
-
Zobrazí dialogové okno se zprávou a umožní uživateli odpovědět ANO nebo NE.
- connect(int, int, int, int) - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Line
-
Přesune instanci tak, aby spojila zadané body.
- ContainerUtil - Class in eu.pedu.lib20s.util
-
Knihovní třída
ContainerUtil
definuje sadu užitečných metod pro práci s různými druhy kontejnerů: přepravkami, kolekcemi a poli. - copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Ellipse
-
Vrátí kopii dané instance, tj. stejně velkou a stejně umístěnou instanci stejné barvy.
- copy() - Method in interface eu.pedu.lib20s.canvas.ICanvasShape
-
Vrátí kopii daného tvaru, tj. stejný tvar se stejnou velikostí, umístěním a barvou.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Multishape
-
Vytvoří stejně velkou a stejně umístěnou hlubokou kopii daného mnohotvaru.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Rectangle
-
Vrátí kopii dané instance, tj. stejně velkou a stejně umístěnou instanci stejné barvy.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vrátí kopii dané instance, tj. stejně velkou, umístěnou a natočenou instanci stejné barvy.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Ellipse
-
Vrátí kopii dané instance, tj. stejně velkou a stejně umístěnou instanci stejné barvy.
- copy() - Method in interface eu.pedu.lib20s.canvasmanager.ICMShape
-
Returns a deep copy of the instance.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Line
-
Vrátí kopii daného tvaru, tj. stejný tvar, stejně velký, stejně umístěný a se stejnou barvou.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Multishape
-
Vytvoří stejně velkou a stejně umístěnou hlubokou kopii daného mnohotvaru.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Picture
-
Vrátí kopii daného tvaru, tj. stejný obrázek, stejně velký a stejně umístěný.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Rectangle
-
Vrátí kopii dané instance, tj. stejně velkou a stejně umístěnou instanci stejné barvy.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
-
Vrátí kopii dané instance, tj. instance zobrazující stejný text se stejnou velikostí, pozicí i barvou.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
-
Vrátí kopii dané instance, tj. stejně velkou, umístěnou a natočenou instanci stejné barvy.
- copy() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.AShape
-
Vrátí svoji kopii, tj. instanci s naprosto shodnými vlastnostmi s výjimkou těch, které podle kontraktu shodné být nesmějí.
- copy() - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.IShape
-
Vrátí svoji hlubokou kopii, tj. instanci s naprosto shodnými vlastnostmi s výjimkou těch, které podle kontraktu shodné být nesmějí.
- copy() - Method in interface eu.pedu.lib20s.util.ICopyable
-
Vrátí svoji hlubokou kopii.
- CREAMY - Static variable in class eu.pedu.lib20s.util.NamedColor
-
Creamy = RGBA(255, 255, 204, 255);
- creationDone() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Multishape
-
Ukončí tvorbu mnohotvaru; od této chvíle již nebude možno přidat žádný další objekt.
- creationDone() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Multishape
-
Ukončí tvorbu mnohotvaru; od této chvíle již nebude možno přidat žádný další objekt.
- CYAN - Static variable in class eu.pedu.lib20s.util.NamedColor
-
Cyan = RGBA(0, 255, 255, 255);
- changeTogether(Runnable) - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.CanvasManager
-
Provede zadanou akci a na dobu jejího provádění vypne překreslování.
- choose(Object, String...) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.IO
-
Zobrazí dialogové okno se otázkou, na níž má uživatel odpovědět stiskem některého z tlačítek, jejichž popisky naznačují možné odpovědi.
All Classes|All Packages