0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Poslední kusyi
Ještě dnes předáme knihu
dopravci a zítra si ji můžete číst!

Poslední aktualizace skladu 26.2.2017 19:38
i: 19333 n: 24740409r: 6985
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212
Ihned ke stažení
i: 19334 n: 24776637r: 6985
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizacee", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.

Z obsahu knihy Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

O autorech 7
Procesy budování vztahů 9
Příběh paní Věry a neziskovky Mladí čápi 11
Koncept 15
1. Moc a vliv 21
2. Public relations 29
Stanovení komunikační strategie 31
Firemní (organizační) kultura 32
Webové stránky a sociální sítě 34
Tištěné materiály 35
Přímá komunikace s významnými subjekty 36
Pořádání akcí 37
Publicita a vztahy s médii 39
3. Fundraising 45
Veřejná správa 47
Individuální dárci 49
Firmy 51
Nadace a nadační fondy 55
Ostatní instituce (ambasády, Rotary kluby apod.) 55
Příjmy z vlastní činnosti 56
4. Lobbing a obhajoba zájmů (advocacy) 59
Historie lobbingu 60
Pojmy, dělení, druhy a nástroje lobbingu 62
Naše pojetí lobbingu a obhajoby zájmů (advocacy) 64
Lobbing versus korupce 67
Lobbing a etika 69
Osoba lobbisty, jeho kompetence a obsah práce 72
5. Vyjednávání a pracovněspolečenský kontakt lobbisty se zainteresovanými stranami 79
Profil druhé strany 83
Pracovně společenský kontakt lobbisty se zainteresovanými stranami 85
6. Kuchařka úspěšného lobbisty: Od suroviny k pokrmu aneb Legislativní proces v kostce 95
Zákonodárná iniciativa 96
Vládní návrhy zákonů 97
Úloha zpravodaje a trojí čtení na půdě Poslanecké sněmovny 99
Role Senátu v zákonodárném procesu 101
Interpelace na členy vlády 102
Petice a jiná podání občanů 102
Kde najít informace o průběhu jednání obou parlamentních komor 102
Prosazování legislativních změn z pohledu neziskové organizace 103
Zásady efektivní komunikace se zákonodárci 106
Média jako pomocník 111
Úsporně, ale účinně... 113
Recepty k lobbistickému kontaktu - dopis, e-mail 115
Recepty k lobbistickému kontaktu - telefonát 116
Recepty k lobbistickému kontaktu - osobní jednání 117
7. Zkušenosti zajímavých osobností 119
Kateřina Jurigová 120
Petr Machálek 122
Alice Salomonová 123
Jiří Suchánek 126
Lenka Kohoutová 129
David Petr 131
Doslov 133
Slovník 135
Doporučená literatura a zdroje 137

Tištěná kniha

Datum vydání: 31. 10. 2012
Katalogové číslo: 3959
ISBN: 978-80-247-4040-9
Formát / stran: 167×240, 144 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.8MB | 3.1MB | 1.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub

Tištěná kniha

Datum vydání: 31. 10. 2012
Katalogové číslo: 3959
ISBN: 978-80-247-4040-9
Formát / stran: 167×240, 144 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.8MB | 3.1MB | 1.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizacee", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Poslední kusyi
Ještě dnes předáme knihu
dopravci a zítra si ji můžete číst!

Poslední aktualizace skladu 26.2.2017 19:38
i: 19333 n: 24740409r: 6985
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212
Ihned ke stažení
i: 19334 n: 24776637r: 6985

Z obsahu knihy Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

O autorech 7
Procesy budování vztahů 9
Příběh paní Věry a neziskovky Mladí čápi 11
Koncept 15
1. Moc a vliv 21
2. Public relations 29
Stanovení komunikační strategie 31
Firemní (organizační) kultura 32
Webové stránky a sociální sítě 34
Tištěné materiály 35
Přímá komunikace s významnými subjekty 36
Pořádání akcí 37
Publicita a vztahy s médii 39
3. Fundraising 45
Veřejná správa 47
Individuální dárci 49
Firmy 51
Nadace a nadační fondy 55
Ostatní instituce (ambasády, Rotary kluby apod.) 55
Příjmy z vlastní činnosti 56
4. Lobbing a obhajoba zájmů (advocacy) 59
Historie lobbingu 60
Pojmy, dělení, druhy a nástroje lobbingu 62
Naše pojetí lobbingu a obhajoby zájmů (advocacy) 64
Lobbing versus korupce 67
Lobbing a etika 69
Osoba lobbisty, jeho kompetence a obsah práce 72
5. Vyjednávání a pracovněspolečenský kontakt lobbisty se zainteresovanými stranami 79
Profil druhé strany 83
Pracovně společenský kontakt lobbisty se zainteresovanými stranami 85
6. Kuchařka úspěšného lobbisty: Od suroviny k pokrmu aneb Legislativní proces v kostce 95
Zákonodárná iniciativa 96
Vládní návrhy zákonů 97
Úloha zpravodaje a trojí čtení na půdě Poslanecké sněmovny 99
Role Senátu v zákonodárném procesu 101
Interpelace na členy vlády 102
Petice a jiná podání občanů 102
Kde najít informace o průběhu jednání obou parlamentních komor 102
Prosazování legislativních změn z pohledu neziskové organizace 103
Zásady efektivní komunikace se zákonodárci 106
Média jako pomocník 111
Úsporně, ale účinně... 113
Recepty k lobbistickému kontaktu - dopis, e-mail 115
Recepty k lobbistickému kontaktu - telefonát 116
Recepty k lobbistickému kontaktu - osobní jednání 117
7. Zkušenosti zajímavých osobností 119
Kateřina Jurigová 120
Petr Machálek 122
Alice Salomonová 123
Jiří Suchánek 126
Lenka Kohoutová 129
David Petr 131
Doslov 133
Slovník 135
Doporučená literatura a zdroje 137

Recenze

Nejsou zde žádné recenze. Přihlaste se a napište první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 249
E-kniha 212

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace