Poprvé šéfem
Jak uspět na vedoucí pozici
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5613
Dokázali jste to: poprvé převezmete vedoucí funkci či povedete tým. Ale co udělat pro to, abyste se stali v nové roli úspěšnými? Vodítkem vám bude tato kniha, na jejíchž stránkách se dozvíte, jaký styl vedení je předpokladem největšího úspěchu, jak plnit stanovené cíle, jak správně vést jiné lidi, jak své podřízené spolupracovníky účinně motivovat a jak zvládat konflikty v týmů. Dále se naučíte, jak efektivně plánovat a řídit porady a jak se svými podřízenými vést kritický rozhovor a dávat zpětnou vazbu, jak vést přijímací pohovor a rozhovor týkající se výpovědi. Zjistíte také, co dělat v prvních dnech ve své vedoucí funkci či jak správně koncepčně plánovat. Na závěr knihy najdete plán aktivit na prvních 100 dnů vašeho šéfování. Čtivá a srozumitelná příručka obsahuje mnoho rad a tipů, jak jednat v různých situacích a řadu praktických příkladů.
V knize se dozvíte:
- Jak si rozvrhnout první dny na nové pozici?
- Jak udělat dobrý první dojem?
- Jak delegovat úkoly a zabránit jejich zpětným převzetím?
- Jak se vyhnout nepřesnému stanovení cílů?
- Jak rozlišit důležité úkoly od naléhavých?
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O autorovi 9
Úvod 11
1 Jak si mám rozvrhnout první dny na?nové pozici? 13
1.1 První dojem se počítá 14
1.2 Povedu své dosavadní oddělení 16
1.3 Povedu jiné oddělení ve firmě 21
1.4 Přecházím na vedoucí pozici do jiné firmy 24
2 Jak ovlivňuje moji činnost antidiskriminační zákonná úprava? 27
2.1 Do jaké míry se to týká mě jako vedoucího pracovníka? 28
2.2 Na co mám dbát při vypisování nové pracovní pozice? 29
2.3 Závěry 30
3 Jak mám jako vedoucí pracovník plnit stanovené cíle? 33
3.1 Proč si stanovujeme cíle? 34
3.2 Jaká jsou kritéria pro optimální stanovení cíle? 35
3.3 Jak se mám připravit na rozhovor o cílech se svým nadřízeným? 40
3.4 Jak mám vést první rozhovor o cílech se svým nadřízeným? 42
3.5 Co mám dělat, když nadřízený cíl zvýší? 43
3.6 Jak si mám připravit rozhovory o cílech se svými podřízenými? 44
3.7 Jak mám se svými podřízenými mluvit o cílech? 45
4 Jak se mám správně chovat k podřízeným a ke?kolegům? 51
4.1 Jak mám zorganizovat styk se?svými novými podřízenými? 52
4.2 Podřízené je třeba dostatečně úkolovat, ale i podporovat 54
4.3 Jak mám vést své podřízené na?cestě k úspěchu? 56
4.4 Jak mám rozdělit určité úkoly? 57
4.5 Jak mám uspořádat vztahy s okolními odděleními? 58
5 Pomocí jakého stylu vedení dosáhnu největších úspěchů? 63
5.1 Jak mám delegovat úkoly? 65
5.2 Jak mám spolupracovníky zapojit do procesu vedení? 67
5.3 Jak mám zajistit průhlednost svých nařízení a zadání? 67
5.4 Jak mám svůj tým reprezentovat? 68
5.5 Jak mám kontrolovat s orientací na cíl? 69
5.6 Jak mám své podřízené vést kooperativním stylem? 71
5.7 Jak se mám zachovat, když úkol připadne zpátky mně? 72
5.8 Orientace na cíl místo orientace na?problém 74
6 Jak mám své podřízené motivovat? 77
6.1 Jaké motivační faktory mohu použít? 79
6.2 Jak funguje motivace? 80
6.3 Hierarchie hodnot 83
6.4 Jak působí kooperativní styl vedení na motivaci zaměstnanců? 87
7 Jak se mám zachovat v případě konfliktů ve vlastním týmu? 91
7.1 Co jsou to vlastně konflikty? 92
7.2 Jaké druhy konfliktů existují? 92
7.3 Jak mám řešit pravé konflikty? 94
7.4 Jak mám řešit nepravé konflikty? 96
7.5 Jak se mám vyhnout sporům? 97
7.6 Jak mám řešit konflikty s jinými odděleními? 97
7.7 Když všechno selže: rychlá krizová diagnóza 101
8 Jak mám naplánovat a vést poradu týmu? 105
8.1 Jak často mám pořádat porady týmu? 108
8.2 Jak se mám připravit po obsahové stránce? 108
8.3 Jak mám připravit poradu organizačně? 110
8.4 Na jakých osm bodů musím jako vedoucí porady dbát? 111
8.5 Jak mám vést osobní pohovory? 117
8.6 Jak mám vést rozhovor, v němž sděluji zpětnou vazbu? 120
8.7 Jak mám správně chválit? 125
8.8 Jak mám vést kritický rozhovor? 126
8.9 Jak mám předat vytýkací dopis? 128
8.10 Jak mám dát někomu výpověď? 128
8.11 Jak mám vést rozhovory o osobních problémech podřízených? 130
8.12 Jak mám vést přijímací pohovor? 132
9 Jak správně provádět koncepční plánování? 135
9.1 Jak mám zajistit dostatečný prostor pro koncepční plánování? 136
9.2 Jak mám rozlišit důležité úkoly od naléhavých? 138
Hodně dalších úspěchů! 143
Plán na sto dní v mé první vedoucí pozici 147
Doporučená lietratura 149
Poprvé šéfem
Jak uspět na vedoucí pozici
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5613
Dokázali jste to: poprvé převezmete vedoucí funkci či povedete tým. Ale co udělat pro to, abyste se stali v nové roli úspěšnými? Vodítkem vám bude tato kniha, na jejíchž stránkách se dozvíte, jaký styl vedení je předpokladem největšího úspěchu, jak plnit stanovené cíle, jak správně vést jiné lidi, jak své podřízené spolupracovníky účinně motivovat a jak zvládat konflikty v týmů. Dále se naučíte, jak efektivně plánovat a řídit porady a jak se svými podřízenými vést kritický rozhovor a dávat zpětnou vazbu, jak vést přijímací pohovor a rozhovor týkající se výpovědi. Zjistíte také, co dělat v prvních dnech ve své vedoucí funkci či jak správně koncepčně plánovat. Na závěr knihy najdete plán aktivit na prvních 100 dnů vašeho šéfování. Čtivá a srozumitelná příručka obsahuje mnoho rad a tipů, jak jednat v různých situacích a řadu praktických příkladů.
V knize se dozvíte:
- Jak si rozvrhnout první dny na nové pozici?
- Jak udělat dobrý první dojem?
- Jak delegovat úkoly a zabránit jejich zpětným převzetím?
- Jak se vyhnout nepřesnému stanovení cílů?
- Jak rozlišit důležité úkoly od naléhavých?
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Poprvé šéfem
O autorovi 9
Úvod 11
1 Jak si mám rozvrhnout první dny na?nové pozici? 13
1.1 První dojem se počítá 14
1.2 Povedu své dosavadní oddělení 16
1.3 Povedu jiné oddělení ve firmě 21
1.4 Přecházím na vedoucí pozici do jiné firmy 24
2 Jak ovlivňuje moji činnost antidiskriminační zákonná úprava? 27
2.1 Do jaké míry se to týká mě jako vedoucího pracovníka? 28
2.2 Na co mám dbát při vypisování nové pracovní pozice? 29
2.3 Závěry 30
3 Jak mám jako vedoucí pracovník plnit stanovené cíle? 33
3.1 Proč si stanovujeme cíle? 34
3.2 Jaká jsou kritéria pro optimální stanovení cíle? 35
3.3 Jak se mám připravit na rozhovor o cílech se svým nadřízeným? 40
3.4 Jak mám vést první rozhovor o cílech se svým nadřízeným? 42
3.5 Co mám dělat, když nadřízený cíl zvýší? 43
3.6 Jak si mám připravit rozhovory o cílech se svými podřízenými? 44
3.7 Jak mám se svými podřízenými mluvit o cílech? 45
4 Jak se mám správně chovat k podřízeným a ke?kolegům? 51
4.1 Jak mám zorganizovat styk se?svými novými podřízenými? 52
4.2 Podřízené je třeba dostatečně úkolovat, ale i podporovat 54
4.3 Jak mám vést své podřízené na?cestě k úspěchu? 56
4.4 Jak mám rozdělit určité úkoly? 57
4.5 Jak mám uspořádat vztahy s okolními odděleními? 58
5 Pomocí jakého stylu vedení dosáhnu největších úspěchů? 63
5.1 Jak mám delegovat úkoly? 65
5.2 Jak mám spolupracovníky zapojit do procesu vedení? 67
5.3 Jak mám zajistit průhlednost svých nařízení a zadání? 67
5.4 Jak mám svůj tým reprezentovat? 68
5.5 Jak mám kontrolovat s orientací na cíl? 69
5.6 Jak mám své podřízené vést kooperativním stylem? 71
5.7 Jak se mám zachovat, když úkol připadne zpátky mně? 72
5.8 Orientace na cíl místo orientace na?problém 74
6 Jak mám své podřízené motivovat? 77
6.1 Jaké motivační faktory mohu použít? 79
6.2 Jak funguje motivace? 80
6.3 Hierarchie hodnot 83
6.4 Jak působí kooperativní styl vedení na motivaci zaměstnanců? 87
7 Jak se mám zachovat v případě konfliktů ve vlastním týmu? 91
7.1 Co jsou to vlastně konflikty? 92
7.2 Jaké druhy konfliktů existují? 92
7.3 Jak mám řešit pravé konflikty? 94
7.4 Jak mám řešit nepravé konflikty? 96
7.5 Jak se mám vyhnout sporům? 97
7.6 Jak mám řešit konflikty s jinými odděleními? 97
7.7 Když všechno selže: rychlá krizová diagnóza 101
8 Jak mám naplánovat a vést poradu týmu? 105
8.1 Jak často mám pořádat porady týmu? 108
8.2 Jak se mám připravit po obsahové stránce? 108
8.3 Jak mám připravit poradu organizačně? 110
8.4 Na jakých osm bodů musím jako vedoucí porady dbát? 111
8.5 Jak mám vést osobní pohovory? 117
8.6 Jak mám vést rozhovor, v němž sděluji zpětnou vazbu? 120
8.7 Jak mám správně chválit? 125
8.8 Jak mám vést kritický rozhovor? 126
8.9 Jak mám předat vytýkací dopis? 128
8.10 Jak mám dát někomu výpověď? 128
8.11 Jak mám vést rozhovory o osobních problémech podřízených? 130
8.12 Jak mám vést přijímací pohovor? 132
9 Jak správně provádět koncepční plánování? 135
9.1 Jak mám zajistit dostatečný prostor pro koncepční plánování? 136
9.2 Jak mám rozlišit důležité úkoly od naléhavých? 138
Hodně dalších úspěchů! 143
Plán na sto dní v mé první vedoucí pozici 147
Doporučená lietratura 149
O Autorovi
Frenzel RalphJe trenér v oblasti managementu a prodeje. Specializuje se na koučink ve firmách, které chtějí podávat špičkové výkony, aby tak mohly dosahovat vysokých růstových cílů. Než začal působit jako trenér, pracoval mimo jiné v různých firmách v oblasti elektronického zpracování dat jako prodejce a vedoucí týmu. Již přibližně devatenáct let se věnuje aplikaci poznatků neurolingvistického programování do každodenní praxe na poli vedení a prodeje. Získal titul Master-Practitioner a je členem Německé asociace ne urolingvistického programování (GANLP) a Svazu německých podpůrců prodeje a trenérů v oblasti prodeje (BDVT). Jako trenér dbá na to, aby bylo možné jeho tipy a rady ihned uplatnit v praxi. Ralpha Fren zela můžete kontaktovat přímo, a to na e-mailové adrese ralph@frenzel-training.de.