0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak na "špinavé" triky a útoky v komunikaci

Úspěšná argumentace ve stresu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6149
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Jak úspěšně zvládat rozepře, agresivní diskuse a pohotově argumentovat i ve stresových situacích? Jak se vyrovnat s osobními útoky, výhružkami a hrozivými gesty? Jak se bránit psychologickým trikům? V knize, která je evropským bestsellerem, se dozvíte, jak účinně reagovat na různé neférové útoky a "špinavé" taktiky, jak rozpoznat otevřené a skryté hry, jak se dokázat slovně bránit, odrazit manipulaci a vyzařovat osobní autoritu. Kromě mnoha neocenitelných tipů a příkladů získáte také speciální rady pro komunikaci při vyjednáváních, diskusích, kritických rozhovorech, při prezentacích či vystupováních v médiích. Zvládání profesionální argumentace, slovní sebeobrany a schopnost snášet stres jsou důležitými předpoklady dosažení vlastních zájmů a pracovního i osobního úspěchu. Kniha je určena zejména manažerům, obchodníkům, novinářům, politikům, lektorům, studentům a všem zájemcům o oblast komunikace.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak na "špinavé" triky a útoky v komunikaci

O autorovi 9
Předmluva 11

Úvod 13
1. Využití a struktura knihy 14
2. Jak můžete této knihy maximálně využít 17
3. Příčiny neférových útoků 18
4. Základní pojmy 20


Část první: Základy úspěšné argumentace ve stresu

1. Klid a stresový management 31
1.1 Pozitivní postoj k sobě samému 33
1.2 Pozitivní postoj k tématu 35
1.3 Pozitivní postoj k protějšku 37
1.4 Duševní trénink 38
1.5 Přijetí vnitřního neklidu 40
1.6 Překonání strachu cvičením a jednáním 41
1.7 Exkurz: Klid díky stresovému managementu - tipy z komplexního
hlediska 42

2. Cílená příprava - nezbytná součást prevence stresu 45
2.1 Určení cílů 46
2.2 Analýza partnera a situace 47
2.3 Analýza celého spektra 49
2.4 Sběr argumentů 51
2.5 Zvážení a optimalizace argumentů 52
2.6 Předvídat námitky - promyslet reakce 53
2.7 Plán konkrétního postupu při argumentaci 54

3. Vystupujte sebevědomě - vyzařujte osobní autoritu 55
3.1 Signály jistoty a nejistoty (přehled) 56
3.2 Sebejisté vystupování 58
3.3 Jak přesvědčit řečí těla 59
3.4 Jak přesvědčit působivým projevem 61
3.5 Jak udržet kontakt s posluchači 63

4. Jak úspěšně odrazit neférové útoky 65
4.1 Osobní útoky 66
4.2 "Zabijáckéé" fráze 71
4.3 Přerušování a vyrušování 73
4.4 Znejisťování a pochyby 74
4.5 Vyhrožování sankcemi 79
4.6 Přehánění ad absurdum 80
4.7 "Taktika dýmovnicee" a formální triky 81

5. Jemná manipulace a psychologické triky 83
5.1 Všeobecná doporučení, jak čelit jemné manipulaci a psychologickým
trikům 84
5.2 Manipulátor má nečestné úmysly a chce ovlivnit vaše pocity - speciální
tipy na obranu 85
5.3 Manipulátor argumentuje "falešnými kartamii" - speciální tipy na obranu 92

6. Techniky pohotových reakcí 97
6.1 Upřesňující otázka 98
6.2 Převedení rozhovoru jiným směrem 99
6.3 Předefinování útoku 99
6.4 Technika "právě proto, žee" 100
6.5 Převedení negativních výroků na pozitivní aspekty 100
6.6 Uvedení obvinění obsaženého v otázce na pravou míru 101
6.7 Zdůvodněné odmítnutí otázky 102
6.8 Převedení pozornosti na rozpoložení útočníka 103
6.9 Vrácení útoku 104
6.10 Taktika zmatení a nesmyslné odpovědi 105

7. Technika pěti kroků - jak výstižně předat poselství 110
7.1 Technika pěti kroků 111
7.2 Základní varianty techniky pěti kroků 113
7.3 Exkurz: Pozor na kvalitu důkazů 117

8. Jak čelit námitkám 119
8.1 Berte námitky jako příležitost 120
8.2 Jak jemně a účinně reagovat na námitky 120

9. Základní dovednosti pro vyšší jistotu při argumentaci ve stresu 128
9.1 Techniky dotazování 128
9.2 Procvičujte aktivní naslouchání 133
9.3 Využívejte "já-sděleníí" 134


Část druhá: Strategie pro zvláštní stresové situace

10. Jednání a diskuse 139
10.1 Obecné techniky řízení rozhovoru z pohledu moderátora 139
10.2 Doporučení pro obtížné situace z pohledu moderátora 142
10.3 Doporučení pro obtížné situace z pohledu účastníků 144

11. Obtížné situace v kritických rozhovorech 147
11.1 Atmosféra rozhovoru se může narušit zmíněním ožehavého tématu 147
11.2 Zvládání stresu při kritických rozhovorech 149

12. Obtížné situace při vyjednávání 155
12.1 Základní myšlenka koncepce principiálního vyjednávání 155
12.2 Jednotlivé fáze vyjednávání 162
12.3 Speciální tipy pro zdánlivě bezvýchodné situace 163
12.4 Jak se chránit před triky a neférovými taktikami 164

13. Obtížné situace při vystoupení v rozhlase a v televizi 167
13.1 Minimalizujte rizika vyjasněním předběžných otázek 168
13.2 Cílená příprava je základem úspěchu 168
13.3 Ovládněte trému pomocí osobního rituálu 170
13.4 Nejdůležitější poselství sdělte během třiceti sekund 170
13.5 Praktické tipy pro přesvědčivé chování při vystoupení v televizi 174
13.6 Stresující interview - jak zvládnout obtížné situace 176
13.7 Exkurz: Přechodové věty pro obtížné situace ve stresujících interview 179

14. Obtížné situace při prezentacích 187
14.1 Větší jistota díky přípravě zaměřené na konkrétního klienta 187
14.2 Zvláštní tipy pro průběh prezentace 188
14.3 Jak zvládnout nečekané a obtížné situace 189


Část třetí: Převedení do praxe a procvičování

15. Jak využít každodenní praxe k optimalizaci argumentace 197
15.1 Poznejte své silné stránky a potenciál zlepšení 198
15.2 Praktické tipy ke zlepšení chování v každodenním životě 200
15.3 Využití seminářů 203

16. Tréninkový program a kontrolní seznamy 205
Cvičení 1: Formulace stanoviska pomocí techniky pěti kroků 205
Cvičení 2: Nepřipravený projev na dané téma 211
Cvičení 3: Nepřipravený projev s pomocí několika hesel 212
Cvičení 4: Rekapitulace textu 213
Cvičení 5: Jak se bránit neférovým útokům 214
Cvičení 6: Trénink deseti technik pohotových reakcí 217
Cvičení 7: Reakce na věcné námitky 220
Návrhy řešení ke cvičení 5: Jak se bránit neférovým útokům 221
Návrhy řešení ke cvičení 6: Trénink deseti technik pohotových reakcí 225
Návrhy řešení ke cvičení 7: Reakce na věcné námitky 229
Příklady možných formulací přechodových vět 231


Závěrem 233
Seznam literatury 234

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Jak na "špinavé" triky a útoky v komunikaci byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 339 
Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %
Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 271 
E-kniha 230 
Tištěná 279  -20 %
E-kniha 238  -20 %

Jak na "špinavé" triky a útoky v komunikaci

Úspěšná argumentace ve stresu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6149
Jak úspěšně zvládat rozepře, agresivní diskuse a pohotově argumentovat i ve stresových situacích? Jak se vyrovnat s osobními útoky, výhružkami a hrozivými gesty? Jak se bránit psychologickým trikům? V knize, která je evropským bestsellerem, se dozvíte, jak účinně reagovat na různé neférové útoky a "špinavé" taktiky, jak rozpoznat otevřené a skryté hry, jak se dokázat slovně bránit, odrazit manipulaci a vyzařovat osobní autoritu. Kromě mnoha neocenitelných tipů a příkladů získáte také speciální rady pro komunikaci při vyjednáváních, diskusích, kritických rozhovorech, při prezentacích či vystupováních v médiích. Zvládání profesionální argumentace, slovní sebeobrany a schopnost snášet stres jsou důležitými předpoklady dosažení vlastních zájmů a pracovního i osobního úspěchu. Kniha je určena zejména manažerům, obchodníkům, novinářům, politikům, lektorům, studentům a všem zájemcům o oblast komunikace.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak na "špinavé" triky a útoky v komunikaci

O autorovi 9
Předmluva 11

Úvod 13
1. Využití a struktura knihy 14
2. Jak můžete této knihy maximálně využít 17
3. Příčiny neférových útoků 18
4. Základní pojmy 20


Část první: Základy úspěšné argumentace ve stresu

1. Klid a stresový management 31
1.1 Pozitivní postoj k sobě samému 33
1.2 Pozitivní postoj k tématu 35
1.3 Pozitivní postoj k protějšku 37
1.4 Duševní trénink 38
1.5 Přijetí vnitřního neklidu 40
1.6 Překonání strachu cvičením a jednáním 41
1.7 Exkurz: Klid díky stresovému managementu - tipy z komplexního
hlediska 42

2. Cílená příprava - nezbytná součást prevence stresu 45
2.1 Určení cílů 46
2.2 Analýza partnera a situace 47
2.3 Analýza celého spektra 49
2.4 Sběr argumentů 51
2.5 Zvážení a optimalizace argumentů 52
2.6 Předvídat námitky - promyslet reakce 53
2.7 Plán konkrétního postupu při argumentaci 54

3. Vystupujte sebevědomě - vyzařujte osobní autoritu 55
3.1 Signály jistoty a nejistoty (přehled) 56
3.2 Sebejisté vystupování 58
3.3 Jak přesvědčit řečí těla 59
3.4 Jak přesvědčit působivým projevem 61
3.5 Jak udržet kontakt s posluchači 63

4. Jak úspěšně odrazit neférové útoky 65
4.1 Osobní útoky 66
4.2 "Zabijáckéé" fráze 71
4.3 Přerušování a vyrušování 73
4.4 Znejisťování a pochyby 74
4.5 Vyhrožování sankcemi 79
4.6 Přehánění ad absurdum 80
4.7 "Taktika dýmovnicee" a formální triky 81

5. Jemná manipulace a psychologické triky 83
5.1 Všeobecná doporučení, jak čelit jemné manipulaci a psychologickým
trikům 84
5.2 Manipulátor má nečestné úmysly a chce ovlivnit vaše pocity - speciální
tipy na obranu 85
5.3 Manipulátor argumentuje "falešnými kartamii" - speciální tipy na obranu 92

6. Techniky pohotových reakcí 97
6.1 Upřesňující otázka 98
6.2 Převedení rozhovoru jiným směrem 99
6.3 Předefinování útoku 99
6.4 Technika "právě proto, žee" 100
6.5 Převedení negativních výroků na pozitivní aspekty 100
6.6 Uvedení obvinění obsaženého v otázce na pravou míru 101
6.7 Zdůvodněné odmítnutí otázky 102
6.8 Převedení pozornosti na rozpoložení útočníka 103
6.9 Vrácení útoku 104
6.10 Taktika zmatení a nesmyslné odpovědi 105

7. Technika pěti kroků - jak výstižně předat poselství 110
7.1 Technika pěti kroků 111
7.2 Základní varianty techniky pěti kroků 113
7.3 Exkurz: Pozor na kvalitu důkazů 117

8. Jak čelit námitkám 119
8.1 Berte námitky jako příležitost 120
8.2 Jak jemně a účinně reagovat na námitky 120

9. Základní dovednosti pro vyšší jistotu při argumentaci ve stresu 128
9.1 Techniky dotazování 128
9.2 Procvičujte aktivní naslouchání 133
9.3 Využívejte "já-sděleníí" 134


Část druhá: Strategie pro zvláštní stresové situace

10. Jednání a diskuse 139
10.1 Obecné techniky řízení rozhovoru z pohledu moderátora 139
10.2 Doporučení pro obtížné situace z pohledu moderátora 142
10.3 Doporučení pro obtížné situace z pohledu účastníků 144

11. Obtížné situace v kritických rozhovorech 147
11.1 Atmosféra rozhovoru se může narušit zmíněním ožehavého tématu 147
11.2 Zvládání stresu při kritických rozhovorech 149

12. Obtížné situace při vyjednávání 155
12.1 Základní myšlenka koncepce principiálního vyjednávání 155
12.2 Jednotlivé fáze vyjednávání 162
12.3 Speciální tipy pro zdánlivě bezvýchodné situace 163
12.4 Jak se chránit před triky a neférovými taktikami 164

13. Obtížné situace při vystoupení v rozhlase a v televizi 167
13.1 Minimalizujte rizika vyjasněním předběžných otázek 168
13.2 Cílená příprava je základem úspěchu 168
13.3 Ovládněte trému pomocí osobního rituálu 170
13.4 Nejdůležitější poselství sdělte během třiceti sekund 170
13.5 Praktické tipy pro přesvědčivé chování při vystoupení v televizi 174
13.6 Stresující interview - jak zvládnout obtížné situace 176
13.7 Exkurz: Přechodové věty pro obtížné situace ve stresujících interview 179

14. Obtížné situace při prezentacích 187
14.1 Větší jistota díky přípravě zaměřené na konkrétního klienta 187
14.2 Zvláštní tipy pro průběh prezentace 188
14.3 Jak zvládnout nečekané a obtížné situace 189


Část třetí: Převedení do praxe a procvičování

15. Jak využít každodenní praxe k optimalizaci argumentace 197
15.1 Poznejte své silné stránky a potenciál zlepšení 198
15.2 Praktické tipy ke zlepšení chování v každodenním životě 200
15.3 Využití seminářů 203

16. Tréninkový program a kontrolní seznamy 205
Cvičení 1: Formulace stanoviska pomocí techniky pěti kroků 205
Cvičení 2: Nepřipravený projev na dané téma 211
Cvičení 3: Nepřipravený projev s pomocí několika hesel 212
Cvičení 4: Rekapitulace textu 213
Cvičení 5: Jak se bránit neférovým útokům 214
Cvičení 6: Trénink deseti technik pohotových reakcí 217
Cvičení 7: Reakce na věcné námitky 220
Návrhy řešení ke cvičení 5: Jak se bránit neférovým útokům 221
Návrhy řešení ke cvičení 6: Trénink deseti technik pohotových reakcí 225
Návrhy řešení ke cvičení 7: Reakce na věcné námitky 229
Příklady možných formulací přechodových vět 231


Závěrem 233
Seznam literatury 234

O Autorovi

Thiele Albert
Je trenér a kouč vedoucích pracovníků na všech úrovních a ve všech oborech. Je jednatelem poradenské firmy Advanced Training a je považován za jednoho z nejlepších trenérů v oblasti prezentací a komunikace. Společnost Advanced Training patří již dvacet let k předním poskytovatelům služeb v oblastech technik prezentace, rétoriky a komunikace, vedení rozhovorů a tréninku vystupován í v rozhlase a televizi. O vysokých standardech kvality seminářů se mohlo přesvědčit již více než třicet tisíc klientů. Za kvalitu seminářů a poradenství ručí také spolupracovníci Advanced Training, kteří mají všichni vynikající doporučení a vzdělání s ekonomicko-pedagogickým, komunikačním nebo žurnalistickým zaměřením . V oblasti tréninku vystupování v rozhlase a televizi pracuje dr. Thiele se zkušenými mediálními experty a žurnalisty, např. s Helmutem Rehmsenem a Ulrichem Kienzlem. Mezi jeho klienty jsou známé firmy jako BDI, VDI, WHU, Deutsche Bahn, RWE Energy a RWE Systems, Bayer, DaimlerChrysler, StoraEnso, Deutsche Post, Deutsche Telekom a další. Dr. Albert Thiele již celou řadu let úspěšně vede semináře pro odborné a vedoucí pracovníky v Institutu F.A.Z. Internetové stránky: www.albertthiele.de E-mail: Dr.Thiele@t-online.de

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 279  -20 %
E-kniha 238  -20 %
E-kniha 122 
Tištěná 339 
Tištěná 305 
E-kniha 259 
Tištěná 254 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.