Nekonvenční myšlení
17 pravidel pro vítězství v byznysu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4281
Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení
Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206
O Autorovi
Förster AnjaAutoři Anja Försterová a Dr. Peter Kreuz jsou podnikatelé, zakladatelé iniciativy Rebels at Work a prognostici pro svět práce budoucnosti.
Se svými knihami, které byly přeloženy do mnoha jazyků a dostaly se na seznamy bestsellerů časopisů Spiegel a Manager Magazin a deníku Handelsblatt, patří k předním německým autorům píšícím o problematice managementu. Ve svých publikacích a přednáškách, ve svém podcastu a newsletteru nekompromisně probouzejí k novému myšlení.
Dvě desítky let jsou kromě toho žádanými přednášejícími na akcích pro manažery a na konferencích v Německu i v zahraničí. Ve svých přednáškách vybízejí publikum k tomu, aby s důvtipem a kreativitou hledalo nové cesty a vymanilo se z navyklého, oblíbeného, ale překonaného myšlení. Nebo, jak píše časopis Manager Magazin: „Pro všechny, kteří hledají inspiraci, chtějí něco změnit a mají odvahu pouštět se do nových věcí.“
Anja a Peter jsou manželé a žijí střídavě v Heidelbergu a ve Francii. V „dřívějším životě“ byla Anja manažerkou ve společnosti Accenture a Peter profesorem mezinárodního marketingu na Ekonomické univerzitě (Wirtschaftsuniversität) ve Vídni.
Oba vášnivě rádi cestují. Hnáni zvědavostí a touhou objevovat dosud navštívili více než 70 zemí. Kromě toho jsou oba zapálenými sportovci: Anja miluje jógu a jízdu na kajaku; Peter jízdu v Alpách na horském kole a půlmaraton. A společně se shodnou na jednom koníčku: jízdě na plachetnici.
Jejich životní motto: Buď raději nejlepší verzí sebe sama, než druhořadou verzí někoho jiného.
foerster-kreuz.com
Kreuz PeterAutoři Anja Försterová a Dr. Peter Kreuz jsou podnikatelé, zakladatelé iniciativy Rebels at Work a prognostici pro svět práce budoucnosti.
Se svými knihami, které byly přeloženy do mnoha jazyků a dostaly se na seznamy bestsellerů časopisů Spiegel a Manager Magazin a deníku Handelsblatt, patří k předním německým autorům píšícím o problematice managementu. Ve svých publikacích a přednáškách, ve svém podcastu a newsletteru nekompromisně probouzejí k novému myšlení.
Dvě desítky let jsou kromě toho žádanými přednášejícími na akcích pro manažery a na konferencích v Německu i v zahraničí. Ve svých přednáškách vybízejí publikum k tomu, aby s důvtipem a kreativitou hledalo nové cesty a vymanilo se z navyklého, oblíbeného, ale překonaného myšlení. Nebo, jak píše časopis Manager Magazin: „Pro všechny, kteří hledají inspiraci, chtějí něco změnit a mají odvahu pouštět se do nových věcí.“
Anja a Peter jsou manželé a žijí střídavě v Heidelbergu a ve Francii. V „dřívějším životě“ byla Anja manažerkou ve společnosti Accenture a Peter profesorem mezinárodního marketingu na Ekonomické univerzitě (Wirtschaftsuniversität) ve Vídni.
Oba vášnivě rádi cestují. Hnáni zvědavostí a touhou objevovat dosud navštívili více než 70 zemí. Kromě toho jsou oba zapálenými sportovci: Anja miluje jógu a jízdu na kajaku; Peter jízdu v Alpách na horském kole a půlmaraton. A společně se shodnou na jednom koníčku: jízdě na plachetnici.
Jejich životní motto: Buď raději nejlepší verzí sebe sama, než druhořadou verzí někoho jiného.
foerster-kreuz.com