0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Modely řízení finanční výkonnosti

v teorii a praxi malých a středních podniků

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  254 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 29. 03. 2024 14:01
i: 26843 n: 27106806r: 9901
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  216 
Ihned ke stažení
i: 27006 n: 27109470r: 9901
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace se zabývá novými přístupy k hodnocení finanční výkonnosti podniků na globálním trhu, kterým zejména majitelé a manažeři malých a středních firem nepřipisují dostatečný význam. Jedná se o moderní finanční modely, které zohledňují ekonomický zisk, tržní hodnotu a tržní kritéria, na rozdíl od standardních finančních modelů, které jsou založené na bázi účetního zisku. Analytická část knihy je věnována empirické sektorové analýze a porovnání finanční výkonnosti vybraných odvětví potravinářského průmyslu v SR a ČR.
 
Výsledkem jsou dva praktické lineární vícenásobné regresní modely finančního řízení pro malé a střední podniky, a to na bázi EAT jako standardního modelu řízení na bázi účetního zisku, a dále na bázi EVA, který reprezentuje moderní model řízení, který v sobě zahrnuje ukazatele s nejvýznamnějším vlivem na výkonnost MSP.
 
Zkušené autorky řeší aktuální téma z reálné praxe, analyzují problematiku z pohledu moderního finančního manažera v malém a středním podniku a využívají teoretické poznatky finančního řízení s propojením na aplikaci v manažerské praxi, které uplatňují v praktických finančních modelech sloužících ke zvyšování finanční výkonnosti MSP na globálním trhu.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Tištěná kniha

Datum vydání: 12.01.2018
Katalogové číslo: 30062
ISBN: 978-80-271-0680-6
Formát / stran: 160×235, 192 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.13MB | 3.79MB | 5.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Modely řízení finanční výkonnosti

Tištěná kniha

Datum vydání: 12.01.2018
Katalogové číslo: 30062
ISBN: 978-80-271-0680-6
Formát / stran: 160×235, 192 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.13 MB | 3.79 MB | 5.75 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Modely řízení finanční výkonnosti

v teorii a praxi malých a středních podniků

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  254 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 29. 03. 2024 14:01
i: 26843 n: 27106806r: 9901
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  216 
Ihned ke stažení
i: 27006 n: 27109470r: 9901
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace se zabývá novými přístupy k hodnocení finanční výkonnosti podniků na globálním trhu, kterým zejména majitelé a manažeři malých a středních firem nepřipisují dostatečný význam. Jedná se o moderní finanční modely, které zohledňují ekonomický zisk, tržní hodnotu a tržní kritéria, na rozdíl od standardních finančních modelů, které jsou založené na bázi účetního zisku. Analytická část knihy je věnována empirické sektorové analýze a porovnání finanční výkonnosti vybraných odvětví potravinářského průmyslu v SR a ČR.
 
Výsledkem jsou dva praktické lineární vícenásobné regresní modely finančního řízení pro malé a střední podniky, a to na bázi EAT jako standardního modelu řízení na bázi účetního zisku, a dále na bázi EVA, který reprezentuje moderní model řízení, který v sobě zahrnuje ukazatele s nejvýznamnějším vlivem na výkonnost MSP.
 
Zkušené autorky řeší aktuální téma z reálné praxe, analyzují problematiku z pohledu moderního finančního manažera v malém a středním podniku a využívají teoretické poznatky finančního řízení s propojením na aplikaci v manažerské praxi, které uplatňují v praktických finančních modelech sloužících ke zvyšování finanční výkonnosti MSP na globálním trhu.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 611 
E-kniha 519 
E-kniha 499 
Tištěná 212 
E-kniha 180 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.