Uses of Class
eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
Package | Description |
---|---|
eu.pedu.lib20s.canvas |
Balíček obsahuje základní grafické třídy používané v úvodních lekcích
vstupních kurzů programování před tím, než jsou vysvětleny základní
návrhové vzory a je představen správce plátna s jeho dokonalejším
řešením grafiky založeném na použití vzorů Prostředník
a Pozorovatel.
|
eu.pedu.lib20s.canvasmanager |
Balíček obsahuje základní grafické třídy používané ve vstupních kurzech
programování a to jak v interaktivním, tak i v textovém režimu.
Zařazení tohoto balíčku do výuky vyžaduje jisté minimální znalosti koncepce a použití návrhových vzorů, především pak návrhových vzorů Jedináček (Singleton), Prostředník a Pozorovatel, na nichž je založena činnost správce plátna – jediné instance třídy CanvasManager . |
eu.pedu.lib20s.geom |
Balíček obsahuje datové typy související s velikostí a pozicí objektů
a s jejich změnami.
|
-
Uses of Direction8 in eu.pedu.lib20s.canvas
Fields in eu.pedu.lib20s.canvas declared as Direction8 Modifier and Type Field Description static Direction8
Multishape. DEFAULT_DIRECTION
Směr, kam bude mnohotvar nasměrován v případě, když uživatel žádný preferovaný směr nezadá.static Direction8
Triangle. DEFAULT_DIRECTION
Směr, kam bude ukazovat vrchol trojúhelníku v případě, když uživatel žádný preferovaný směr nezadá.Methods in eu.pedu.lib20s.canvas that return Direction8 Modifier and Type Method Description Direction8
Multishape. getDirection()
Vrátí směr, do nějž je instance otočena.Direction8
Triangle. getDirection()
Vrátí směr, do nějž je instance otočena.Methods in eu.pedu.lib20s.canvas with parameters of type Direction8 Modifier and Type Method Description void
Multishape. setDirection(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.void
Triangle. setDirection(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.void
Multishape. setInitialDirection(Direction8 initialDirection)
Nastaví zadaný směr jako výchozí směr vytvářené instance.Constructors in eu.pedu.lib20s.canvas with parameters of type Direction8 Constructor Description Multishape(Direction8 direction, ICanvasShape part1, ICanvasShape... parts)
Vytvoří mnohotvar skládající se ze zadaných tvarů a otočený do zadaného směru; do tohoto mnohotvaru již nebude možno přidávat další tvary.Triangle(int x, int y, int width, int height, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a směrem natočení a s implicitní barvou.Triangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.Triangle(Area area, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu a směr natočení.Triangle(Position position, Size size, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení. -
Uses of Direction8 in eu.pedu.lib20s.canvasmanager
Fields in eu.pedu.lib20s.canvasmanager declared as Direction8 Modifier and Type Field Description static Direction8
Multishape. DEFAULT_DIRECTION
Směr, kam bude mnohotvar nasměrován v případě, když uživatel žádný preferovaný směr nezadá.static Direction8
Triangle. DEFAULT_DIRECTION
The default direction of created triangle, which means the direction to which the main vertex of the triagle is turned when user doesn't define any preferred direction.Methods in eu.pedu.lib20s.canvasmanager that return Direction8 Modifier and Type Method Description Direction8
Multishape. getDirection()
Vrátí směr, do nějž je instance otočena.Direction8
Picture. getDirection()
Vrátí směr, do nějž je instance otočena.Direction8
Triangle. getDirection()
Vrátí směr, do nějž je instance otočena.Methods in eu.pedu.lib20s.canvasmanager with parameters of type Direction8 Modifier and Type Method Description void
Multishape. setDirection(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.void
Picture. setDirection(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.void
Triangle. setDirection(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.void
Picture. setDirSize(Direction8 direction, int width, int height)
Otočí instanci do zadaného směru a přitom jí nastaví požadovanou výšku a šířku.void
Multishape. setInitialDirection(Direction8 initialDirection)
Nastaví zadaný směr jako výchozí směr vytvářené instance.Picture
Picture. setInitialDirection(Direction8 initialDirection)
Nastaví zadaný směr jako výchozí směr vytvářené instance.Constructors in eu.pedu.lib20s.canvasmanager with parameters of type Direction8 Constructor Description Multishape(Direction8 direction, ICMShape part1, ICMShape... parts)
Vytvoří mnohotvar skládající se ze zadaných tvarů a otočený do zadaného směru; do tohoto mnohotvaru již nebude možno přidávat další tvary.Triangle(int x, int y, int width, int height, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry a směrem natočení a s implicitní barvou.Triangle(int x, int y, int width, int height, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení.Triangle(Area area, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu a směr natočení.Triangle(Position position, Size size, NamedColor color, Direction8 direction)
Vytvoří instanci se zadanou pozicí, rozměry, barvou, i směrem natočení. -
Uses of Direction8 in eu.pedu.lib20s.geom
Methods in eu.pedu.lib20s.geom that return Direction8 Modifier and Type Method Description Direction8
Direction8. aboutTurn()
Vrátí směr otočený o 180°.static Direction8
Direction8. get(int index)
Vrátí směr se zadaným indexem.static Direction8
Direction8. get(java.lang.String name)
Vrátí směr se zadaným názvem nebo zkratkou.Direction8
IDirectable. getDirection()
Vrátí směr, do nějž je daná instance natočena.Direction8
ITurnable4. getDirection()
Vrátí směr, do nějž je daná instance natočena.Direction8
ITurnable8. getDirection()
Vrátí směr, do nějž je daná instance natočena.Direction8
Direction8. halfLeft()
Vrátí směr otočený o 45° vlevo.Direction8
Direction8. halfRight()
Vrátí směr otočený o 45° vpravo.Direction8
Direction8. leftTurn()
Vrátí směr otočený o 90° vlevo.Direction8
Direction8. rightTurn()
Vrátí směr otočený o 90° vpravo.Direction8
Direction8. turnBy(int eighths)
Vrátí směr otočený o zadaný počet osminek (45°) vlevo.static Direction8
Direction8. valueOf(java.lang.String name)
Returns the enum constant of this type with the specified name.static Direction8[]
Direction8. values()
Returns an array containing the constants of this enum type, in the order they are declared.static Direction8[]
Direction8. values4()
Vrátí vektor se čtyřmi hlavními světovými stranami.Methods in eu.pedu.lib20s.geom that return types with arguments of type Direction8 Modifier and Type Method Description static java.util.List<Direction8>
Direction8. cardinals()
Vrátí neměnný seznam se čtyřmi hlavními světovými stranami.Methods in eu.pedu.lib20s.geom with parameters of type Direction8 Modifier and Type Method Description int
Direction8. ordinalDistanceTo(Direction8 direction)
Vrátí rozdíl pořadových čísel zadaných směrů, který po přičtení k pořadovému číslu daného směru dá pořadové číslo zadaného parametru.void
Resizer. resizeBy(int dx, int dy, IChangeable object, Direction8 fixed)
Zvětší/zmenší zadaný objekt o zadanou velikost, přičemž během změny velikosti nebude zadaný bod na hraně opsaného obdélníku měnit svoji polohu.void
Resizer. resizeBy(int resizing, IModular object, Direction8 fixed)
Zvětší/zmenší zadaný objekt o zadanou velikost, přičemž během změny velikosti nebude zadaný bod na hraně opsaného obdélníku měnit svoji polohu.void
Resizer. resizeBy(Size resizing, IChangeable object, Direction8 fixed)
Zvětší/zmenší zadaný objekt o zadanou velikost, přičemž během změny velikosti nebude zadaný bod na hraně opsaného obdélníku měnit svoji polohu.void
Resizer. resizeByMultipleOf(double multiple, IChangeable object, Direction8 fixed)
Zvětší/zmenší zadaný objekt na zadaný násobek jeho velikosti, přičemž během změny velikosti nebude zadaný bod na hraně opsaného obdélníku měnit svoji polohu.void
Resizer. resizeByMultipleOf(double multiple, IModular object, Direction8 fixed)
Zvětší/zmenší zadaný objekt na zadaný násobek jeho velikosti, přičemž během změny velikosti nebude zadaný bod na hraně opsaného obdélníku měnit svoji polohu.void
Resizer. resizeTo(int width, int height, IChangeable object, Direction8 fixed)
Zvětší/zmenší zadaný objekt na požadovanou velikost, přičemž během změny velikosti nebude zadaný bod na hraně opsaného obdélníku měnit svoji polohu.void
Resizer. resizeTo(int module, IModular object, Direction8 fixed)
Zvětší/zmenší zadaný objekt na požadovanou velikost, přičemž během změny velikosti nebude zadaný bod na hraně opsaného obdélníku měnit svoji polohu.void
Resizer. resizeTo(Size size, IChangeable object, Direction8 fixed)
Zvětší/zmenší zadaný objekt na požadovanou velikost, přičemž během změny velikosti nebude zadaný bod na hraně opsaného obdélníku měnit svoji polohu.void
IDirectable. setDirection(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.default void
ITurnable4. setDirection(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného hlavního směru.default void
ITurnable8. setDirection8(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.Area
Direction8. turnInArea(Area ref, Area inner, Direction8 fromDirection)
Přepočítá relativní pozici a absolutní rozměry zadané oblasti a umístěné v referenční čtvercové oblasti orientované zadaným směrem na absolutní rozměry po otočení referenční oblasti do tohoto směru.Area
Direction8. turnInAreaTo(Direction8 toDirection, Area ref, Area inner)
Přepočítá relativní pozici a absolutní rozměry zadané oblasti a umístěné v referenční čtvercové oblasti orientované na východ na absolutní rozměry po otočení referenční oblasti do tohoto směru.default void
ITurnable4. turnTo4(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.default void
ITurnable8. turnTo8(Direction8 direction)
Otočí instanci do zadaného směru.