Tištěná kniha
Datum vydání: 23.11.2022
Katalogové číslo: 39644
ISBN: 978-80-271-3504-2
Formát / stran: 167×240, 440 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.28 MB | 6.28 MB | 3.19 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Konkurenční zpravodajství
Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
649 Kč 552 KčUšetříte 97 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 29. 04. 2025 0:05
i: 43762 n: 27135042r: 12857 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
552 Kč 469 KčUšetříte 83 Kč
Ihned ke stažení
i: 44977 n: 27167210r: 12857
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Bartes FrantišekDoc. Ing. František Bartes, CSc. je docentem fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Od počátku devadesátýchlet minulého století se zaměřil na faktory vytvářející konkurenceschopnost firmy. Kromě problematiky inovací a strategie konkurenčního střetu věnuje pozornost problémům vytváření kvalitních podkladů pro strategické rozhodování vrcholového vedení firem – Konkurenčnímu zpravodajství (Competitive Intelligence). Habilitoval se na Vysoké škole ekonomické v Praze, fakultě podnikohospodářské na téma Ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy.
Ve své koncepci Competitive Intelligence opouští užívaný koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje (je pouhou fikcí) a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje.
Jako první v České republice se do hloubky věnuje i problematice Counter Competitive Intelligence. V této souvislosti zaměřuje svoji pozornost na problematiku detekce, identifikace a analýzy dezinformace.
Na fakultě podnikatelské vytvořil pracoviště, které je jedinečné svým zaměřením na oblast Competitive Intelligence firmy v rámci všech veřejných vysokých škol v celé ČR.