0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Je naše dítě zralé na vstup do školy?

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249  99  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 9:01
i: 20909 n: 24747507r: 7764
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212  180 
Ihned ke stažení
i: 20910 n: 24792644r: 7764
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Otázek je mnoho a jsou zcela oprávněné a na místě, protože vstup dítěte do základní školy je nejen pro dítě, ale i pro celou jeho rodinu velkým krokem. Ne zbytečně bývá nástup do školy přirovnáván ke vstupu do prvního zaměstnání nebo v dospělosti ke vstupu do života. V životě dítěte dochází k velkým změnám, od hravého dětství přechází do světa povinností, i když zatím pouze „malých“. Pokud ale dítě při vstupu do školy neuspěje, i z drobného problému se najednou stává problém velký a rodiče musí řešit otázku, jak dál. A právě to je ten správný čas zalistovat v publikaci Je naše dítě zralé na vstup do školy?. Renomované české autorky seznamují čtenáře s možnostmi posuzování školní zralosti a připravenosti na vstup do první třídy po stránce fyzické, psychické i sociální. Zmiňují praxi při zápisech do prvních tříd a možnosti odložení školní docházky. Zaměřují se na možnosti rozvoje funkcí důležitých pro čtení, psaní a počítání, a to prostřednictvím konkrétních cvičení a
her. Radí, jak předcházet vzniku specifických poruch učení.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Je naše dítě zralé na vstup do školy?

ÚVOD
1. DÍTĚ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU – CHARAKTERISTIKA VÝVOJOVÉHO OBDOBÍ
1.1 VÝVOJ KOGNITIVNÍCH (POZNÁVACÍCH) FUNKCÍ
1.1.1 Vývoj myšlení a řeči
1.1.2 Vývoj paměti a pozornosti
1.1.3 Vývoj percepčně motorických funkcí
1.2 VÝVOJ EMOCIONALITY A SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ, SOCIALIZACE DÍTĚTE

2. ŠKOLNÍ ZRALOST A ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOST
2.1 FYZICKÁ (TĚLESNÁ) ZRALOST
2.2 PSYCHICKÁ (DUŠEVNÍ) ZRALOST
2.3 SOCIÁLNÍ ZRALOST

3. ZÁPIS DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY

4. MOŽNOSTI ODLOŽENÍ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY O JEDEN ROK A MOŽNOST PŘEDČASNÉHO VSTUPU DO ZŠ

5. RIZIKOVÉ FAKTORY OHROŽUJÍCÍ ÚSPĚŠNOST DÍTĚTE V ZŠ

6. FUNKCE DŮLEŽITÉ PRO ČTENÍ, PSANÍ, POČÍTÁNÍ

7. VÝZNAM HRY V ŽIVOTĚ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTĚTE

8. CVIČENÍ A HRY NA ROZVOJ PERCEPČNÍCH A KOGNITIVNÍCH FUNKCÍ
8.1 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ ZRAKOVÉ OBLASTI
8.1.1 Cvičení zaměřená na rozvoj zrakové oblasti
8.1.2 Hry zaměřené na rozvoj zrakové oblasti
8.2 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ SLUCHOVÉ OBLASTI
8.2.1 Cvičení zaměřená na rozvoj sluchové oblasti
8.2.2 Hry zaměřené na rozvoj sluchové oblasti
8.3 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ PAMĚTI A POZORNOSTI
8.3.1 Cvičení zaměřená na rozvoj paměti a pozornosti
8.3.2 Hry zaměřené na rozvoj paměti a pozornosti
8.4 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ MYŠLENÍ
8.4.1 Cvičení zaměřená na rozvoj myšlení
8.4.2 Hry zaměřené na rozvoj myšlení
8.4.3 Cvičení a hry zaměřené na rozvoj matematických představ
8.5 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ ŘEČI

9. CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ MOTORIKY
9.1 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ HRUBÉ MOTORIKY
9.2 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ JEMNÉ MOTORIKY
9.3 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ MOTORIKY MLUVIDEL
9.4 NÁCVIK RYTMIZACE
9.5 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ GRAFOMOTORIKY
9.6 UVOLŇOVACÍ CVIKY
9.7 SEZENÍ PŘI PSANÍ
9.7.1 Nábytek a osvětlení
9.7.2 Nácvik sezení při psaní

10. ROZVOJ SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ

11. CO BY MĚLO DÍTĚ ZVLÁDAT PŘI VSTUPU DO ZŠ – SHRNUTÍ

ZÁVĚR
PŘÍLOHOVÁ ČÁST
PRACOVNÍ MATERIÁLY PRO PŘEDŠKOLNÍ DĚTI
Zraková oblast
Sluchová oblast (oblast sluchového vnímání a rozvoje řeči)
Poznávací (kognitivní) oblast
Motorická oblast
Sociální oblast
PROGRAMY PRO ROZVOJ KOGNITIVNÍCH A MOTORICKÝCH FUNKCÍ DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Metoda „Dobrého startu“
Kuprev
Kumot
Maxík
Hypo
Metoda instrumentálního obohacování R. Feuersteina
Celostní program vývoje
Grafomotorický program a program ergonomie psaní
POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA
SEZNAM ZKRATEK
OBRAZOVÁ PŘÍLOHA
Zraková oblast
Grafomotorická oblast

Tištěná kniha

Datum vydání: 16.05.2014
Katalogové číslo: 26050
ISBN: 978-80-247-4750-7
Formát / stran: 144×207, 150 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.31MB | 3.92MB | 2.33MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Je naše dítě zralé na vstup do školy?

Tištěná kniha

Datum vydání: 16.05.2014
Katalogové číslo: 26050
ISBN: 978-80-247-4750-7
Formát / stran: 144×207, 150 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.31 MB | 3.92 MB | 2.33 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Je naše dítě zralé na vstup do školy?

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249  99  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 9:01
i: 20909 n: 24747507r: 7764
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212  180 
Ihned ke stažení
i: 20910 n: 24792644r: 7764
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Otázek je mnoho a jsou zcela oprávněné a na místě, protože vstup dítěte do základní školy je nejen pro dítě, ale i pro celou jeho rodinu velkým krokem. Ne zbytečně bývá nástup do školy přirovnáván ke vstupu do prvního zaměstnání nebo v dospělosti ke vstupu do života. V životě dítěte dochází k velkým změnám, od hravého dětství přechází do světa povinností, i když zatím pouze „malých“. Pokud ale dítě při vstupu do školy neuspěje, i z drobného problému se najednou stává problém velký a rodiče musí řešit otázku, jak dál. A právě to je ten správný čas zalistovat v publikaci Je naše dítě zralé na vstup do školy?. Renomované české autorky seznamují čtenáře s možnostmi posuzování školní zralosti a připravenosti na vstup do první třídy po stránce fyzické, psychické i sociální. Zmiňují praxi při zápisech do prvních tříd a možnosti odložení školní docházky. Zaměřují se na možnosti rozvoje funkcí důležitých pro čtení, psaní a počítání, a to prostřednictvím konkrétních cvičení a
her. Radí, jak předcházet vzniku specifických poruch učení.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Je naše dítě zralé na vstup do školy?

ÚVOD
1. DÍTĚ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU – CHARAKTERISTIKA VÝVOJOVÉHO OBDOBÍ
1.1 VÝVOJ KOGNITIVNÍCH (POZNÁVACÍCH) FUNKCÍ
1.1.1 Vývoj myšlení a řeči
1.1.2 Vývoj paměti a pozornosti
1.1.3 Vývoj percepčně motorických funkcí
1.2 VÝVOJ EMOCIONALITY A SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ, SOCIALIZACE DÍTĚTE

2. ŠKOLNÍ ZRALOST A ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOST
2.1 FYZICKÁ (TĚLESNÁ) ZRALOST
2.2 PSYCHICKÁ (DUŠEVNÍ) ZRALOST
2.3 SOCIÁLNÍ ZRALOST

3. ZÁPIS DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY

4. MOŽNOSTI ODLOŽENÍ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY O JEDEN ROK A MOŽNOST PŘEDČASNÉHO VSTUPU DO ZŠ

5. RIZIKOVÉ FAKTORY OHROŽUJÍCÍ ÚSPĚŠNOST DÍTĚTE V ZŠ

6. FUNKCE DŮLEŽITÉ PRO ČTENÍ, PSANÍ, POČÍTÁNÍ

7. VÝZNAM HRY V ŽIVOTĚ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTĚTE

8. CVIČENÍ A HRY NA ROZVOJ PERCEPČNÍCH A KOGNITIVNÍCH FUNKCÍ
8.1 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ ZRAKOVÉ OBLASTI
8.1.1 Cvičení zaměřená na rozvoj zrakové oblasti
8.1.2 Hry zaměřené na rozvoj zrakové oblasti
8.2 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ SLUCHOVÉ OBLASTI
8.2.1 Cvičení zaměřená na rozvoj sluchové oblasti
8.2.2 Hry zaměřené na rozvoj sluchové oblasti
8.3 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ PAMĚTI A POZORNOSTI
8.3.1 Cvičení zaměřená na rozvoj paměti a pozornosti
8.3.2 Hry zaměřené na rozvoj paměti a pozornosti
8.4 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ MYŠLENÍ
8.4.1 Cvičení zaměřená na rozvoj myšlení
8.4.2 Hry zaměřené na rozvoj myšlení
8.4.3 Cvičení a hry zaměřené na rozvoj matematických představ
8.5 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ ŘEČI

9. CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ MOTORIKY
9.1 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ HRUBÉ MOTORIKY
9.2 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ JEMNÉ MOTORIKY
9.3 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ MOTORIKY MLUVIDEL
9.4 NÁCVIK RYTMIZACE
9.5 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ GRAFOMOTORIKY
9.6 UVOLŇOVACÍ CVIKY
9.7 SEZENÍ PŘI PSANÍ
9.7.1 Nábytek a osvětlení
9.7.2 Nácvik sezení při psaní

10. ROZVOJ SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ

11. CO BY MĚLO DÍTĚ ZVLÁDAT PŘI VSTUPU DO ZŠ – SHRNUTÍ

ZÁVĚR
PŘÍLOHOVÁ ČÁST
PRACOVNÍ MATERIÁLY PRO PŘEDŠKOLNÍ DĚTI
Zraková oblast
Sluchová oblast (oblast sluchového vnímání a rozvoje řeči)
Poznávací (kognitivní) oblast
Motorická oblast
Sociální oblast
PROGRAMY PRO ROZVOJ KOGNITIVNÍCH A MOTORICKÝCH FUNKCÍ DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Metoda „Dobrého startu“
Kuprev
Kumot
Maxík
Hypo
Metoda instrumentálního obohacování R. Feuersteina
Celostní program vývoje
Grafomotorický program a program ergonomie psaní
POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA
SEZNAM ZKRATEK
OBRAZOVÁ PŘÍLOHA
Zraková oblast
Grafomotorická oblast

O Autorovi

Jucovičová Drahomíra
Odbornice v oblasti speciální pedagogiky. Vystudovala Pedagogickou fakultu UK v Praze (obor speciální pedagogika). Dlouhodobě se zabývá problematikou dětí, dospívajících i dospělých se specifickými poruchami učení a chování. Pracuje v pedagogicko psychologické poradně, ambulanci klinické psychologie (FN Bulovka), je lektorkou, externě přednáší na Pedagogické fakultě v Praze, provozuje nakladatelství D + H. Je autorkou interaktivních pomůcek a interaktivní učebnice českého jazyka pro ZŠ, řady odborných publikací a článků, spolupracuje s médii ve prospěch lepší informovanosti veřejnosti o této problematice

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 229 
E-kniha 195 
Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 237 
E-kniha 201 
Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 271 
E-kniha 230 
E-kniha 133 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.