0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Výzkumné metody a statistika

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6806
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Výzkumné metody a statistika tvoří páteř všech psychologických studií, přesto může být jejich osvojování problematické. Ian Walker, který přednáší psychologii na Univerzitě v Bathu ve Velké Británii, vás přehledně a zároveň s humorem provede základními kroky vedení výzkumného projektu, počínaje jeho naplánováním a analýzou výsledků konče. Kniha zpřístupňuje základní témata ve statistice a dokresluje je zajímavými příklady a vysvětleními. Představuje proto prvotřídní text pro počáteční fáze studia statistiky.Zvýší vaši sebedůvěru v chápání a při používání základních nástrojů psychologického výzkumu.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Výzkumné metody a statistika

Seznam obrázků
Poznámka editorů britského vydání
Předmluva
Část první: Metody výzkumu
1. Úvod
2. První tři kroky při plánování výzkumného projektu
3. Koho budete testovat a co vám to řekne? Jak chápat populace a vzorky
4. Základní typy kvantitativního výzkumu
5. Kvalitativní výzkum a dotazníky
6. Etika výzkumu
Část druhá: Statistika
7. Použití statistiky k popisu zjištění vyplývajících z výzkumu
8. Vyobrazení dat pomocí grafů a tabulek
9. Test hypotézy a jediné dvě chyby, jichž se se statistikou můžete dopustit
10. Viděli jste to, co jste očekávali, že uvidíte? Pochopení chí-kvadrátového testu
11. Jedna z nejužitečnějších věcí, kterou se kdy naučíte: normální rozdělení
12. Kdy číslo není číslem? Jak chápat škály měřen
13. Jak poznáme, kdy se od sebe dvě řady čísel liší
14. Pohled na vztahy – míry korelace
15. Analýza a prezentace kvalitativních dat
Část třetí: Studie a pár nápadů
16. Jak psát výzkumnou studii
17. Několik krátkých varování o statistice
18. Statistika ve skutečném světě
Dodatek A
Dodatek B
Dodatek C
Slovníček

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Výzkumné metody a statistika byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 559  -20 %
E-kniha 475  -20 %
Tištěná 367  -20 %
E-kniha 312  -20 %
Tištěná 300  -20 %
E-kniha 255  -20 %
Tištěná 303  -20 %
E-kniha 258  -20 %
Blatný Marek a kolektiv
Tištěná 399  -20 %
E-kniha 339  -20 %

Výzkumné metody a statistika

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6806
Výzkumné metody a statistika tvoří páteř všech psychologických studií, přesto může být jejich osvojování problematické. Ian Walker, který přednáší psychologii na Univerzitě v Bathu ve Velké Británii, vás přehledně a zároveň s humorem provede základními kroky vedení výzkumného projektu, počínaje jeho naplánováním a analýzou výsledků konče. Kniha zpřístupňuje základní témata ve statistice a dokresluje je zajímavými příklady a vysvětleními. Představuje proto prvotřídní text pro počáteční fáze studia statistiky.Zvýší vaši sebedůvěru v chápání a při používání základních nástrojů psychologického výzkumu.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Výzkumné metody a statistika

Seznam obrázků
Poznámka editorů britského vydání
Předmluva
Část první: Metody výzkumu
1. Úvod
2. První tři kroky při plánování výzkumného projektu
3. Koho budete testovat a co vám to řekne? Jak chápat populace a vzorky
4. Základní typy kvantitativního výzkumu
5. Kvalitativní výzkum a dotazníky
6. Etika výzkumu
Část druhá: Statistika
7. Použití statistiky k popisu zjištění vyplývajících z výzkumu
8. Vyobrazení dat pomocí grafů a tabulek
9. Test hypotézy a jediné dvě chyby, jichž se se statistikou můžete dopustit
10. Viděli jste to, co jste očekávali, že uvidíte? Pochopení chí-kvadrátového testu
11. Jedna z nejužitečnějších věcí, kterou se kdy naučíte: normální rozdělení
12. Kdy číslo není číslem? Jak chápat škály měřen
13. Jak poznáme, kdy se od sebe dvě řady čísel liší
14. Pohled na vztahy – míry korelace
15. Analýza a prezentace kvalitativních dat
Část třetí: Studie a pár nápadů
16. Jak psát výzkumnou studii
17. Několik krátkých varování o statistice
18. Statistika ve skutečném světě
Dodatek A
Dodatek B
Dodatek C
Slovníček

O Autorovi

Walker Ian
Přednáší psychologii a je vedoucím magisterského studia psychologických výzkumů na Univerzitě v Bathu ve Velké Británii.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 162  -20 %
E-kniha 133  -20 %
Tištěná 367  -20 %
E-kniha 312  -20 %
Tištěná 399  -20 %
Tištěná 399  -20 %
E-kniha 339  -20 %
Tištěná 399  -20 %
E-kniha 339  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.