0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Psychologie architektury

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
271  244 
Ušetříte 27 
Ihned ke stažení
i: 16766 n: 24773735r: 5691
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5691
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Bydlení zajímá snad všechny a všichni máme na uspořádání svého nejbližšího prostředí nějaký názor, chodíme rádi okukovat, inspirovat se či vybírat pěkné věci do obchodů. Ale ruku na srdce. Kdo z nás si někdy položil otázky: K čemu má prostor vlastně sloužit. Jaké funkce má plnit? Jak se v něm člověk cítí a jak se mu líbí? Jak působí na psychiku člověka a jak působí esteticky? Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídá kniha Psychologie architektury. Právě ona naučí čtenáře především z řad studentů psychologie a architektury přemýšlet o architektuře jako o nedílné součásti lidského života, součásti člověka samého. Postihuje vzájemné působení psychologie a architektury, popisuje dynamiku vývoje a rozvoje staveb. Rozebírá jak interiéry, tak exteriéry, veřejné prostory, město, parky, krajiny a jejich působení na psychiku člověka.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie architektury

1. Úvod

2. Prostory uvnitř (interiér)
Jak to u nás vypadá?
Hodnocení prostoru
Feng Shui

3. Trocha teorie. Jak se v tom vyznat?
Vnímání a kognitivní konflikt
Poznávání - analýza i intuice
Pár poznámek...
...a pár příkladů
Jak se analyzuje způsob, kterým lidé o něčem přemýšlení - program POLICY
Důsledky pro výzkum

4. Byt, dům a okolí
Pojetí domova
Významy prvků ve struktuře
Pestrost versus jednoduchost
Komunikace, organizace, projekty
Soukromí
Diskuse o soukromí

5. Město
Kvalita života ve městě
Jak léčit město
Paměť míst

6. Zahrady a parky
Krajina očima knih

7. Krajina
Různé vidění krajiny

8. Poznámky k systémové dynamice a udržitelnému rozvoji
Pověst o nešťastném městě
Systémově dynamické myšlení
Udržitelný rozvoj
Vize města bez aut
Strategie udržitelného rozvoje
Management udržitelného rozvoje regionů, sídel a obcí - metodologický pohled
Kapitola 1: Rozvoj
Kapitola 2: Čas a změna v ekonomice rozvoje území
Kapitola 3: Dlouhodobý rozvoj
Kapitola 4: Modely a udržitelnost rozvoje území
Kapitola 5: Developerství, ekonomická efektivnost investic
Kapitola 6: Aplikace a ilustrační příklady
Souhrn rozboru
Udržitelný rozvoj jako příležitost pro nové podnikatelské strategie
Příklad s proměnnou automobilů ve Švédsku
Auta
Čerpací stanice
Etanol
Lekce
Zcela závěrečná poznámka k architektuře, managementu, poznání a metodologii

Literatura

Rejstřík věcný

Rejstřík jmenný

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.45MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Psychologie architektury
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.45 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Psychologie architektury

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
271  244 
Ušetříte 27 
Ihned ke stažení
i: 16766 n: 24773735r: 5691
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5691
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Bydlení zajímá snad všechny a všichni máme na uspořádání svého nejbližšího prostředí nějaký názor, chodíme rádi okukovat, inspirovat se či vybírat pěkné věci do obchodů. Ale ruku na srdce. Kdo z nás si někdy položil otázky: K čemu má prostor vlastně sloužit. Jaké funkce má plnit? Jak se v něm člověk cítí a jak se mu líbí? Jak působí na psychiku člověka a jak působí esteticky? Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídá kniha Psychologie architektury. Právě ona naučí čtenáře především z řad studentů psychologie a architektury přemýšlet o architektuře jako o nedílné součásti lidského života, součásti člověka samého. Postihuje vzájemné působení psychologie a architektury, popisuje dynamiku vývoje a rozvoje staveb. Rozebírá jak interiéry, tak exteriéry, veřejné prostory, město, parky, krajiny a jejich působení na psychiku člověka.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie architektury

1. Úvod

2. Prostory uvnitř (interiér)
Jak to u nás vypadá?
Hodnocení prostoru
Feng Shui

3. Trocha teorie. Jak se v tom vyznat?
Vnímání a kognitivní konflikt
Poznávání - analýza i intuice
Pár poznámek...
...a pár příkladů
Jak se analyzuje způsob, kterým lidé o něčem přemýšlení - program POLICY
Důsledky pro výzkum

4. Byt, dům a okolí
Pojetí domova
Významy prvků ve struktuře
Pestrost versus jednoduchost
Komunikace, organizace, projekty
Soukromí
Diskuse o soukromí

5. Město
Kvalita života ve městě
Jak léčit město
Paměť míst

6. Zahrady a parky
Krajina očima knih

7. Krajina
Různé vidění krajiny

8. Poznámky k systémové dynamice a udržitelnému rozvoji
Pověst o nešťastném městě
Systémově dynamické myšlení
Udržitelný rozvoj
Vize města bez aut
Strategie udržitelného rozvoje
Management udržitelného rozvoje regionů, sídel a obcí - metodologický pohled
Kapitola 1: Rozvoj
Kapitola 2: Čas a změna v ekonomice rozvoje území
Kapitola 3: Dlouhodobý rozvoj
Kapitola 4: Modely a udržitelnost rozvoje území
Kapitola 5: Developerství, ekonomická efektivnost investic
Kapitola 6: Aplikace a ilustrační příklady
Souhrn rozboru
Udržitelný rozvoj jako příležitost pro nové podnikatelské strategie
Příklad s proměnnou automobilů ve Švédsku
Auta
Čerpací stanice
Etanol
Lekce
Zcela závěrečná poznámka k architektuře, managementu, poznání a metodologii

Literatura

Rejstřík věcný

Rejstřík jmenný

O Autorovi

Kostroň Lubomír
Vyučoval od r.1990 v psychologickém ústavu FF Masarykovy univerzity obecnou psychologii a psychologii organizace a řízení. Po vzniku FSS MU odešel učit na tamější Katedru psychologie kognitivní psychologii, řízení lidských zdrojů a psychologii v architektuře. Vedl rovněž seminář o teorii chaosu, komplexních dynamických systémech a jejich modelování. Od r.1994 učil rozvoj lidí jako zdrojů na Brněnské podnikatelské škole (BBS) při VUT a později i na Brněnské mezinárodní podnikatelské škole (BIBS, a.s.), kde působí dodnes.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 679 
E-kniha 611 
Tištěná 365 
E-kniha 329 
Tištěná 373 
E-kniha 336 
Tištěná 322 
E-kniha 290 
Tištěná 424 
E-kniha 382 
Tištěná 467 
E-kniha 420 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.