Jak lépe naložit s časem
50 doporučení pro ty, jejichž čas je vzácný
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 8936 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169 Kč 152 KčIhned ke stažení
i: 22813 n: 24759852r: 8936 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Máte pocit, že den by měl mít alespoň 25 hodin? Rádi byste v daném čase dosáhli více?
Pomůže vám tato praktická příručka plná užitečných metod, technik a tipů, jak lépe využívat svůj čas. Řada nástrojů efektivního nakládání s časem je univerzální a využijete je v libovolném prostředí. Široce použitelné jsou také psychologické postupy, pomocí kterých můžete návyky efektivního nakládání s časem získat. Umožní vám proto nejen to, abyste ve svém čase dokázali vykonat více práce, ale i to, abyste měli více ze svého života.
Dozvíte se, jak posílit svou motivaci, jaký význam mají osobní cíle, jak vytvořit efektivní časový plán, proč a jak delegovat, jak šetřit čas organizace i svých spolupracovníků apod.
Knížka je určena všem, kteří nejsou spokojeni s tím, jak se svým časem nakládají a snaží se omezit jeho plýtvání.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Jak lépe naložit s časem
O autorovi 7
Úvodem 9
I.
Jak lépe naložit s vlastním časem 11
1. Co je a v čem spočívá osobní efektivita 11
2. Efektivita a účinnost 13
3. K čemu slouží mentální programování 14
4. Jak posílit svou motivaci 19
5. Jak čelit vlastní demotivaci 21
6. Význam osobních cílů 25
7. Proč jsou některé nepřímé cesty kratší 27
8. Časový plán 31
9. Priority 34
10. Činnosti důležité, naléhavé a zaneprázdňující 36
11. Jak získat vlastní časový snímek 40
12. Radikální řešení 42
13. Jak neodkládat 44
14. Jak rozpustit strach 50
15. Osobní tempo 51
16. Cena času 53
17. "Nee" 54
18. Koncentrace a vyrušování 56
19. Rozptylování 61
20. Produktivní čas a přestávky 64
21. Nerozhodnost a perfekcionismus 67
22. Paretův zákon aneb pravidlo 80/20 69
23. Rychlé čtení 70
24. Nedokončená práce 71
25. (Ne)pořádek 73
26. Střípky času 75
27. Psychické bloky 77
28. Zpráva po akci 79
29. Workoholismus 80
30. Pohyb a klid 81
31. Spánek 83
32. Volný čas 84
II.
Jak lépe naložit s časem organizace 89
33. (Ne)jasné úkoly 90
34. Proč a jak delegovat 92
35. Delegování vzhůru 96
36. Cíle a postupy 97
37. Kontrola 100
38. Jak ušetřit čas tím, že se dostanete z "krabicee" 104
39. Napětí, spěch a krize 107
40. Komunikace 109
41. Informační zátěž 113
42. Schůze 115
43. Konferenční rozhovory a pracovní obědy 118
44. Čas podřízených 119
45. Tempo organizace 121
46. Úzká místa 123
47. Písemná vyjádření a vnitřní sdělení 124
48. Korespondence 127
49. Spisy, soubory, kopie a koš na papír 129
50. Uspořádaní kanceláře 133
III.
Shrnutí a slovo na závěr 135
IV. Kontrolní test 139
O Autorovi
Urban JanAbsolvent Vysoké školy ekonomické v Praze a Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, obor psychologie řízení. Již více než 15 let působí jako přední manažerský poradce v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů a jako lektor vzdělávacích programů pro podnikovou sféru, od roku 1998 je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group. Je docentem na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, řadu let vyučoval i na VŠE v Praze. Poradensky i formou lektorování podporoval desítky domácích i mezinárodních podniků. Autor řady odborných článků a publikací na téma řízení a rozvoje lidí v podnikových organizacích, v poslední době např. „Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera“ (Grada, 2008).