- 25 % z DMOC
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305 Kč 229 Kč -25 %Ušetříte 76 Kč
Ihned ke stažení
i: 45085 n: 27169450r: 13232Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359 Kč 269 Kč -25 %Ušetříte 90 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 2:31
i: 44716 n: 27137251r: 13232 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace čtenářům nabízí aktuální poznatky z oboru speciální pedagogika, specializace psychopedie. Zaměřuje se především na vývojové poruchy intelektu a na poruchy autistického spektra, prostor je věnován rovněž dalším skupinám žáků, kteří se vzdělávají v inkluzivních školách.
Autorka se v textu věnuje současnému výzkumu v oboru, představuje četná realizovaná šetření a jejich výsledky využitelné v edukační praxi. Z teoretických konceptů se zabývá rolí speciálního pedagoga, věnuje se inkluzivnímu vzdělávání vybraných skupin žáků a charakteristice projevů žáků ve škole. Dále navrhuje vhodnou podporu a zdůrazňuje význam komplexní diagnostiky a následné intervence.
Kniha je určena studentům speciální pedagogiky, ale také speciálním pedagogům, pedagogům, asistentům pedagoga a dalším aktérům působícím v edukační praxi.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Předmluva
Pojetí psychopedie v současné době a příprava a profilace psychopeda
Psychopedie v oboru speciální pedagogika v současné době
Předprofesní příprava speciálního pedagoga psychopeda
Možnosti uplatnění speciálního pedagoga psychopeda
Psychoped v roli školního speciálního pedagoga
Psychoped v roli pedagoga ve škole
Vývojové poruchy intelektu / mentální postižení a oslabení kognitivního výkonu
Terminologické změny v ICD-11
Oslabení kognitivního výkonu
Žáci s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění
Inkluzivní a speciální vzdělávání žáků s poruchou intelektu
Poradenské služby při vzdělávání žáků s poruchou intelektu
Podpora žáků s poruchou intelektu v inkluzivní škole
Didaktické zásady a metody práce s žáky s poruchou intelektu
Vzdělávání žákyně s lehkou poruchou intelektu v českém jazyce
Pomůcky pro žáky s poruchou intelektu
Poruchy autistického spektra (PAS)
Terminologie a změny v ICD-11
Zánik kategorie Aspergerův syndrom v ICD-11
Dělení PAS z různých úhlů pohledu
Pedagogická diagnostika nerovnoměrného rozložení výkonu žáků s PAS
Projevy žáků s PAS a jejich řešení v inkluzivní škole
Podpora žáků s PAS v inkluzivní škole s využitím strukturovaného učení
Doporučení pro práci s žáky s PAS v inkluzivní škole
Náročné chování / challenging behaviour a emoční dysregulace
Sonda do distančního vzdělávání žáků s PAS
Prevalence a etiologie PAS: aktuální poznatky
Situace osob s PAS, aktivity rodin a osob s PAS: sebeobhájci, homesharing
Vzdělávání žáků s PAS v Ománu: zahraniční zkušenost
Intervenční přístupy u PAS
Intervence založené na důkazech: efektivita a způsob volby
Behaviorální a psychoterapeutické intervence (do 7 let a od 7 let)
Aplikovaná behaviorální analýza v České republice
Doplňující terapeutické intervence a AAK pro žáky s PAS a MP
Specifické intervence u PAS
Intervence při kombinaci PAS s ADHD
Obtíže při stravování žáků s PAS a intervence ve škole
Komplexní diagnostika a její role v práci psychopeda
Komplexní lékařská a pedagogická diagnostika v procesu rozvoje žáka
Průběžná diagnostika zaměřená na pozitivní stránky žáka: obsah a metody
Pedagogická diagnostika ve třídě
Dynamická diagnostika a zprostředkované učení jako efektivní
intervence rozvoje
Diagnostické nástroje a vědecké studie v dynamické diagnostice
Výzkum v psychopedii, vybraná šetření a zkušenosti
Způsob vedení výzkumu v psychopedii
Výzkumná témata v psychopedii
Vybraná šetření a jejich přínos pro psychopedii
Zkušenosti z distančního vzdělávání
Žáci s odlišným mateřským jazykem (OMJ) z Ukrajiny
Výzkum poruch autistického spektra: život s Aspergerovým syndromem
Potřebnost výzkumu: PAS u žen a modifikace diagnostických nástrojů
Život s dítětem s PAS: interpretativní fenomenologická analýza
Projevy Aspergerova syndromu v dětství a dospělosti: narativní výzkum
Cesta k diagnóze Aspergerova syndromu: biografický výzkum
Doporučení pro speciálního pedagoga psychopeda
Seznam literatury
Seznam zkratek
Summary
O autorce
Jmenný rejstřík
Věcný rejstřík
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 25.05.2023
Katalogové číslo: 27588
ISBN: 978-80-271-3725-1
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.30MB | 3.30MB | 4.34MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Recenze
„Díky teorii, příkladům z praxe, metodickým a didaktickým poznatkům z výzkumů, odkazům na literaturu a doporučením autorky se jedná o odborný zdroj informací pro širokou cílovou skupinu. Autorka respektuje edukační trend zaměřený na definování potřeb žáků, jejich podpory pro úspěch, narovnání odlišných výchozích podmínek a implementaci komplexní diagnostiky. Nesmírně významná je komplexnost pohledu autorky na psychopedii a práci psychopeda, která se i díky této publikaci může stát profesní a lidskou vášní, a díky zapáleným pedagogům budou moci všichni vzdělávaní žáci zažít úspěch.“
Mgr. Kateřina Valachová, Ph.D.
„Publikace představuje kapitoly z psychopedie, jejich obsah a řazení rezonuje s cílovou skupinou speciálních pedagogů a aktuálními potřebami edukační praxe.“
Prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
- 25 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Tištěná kniha
Datum vydání: 25.05.2023
Katalogové číslo: 27588
ISBN: 978-80-271-3725-1
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.30 MB | 3.30 MB | 4.34 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Psychopedie
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305 Kč 229 Kč -25 %Ušetříte 76 Kč
Ihned ke stažení
i: 45085 n: 27169450r: 13232Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359 Kč 269 Kč -25 %Ušetříte 90 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 2:31
i: 44716 n: 27137251r: 13232 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace čtenářům nabízí aktuální poznatky z oboru speciální pedagogika, specializace psychopedie. Zaměřuje se především na vývojové poruchy intelektu a na poruchy autistického spektra, prostor je věnován rovněž dalším skupinám žáků, kteří se vzdělávají v inkluzivních školách.
Autorka se v textu věnuje současnému výzkumu v oboru, představuje četná realizovaná šetření a jejich výsledky využitelné v edukační praxi. Z teoretických konceptů se zabývá rolí speciálního pedagoga, věnuje se inkluzivnímu vzdělávání vybraných skupin žáků a charakteristice projevů žáků ve škole. Dále navrhuje vhodnou podporu a zdůrazňuje význam komplexní diagnostiky a následné intervence.
Kniha je určena studentům speciální pedagogiky, ale také speciálním pedagogům, pedagogům, asistentům pedagoga a dalším aktérům působícím v edukační praxi.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Psychopedie
Předmluva
Pojetí psychopedie v současné době a příprava a profilace psychopeda
Psychopedie v oboru speciální pedagogika v současné době
Předprofesní příprava speciálního pedagoga psychopeda
Možnosti uplatnění speciálního pedagoga psychopeda
Psychoped v roli školního speciálního pedagoga
Psychoped v roli pedagoga ve škole
Vývojové poruchy intelektu / mentální postižení a oslabení kognitivního výkonu
Terminologické změny v ICD-11
Oslabení kognitivního výkonu
Žáci s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění
Inkluzivní a speciální vzdělávání žáků s poruchou intelektu
Poradenské služby při vzdělávání žáků s poruchou intelektu
Podpora žáků s poruchou intelektu v inkluzivní škole
Didaktické zásady a metody práce s žáky s poruchou intelektu
Vzdělávání žákyně s lehkou poruchou intelektu v českém jazyce
Pomůcky pro žáky s poruchou intelektu
Poruchy autistického spektra (PAS)
Terminologie a změny v ICD-11
Zánik kategorie Aspergerův syndrom v ICD-11
Dělení PAS z různých úhlů pohledu
Pedagogická diagnostika nerovnoměrného rozložení výkonu žáků s PAS
Projevy žáků s PAS a jejich řešení v inkluzivní škole
Podpora žáků s PAS v inkluzivní škole s využitím strukturovaného učení
Doporučení pro práci s žáky s PAS v inkluzivní škole
Náročné chování / challenging behaviour a emoční dysregulace
Sonda do distančního vzdělávání žáků s PAS
Prevalence a etiologie PAS: aktuální poznatky
Situace osob s PAS, aktivity rodin a osob s PAS: sebeobhájci, homesharing
Vzdělávání žáků s PAS v Ománu: zahraniční zkušenost
Intervenční přístupy u PAS
Intervence založené na důkazech: efektivita a způsob volby
Behaviorální a psychoterapeutické intervence (do 7 let a od 7 let)
Aplikovaná behaviorální analýza v České republice
Doplňující terapeutické intervence a AAK pro žáky s PAS a MP
Specifické intervence u PAS
Intervence při kombinaci PAS s ADHD
Obtíže při stravování žáků s PAS a intervence ve škole
Komplexní diagnostika a její role v práci psychopeda
Komplexní lékařská a pedagogická diagnostika v procesu rozvoje žáka
Průběžná diagnostika zaměřená na pozitivní stránky žáka: obsah a metody
Pedagogická diagnostika ve třídě
Dynamická diagnostika a zprostředkované učení jako efektivní
intervence rozvoje
Diagnostické nástroje a vědecké studie v dynamické diagnostice
Výzkum v psychopedii, vybraná šetření a zkušenosti
Způsob vedení výzkumu v psychopedii
Výzkumná témata v psychopedii
Vybraná šetření a jejich přínos pro psychopedii
Zkušenosti z distančního vzdělávání
Žáci s odlišným mateřským jazykem (OMJ) z Ukrajiny
Výzkum poruch autistického spektra: život s Aspergerovým syndromem
Potřebnost výzkumu: PAS u žen a modifikace diagnostických nástrojů
Život s dítětem s PAS: interpretativní fenomenologická analýza
Projevy Aspergerova syndromu v dětství a dospělosti: narativní výzkum
Cesta k diagnóze Aspergerova syndromu: biografický výzkum
Doporučení pro speciálního pedagoga psychopeda
Seznam literatury
Seznam zkratek
Summary
O autorce
Jmenný rejstřík
Věcný rejstřík
Recenze
„Díky teorii, příkladům z praxe, metodickým a didaktickým poznatkům z výzkumů, odkazům na literaturu a doporučením autorky se jedná o odborný zdroj informací pro širokou cílovou skupinu. Autorka respektuje edukační trend zaměřený na definování potřeb žáků, jejich podpory pro úspěch, narovnání odlišných výchozích podmínek a implementaci komplexní diagnostiky. Nesmírně významná je komplexnost pohledu autorky na psychopedii a práci psychopeda, která se i díky této publikaci může stát profesní a lidskou vášní, a díky zapáleným pedagogům budou moci všichni vzdělávaní žáci zažít úspěch.“
Mgr. Kateřina Valachová, Ph.D.
„Publikace představuje kapitoly z psychopedie, jejich obsah a řazení rezonuje s cílovou skupinou speciálních pedagogů a aktuálními potřebami edukační praxe.“
Prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.