0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

99 tipů pro úspěšnější reklamu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5730
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, čím se vyznačuje dobrá reklama a jak zvýšit její věrohodnost. Přečtete si, co byste měli vědět o svém trhu, jak vytvořit přesvědčivé reklamní sdělení, jak reklamu dostat k cílové skupině a využít direct marketing, internet, e-mail, reklamu v tisku a alternativní formy reklamy či jak účinně propagovat s malým rozpočtem. Dostane se vám doporučení ohledně právních aspektů reklamy i spolupráce s agenturami. Kniha je určena marketingovým manažerům a specialistům a výborně poslouží podnikatelům z malých firem.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy 99 tipů pro úspěšnější reklamu

O autorce 9
Úvod 11
1. Správná koncepce vám pomůže k úspěchu - čím se vyznačuje dobrá reklama 13
Tip 1 Propagujte (jen) nejatraktivnější produkty 14
Tip 2 Vytyčte si realistické cíle reklamy 15
Tip 3 Zvyšte úspěšnost pomocí rozčlenění cílové skupiny 17
Tip 4 Vyprofilujte se 19
Tip 5 Zaměřte se na přání klientů 21
Tip 6 Reklamní poselství, kreativní koncept a mix opatření tvoří jednotu 22
Tip 7 Vyvarujte se typických chyb 24
Tip 8 Analyzujte úspěch reklamy - z (ne)úspěchů se poučte 26
Tip 9 Testujte, testujte, testujte 28

2. Než začnete: Co byste měli vědět o svém trhu 31
Tip 10 Sbírejte jen informace, které skutečně potřebujete 32
Tip 11 Jak získat potřebné informace levně a rychle 35
Tip 12 Nespouštějte konkurenci z očí 37
Tip 13 Zjistěte, co vaše klienty skutečně motivuje ke koupi 39
Tip 14 Najděte své silné stránky 41

3. Jak vytvořit přesvědčivé reklamní poselství 43
Tip 15 Vyhněte se bezobsažné reklamě 44
Tip 16 Formulujte poselství jako silný slib klientovi 46
Tip 17 Odvozujte poselství z nejdůležitějších motivů cílové skupiny ke koupi 46
Tip 18 Soustřeďte se na silný motiv ke koupi 47
Tip 19 Odlište se od konkurence, ale buďte věrohodní 48

4. Kreativní realizace - jak úspěšně vytvořit reklamu a texty 51
Tip 20 Texty, obrazy a zvuky v reklamě - pozor na správný mix! 52
Tip 21 Emocionální nebo informativní reklama - který koncept je účinnější? 53
Tip 22 Nenápadná reklama nepůsobí 57
Tip 23 "Moc obrazůů" má své hranice 58
Tip 24 Nezatěžujte reklamu nadměrně! 59
Tip 25 Kolik textu snese vaše reklama? 60
Tip 26 Prezentujte komplexní informace postupně 61
Tip 27 Dbejte na co nejnázornější, živý jazyk 62
Tip 28 Jak upravit delší texty tak, aby byly čtivější 63
Tip 29 Vyhněte se "prázdnýmm" titulkům 63
Tip 30 Opakování zvyšuje pozornost a zapamatovatelnost 65
Tip 31 Jak zvýšit věrohodnost reklamy 66
Tip 32 Dejte pozor, abyste se jasně lišili od konkurence 67
Tip 33 Zkraťte dobu reakce klientů - zakomponujte do reklamy prvky, které je
podnítí k akci 68
Tip 34 Než reklamu zveřejníte, zkontrolujte její kvalitu 68

5. Volba komunikačního nástroje - jak spolehlivě dostat reklamu ke klientovi 71
Tip 35 Zvažte vždy všechny formy propagace! 72
Tip 36 Zvažte i formy reklamy vybočující z prošlapaných cest 73
Tip 37 Kritéria pro výběr účinných komunikačních nástrojů 73
Tip 38 "1 + 1 = 33": Větší reklamní účinek díky mixovaným kampaním 75
Tip 39 Zvolte pro reklamu správný okamžik 76
Tip 40 Využijte reklamní pauzy konkurence 78

6. Podařená reklama v médiích 81
Tip 41 Televize, kino, rozhlas, tisk, billboard - jak vybrat správné médium? 82
Tip 42 Přizpůsobte reklamu redakčnímu okolí 86
Tip 43 Pozor, skrytá reklama!? 87
Tip 44 Individuální reklama - vytvořte si vlastní reklamní formáty 89
Tip 45 Spolupráce s médii - jak dosáhnout přítomnosti v médiích 89

7. Úspěšná přímá reklama 91
Tip 46 Zaručený kontakt - dobré reklamní dopisy mají úspěch! 92
Tip 47 Kde najít vhodné adresy cílové skupiny 93
Tip 48 Reklamní dopisy adresované konkrétní osobě jsou účinnější 95
Tip 49 Pozor na správnou stavbu reklamního dopisu 96
Tip 50 Rozhodující může být i grafická úprava! 98
Tip 51 Reklamní dopisy vymyšlené, vytvořené a rozeslané "raz dvaa" 99
Tip 52 Faxové reklamě se raději vyhněte! 100
Tip 53 Telemarketing - netelefonujte bez pádného důvodu 100
Tip 54 Od přímého marketingu k marketingu dialogovému 102

8. Úspěšná propagace přes internet a e-mail 105
Tip 55 Objevte reklamní potenciál internetových stránek 106
Tip 56 Internetové stránky aktivně propagujte 108
Tip 57 Jak umístit webovou stránku na přední místa ve vyhledávačích 110
Tip 58 Jak z náhodných surfařů udělat věrné zákazníky 113
Tip 59 Bannery a spol. - využijte potenciálu internetové reklamy!114
Tip 60 Správné propojení internetové reklamy a "cílové stránkyy" 117
Tip 61 Cross media - zkombinujte internetovou reklamu s klasickou 118
Tip 62 Aktivní propagace prostřednictvím e-mailu?
Nezahlcujte příjemce nevyžádanou poštou! 120
Tip 63 E-mailová reklama - rychlá a levná 121
Tip 64 Jak získat adresy pro e-mailovou reklamu 123

9. Reklamní účinek spolupráce s tiskem 127
Tip 65 Úspěšné tiskové sdělení - zaměřte se na to podstatné 128
Tip 66 Jak dostat tiskovou zprávu ke správnému příjemci 131
Tip 67 Vyhledávejte osobní kontakty se zástupci tisku! 133
Tip 68 Akce s "PR efektemm" - jak se zaručeně dostat do médií 134

10. Reklama "tváří v tvářř" - jak vytvořit osobní kontakt s klienty 137
Tip 69 Vytvářejte sítě kontaktů! 138
Tip 70 Hledejte nové kontakty na veletrzích 139
Tip 71 Na co byste měli dávat pozor při osobních návštěvách klientů 140
Tip 72 Úspěšné akce - jak z reklamy udělat událost 143

11. Alternativní formy reklamy 147
Tip 73 Guerilla marketing - nic pro slabé povahy 148
Tip 74 Mobilní marketing - reklama přes mobilní telefon 150
Tip 75 Virální marketing - jak infikovat klienty 152
Tip 76 Blogování pomocí web logů - neformální spojení s veřejností 153

12. "Urychlovače prodejee" v reklamě 157
Tip 77 Kupony - vhodná přidaná hodnota pro aktivní klienty 158
Tip 78 Tip s cenami 161
Tip 79 Správné využití soutěží o ceny 164
Tip 80 Drobné dárky zákazníky nadchnou 165
Tip 81 Nabídky limitované termínem nebo množstvím mohou být impulzem ke koupi 167

13. Velké výsledky s malým rozpočtem 169
Tip 82 Propagujte beze ztrát prostřednictvím permission marketingu 170
Tip 83 Stavějte na vlastních reklamních médiích 171
Tip 84 Vysoké zastoupení v médiích díky affiliate marketingu 171
Tip 85 Digitální věk začal - vyměňte papír za data 172

14. Opatření proti rostoucí "frustraci z reklamyy" 175
Tip 86 Zvyšte relevanci reklamy! 176
Tip 87 Podporujte interaktivitu, nabídněte možnost volby 177
Tip 88 Vytvořte reklamou přidanou hodnotu pro své zákazníky 178

15. Pozor na právní aspekty reklamy 181
Tip 89 Pozor na různé právní nástrahy 182
Tip 90 Pozor na práva třetích osob 183
Tip 91 Právní požadavky závisejí na reklamním prostředku a médiu 185
Tip 92 Pozor na reklamu, která má přímo prodávat! 186
Tip 93 Vyhněte se nežádoucí reklamě 186
Tip 94 Konzultujte s právníkem 187

16. Jak lépe organizovat reklamu a úspěšně spolupracovat s agenturami 189
Tip 95 Vytvořte si reklamní plán 190
Tip 96 Díky spolupráci s agenturou bude vaše reklama profesionálnější 193
Tip 97 Jak najít vhodnou reklamní agenturu 193
Tip 98 Na co si dát ve smlouvě s agenturou pozor 195
Tip 99 Reklamní brífink musí mít vysokou výpovědní hodnotu 196

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul 99 tipů pro úspěšnější reklamu byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 1 947 
E-kniha 1 655 
Tištěná 297 
E-kniha 252 
Tištěná 297 
E-kniha 252 
Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 254 
E-kniha 216 

99 tipů pro úspěšnější reklamu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5730
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, čím se vyznačuje dobrá reklama a jak zvýšit její věrohodnost. Přečtete si, co byste měli vědět o svém trhu, jak vytvořit přesvědčivé reklamní sdělení, jak reklamu dostat k cílové skupině a využít direct marketing, internet, e-mail, reklamu v tisku a alternativní formy reklamy či jak účinně propagovat s malým rozpočtem. Dostane se vám doporučení ohledně právních aspektů reklamy i spolupráce s agenturami. Kniha je určena marketingovým manažerům a specialistům a výborně poslouží podnikatelům z malých firem.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy 99 tipů pro úspěšnější reklamu

O autorce 9
Úvod 11
1. Správná koncepce vám pomůže k úspěchu - čím se vyznačuje dobrá reklama 13
Tip 1 Propagujte (jen) nejatraktivnější produkty 14
Tip 2 Vytyčte si realistické cíle reklamy 15
Tip 3 Zvyšte úspěšnost pomocí rozčlenění cílové skupiny 17
Tip 4 Vyprofilujte se 19
Tip 5 Zaměřte se na přání klientů 21
Tip 6 Reklamní poselství, kreativní koncept a mix opatření tvoří jednotu 22
Tip 7 Vyvarujte se typických chyb 24
Tip 8 Analyzujte úspěch reklamy - z (ne)úspěchů se poučte 26
Tip 9 Testujte, testujte, testujte 28

2. Než začnete: Co byste měli vědět o svém trhu 31
Tip 10 Sbírejte jen informace, které skutečně potřebujete 32
Tip 11 Jak získat potřebné informace levně a rychle 35
Tip 12 Nespouštějte konkurenci z očí 37
Tip 13 Zjistěte, co vaše klienty skutečně motivuje ke koupi 39
Tip 14 Najděte své silné stránky 41

3. Jak vytvořit přesvědčivé reklamní poselství 43
Tip 15 Vyhněte se bezobsažné reklamě 44
Tip 16 Formulujte poselství jako silný slib klientovi 46
Tip 17 Odvozujte poselství z nejdůležitějších motivů cílové skupiny ke koupi 46
Tip 18 Soustřeďte se na silný motiv ke koupi 47
Tip 19 Odlište se od konkurence, ale buďte věrohodní 48

4. Kreativní realizace - jak úspěšně vytvořit reklamu a texty 51
Tip 20 Texty, obrazy a zvuky v reklamě - pozor na správný mix! 52
Tip 21 Emocionální nebo informativní reklama - který koncept je účinnější? 53
Tip 22 Nenápadná reklama nepůsobí 57
Tip 23 "Moc obrazůů" má své hranice 58
Tip 24 Nezatěžujte reklamu nadměrně! 59
Tip 25 Kolik textu snese vaše reklama? 60
Tip 26 Prezentujte komplexní informace postupně 61
Tip 27 Dbejte na co nejnázornější, živý jazyk 62
Tip 28 Jak upravit delší texty tak, aby byly čtivější 63
Tip 29 Vyhněte se "prázdnýmm" titulkům 63
Tip 30 Opakování zvyšuje pozornost a zapamatovatelnost 65
Tip 31 Jak zvýšit věrohodnost reklamy 66
Tip 32 Dejte pozor, abyste se jasně lišili od konkurence 67
Tip 33 Zkraťte dobu reakce klientů - zakomponujte do reklamy prvky, které je
podnítí k akci 68
Tip 34 Než reklamu zveřejníte, zkontrolujte její kvalitu 68

5. Volba komunikačního nástroje - jak spolehlivě dostat reklamu ke klientovi 71
Tip 35 Zvažte vždy všechny formy propagace! 72
Tip 36 Zvažte i formy reklamy vybočující z prošlapaných cest 73
Tip 37 Kritéria pro výběr účinných komunikačních nástrojů 73
Tip 38 "1 + 1 = 33": Větší reklamní účinek díky mixovaným kampaním 75
Tip 39 Zvolte pro reklamu správný okamžik 76
Tip 40 Využijte reklamní pauzy konkurence 78

6. Podařená reklama v médiích 81
Tip 41 Televize, kino, rozhlas, tisk, billboard - jak vybrat správné médium? 82
Tip 42 Přizpůsobte reklamu redakčnímu okolí 86
Tip 43 Pozor, skrytá reklama!? 87
Tip 44 Individuální reklama - vytvořte si vlastní reklamní formáty 89
Tip 45 Spolupráce s médii - jak dosáhnout přítomnosti v médiích 89

7. Úspěšná přímá reklama 91
Tip 46 Zaručený kontakt - dobré reklamní dopisy mají úspěch! 92
Tip 47 Kde najít vhodné adresy cílové skupiny 93
Tip 48 Reklamní dopisy adresované konkrétní osobě jsou účinnější 95
Tip 49 Pozor na správnou stavbu reklamního dopisu 96
Tip 50 Rozhodující může být i grafická úprava! 98
Tip 51 Reklamní dopisy vymyšlené, vytvořené a rozeslané "raz dvaa" 99
Tip 52 Faxové reklamě se raději vyhněte! 100
Tip 53 Telemarketing - netelefonujte bez pádného důvodu 100
Tip 54 Od přímého marketingu k marketingu dialogovému 102

8. Úspěšná propagace přes internet a e-mail 105
Tip 55 Objevte reklamní potenciál internetových stránek 106
Tip 56 Internetové stránky aktivně propagujte 108
Tip 57 Jak umístit webovou stránku na přední místa ve vyhledávačích 110
Tip 58 Jak z náhodných surfařů udělat věrné zákazníky 113
Tip 59 Bannery a spol. - využijte potenciálu internetové reklamy!114
Tip 60 Správné propojení internetové reklamy a "cílové stránkyy" 117
Tip 61 Cross media - zkombinujte internetovou reklamu s klasickou 118
Tip 62 Aktivní propagace prostřednictvím e-mailu?
Nezahlcujte příjemce nevyžádanou poštou! 120
Tip 63 E-mailová reklama - rychlá a levná 121
Tip 64 Jak získat adresy pro e-mailovou reklamu 123

9. Reklamní účinek spolupráce s tiskem 127
Tip 65 Úspěšné tiskové sdělení - zaměřte se na to podstatné 128
Tip 66 Jak dostat tiskovou zprávu ke správnému příjemci 131
Tip 67 Vyhledávejte osobní kontakty se zástupci tisku! 133
Tip 68 Akce s "PR efektemm" - jak se zaručeně dostat do médií 134

10. Reklama "tváří v tvářř" - jak vytvořit osobní kontakt s klienty 137
Tip 69 Vytvářejte sítě kontaktů! 138
Tip 70 Hledejte nové kontakty na veletrzích 139
Tip 71 Na co byste měli dávat pozor při osobních návštěvách klientů 140
Tip 72 Úspěšné akce - jak z reklamy udělat událost 143

11. Alternativní formy reklamy 147
Tip 73 Guerilla marketing - nic pro slabé povahy 148
Tip 74 Mobilní marketing - reklama přes mobilní telefon 150
Tip 75 Virální marketing - jak infikovat klienty 152
Tip 76 Blogování pomocí web logů - neformální spojení s veřejností 153

12. "Urychlovače prodejee" v reklamě 157
Tip 77 Kupony - vhodná přidaná hodnota pro aktivní klienty 158
Tip 78 Tip s cenami 161
Tip 79 Správné využití soutěží o ceny 164
Tip 80 Drobné dárky zákazníky nadchnou 165
Tip 81 Nabídky limitované termínem nebo množstvím mohou být impulzem ke koupi 167

13. Velké výsledky s malým rozpočtem 169
Tip 82 Propagujte beze ztrát prostřednictvím permission marketingu 170
Tip 83 Stavějte na vlastních reklamních médiích 171
Tip 84 Vysoké zastoupení v médiích díky affiliate marketingu 171
Tip 85 Digitální věk začal - vyměňte papír za data 172

14. Opatření proti rostoucí "frustraci z reklamyy" 175
Tip 86 Zvyšte relevanci reklamy! 176
Tip 87 Podporujte interaktivitu, nabídněte možnost volby 177
Tip 88 Vytvořte reklamou přidanou hodnotu pro své zákazníky 178

15. Pozor na právní aspekty reklamy 181
Tip 89 Pozor na různé právní nástrahy 182
Tip 90 Pozor na práva třetích osob 183
Tip 91 Právní požadavky závisejí na reklamním prostředku a médiu 185
Tip 92 Pozor na reklamu, která má přímo prodávat! 186
Tip 93 Vyhněte se nežádoucí reklamě 186
Tip 94 Konzultujte s právníkem 187

16. Jak lépe organizovat reklamu a úspěšně spolupracovat s agenturami 189
Tip 95 Vytvořte si reklamní plán 190
Tip 96 Díky spolupráci s agenturou bude vaše reklama profesionálnější 193
Tip 97 Jak najít vhodnou reklamní agenturu 193
Tip 98 Na co si dát ve smlouvě s agenturou pozor 195
Tip 99 Reklamní brífink musí mít vysokou výpovědní hodnotu 196

O Autorovi

Monzel Monika
Diplomovaná ekonomka, narozena roku 1967, je výkonnou ředitelkou poradenské a vzdělávací firmy AdCoach (www.adcoach.de) v Kolíně nad Rýnem. Mimo jiné zde vede sekci, která se zaměřuje na profesní vzdě lávání marketingových, reklamních a prodejních specialistů i nových pracovníků v oblasti marketingu. Po studiu ekonomie pracovala několik let v reklamní agentuře v oblasti poradenství a strategického plánování a také jako vedoucí rozpočtu a vedoucí vývoje výrobků. Měla na starosti jak velké reklamní rozpočty, tak dílčí reklamní projekty pro klienty z nejrůznějších oborů, např. farmacie, stravování , finančních služeb, pojištění, IT/počítačových technologií a služeb. Od začátku roku 2001 se jako podniková poradkyně a trenérka zabývá vývojem praktických řešení pro aktuální problémy podnikové marketingové a propagační praxe. Těžištěm její práce je průběžná analýza r ůzných propagačních metod a technik a také mechanismů jejich úspěchu a účinnosti.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 325 
Tištěná 149 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.