0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Základy strategického řízení a rozhodování

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 4434
E-kniha
PDF
280
Ihned ke stažení
i: 24304 n: 24767161r: 4434
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ získají z knihy základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem. Dozvíte se, jak aplikovat strategické myšlení do řízení firem a jaké jsou klíčové koncepce, které vám pomohou při výběru optimální strategie firmy.

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.2MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Základy strategického řízení a rozhodování
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.2MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Základy strategického řízení a rozhodování

Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ získají z knihy základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem. Dozvíte se, jak aplikovat strategické myšlení do řízení firem a jaké jsou klíčové koncepce, které vám pomohou při výběru optimální strategie firmy.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 4434
E-kniha
PDF
280
Ihned ke stažení
i: 24304 n: 24767161r: 4434

DárekZakoupením knihy získáváte nárok na další knihy zdarma v hodnotě objednávky. 

O Autorovi

Mallya Thaddeus

Vystudoval Vysoké učení technické v Brně, Fakultu strojní. Na téže univerzitě dokončil v roce 1998 postgraduální studium. Absolvoval také manažerské kurzy MBA garantované The Nottingham Trent Universi ty ve Velké Británii. Pracoval v různých českých firmách ve vedoucích funkcích, kde se mimo jiné věnoval otázkám strategického řízení, řízení lidských zdrojů, marketingu a řízení projektů. Od roku 199 7 pracuje na Podnikatelské fakultě VUT v Brně, kde přednáší strategické řízení, marketing a makroekonomii. Od roku 2001 je hostujícím profesorem na FH Joanneum Kapfenberg v Rakousku a od roku 2003 je hostujícím profesorem na Umea University ve Švédsku. Je autorem mnoha přednášek na tuzemských i zahraničních konferencích, autorem i spoluautorem článků v odborných časopisech, které jsou zaměřeny na problematiku zahraničních investic, drobného podnikání, strategického řízení a marketingu.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 495
E-kniha 421
Tištěná 999
Tištěná 185
E-kniha 157

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.