0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  99  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 04. 2024 22:51
i: 26749 n: 27106486r: 9865
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
195  166 
Ihned ke stažení
i: 26938 n: 27199952r: 9865
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
  • Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede?
  • Jak podpořit loajalitu zaměstnanců, aby své zaměstnání nebrali pouze jako místo, kam chodí vydělávat peníze, ale jako součást svého života?
  • Jaká opatření k omezení fluktuace fungují a jak je realizovat?
  • Jak pracovat se zaměstnanci s rizikem odchodu?
  • Jaké taktiky použít k zastavení fluktuace, tedy když už lidé odcházejí?
To vše se dozvíte v této praktické a přehledné knížce zkušeného konzultanta v oblasti vedení lidí a komunikace ve firmách.
 
Zjistíte, proč lidé nejsou a proč odcházejí, kdy a jak fungují peníze, jaký způsob vedení a jaké prostředí zaměstnance udrží, proč tolik záleží na předávání informací zaměstnancům, a také jak poznáme, zda se nám tato práce daří.
 
V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru. 
 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Tištěná kniha

Datum vydání: 14.11.2017
Katalogové číslo: 30059
ISBN: 978-80-271-0648-6
Formát / stran: 167×240, 112 stran
Edice: Manažer
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.98MB | 3.22MB | 0.47MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji

Tištěná kniha

Datum vydání: 14.11.2017
Katalogové číslo: 30059
ISBN: 978-80-271-0648-6
Formát / stran: 167×240, 112 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.98 MB | 3.22 MB | 0.47 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  99  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 04. 2024 22:51
i: 26749 n: 27106486r: 9865
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
195  166 
Ihned ke stažení
i: 26938 n: 27199952r: 9865
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
  • Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede?
  • Jak podpořit loajalitu zaměstnanců, aby své zaměstnání nebrali pouze jako místo, kam chodí vydělávat peníze, ale jako součást svého života?
  • Jaká opatření k omezení fluktuace fungují a jak je realizovat?
  • Jak pracovat se zaměstnanci s rizikem odchodu?
  • Jaké taktiky použít k zastavení fluktuace, tedy když už lidé odcházejí?
To vše se dozvíte v této praktické a přehledné knížce zkušeného konzultanta v oblasti vedení lidí a komunikace ve firmách.
 
Zjistíte, proč lidé nejsou a proč odcházejí, kdy a jak fungují peníze, jaký způsob vedení a jaké prostředí zaměstnance udrží, proč tolik záleží na předávání informací zaměstnancům, a také jak poznáme, zda se nám tato práce daří.
 
V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru. 
 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

O Autorovi

Bednář Vojtěch
Vojtěch Bednář je sociolog, poradce a publicista. Vystudoval žurnalistiku a sociologii na Filozofické Fakultě univerzity Palackého v Olomouci, nyní přednáší tamtéž a na Vysoké Škole Báňské v Ostravě. Patnáct let se věnuje odborné publicistice v oblasti komunikačních technologií a vůbec komunikace mezi lidmi, působí jako soukromý lektor a konzultant. Ve své vědecké práci se zabývá sociologií politiky a politické komunikace, je členem Syndikátu Novinářů a Masarykovy České Sociiologické společnosti.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 339 
E-kniha 288 
Tištěná 144 
E-kniha 122 
Tištěná 246 
E-kniha 209 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.