Úspěšná prezentace
Získejte si své publikum krok za krokem
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
269 Kč 99 Kč Výjimečná cenaUšetříte 170 Kč
Poslední kusy
i
Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 3:42
i: 28785 n: 24729121r: 10294 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229 Kč 172 Kč -25 %Ušetříte 57 Kč
Ihned ke stažení
i: 29202 n: 27121328r: 10294 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
- Potřebujete připravit kvalitní prezentaci a nevíte, jak na to?
- Chcete vytvářet působivější a modernější prezentace než dosud?
- Máte obavy ze samotného průběhu svého vystoupení?
- Rádi byste působili přesvědčivě a profesionálně?
V dnešní době digitálních technologií již není prostor pro zastaralé způsoby vytváření prezentací. Prezentace je často nutné připravit rychle a také posluchači mají málo času, jsou zavaleni informacemi, a někdy se dokonce vyskytují na různých místech světa.
Tato knížka nabízí jednoduchý postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, která vaše posluchače opravdu zaujme a přesvědčí. Jde o nový přístup k vytváření prezentací, při kterém jsou i složité věci podávány jednoduše, stručně a zejména s neustálou orientací na posluchače. Naučíte se, jak mluvit ve správnou chvíli a správným způsobem o důležitých věcech tak, aby to bylo pro posluchače zajímavé a smysluplné.
S pomocí rad z této knížky předvede i ten nejméně zkušený prezentátor špičkovou prezentaci a ti zkušenější snadno dosáhnou ještě lepších výsledků.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Úspěšná prezentace
O AUTORCE
ŘEKLI O KNIZE…
PODĚKOVÁNÍ
PROČ PRÁVĚ TATO KNIHA?
KAPITOLA 1 – PREZENTACE, KTERÁ SE POKUSILA ZACHRÁNIT ŽIVOTY
Problém
Snímek
Rozhodnutí
Vyšetřování
Závěr
KAPITOLA 2 – ZPŮSOB, JAKÝM PREZENTUJEME, NEFUNGUJE
Prezentace orientovaná na snímky
A jak to vypadá v praxi
Prezentace orientovaná na posluchače
KAPITOLA 3 – PREZENTACE – ÚVODNÍ KURZ
Co si představit pod pojmem skvělá prezentace?
Nesprávný postup při prezentaci
Z čeho se skládá prezentování?
Na jaké úrovni jsou vaše prezentační dovednosti?
Jak se stát hvězdou mezi prezentátory
Slovo závěrem k tématu
KAPITOLA 4 – ŠEST ZLATÝCH PRAVIDEL PREZENTACE ORIENTOVANÉ NA POSLUCHAČE
Pravidlo 1: Začněte stanovením konkrétního záměru
Čím více, tím lépe – tohle vždycky nemusí platit
Pravidlo 2: Nepředpokládejte zájem posluchačů
Vytváření domněnek o posluchačích
Pravidlo 3: Vtáhněte posluchače do děje
Test dálkového ovládání
Klíč k úspěšné prezentaci? Skočit do toho po hlavě!
Drobná připomínka
Ale moment – co program prezentace?
Programy zaměřené na posluchače
Druhou šanci udělat dobrý první dojem už nedostanete
Pravidlo 4: Začněte od konce
Jděte na to z opačného konce
Prezentování správným způsobem
Proč je tato struktura správná?
Pravidlo 5: Používejte slovo „vy“
Zůstaňte propojeni se svými posluchači
Na řadu přichází věda
Pravidlo 6: Nepleťte páté přes deváté
Pravidlo tří
A konečně – finále ve velkém stylu
Struktura pro přípravu prezentace orientované na posluchače
KAPITOLA 5 – FAKTOR KOMUNIKACE
Jaký typ komunikátora jste vy?
Past 1: Obsah není přizpůsoben posluchačům, není pro ně zajímavý
Past 2: Posluchači jsou zahlceni příliš velkým množstvím dat
Past 3: Nesprávné používání PowerPointu
Past 4: Příliš mnoho slangu
Míč je na straně prezentátora
Síla obrazu
Pár slov o TED
KAPITOLA 6 – JAK VYTVOŘIT PREZENTACI ORIENTOVANOU NA POSLUCHAČE
Postupujeme po jednotlivých krocích
Krok 1: Určit profil posluchačů
Určení profilu posluchačů v praxi
Správná diagnóza
Smíšená skupina posluchačů
Krok 2: Strukturovat sdělení
Mohu vám nabídnout kousek čokoládového dortu?
Přechod od snímků ke struktuře prezentace orientované na posluchače
Struktura prezentace orientované na posluchače – použití v praxi
Krok 3: Vytvořit snímky
Vy jste prezentace
Dodejte šťávu svému PowerPointu
Vytvořte snímky
A teď to dejte všechno dohromady
KAPITOLA 7 – JAK ÚSPĚŠNĚ ZVLÁDNOUT VYSTOUPENÍ PŘED POSLUCHAČI
Je to herecký výkon
Nadšení, humor, energie a osobní styl
Nadšení
Humor
Energie
Oční kontakt
Pevný postoj – jako kdybyste zapustili kořeny do země
Slovní vata neboli vycpávková slova – skoncujte s nimi
Jeden bod za druhým – plánování přestávek
Nácvik – tajná zbraň skvělých prezentací
Kam s rukama?
Stres – rozlučte se s trémou
A co poznámky?
Jak získat sebejistotu?
Očekávejte neočekávané – jak zvládat dotazy
KAPITOLA 8 – VIRTUÁLNÍ PREZENTACE
Prezentace tváří v tvář versus virtuální prezentace
Tip 1: Od začátku se přizpůsobujte svým posluchačům
Tip 2: Naučte se pracovat s technologiemi
Tip 3: Vypůjčte si pár triků od médií
Tip 4: Eliminujte rušivé prvky
Tip 5: Zvolte správné načasování
KAPITOLA 9 – STAŇTE SE MISTRY PREZENTACÍ
K úspěšné prezentaci nevede žádná zkratka
Důvod 1: Novodobá fáma
Důvod 2: Nesprávná příprava
Důvod 3: Nemám dost času
KAPITOLA 10 – VÁŠ CÍL: ZDOKONALIT PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
Zásada 1: Prezentujte, prezentujte, prezentujte
Zásada 2: Vždy používejte metodu prezentace orientované na posluchače
Zásada 3: Vypracujte si kontrolní seznamy
Zásada 4: Stále se ptejte na zpětnou vazbu
Zásada 5: Váš cíl: zdokonalit se v prezentování
Zdokonalte své prezentační schopnosti
ZÁVĚR
DVA TIPY JAKO BONUS
Jeden za všechny a všichni za jednoho – skupinové prezentace
Jednostránkový tahák na váš stůl
Recenze
„Stručně a jasně napsaná kniha plná nápadů, jak zvládnout prezentace. Nejenže obsahuje spoustu detailů, cenných informací a seznámí vás s nejlepšími dovednosti, které musíte mít ve svém prezentačním arzenálu, ale zároveň vám vysvětlí význam dobré prezentace v moderním světě. Nezbytná publikace pro všechny, kteří vstupují do pracovního procesu nebo již jsou jeho součástí.“
CLAIRE FOXOVÁ – SPISOVATELKA
„Tato kniha není určena jen pro ty, kteří s prezentacemi začínají! Přináší velmi cenné informace, jak okouzlit posluchače a zaujmout je vaší prezentací. Kniha je nepostradatelná jak pro začátečníky, tak i pro profesionály. Pokud jste na pódiu jako doma, tahle kniha způsobí, že vás budou vaši posluchači při prezentaci přímo milovat. Pokud trpíte větší či menší trémou, tahle kniha vám dodá sebedůvěru, abyste se stali prezentátorem, jakým jste vždy chtěli být.“
FRANK HATTANN – THE SALES INSTITUTE OF IRELAND, DIGITAL SALES ADVISORY COUNCIL MEMBER
„Není pro mě vůbec překvapením, že Emma napsala nejlepší knihu o prezentačních dovednostech, s jakou jsem se kdy setkal. Protože jsem na vlastní kůži zažil její tréninkový kurz a krátce poté i bezprostřední úspěch při prodeji konzultačních služeb, mohu zcela místopřísežně prohlásit, že v tom, co dělá, je opravdu výjimečná. Kniha Úspěšná prezentace přináší důležité, praktické a obsažné rady, které lze snadno vstřebat a aplikovat. Od této chvíle bude mým cenným zdrojem informací o prezentacích a způsobech komunikace obecně.“
ROBERT FREESE – ŘEDITEL ODD. TALENTOVÉHO A ORGANIZAČNÍHO ROZVOJE, FIRST DATA CORPORATION
„Kniha Úspěšná prezentace je příkladem toho, co Emma umí nejlépe – totiž podat složité věci jednoduše, stručně a stále u toho mít na zřeteli své posluchače. Tohle je skutečně zasvěcená a praktická kniha, jež bude bezpochyby inspirovat mnoho dalších lidí v tom, jak vést efektivní komunikaci, která bude mít potenciál ovlivňovat ostatní.“
JOHANNA FULLERTONOVÁ – OBCHODNÍ PSYCHOLOŽKA A ŘEDITELKA SEVEN, PSYCHOLOGY AT WORK
„Konečně je tady kniha, která může vést i toho nejméně zkušeného prezentátora tak, aby byl schopen přednést špičkovou prezentaci. Zkušenější prezentátor se z knihy dozví, jak může dosáhnout na základě svých prezentací lepších výsledků. Kniha obsahuje spoustu jednoduchých, nicméně neuvěřitelně účinných vzorů, které pomohou zformulovat a vytvářet účinné prezentace. Kromě toho nabízí nepřeberné množství praktických rad, jak prezentovat přesvědčivá sdělení, jež zaujmou posluchače a dosáhnou požadovaného účinku.“
MARY O´REILLYOVÁ – SENIOR MANAŽERKA ODD. ROZVOJE TALENTŮ A VZDĚLÁVÁNÍ, DELOITTE & TOUCHE
„Úspěšná prezentace je skutečně praktickým návodem pro každého, kdo se zajímá o prezentování. Je velmi poutavá a snadno se čte. Obsahuje celou řadu užitečných příkladů ze života a návodných šablon. Tato kniha je přínosná jak pro začátečníky v oblasti prezentací, kterým vysvětluje proces přípravy, tak i pro zkušenější prezentátory, kterým zase přinese nespočet podnětů pro zdokonalení a vytříbení jejich postupu.“
ELAINE MCGLEENANOVÁ – ŘEDITELKA ODD. VZDĚLÁVACÍHO A ORGANIZAČNÍHO ROZVOJE, KPMG
O Autorovi
Ledden EmmaEmma Leddenová je autorkou mezinárodních bestsellerů, moderátorkou a specialistkou na oblast komunikace a vzdělávání. Během své dosavadní kariéry působila jako videojockey (VJ) v televizní stanici MTV, jako televizní moderátorka BBC, jako rozhlasová moderátorka, podnikatelka a autorka knih.
Svou kariéru Emma začala jako moderátorka irské veřejnoprávní televize RTE, kde dva a půl roku produkovala a prezentovala svůj vlastní pořad. Poté byla vybrána z více než 2000 zájemců, kteří se ucházeli o pozici VJ pro britskou MTV. Tato pozice vyžadovala, aby byla před televizní kamerou pět dní v týdnu. Na MTV uváděla pořady The Dancefloor Chart Show, Select, Weekend Editon a MTV News.
Během šesti měsíců se Emma vypracovala na další velice atraktivní TV pozici. Stala se moderátorkou vlajkového pořadu BBC Live and Kicking. V této době byla také tváří velkých reklamních kampaní, včetně reklamní kampaně Pepsi a Lee Jeans, a zároveň i ozdobou titulních obálek a stránek mezinárodních magazínů, jako jsou například Maxim, Ministry, Loaded, Heat, FHM a Company.
Během posledních deseti let, poté, co se přesunula z mediální sféry do byznysu, vypracovala jedinečnou třístupňovou metodu obchodní komunikace. Tato metoda je známa pod názvem „prezentace orientovaná na posluchače“ a je založena na Emminých výjimečných zkušenostech.
Základem této celosvětově uznávané metody se stala tajemství profesionální prezentace, s nimiž se Emma seznámila během svého působení jako televizní moderátorka na stanicích MTV a BBC.
Tato metoda byla poprvé uveřejněna v publikaci The Presentation Book v září 2013 a poté v publikaci The Communication Book v září 2014.
V současné době je Emma špičkovou mezinárodní specialistkou na oblast komunikace a vzdělávání.