0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí

Optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
237  201 
Ihned ke stažení
i: 37119 n: 27115792r: 11590
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
279  237 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 25. 04. 2024 9:55
i: 36327 n: 27110452r: 11590
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Víte, že i za „neposedností“ a „zlobivostí“ dětí mohou stát dílčí funkce? Pokud ne, pak držíte v ruce tu správnou knihu. A proč při rozvoji dílčích funkcí hrají hlavní roli hry? Protože pro dítě není nic přirozenějšího než hra.

První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy – deseti lekcemi, dává jim různé zábavné úkoly a hraje s nimi hry. Všechny lekce mají stejnou strukturu, použité úkoly jsou voleny a řazeny tak, aby respektovaly vývojovou řadu. Jako motivace jsou využity příběhy s dětskými a pohádkovými postavami. Knížka je ideální pro kolektivní práci s předškoláčky od pěti let (případně již od čtyř let) i pro prvňáčky s nerovnoměrným výkonem ve vzdělávání.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí

Předmluva

Teoretická část

Dílčí funkce
Co jsou to dílčí funkce?
Kde dílčí funkce hledat a jak?
Co s nimi? 
Co dokáže deficit dílčích funkcí 

Deficity dílčích funkcí 
Pojem dílčí funkce 
Definice dílčích funkcí
Deficity dílčích funkcí (též dílčí oslabení výkonu) 
Definice deficitů dílčích funkcí
Etiologie deficitů dílčích funkcí 
Promítání deficitů dílčích funkcí 
Kompenzace deficitů dílčích funkcí 

Psychologické aspekty vývoje dítěte v předškolním věku
Socializace a dětská identita 
Poznávací procesy v předškolním věku 
Kresba 
Vyprávění 
Hra 
Pojem času 
Pojem čísla 
Řeč 
Nástup do školy 
Školní zralost 
Školní připravenost 

Jak pracovat s knihou 
Pomocník či pomocnice 
Pomůcky 
Práce s přílohami 
Doporučení 


Praktická část 
1. lekce – Anička a Evička 
Zrakové a sluchové vnímání a rozlišení konkrétních tvarů – předmět, figura, podnícení slovní pohotovosti a řečového apetitu
2. lekce – Anička a kouzelník 
Zrakové a sluchové vnímání a rozlišení abstraktních tvarů, pohotovost mluvidel, podnícení slovní pohotovosti a řečového apetitu, dějová posloupnost, pohybová koordinace
3. lekce – Anička jede na výlet 
Cvičení pro rozvoj jemné motoriky, zrakové paměti, zrakové orientace a rozlišení, koordinace pohybu oka a ruky a prostorové orientace
4. lekce – Anička ve městě 
Rozvoj zrakového rozlišení (figura na pozadí), sluchového rozlišení a pohybová koordinace
5. lekce – Anička a medvídek 
Procvičení a upevnění prostorových představ a orientace, rozvoj fonematického sluchu, rozvoj spojení sluchových, zrakových a pohybových vjemů, koordinace pohybu, rozvoj jemné motoriky
6. lekce – Anička jede k babičce 
Procvičení slovní pohotovosti, sluchové paměti, sluchového rozlišení, zrakového rozlišení, pohybové pohotovosti a sluchové pozornosti
7. lekce – Když venku pršelo 
Sluchové rozlišení a paměť, zraková paměť pro konkrétní a abstraktní tvary, zrakové rozlišení, pohybová koordinace
8. lekce – Anička a strašidlo 
Cvičení zaměřené na rozvoj pohyblivosti mluvidel, uvědomění tělesného schématu, zrakového a sluchového vnímání
9. lekce – Anička a tatínkova kniha 
Sluchové rozlišení, zrakové rozlišení, zraková paměť, pohybová koordinace a koordinace činnosti oka a ruky
10. lekce – Dopis od Ivanky 
Koordinace zrakových a sluchových podnětů, sluchové rozlišení, zrakové rozlišení, jemná motorika ruky

Použitá a doporučená literatura 

Přílohy 

Seznam obrázků

Tištěná kniha

Datum vydání: 15.04.2020
Katalogové číslo: 26082
ISBN: 978-80-271-1045-2
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Edice: Pedagogika
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.97MB | 6.93MB | 8.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

V knize se pracuje s myšlenou, že i za neposedností nebo zlobivostí dětí mohou stát dílčí funkce, a proto je třeba je rozvíjet a také pracovat s jejich případnými deficity. A to jde u dětí nejlépe hrou. V knize tedy najdete spoustu praktických úkolů a aktivit, při kterých se děti zabaví, ale zároveň také rozvíjí své schopnosti a dovednosti. Pro lepší pochopení a motivaci dětí navíc celou knížkou provází holčička Anička a její příběhy. Kniha je vhodná hlavně pro pedagogy a další pracovníky, kteří pracuji s dětmi v kolektivu.
Celá recenze na Maminkoutek.cz

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí

Tištěná kniha

Datum vydání: 15.04.2020
Katalogové číslo: 26082
ISBN: 978-80-271-1045-2
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Edice: Pedagogika
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.97 MB | 6.93 MB | 8.75 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí

Optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
237  201 
Ihned ke stažení
i: 37119 n: 27115792r: 11590
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
279  237 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 25. 04. 2024 9:55
i: 36327 n: 27110452r: 11590
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Víte, že i za „neposedností“ a „zlobivostí“ dětí mohou stát dílčí funkce? Pokud ne, pak držíte v ruce tu správnou knihu. A proč při rozvoji dílčích funkcí hrají hlavní roli hry? Protože pro dítě není nic přirozenějšího než hra.

První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy – deseti lekcemi, dává jim různé zábavné úkoly a hraje s nimi hry. Všechny lekce mají stejnou strukturu, použité úkoly jsou voleny a řazeny tak, aby respektovaly vývojovou řadu. Jako motivace jsou využity příběhy s dětskými a pohádkovými postavami. Knížka je ideální pro kolektivní práci s předškoláčky od pěti let (případně již od čtyř let) i pro prvňáčky s nerovnoměrným výkonem ve vzdělávání.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí

Předmluva

Teoretická část

Dílčí funkce
Co jsou to dílčí funkce?
Kde dílčí funkce hledat a jak?
Co s nimi? 
Co dokáže deficit dílčích funkcí 

Deficity dílčích funkcí 
Pojem dílčí funkce 
Definice dílčích funkcí
Deficity dílčích funkcí (též dílčí oslabení výkonu) 
Definice deficitů dílčích funkcí
Etiologie deficitů dílčích funkcí 
Promítání deficitů dílčích funkcí 
Kompenzace deficitů dílčích funkcí 

Psychologické aspekty vývoje dítěte v předškolním věku
Socializace a dětská identita 
Poznávací procesy v předškolním věku 
Kresba 
Vyprávění 
Hra 
Pojem času 
Pojem čísla 
Řeč 
Nástup do školy 
Školní zralost 
Školní připravenost 

Jak pracovat s knihou 
Pomocník či pomocnice 
Pomůcky 
Práce s přílohami 
Doporučení 


Praktická část 
1. lekce – Anička a Evička 
Zrakové a sluchové vnímání a rozlišení konkrétních tvarů – předmět, figura, podnícení slovní pohotovosti a řečového apetitu
2. lekce – Anička a kouzelník 
Zrakové a sluchové vnímání a rozlišení abstraktních tvarů, pohotovost mluvidel, podnícení slovní pohotovosti a řečového apetitu, dějová posloupnost, pohybová koordinace
3. lekce – Anička jede na výlet 
Cvičení pro rozvoj jemné motoriky, zrakové paměti, zrakové orientace a rozlišení, koordinace pohybu oka a ruky a prostorové orientace
4. lekce – Anička ve městě 
Rozvoj zrakového rozlišení (figura na pozadí), sluchového rozlišení a pohybová koordinace
5. lekce – Anička a medvídek 
Procvičení a upevnění prostorových představ a orientace, rozvoj fonematického sluchu, rozvoj spojení sluchových, zrakových a pohybových vjemů, koordinace pohybu, rozvoj jemné motoriky
6. lekce – Anička jede k babičce 
Procvičení slovní pohotovosti, sluchové paměti, sluchového rozlišení, zrakového rozlišení, pohybové pohotovosti a sluchové pozornosti
7. lekce – Když venku pršelo 
Sluchové rozlišení a paměť, zraková paměť pro konkrétní a abstraktní tvary, zrakové rozlišení, pohybová koordinace
8. lekce – Anička a strašidlo 
Cvičení zaměřené na rozvoj pohyblivosti mluvidel, uvědomění tělesného schématu, zrakového a sluchového vnímání
9. lekce – Anička a tatínkova kniha 
Sluchové rozlišení, zrakové rozlišení, zraková paměť, pohybová koordinace a koordinace činnosti oka a ruky
10. lekce – Dopis od Ivanky 
Koordinace zrakových a sluchových podnětů, sluchové rozlišení, zrakové rozlišení, jemná motorika ruky

Použitá a doporučená literatura 

Přílohy 

Seznam obrázků

Recenze

V knize se pracuje s myšlenou, že i za neposedností nebo zlobivostí dětí mohou stát dílčí funkce, a proto je třeba je rozvíjet a také pracovat s jejich případnými deficity. A to jde u dětí nejlépe hrou. V knize tedy najdete spoustu praktických úkolů a aktivit, při kterých se děti zabaví, ale zároveň také rozvíjí své schopnosti a dovednosti. Pro lepší pochopení a motivaci dětí navíc celou knížkou provází holčička Anička a její příběhy. Kniha je vhodná hlavně pro pedagogy a další pracovníky, kteří pracuji s dětmi v kolektivu.
Celá recenze na Maminkoutek.cz

O Autorovi

Ficová Theodora Lenka
Lenka Theodora Ficová (*1967) vyrůstala na Moravě v milující vícegenerační rodině. Pod laskavým vedením jejích členů se pro okolí jevila jako zlobivé dítě, malá rebelka, která se už v mateřské škole neostýchala klást řadu otázek, nezdráhala se vyjadřovat svůj názor a pídit se po odpovědích. Při nástupu do první třídy už uměla číst i počítat a výuka ji zprvu vůbec nebavila. To však změnila její osvícená paní učitelka, která vhodně zvoleným přístupem dívce ze školy udělala ráj. Ne nadarmo J. A. Komenský říkával, že prvních osm let vývoje dítěte ovlivňuje zbytek jeho života.

Jelikož Lenka pocházela z rodiny, která se k tehdejšímu režimu stavěla odmítavě, neměla po absolvování gymnázia příliš možností na výběr a na pozici učitelky v mateřské škole se ocitla jenom proto, že se o ni tehdy nikdo jiný neucházel. Po revoluci vystudovala na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně speciální pedagogiku a oboru zůstala věrná 37 let. Zkušenosti z dětství ji vedly k tomu, aby také ona k dětem přistupovala individuálně, vždy pátrala po příčinách jejich chování a dala dětem prostor k rozletu, jako to pro ni udělala její rodina.

Pedagogický um a vhled uplatnila na pozicích v mateřské škole, v logopedické třídě, v základní škole i ve výchovném ústavu. Ve volném čase organizovala kulturní a naučné akce pro děti a věnovala se dobrovolnické práci pro děti s postižením či onemocněním. Nasbírané zkušenosti již dvacet let na kurzech předává dalším pedagogům i veřejnosti a nadále se zaměřuje především na podporu přirozeného rozvoje dětí. Prostřednictvím nakladatelství Grada nyní oslovuje také mnohé čtenáře.

Přestože byla nominována na prestižní pedagogickou cenu Global Teacher Prize, za největší životní úspěch Lenka Theodora Ficová považuje výchovu svých tří dětí a možnost těšit se z  vnoučat. Jako největší odměnu za své pedagogické působení vnímá to, že děti, které kdysi v rozvoji vedla, se k ní nyní vracejí s  dětmi vlastními.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 209 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.