Interface ICMPaintable

All Known Subinterfaces:
IAdaptable, ICMShape
All Known Implementing Classes:
Ellipse, Line, Multishape, Picture, Rectangle, Text, Triangle

public interface ICMPaintable
Interfejs ICMPaintable musí implementovat všechny třídy, které chtějí, aby jejich instance byly přijaty do správy instance CanvasManager. Ta vyžaduje, aby se jí spravované objekty uměly na požádání nakreslit prostřednictvím dodaného kreslítka.

Implementací tohoto rozhraní třída současně slibuje, že bude správce plátna okamžitě informovat o jakýchkoliv změnách ve svém umístění a vzhledu, které chce promítnout do své podoby na plátně. O tom, že se něco změnilo informuje (kdo-instance –> koho) objekt správce plátna zavoláním jeho metody CanvasManager.repaint().

  • Field Summary

    Fields 
    Modifier and Type Field Description
    static CanvasManager CM
    Správce plátna – instance třídy CanvasManager, která má na starosti zobrazování objektů na plátně a u níž musíme registrovat všechny objekty, které mají být zobrazovány na plátně.
  • Method Summary

    Modifier and Type Method Description
    default void hide()
    Odhlásí se u správce plátna, a tím zruší své zobrazování.
    void paint​(Painter painter)
    Prostřednictvím dodaného kreslítka vykreslí obraz své instance.
    default void show()
    Přihlásí se u správce plátna, a tím zabezpečí své zobrazování.
  • Field Details

    • CM

      static final CanvasManager CM
      Správce plátna – instance třídy CanvasManager, která má na starosti zobrazování objektů na plátně a u níž musíme registrovat všechny objekty, které mají být zobrazovány na plátně. Správce plátna je jedináček, takže jej všichni sdílí.
  • Method Details

    • paint

      void paint​(Painter painter)
      Prostřednictvím dodaného kreslítka vykreslí obraz své instance.
      Parameters:
      painter - Kreslítko schopné kreslit na plátno ovládané správcem
    • show

      default void show()
      Přihlásí se u správce plátna, a tím zabezpečí své zobrazování.
    • hide

      default void hide()
      Odhlásí se u správce plátna, a tím zruší své zobrazování.