0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5690
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Jak jednat s komplikovanými a obtížnými lidmi ve vaší práci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery, ale pro jednání s nejkomplikovanějšími zaměstnanci potřebujete pomoc - a proto je zde tato knížka. Ukáže vám, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Poskytne vám praktické rady a strategie jak v každodenním pracovním životě úspěšně jednat s nejnáročnějšími zaměstnanci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, co vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají zmatek ve firmě, s lidmi, kteří se stále dožadují pozornosti, s pracovníky, kteří parazitují na společnosti, s excentristy, narcisty, pasivněagresivními pracovníky, s přílišnými detailisty, nadmíru
opatrnými lidmi a mnoha dalšími. Dozvíte se také, jak předcházet násilí na pracovišti a zvládnout stres. Praktická a čtivá příručka obsahuje řadu případových studií, ukázkové rozhovory a příklady z praxe.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance

O autorovi 9
Pochvalné reakce na knihu 10
Poděkování 12
Předmluva 13
1. Lidská povaha a praktická psychologie práce 17
Základní principy praktické psychologie práce 18
Osobnost a psychopatologie: rysy, typy a poruchy 21
Znaky a symptomy abnormálního chování 22
Jak používat tuto knihu 25
2. Vyhýbavci a lepílkové 29
Vyhýbavá osobnost 30
Pokud jste vyhýbavá osobnost 35
Závislá osobnost 37
Pokud jste závislá osobnost 41
3. Citovky a pruďasové 43
Histriónská osobnost 44
Pokud jste histriónská osobnost 50
Hraniční osobnost 52
Pokud jste hraniční osobnost 58
4. Náfukové a predátoři 61
Narcistická osobnost 62
Pokud jste narcistická osobnost 68
Antisociální osobnost 70
Pokud jste antisociální osobnost 76
5. Detailisté a strážci 79
Obsedantně-kompulzivní osobnost 80
Pokud jste obsedantně-kompulzivní osobnost 85
Paranoidní osobnost 87
Pokud jste paranoidní osobnost 94
6. Podivíni a kazisvěti 97
Schizoidní a schizotypní osobnosti 98
Pokud jste schizoidní osobnost 103
Pasivněagresivní osobnost 104
Pokud jste pasivněagresivní osobnost 110
7. Práce s nemocí 113
Úzkostné poruchy 114
Poruchy nálad 118
Schizofrenie a psychotické poruchy 125
Zneužívání alkoholu a drog 129
8. Pohotovost mysli 137
Porucha pozornosti s hyperaktivitou 138
Demence 141
Epilepsie 143
Narkolepsie 147
Tourettův syndrom 149
Traumatické poranění mozku a syndrom po otřesu mozku 150
9. Nemocní a unavení 155
Somatoformní poruchy 156
Somatizační porucha 157
Disociativní (konverzní) porucha 158
Bolestivá porucha a chronická bolest 159
Hypochondrie 161
Tělesná dysmorfická porucha 162
Faktitivní porucha 163
Simulantství 164
Zvládání psychosomatických poruch na pracovišti 166
Pokud jste zaměstnanec s psychosomatickým syndromem 168
10.Na pracovišti 169
Typy problémových zaměstnanců a zaměstnaneckých problémů 170
Přeměna špatného zaměstnance na zaměstnance dobrého:
praktická řešení a strategie 171
Výběr a prověřování 172
Vzdělávání a školení 173
Koučování a poradenství 174
Kázeň 178
Psychologická způsobilost pro služební hodnocení 182
Psychologické služby 185
Ukončení pracovního poměru 185
Administrativní a úseková řešení 187
11. Zóna nebezpečí 189
Násilí na pracovišti: fakta a statistiky 191
Cyklus násilí na pracovišti 192
Kdo se násilí na pracovišti dopouští? 193
Prevence násilí na pracovišti 195
Násilí na pracovišti: reakce na krizové události 196
Intervence při násilí na pracovišti se zaměstnanci s duševní poruchou 202
Zotavení po násilné události na pracovišti 208
12. Tvrdá práce manažera 213
Příkazové rozhodování v podmínkách kritického stresu 214
Zvládání stresu v organizaci a styl řízení 218
Zvládání stresu v organizaci: směrnice pro manažery 221
Role psychologa při zvládání stresu v organizaci 224
Závěry 225
Bibliografie a literatura 227

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 271 
E-kniha 230 
Tištěná 319 
E-kniha 271 
Tištěná 229 
E-kniha 195 
Tištěná 339 
E-kniha 288 
Tištěná 144 
E-kniha 122 

Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5690
Jak jednat s komplikovanými a obtížnými lidmi ve vaší práci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery, ale pro jednání s nejkomplikovanějšími zaměstnanci potřebujete pomoc - a proto je zde tato knížka. Ukáže vám, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Poskytne vám praktické rady a strategie jak v každodenním pracovním životě úspěšně jednat s nejnáročnějšími zaměstnanci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, co vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají zmatek ve firmě, s lidmi, kteří se stále dožadují pozornosti, s pracovníky, kteří parazitují na společnosti, s excentristy, narcisty, pasivněagresivními pracovníky, s přílišnými detailisty, nadmíru
opatrnými lidmi a mnoha dalšími. Dozvíte se také, jak předcházet násilí na pracovišti a zvládnout stres. Praktická a čtivá příručka obsahuje řadu případových studií, ukázkové rozhovory a příklady z praxe.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance

O autorovi 9
Pochvalné reakce na knihu 10
Poděkování 12
Předmluva 13
1. Lidská povaha a praktická psychologie práce 17
Základní principy praktické psychologie práce 18
Osobnost a psychopatologie: rysy, typy a poruchy 21
Znaky a symptomy abnormálního chování 22
Jak používat tuto knihu 25
2. Vyhýbavci a lepílkové 29
Vyhýbavá osobnost 30
Pokud jste vyhýbavá osobnost 35
Závislá osobnost 37
Pokud jste závislá osobnost 41
3. Citovky a pruďasové 43
Histriónská osobnost 44
Pokud jste histriónská osobnost 50
Hraniční osobnost 52
Pokud jste hraniční osobnost 58
4. Náfukové a predátoři 61
Narcistická osobnost 62
Pokud jste narcistická osobnost 68
Antisociální osobnost 70
Pokud jste antisociální osobnost 76
5. Detailisté a strážci 79
Obsedantně-kompulzivní osobnost 80
Pokud jste obsedantně-kompulzivní osobnost 85
Paranoidní osobnost 87
Pokud jste paranoidní osobnost 94
6. Podivíni a kazisvěti 97
Schizoidní a schizotypní osobnosti 98
Pokud jste schizoidní osobnost 103
Pasivněagresivní osobnost 104
Pokud jste pasivněagresivní osobnost 110
7. Práce s nemocí 113
Úzkostné poruchy 114
Poruchy nálad 118
Schizofrenie a psychotické poruchy 125
Zneužívání alkoholu a drog 129
8. Pohotovost mysli 137
Porucha pozornosti s hyperaktivitou 138
Demence 141
Epilepsie 143
Narkolepsie 147
Tourettův syndrom 149
Traumatické poranění mozku a syndrom po otřesu mozku 150
9. Nemocní a unavení 155
Somatoformní poruchy 156
Somatizační porucha 157
Disociativní (konverzní) porucha 158
Bolestivá porucha a chronická bolest 159
Hypochondrie 161
Tělesná dysmorfická porucha 162
Faktitivní porucha 163
Simulantství 164
Zvládání psychosomatických poruch na pracovišti 166
Pokud jste zaměstnanec s psychosomatickým syndromem 168
10.Na pracovišti 169
Typy problémových zaměstnanců a zaměstnaneckých problémů 170
Přeměna špatného zaměstnance na zaměstnance dobrého:
praktická řešení a strategie 171
Výběr a prověřování 172
Vzdělávání a školení 173
Koučování a poradenství 174
Kázeň 178
Psychologická způsobilost pro služební hodnocení 182
Psychologické služby 185
Ukončení pracovního poměru 185
Administrativní a úseková řešení 187
11. Zóna nebezpečí 189
Násilí na pracovišti: fakta a statistiky 191
Cyklus násilí na pracovišti 192
Kdo se násilí na pracovišti dopouští? 193
Prevence násilí na pracovišti 195
Násilí na pracovišti: reakce na krizové události 196
Intervence při násilí na pracovišti se zaměstnanci s duševní poruchou 202
Zotavení po násilné události na pracovišti 208
12. Tvrdá práce manažera 213
Příkazové rozhodování v podmínkách kritického stresu 214
Zvládání stresu v organizaci a styl řízení 218
Zvládání stresu v organizaci: směrnice pro manažery 221
Role psychologa při zvládání stresu v organizaci 224
Závěry 225
Bibliografie a literatura 227

O Autorovi

Miller Laurence
Je klinický a forenzní psycholog, pedagog a instruktor, autor článků a publikací, lektor a manažerský konzultant působící ve městě Boca Raton na Floridě v USA. Je také policejním psychologem pro Polic ejní oddělení West Palm Beach a poradcem pro otázky duševního zdraví pro Floridskou dálniční stráž. Vypracovává forenzní psychologické posudky v občanskoprávních a trestních případech a působí jako so udní znalec. Provozuje nezávislou poradenskou, konzultační a psychoterapeutickou praxi, v jejímž rámci posuzuje a léčí zaměstnance, vedoucí pracovníky a manažery různých organizací a celou řadu dalšíc h pacientů včetně jejich rodin. Dr. Miller působí jako lektor na Palm Beach Community College a jako mimořádný pedagog na Florida Atlantic University. Vede místní, regionální a národní programy dalšího vzdělávání a výukové semináře pro psychology a právníky, řídící pracovníky, manažery a zaměstnance. Je autorem více než dvou set tištěných a on-line publikací z oboru výzkumu mozku, chování, zdraví, trestního soudnictví, občanskéh o práva, podnikového řízení a organizační psychologie. Je častým hostem rozhlasových i televizních pořadů a uznávaným komentátorem a vyhledávaným expertem místních i národních sdělovacích prostředků. Dr. Millera je možno kontaktovat telefonicky na čísle 561-392-8881 nebo elektronicky na adrese docmilphd@aol.com.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 849 
E-kniha 722 
Poškozená 99 
E-kniha 180 
Tištěná 305 
E-kniha 259 
Tištěná 271 
E-kniha 230 
Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 254 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.