0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Jak rozpoznat první signály a jednat, dokud není pozdě
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
375
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 21.10.2017 8:04
i: 16758 n: 24729039r: 5688
Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80 % pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů v jejich současné práci - od špatného vedení přes nedostatek příležitostí či chybějící zpětné vazby až po strašnou firemní kulturu. Tato čtivá knížka vám pomůže odhalit faktory, které tlačí vaše lidi k jiným dveřím, a poradí vám, jak je zmírnit či odstranit. Ukazuje, jak se firmy a zaměstnanci pohybují mezi vzájemnými očekáváními a realitou a jaké jsou varující signály nesplněných očekávání a jak s nimi zacházet. Nabízí mnoho praktických rad a návodů, jak postupovat a vše dokládá na řadě velmi zajímavých příkladů z reálné praxe. V knize, která by neměla chybět na stole žádného manažera či personalisty, získáte praktického rádce, jak udržet nejcennější hodnotu své firmy - lidský kapitál a stát se vyhledávaným zaměstnavatelem.
Dozvíte se:
Více než padesát rad, jak ocenit a udržet si zaměstnance
Jaké důvody odchodu zaměstnanců většinou manažeři nevidí
Jak nepřijít o lidský kapitál, a tudíž o konkurenceschopnost v 21. století
Nejen popisy, ale i řešení důvodů, proč se zaměstnanci odcizují a odcházejí
Praktické příklady, návrhy, rady

Z obsahu knihy 7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

O autorovi 9
Řekli o knize 10
Poděkování 12
Předmluva 13
1. Proč by nás měly zajímat důvody odchodu zaměstnanců? 15
1.1 Manažeři neuslyší to, co zaměstnanci nikdy nevysloví 17
1.2 Fluktuace: jen další z nákladů podnikání? 19
1.3 Když se "příliv otočíí", musí se změnit přístup 21
1.4 Jaká je role oddělení lidských zdrojů při výstupních pohovorech? 22
2. Jak se zaměstnanci odcizují a nakonec dávají výpověď 23
2.1 Proces odcizení 24
2.2 Proces uvažování o odchodu 27
3. Proč vlastně zaměstnanci odcházejí: co odhalují průzkumy 29
3.1 Jaký důvod svého odchodu uvádějí zaměstnanci 32
3.2 Co způsobilo jejich prvotní pocit nespokojenosti? 35
3.3 Několik slov o platu 36
3.4 Je nezbytné respektovat odlišnosti 38
3.5 Kdo má vůbec sílu uspokojit všechny tyto potřeby? 38
3.6 Příštích sedm kapitol: skryté důvody a praktické rady,jak jim čelit 40
4. Důvod č. 1: Práce nebo pracovní místo nesplňují očekávání 43
4.1 Skrytá vzájemná očekávání: psychologická smlouva 46
4.2 Jak rozpoznat varovné příznaky nesplněných očekávání 49
4.3 Překážky v plnění vzájemných očekávání 50
4.4 Rady pro slaďování vzájemných očekávání 51
4.5 Jak mohou věci napomoci i sami uchazeči o zaměstnání 56
4.6 Začátek nebo konec důvěry 57
5. Důvod č. 2: Nesoulad mezi pracovním místem a zaměstnancem 59
5.1 Co chybí: touha po souladu 61
5.2 Rozšířené omyly a pravdy o talentu 62
5.3 Rozpoznání nesouladu mezi pracovním místem a pracovníkem, který ho zastává 65
5.4 Překážky, které brání prevenci nebo nápravě nesouladu mezipracovním místem a pracovníkem, který ho zastává 65
5.5 Rady pro výběr nejvhodnějších kandidátů 67
5.6 Nejlepší postupy motivace a obnovení motivace pomocí náplně pracovního místa 75
5.7 Role zaměstnanců v procesu slaďování práce a nadání 80
6. Důvod č. 3: Velmi málo koučování a zpětné vazby 83
6.1 Proč jsou koučování a zpětná vazba důležité pro motivaci a udržení zaměstnanců? 86
6.2 Proč manažeři neprovádějí koučování a zpětnou vazbu? 87
6.3 Rozpoznávání náznaků 88
6.4 Nejde zde o řadu událostí - je to vzájemný vztah 88
6.5 Rady pro koučování a poskytování zpětné vazby 90
6.6 Proces koučování o pěti krocích 95
6.7 Co mohou zaměstnanci udělat pro to, aby byli více koučováni a dostávalo se jim zpětné vazby 102
7. Důvod č. 4: Příliš málo příležitostí k růstu a k dalšímu povyšování 105
7.1 Co ve skutečnosti myslí tím, co říkají 108
7.2 Preferovaní zaměstnavatelé začínají pochopením reality dnešního pohledu na kariéru 109
7.3 Rozpoznávání příznaků zabrzděného růstu a kariérní frustrace 111
7.4 Rady pro vytváření příležitostí růstu a povýšení 113
7.5 Co mohou udělat zaměstnanci pro vytvoření příležitostí vlastního růstu a povýšení 127
8. Důvod č. 5: Pocit nedocenění a neuznání 131
8.1 Proč se manažeři zdráhají oceňovat své podřízené 136
8.2 Jak rozpoznat znamení, že se zaměstnanci cítí podhodnocení a neuznaní 137
8.3 Plat - nejemotivnější téma ze všech 138
8.4 Přístupy k odměňování, které motivují a udržují zaměstnance 139
8.5 Tři typy variabilních odměn 143
8.6 Přístup ke vzácným talentům založený na celkové odměně 146
8.7 Nejlepší přístupy k nepeněžnímu odměňovánía oceňování zaměstnanců 147
8.8 Soustřeďte se na lidi, nejen na čísla 150
8.9 Co mohou udělat zaměstnanci, aby si připadali
docenění a uznávaní 158
9. Důvod č. 6: Stres z přepracovanosti a nerovnováhy mezi pracovním a soukromým životem 161
9.1 Jak velkým problémem je stres 164
9.2 Příčiny zvýšeného stresu 165
9.3 První náznaky, že vaši zaměstnanci mohou být ve stresu nebo přepracovaní 166
9.4 Zdravé a nezdravé firemní kultury 167
9.5 Nejde jen o to, že je to správná věc 168
9.6 Nejlepší zaměstnavatelé Ameriky 170
9.7 Nesoupeříte jen s těmi velkými 172
9.8 Velký výběr benefitů a doplňkových služeb 174
9.9 Co mohou pro odbourání stresu a přepracovanosti udělat sami zaměstnanci 188
10. Důvod č. 7: Ztráta důvěry v nejvyšší vedení 191
10.1 Krize důvěry a jistoty 194
10.2 Rozpoznání náznaků nedůvěry a pochybností 195
10.3 Tři otázky, na které zaměstnanci potřebují znát odpověď 196
10.4 Kritéria pro posouzení, zda věřit a důvěřovat 196
10.5 Co mohou pro vytvoření vzájemné důvěry udělat sami zaměstnanci 206
11. Plán, jak se stát preferovaným zaměstnavatelem 209
11.1 Strategie motivace a udržení talentů v praxi 212
11.2 Jaká ponaučení si z úspěchu druhých můžeme vzít? 218
11.3 Vazby mezi talenty a cíli společnosti 219
11.4 Správné metriky pro dosažení firemních výsledků 219
11.5 Zavádění scorecard preferovaného zaměstnavatele 221
11.6 Plány fungují - pokud se jich držíte 224
11.7 Partneři při uskutečňování plánu 224

Tištěná kniha

Datum vydání: 08. 04. 2009
Katalogové číslo: 3850
ISBN: 978-80-247-2903-9
Formát / stran: 167×240, 256 stran
Edice: Manažer
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Tištěná kniha

Datum vydání: 08. 04. 2009
Katalogové číslo: 3850
ISBN: 978-80-247-2903-9
Formát / stran: 167×240, 256 stran
Edice: Manažer

7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Jak rozpoznat první signály a jednat, dokud není pozdě
Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80 % pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů v jejich současné práci - od špatného vedení přes nedostatek příležitostí či chybějící zpětné vazby až po strašnou firemní kulturu. Tato čtivá knížka vám pomůže odhalit faktory, které tlačí vaše lidi k jiným dveřím, a poradí vám, jak je zmírnit či odstranit. Ukazuje, jak se firmy a zaměstnanci pohybují mezi vzájemnými očekáváními a realitou a jaké jsou varující signály nesplněných očekávání a jak s nimi zacházet. Nabízí mnoho praktických rad a návodů, jak postupovat a vše dokládá na řadě velmi zajímavých příkladů z reálné praxe. V knize, která by neměla chybět na stole žádného manažera či personalisty, získáte praktického rádce, jak udržet nejcennější hodnotu své firmy - lidský kapitál a stát se vyhledávaným zaměstnavatelem.
Dozvíte se:
Více než padesát rad, jak ocenit a udržet si zaměstnance
Jaké důvody odchodu zaměstnanců většinou manažeři nevidí
Jak nepřijít o lidský kapitál, a tudíž o konkurenceschopnost v 21. století
Nejen popisy, ale i řešení důvodů, proč se zaměstnanci odcizují a odcházejí
Praktické příklady, návrhy, rady
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
375
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 21.10.2017 8:04
i: 16758 n: 24729039r: 5688

Z obsahu knihy 7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

O autorovi 9
Řekli o knize 10
Poděkování 12
Předmluva 13
1. Proč by nás měly zajímat důvody odchodu zaměstnanců? 15
1.1 Manažeři neuslyší to, co zaměstnanci nikdy nevysloví 17
1.2 Fluktuace: jen další z nákladů podnikání? 19
1.3 Když se "příliv otočíí", musí se změnit přístup 21
1.4 Jaká je role oddělení lidských zdrojů při výstupních pohovorech? 22
2. Jak se zaměstnanci odcizují a nakonec dávají výpověď 23
2.1 Proces odcizení 24
2.2 Proces uvažování o odchodu 27
3. Proč vlastně zaměstnanci odcházejí: co odhalují průzkumy 29
3.1 Jaký důvod svého odchodu uvádějí zaměstnanci 32
3.2 Co způsobilo jejich prvotní pocit nespokojenosti? 35
3.3 Několik slov o platu 36
3.4 Je nezbytné respektovat odlišnosti 38
3.5 Kdo má vůbec sílu uspokojit všechny tyto potřeby? 38
3.6 Příštích sedm kapitol: skryté důvody a praktické rady,jak jim čelit 40
4. Důvod č. 1: Práce nebo pracovní místo nesplňují očekávání 43
4.1 Skrytá vzájemná očekávání: psychologická smlouva 46
4.2 Jak rozpoznat varovné příznaky nesplněných očekávání 49
4.3 Překážky v plnění vzájemných očekávání 50
4.4 Rady pro slaďování vzájemných očekávání 51
4.5 Jak mohou věci napomoci i sami uchazeči o zaměstnání 56
4.6 Začátek nebo konec důvěry 57
5. Důvod č. 2: Nesoulad mezi pracovním místem a zaměstnancem 59
5.1 Co chybí: touha po souladu 61
5.2 Rozšířené omyly a pravdy o talentu 62
5.3 Rozpoznání nesouladu mezi pracovním místem a pracovníkem, který ho zastává 65
5.4 Překážky, které brání prevenci nebo nápravě nesouladu mezipracovním místem a pracovníkem, který ho zastává 65
5.5 Rady pro výběr nejvhodnějších kandidátů 67
5.6 Nejlepší postupy motivace a obnovení motivace pomocí náplně pracovního místa 75
5.7 Role zaměstnanců v procesu slaďování práce a nadání 80
6. Důvod č. 3: Velmi málo koučování a zpětné vazby 83
6.1 Proč jsou koučování a zpětná vazba důležité pro motivaci a udržení zaměstnanců? 86
6.2 Proč manažeři neprovádějí koučování a zpětnou vazbu? 87
6.3 Rozpoznávání náznaků 88
6.4 Nejde zde o řadu událostí - je to vzájemný vztah 88
6.5 Rady pro koučování a poskytování zpětné vazby 90
6.6 Proces koučování o pěti krocích 95
6.7 Co mohou zaměstnanci udělat pro to, aby byli více koučováni a dostávalo se jim zpětné vazby 102
7. Důvod č. 4: Příliš málo příležitostí k růstu a k dalšímu povyšování 105
7.1 Co ve skutečnosti myslí tím, co říkají 108
7.2 Preferovaní zaměstnavatelé začínají pochopením reality dnešního pohledu na kariéru 109
7.3 Rozpoznávání příznaků zabrzděného růstu a kariérní frustrace 111
7.4 Rady pro vytváření příležitostí růstu a povýšení 113
7.5 Co mohou udělat zaměstnanci pro vytvoření příležitostí vlastního růstu a povýšení 127
8. Důvod č. 5: Pocit nedocenění a neuznání 131
8.1 Proč se manažeři zdráhají oceňovat své podřízené 136
8.2 Jak rozpoznat znamení, že se zaměstnanci cítí podhodnocení a neuznaní 137
8.3 Plat - nejemotivnější téma ze všech 138
8.4 Přístupy k odměňování, které motivují a udržují zaměstnance 139
8.5 Tři typy variabilních odměn 143
8.6 Přístup ke vzácným talentům založený na celkové odměně 146
8.7 Nejlepší přístupy k nepeněžnímu odměňovánía oceňování zaměstnanců 147
8.8 Soustřeďte se na lidi, nejen na čísla 150
8.9 Co mohou udělat zaměstnanci, aby si připadali
docenění a uznávaní 158
9. Důvod č. 6: Stres z přepracovanosti a nerovnováhy mezi pracovním a soukromým životem 161
9.1 Jak velkým problémem je stres 164
9.2 Příčiny zvýšeného stresu 165
9.3 První náznaky, že vaši zaměstnanci mohou být ve stresu nebo přepracovaní 166
9.4 Zdravé a nezdravé firemní kultury 167
9.5 Nejde jen o to, že je to správná věc 168
9.6 Nejlepší zaměstnavatelé Ameriky 170
9.7 Nesoupeříte jen s těmi velkými 172
9.8 Velký výběr benefitů a doplňkových služeb 174
9.9 Co mohou pro odbourání stresu a přepracovanosti udělat sami zaměstnanci 188
10. Důvod č. 7: Ztráta důvěry v nejvyšší vedení 191
10.1 Krize důvěry a jistoty 194
10.2 Rozpoznání náznaků nedůvěry a pochybností 195
10.3 Tři otázky, na které zaměstnanci potřebují znát odpověď 196
10.4 Kritéria pro posouzení, zda věřit a důvěřovat 196
10.5 Co mohou pro vytvoření vzájemné důvěry udělat sami zaměstnanci 206
11. Plán, jak se stát preferovaným zaměstnavatelem 209
11.1 Strategie motivace a udržení talentů v praxi 212
11.2 Jaká ponaučení si z úspěchu druhých můžeme vzít? 218
11.3 Vazby mezi talenty a cíli společnosti 219
11.4 Správné metriky pro dosažení firemních výsledků 219
11.5 Zavádění scorecard preferovaného zaměstnavatele 221
11.6 Plány fungují - pokud se jich držíte 224
11.7 Partneři při uskutečňování plánu 224

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 169
Tištěná 279
Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 1 059
Tištěná 999

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace