0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Toyota Kata

Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 9623
  • Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace?
  • Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti?
  • Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace?
  • Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků?
Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a nástrojích, které dělají ze společnosti Toyota nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností a spolu s celou organizací dosahovali výjimečných výsledků.

Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu.
 
Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata:
Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů.
Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání.
 
Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.
 
Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.
 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Toyota Kata

O autorovi
Předmluva
První předmluva k českému vydání
Druhá předmluva k českému vydání
Poděkování
 
ÚVOD – ZMĚŇME NÁŠ POHLED NA ŘÍZENÍ
Jak to Toyota dělá?
Tato kniha vám to pomůže poznat a pochopit
Jak jsem postupoval?
 
ČÁST PRVNÍ – STÁVAJÍCÍ STAV
Kapitola 1: Co stojí za dlouhodobým úspěchem společnosti?
1.1 Snažíme se napodobovat nesprávné věci
1.2 Jaký je stávající stav?
1.3 Objevování naší cesty do budoucnosti
1.4 Jak můžeme využít schopnosti lidí?
1.5 Výzva pro management
 
ČÁST DRUHÁ – POZNEJME SAMI SEBE
Úvod k části druhé
Kapitola 2: Jak zlepšujeme procesy?
2.1 Workshopy
2.2 Mapování toku hodnot
2.3 Seznamy akcí
Kapitola 3: Filozofie a směr
3.1 Filozofie podnikání společnosti
3.2 Směr společnosti
3.3 Vize Toyoty v oblasti výroby
3.4 Vize jako ukazatel směru, ale nic víc
3.5 Cílový stav
3.6 Využití vize k řízení lidí
3.7 Zaměřte se sami na sebe
Kapitola 4: Východiska a důsledky našeho stávajícího způsobu řízení
4.1 Přístup společnosti Ford Motor Company (1906–1927)
4.2 Přístup společnosti General Motors (od dvacátých let do současnosti)
4.3 Poučení z historie
 
ČÁST TŘETÍ – KATA ZLEPŠOVÁNÍ: JAK SE TOYOTA NEUSTÁLE ZLEPŠUJE
Úvod k části třetí
Kapitola 5: Plánování: Definování cílového stavu
5.1 Nový pohled na postupy štíhlé výroby
5.2 Nyní dávají postupy Toyoty větší smysl
5.3 Oživme naši schopnost se zlepšovat
5.4 Myšlení v rámci cílového stavu
5.5 Definování cílového stavu
5.6 Připraveni na cestu
Kapitola 6: Řešení problémů a přizpůsobování: Postup směrem k cílovému stavu
6.1 Začátek: Předpokládejme, že cesta je nejasná
6.2 Jak překonávají šedou zónu v Toyotě
6.3 Toto je cyklus PDCA
6.4 Výsledky
6.5 Pět otázek
6.6 Jak řeší problémy v Toyotě
6.7 Neustálý postup vpřed
Shrnutí části třetí
   Adaptivní vytrvalost
   Způsob myšlení a jednání
   Jak moc disciplíny je třeba?
   Srovnání s naším stávajícím způsobem řízení
 
ČÁST ČTVRTÁ – KATA KOUČOVÁNÍ: JAK UČÍ KATU ZLEPŠOVÁNÍ V TOYOTĚ
Úvod k části čtvrté
Kapitola 7: Kdo provádí zlepšování procesů v Toyotě?
7.1 Kdo provádí zlepšování?
7.2 Práce s cílovými stavy
7.3 Reakce na abnormality procesů
Kapitola 8: Kata koučování: Manažeři jako učitelé
8.1 Koučování je nutné
8.2 Role manažerů v Toyotě
8.3 Učení se při práci
8.4 Kata koučování
8.5 Příklad vztahu mentora a žáka
8.6 Písemný dokument k podpoře dialogu mezi mentorem a žákem
Shrnutí části čtvrté
   Vyvíjí se kata koučování?
   Jaký je náš další krok?
 
ČÁST PÁTÁ – NAPODOBOVÁNÍ: A CO JINÉ SPOLEČNOSTI
Kapitola 9: Rozvoj chování v souladu s katou zlepšování ve vaší organizaci
9.1 Mějte jasno v tom, co chcete
9.2 Kultura organizace
9.3 Co o této výzvě dosud víme?
9.4 Jak experimentovat?
9.5 Taktiky
 
Závěr
Literatura
Příloha 1: Kde začít s katou zlepšování?
Příloha 2: Analýza procesu
   Začněte s tokem hodnot
   Nyní se zaměřte na jeden proces v toku hodnot
 

Partneři knihy

DMC

DMC

DMC management consulting s.r.o.
www.dmc-cz.com
IPA Slovakia, s.r.o.
https://www.ipaslovakia.sk/

 

Ocenění

Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Toyota Kata byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 271 
E-kniha 217  -20 %
Tištěná 319 
E-kniha 255  -20 %
Tištěná 229 
E-kniha 183  -20 %
Tištěná 339 
E-kniha 271  -20 %
Tištěná 144 
E-kniha 115  -20 %

Toyota Kata

Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 9623
  • Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace?
  • Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti?
  • Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace?
  • Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků?
Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a nástrojích, které dělají ze společnosti Toyota nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností a spolu s celou organizací dosahovali výjimečných výsledků.

Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu.
 
Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata:
Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů.
Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání.
 
Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.
 
Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.
 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Ocenění

Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.

Z obsahu knihy Toyota Kata

O autorovi
Předmluva
První předmluva k českému vydání
Druhá předmluva k českému vydání
Poděkování
 
ÚVOD – ZMĚŇME NÁŠ POHLED NA ŘÍZENÍ
Jak to Toyota dělá?
Tato kniha vám to pomůže poznat a pochopit
Jak jsem postupoval?
 
ČÁST PRVNÍ – STÁVAJÍCÍ STAV
Kapitola 1: Co stojí za dlouhodobým úspěchem společnosti?
1.1 Snažíme se napodobovat nesprávné věci
1.2 Jaký je stávající stav?
1.3 Objevování naší cesty do budoucnosti
1.4 Jak můžeme využít schopnosti lidí?
1.5 Výzva pro management
 
ČÁST DRUHÁ – POZNEJME SAMI SEBE
Úvod k části druhé
Kapitola 2: Jak zlepšujeme procesy?
2.1 Workshopy
2.2 Mapování toku hodnot
2.3 Seznamy akcí
Kapitola 3: Filozofie a směr
3.1 Filozofie podnikání společnosti
3.2 Směr společnosti
3.3 Vize Toyoty v oblasti výroby
3.4 Vize jako ukazatel směru, ale nic víc
3.5 Cílový stav
3.6 Využití vize k řízení lidí
3.7 Zaměřte se sami na sebe
Kapitola 4: Východiska a důsledky našeho stávajícího způsobu řízení
4.1 Přístup společnosti Ford Motor Company (1906–1927)
4.2 Přístup společnosti General Motors (od dvacátých let do současnosti)
4.3 Poučení z historie
 
ČÁST TŘETÍ – KATA ZLEPŠOVÁNÍ: JAK SE TOYOTA NEUSTÁLE ZLEPŠUJE
Úvod k části třetí
Kapitola 5: Plánování: Definování cílového stavu
5.1 Nový pohled na postupy štíhlé výroby
5.2 Nyní dávají postupy Toyoty větší smysl
5.3 Oživme naši schopnost se zlepšovat
5.4 Myšlení v rámci cílového stavu
5.5 Definování cílového stavu
5.6 Připraveni na cestu
Kapitola 6: Řešení problémů a přizpůsobování: Postup směrem k cílovému stavu
6.1 Začátek: Předpokládejme, že cesta je nejasná
6.2 Jak překonávají šedou zónu v Toyotě
6.3 Toto je cyklus PDCA
6.4 Výsledky
6.5 Pět otázek
6.6 Jak řeší problémy v Toyotě
6.7 Neustálý postup vpřed
Shrnutí části třetí
   Adaptivní vytrvalost
   Způsob myšlení a jednání
   Jak moc disciplíny je třeba?
   Srovnání s naším stávajícím způsobem řízení
 
ČÁST ČTVRTÁ – KATA KOUČOVÁNÍ: JAK UČÍ KATU ZLEPŠOVÁNÍ V TOYOTĚ
Úvod k části čtvrté
Kapitola 7: Kdo provádí zlepšování procesů v Toyotě?
7.1 Kdo provádí zlepšování?
7.2 Práce s cílovými stavy
7.3 Reakce na abnormality procesů
Kapitola 8: Kata koučování: Manažeři jako učitelé
8.1 Koučování je nutné
8.2 Role manažerů v Toyotě
8.3 Učení se při práci
8.4 Kata koučování
8.5 Příklad vztahu mentora a žáka
8.6 Písemný dokument k podpoře dialogu mezi mentorem a žákem
Shrnutí části čtvrté
   Vyvíjí se kata koučování?
   Jaký je náš další krok?
 
ČÁST PÁTÁ – NAPODOBOVÁNÍ: A CO JINÉ SPOLEČNOSTI
Kapitola 9: Rozvoj chování v souladu s katou zlepšování ve vaší organizaci
9.1 Mějte jasno v tom, co chcete
9.2 Kultura organizace
9.3 Co o této výzvě dosud víme?
9.4 Jak experimentovat?
9.5 Taktiky
 
Závěr
Literatura
Příloha 1: Kde začít s katou zlepšování?
Příloha 2: Analýza procesu
   Začněte s tokem hodnot
   Nyní se zaměřte na jeden proces v toku hodnot
 

Partneři knihy

DMC

DMC

DMC management consulting s.r.o.
www.dmc-cz.com
IPA Slovakia, s.r.o.
https://www.ipaslovakia.sk/

 

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 246 
E-kniha 197  -20 %
E-kniha 183  -20 %
Tištěná 254 
E-kniha 203  -20 %
Poškozená 99 
E-kniha 170  -20 %
E-kniha 183  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.