Index
A B C D E F G H I K L M N O P R S T U V W X Y Z _
All Classes|All Packages
All Classes|All Packages
All Classes|All Packages
T
- Text - Class in eu.pedu.lib20s.canvasmanager
-
Instance třídy
Text
.reprezentují texty zobrazitelné na plátně spravovaném správcem plátna. - Text(int, int, NamedColor, String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
-
Vytvoří novou instanci se zadanou pozicí a barvou.
- Text(int, int, String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
-
Vytvoří novou instanci se zadanou pozicí a implicitní barvou vysazena implicitním písmem (tučným 12bodovým písmem Dialog).
- Text(Position, NamedColor, String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
-
Připraví novou instanci se zadanou pozicí a barvou.
- Text(Position, String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
-
Vytvoří novou instanci se zadanou polohou, implicitní barvou a implicitním písmem (bude vysazen tučným 12bodovým písmem Dialog).
- Text(String) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
-
Připraví novou instanci s implicitním umístěním a barvou.
- Text(String, int, int) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
-
Připraví novou instanci se zadanou pozicí a implicitní barvou vysazovanou implicitním písmem (tučným 12bodovým písmem Dialog).
- ThreadMessages - Class in eu.pedu.lib20s.dbg
-
Instances of class
$CLASSNAME
represents ... - toASCII(String) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.IO
-
Zbaví zadaný text diakritických znamének; současně ale odstraní také všechny další znaky nespadající do tabulky ASCII.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Canvas
-
Vrátí string reprezentující danou instanci (její textový podpis).
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Ellipse
-
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Multishape
-
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Rectangle
-
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.CanvasManager
-
Převede instanci na řetězec.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Picture
-
Vrátí textový podpis instance, tj. její řetězcovou reprezentaci.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Text
-
Returns the string representation of the object (object's signature).
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.ANamed
-
Vrátí textový podpis instance, tj. její textovou reprezentaci.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Area
-
Vrací textovou reprezentaci (podpis) dané instance.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Mover
-
Převádí instanci na řetězec - používá se pro účely ladění.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Position
-
Vrací textovou reprezentaci (podpis) dané instance.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Size
-
Vrací textovou reprezentaci (podpis) dané instance.
- toString() - Method in class eu.pedu.lib20s.util.NamedColor
-
Vrátí název dané barvy.
- translucent() - Method in class eu.pedu.lib20s.util.NamedColor
-
Vrátí průsvitnou verzi dané barvy, tj. barvu se stejnými barvenými složkami a průsvitností 0,5.
- Triangle - Class in eu.pedu.lib20s.canvas
-
Instance třídy
Trojúhelník
představují trojúhelníky určené pro práci na virtuálním plátně při prvním seznámení s třídami a objekty. - Triangle - Class in eu.pedu.lib20s.canvasmanager
-
Instance třídy
Trojúhelník
představují trojúhelníky určené pro práci na plátně spravovaném správcem plátna –. - Triangle() - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vytvoří instanci s implicitním umístěním, rozměry, barvou a natočením.
- Triangle() - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
-
Vytvoří instanci s implicitním umístěním, rozměry, barvou a natočením.
- Triangle(int, int, int, int) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí a rozměry a implicitní barvou a směrem natočení.
- Triangle(int, int, int, int) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí a rozměry a implicitní barvou a směrem natočení.
- Triangle(int, int, int, int, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a směrem natočení a s implicitní barvou.
- Triangle(int, int, int, int, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a směrem natočení a s implicitní barvou.
- Triangle(int, int, int, int, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.
- Triangle(int, int, int, int, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.
- Triangle(int, int, int, int, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.
- Triangle(int, int, int, int, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.
- Triangle(Area, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vytvoří instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu a směr natočení.
- Triangle(Area, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
-
Vytvoří instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu a směr natočení.
- Triangle(Position, Size, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.
- Triangle(Position, Size, NamedColor, Direction8) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Triangle
-
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.
- turnAbout() - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable4
-
Otočí instanci o 180°.
- turnBy(int) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
-
Vrátí směr otočený o zadaný počet osminek (45°) vlevo.
- turnInArea(Area, Area) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
-
Přepočítá rozměry zadané oblasti orientované na východ a umístěné v referenční oblasti na nové rozměry po otočení do tohoto směru.
- turnInArea(Area, Area, Direction8) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
-
Přepočítá relativní pozici a absolutní rozměry zadané oblasti a umístěné v referenční čtvercové oblasti orientované zadaným směrem na absolutní rozměry po otočení referenční oblasti do tohoto směru.
- turnInAreaTo(Direction8, Area, Area) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
-
Přepočítá relativní pozici a absolutní rozměry zadané oblasti a umístěné v referenční čtvercové oblasti orientované na východ na absolutní rozměry po otočení referenční oblasti do tohoto směru.
- turnLeft() - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable4
-
Otočí instanci o 90° vlevo.
- turnRight() - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable4
-
Otočí instanci o 90° vpravo.
- turnTo4(Direction8) - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable4
-
Otočí instanci do zadaného směru.
- turnTo4(ITurnable4) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
-
Zadaný otočný objekt natočený do některého hlavního směru otočí do svého směru, který musí být také hlavním směrem, tj. jedním ze směrů
Direction8.EAST
,Direction8.NORTH
,Direction8.WEST
,Direction8.SOUTH
. - turnTo8(Direction8) - Method in interface eu.pedu.lib20s.geom.ITurnable8
-
Otočí instanci do zadaného směru.
- turnTo8(ITurnable8) - Method in enum eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
-
Zadaný otočný objekt natočený do některého směru otočí do svého směru.
All Classes|All Packages