Index

A B C D E F G H I K L M N O P R S T U V W X Y Z _ 
All Classes|All Packages

E

e(K, V) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.ContainerUtil
Vytvoří novou instanci typu Map.Entry.
EAST - eu.pedu.lib20s.geom.Direction8
Východ = doprava.
Ellipse - Class in eu.pedu.lib20s.canvas
Instance třídy Elipsa představují elipsy určené pro práci na virtuálním plátně při prvním seznámení s třídami a objekty a definované svojí pozicí, rozměrem a barvou.
Ellipse - Class in eu.pedu.lib20s.canvasmanager
Instance třídy Elipsa představují elipsy určené pro práci na plátně spravovaném správcem plátna –.
Ellipse() - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Ellipse
Připraví novou instanci s implicitním umístěním, rozměry a barvou.
Ellipse() - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Ellipse
Připraví novou instanci s implicitním umístěním, rozměry a barvou.
Ellipse(int, int, int, int) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Ellipse
Připraví novou instanci se zadanou pozicí a rozměry a implicitní barvou.
Ellipse(int, int, int, int) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Ellipse
Připraví novou instanci se zadanou pozicí a rozměry a implicitní barvou.
Ellipse(int, int, int, int, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Ellipse
Připraví novou instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.
Ellipse(int, int, int, int, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Ellipse
Připraví novou instanci se zadanou pozicí, rozměry a barvou.
Ellipse(Area, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Ellipse
Připraví novou instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu.
Ellipse(Area, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Ellipse
Připraví novou instanci vyplňující zadanou oblast a mající zadanou barvu.
Ellipse(Position, Size, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvas.Ellipse
Připraví novou instanci se zadanými rozměry, polohou a barvou.
Ellipse(Position, Size, NamedColor) - Constructor for class eu.pedu.lib20s.canvasmanager.Ellipse
Připraví novou instanci se zadanými rozměry, polohou a barvou.
endIf(boolean) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.Util
Při splnění zadané podmínky otevře dialogové okno s nápisem KONEC a po jeho zavření ukončí program.
endIf(boolean, String) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.Util
Při splnění zadané podmínky otevře dialogové okno se zadanou zprávou a po jeho zavření ukončí program.
enter(Object, double) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.IO
Zobrazí dialogové okno s výzvou k zadání reálné hodnoty; při zavření okna zavíracím tlačítkem ukončí aplikaci.
enter(Object, int) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.IO
Zobrazí dialogové okno s výzvou k zadání celočíselné hodnoty; při zavření okna nebo stisku tlačítka Cancel se celá aplikace ukončí.
enter(Object, String) - Static method in class eu.pedu.lib20s.util.IO
Zobrazí dialogové okno s výzvou k zadání textové hodnoty; při zavření okna nebo stisku tlačítka Cancel se celá aplikace ukončí.
equals(Object) - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Area
Vrátí informaci o tom, představuje-li instance zadaná v parametru stejnou oblast.
equals(Object) - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Position
Vrátí informaci o tom, představuje-li instance zadaná v parametru stejnou pozici.
equals(Object) - Method in class eu.pedu.lib20s.geom.Size
Vrátí informaci o tom, představuje-li instance zadaná v parametru stejnou pozici.
erase(Shape) - Method in class eu.pedu.lib20s.canvas.Canvas
Smaže na plátně zadaný obrazec, tj. překreslí jej barvou pozadí.
eu.pedu.lib20s.canvas - package eu.pedu.lib20s.canvas
Balíček obsahuje základní grafické třídy používané v úvodních lekcích vstupních kurzů programování před tím, než jsou vysvětleny základní návrhové vzory a je představen správce plátna s jeho dokonalejším řešením grafiky založeném na použití vzorů Prostředník a Pozorovatel.
eu.pedu.lib20s.canvasmanager - package eu.pedu.lib20s.canvasmanager
Balíček obsahuje základní grafické třídy používané ve vstupních kurzech programování a to jak v interaktivním, tak i v textovém režimu.
Zařazení tohoto balíčku do výuky vyžaduje jisté minimální znalosti koncepce a použití návrhových vzorů, především pak návrhových vzorů Jedináček (Singleton), Prostředník a Pozorovatel, na nichž je založena činnost správce plátna – jediné instance třídy CanvasManager.
eu.pedu.lib20s.dbg - package eu.pedu.lib20s.dbg
Balíček obsahuje pomocné třídy používané při ladění.
eu.pedu.lib20s.geom - package eu.pedu.lib20s.geom
Balíček obsahuje datové typy související s velikostí a pozicí objektů a s jejich změnami.
eu.pedu.lib20s.util - package eu.pedu.lib20s.util
Balíček obsahuje obecně použitelné datové typy a vedle nich i typy určené pro objekty, u nichž má smysl hovořit o jejich barvě a směru.
A B C D E F G H I K L M N O P R S T U V W X Y Z _ 
All Classes|All Packages