25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
3., rozšířené vydání
- 25 % z DMOC
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
203 Kč 152 Kč -25 %Ušetříte 51 Kč
Ihned ke stažení
i: 25198 n: 27194063r: 9093Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
239 Kč 179 Kč -25 %Ušetříte 60 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 09. 12. 2024 10:00
i: 24925 n: 24758725r: 9093 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 30.09.2016
Katalogové číslo: 30016
ISBN: 978-80-247-5872-5
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.14MB | 4.14MB | 2.97MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
- 25 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Tištěná kniha
Datum vydání: 30.09.2016
Katalogové číslo: 30016
ISBN: 978-80-247-5872-5
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.14 MB | 4.14 MB | 2.97 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
3., rozšířené vydání
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
203 Kč 152 Kč -25 %Ušetříte 51 Kč
Ihned ke stažení
i: 25198 n: 27194063r: 9093Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
239 Kč 179 Kč -25 %Ušetříte 60 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 09. 12. 2024 10:00
i: 24925 n: 24758725r: 9093 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Bělohlávek FrantišekVystudoval psychologii práce a pedagogickou psychologii na UP. Pracoval řadu let jako podnikový psycholog a později manažer ve velké stavební firmě. Působil jako vysokoškolský pedagog na UP (psychologie práce, organizační chování) a ve studiu MBA (BBS). Ve Velké Británii a Irsku absolvoval řadu manažerských programů zaměřených na management a lidské zdroje. Od roku 1993 se zabývá konzultační a trenérskou činností v oblasti manažerských dovedností a psychologické diagnostiky v konzultační firmě Traicon. Je autorem a spoluautorem osmi knih o vedení lidí.