0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Plánování a kontrola

klíč k úspěchu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4363
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169  144 
Ihned ke stažení
i: 24290 n: 24762210r: 4363
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Autorka vám v této publikaci odpoví na otázky – jak vybudovat efektivní systém plánování, reportingu a kontroly, jak efektivně řídit podnikové aktivity, jak dosáhnout stanovených cílů. V dnešním dynamickém obchodním prostředí patří plánování a následná kontrola ( Budgeting and Reporting) mezi klíčové faktory úspěchu každé firmy.Kniha vás provede přehledným a jednoduchým způsobem, krok za krokem, celým procesem plánování. Srozumitelně, bez množství odborných výrazů a složitých definic, vám pomůže porozumět standardním konceptům a termínům. Majitelé firem, manažeři, odborníci ve svém oboru, kteří nemají ekonomické vzdělání, ale ve své práci potřebují sestavovat plány, rozpočtovat, hodnotit a srovnávat ekonomické výsledky, se naučí správně vyhodnotit každý aspekt v procesu rozpočtování, analyzovat vnější i vnitřní vlivy, a vybudovat tak dobře řízený a úspěšný podnik – dosáhnout kýženého zisku.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Plánování a kontrola

ÚVOD
O autorce
A. Úvod do procesu plánování
I. ZÁKLADNÍ POJMY
1. Plánování a kontrola
2. Podstata plánování
3. Cyklus podnikového plánování
3.1. Tým pro tvorbu plánů
3.2. Cíle firmy
3.3. Strategie
3.4. Taktika
II. PROCES ROZPOČTOVÁNÍ A STRATEGICKÉHO PLÁNOVÁNÍ
1. Jednotlivé úrovně plánů z pohledu managementu
1.1. Strategický plán
1.2. Manažerský (taktický) plán
1.3. Operativní plán
2. Zásady plánování
III. VZTAH MEZI STRATEGICKÝM PLÁNOVÁNÍM A PŘÍPRAVOU ROZPOČTŮ
1. Situační analýza
1.1. Popis okolního prostředí
1.2. Obchodní pozice na trhu (tržní segmentace)
2. Obchodní koncept
2.1. Určení jednotlivých cílů
2.2. Určení zlomových faktorů a konkurenčních příležitostí
2.3. Použití maticové struktury pro určení směru vývoje
3. Alternativy vývoje
3.1. Testování na komplexnost a použitelnost pro vývoj plánu
3.2. Rozčlenění jednotlivých postupů, časový plán a alokace zdrojů potřebných pro zvolenou alternativu
4. Operativní plán
4.1. Obsahová náplň operativního plánu
4.2. Soulad prováděcích plánů s firemní strategií
4.3. Nákladová posloupnost
5. Vyhodnocení
6. Zpětná vazba
B. TECHNIKY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ
I. ÚČETNICTVÍ V NÁVAZNOSTI NA PLÁNOVÁNÍ
1. Výkaz zisku a ztráty
2. Rozvaha
II. BOD ZLOMU A ANALÝZA NÁKLADŮ JAKO NÁSTROJ ROZPOČTOVÁNÍ
III. FINANCOVÁNÍ KAPITÁLU
C. DRUHY ROZPOČTŮ, SROVNÁNÍ
I. PEVNÝ ROZPOČET
II. FLEXIBILNÍ (VARIABILNÍ) ROZPOČET
III. ROZPOČET S NULOVÝM ZÁKLADEM (ZBB - Zero - Based Budgeting)
D. PŘÍPRAVA JEDNOTLIVÝCH ROZPOČTŮ
I. PRODEJNÍ A MARKETINGOVÝ ROZPOČET
1. Rozpočet tvoříme podle skupin výrobků/zboží/druhu služby
2. Rozpočet tvoříme podle jednotlivých odběratelů
3. Rozpočet tvoříme pouze na základě účetních dat z minulých let
II. VÝROBNÍ ROZPOČET
III. PLÁN VÝZKUMU A VÝVOJE
IV. PLÁN NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ A NÁKLADŮ SPOJENÝCH S NÁKUPEM
V. PLÁN ADMINISTRATIVNÍCH NÁKLADŮ
VI. PLÁN INVESTIC
1. Finanční kritéria
1.1. Doba návratnosti
1.2. Výnos z investice
1.3. Čistá současná hodnota
1.4. Vnitřní výnosové procento
2. Nefinanční kritéria
VII. ROZPOČET CASH FLOW
VIII. LEASING
IX. PLÁNOVÁNÍ ROZVAHY A VÝKAZU ZISKU A ZTRÁTY
E. HODNOCENÍ A KONTROLA PLÁNÚ
I. CONTROLLING A JEHO ÚLOHA V PROCESU PLÁNOVÁNÍ
II. REPORTING
Místo závěru
Literatura

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.53MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Plánování a kontrola
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.53 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Plánování a kontrola

klíč k úspěchu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4363
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169  144 
Ihned ke stažení
i: 24290 n: 24762210r: 4363
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Autorka vám v této publikaci odpoví na otázky – jak vybudovat efektivní systém plánování, reportingu a kontroly, jak efektivně řídit podnikové aktivity, jak dosáhnout stanovených cílů. V dnešním dynamickém obchodním prostředí patří plánování a následná kontrola ( Budgeting and Reporting) mezi klíčové faktory úspěchu každé firmy.Kniha vás provede přehledným a jednoduchým způsobem, krok za krokem, celým procesem plánování. Srozumitelně, bez množství odborných výrazů a složitých definic, vám pomůže porozumět standardním konceptům a termínům. Majitelé firem, manažeři, odborníci ve svém oboru, kteří nemají ekonomické vzdělání, ale ve své práci potřebují sestavovat plány, rozpočtovat, hodnotit a srovnávat ekonomické výsledky, se naučí správně vyhodnotit každý aspekt v procesu rozpočtování, analyzovat vnější i vnitřní vlivy, a vybudovat tak dobře řízený a úspěšný podnik – dosáhnout kýženého zisku.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Plánování a kontrola

ÚVOD
O autorce
A. Úvod do procesu plánování
I. ZÁKLADNÍ POJMY
1. Plánování a kontrola
2. Podstata plánování
3. Cyklus podnikového plánování
3.1. Tým pro tvorbu plánů
3.2. Cíle firmy
3.3. Strategie
3.4. Taktika
II. PROCES ROZPOČTOVÁNÍ A STRATEGICKÉHO PLÁNOVÁNÍ
1. Jednotlivé úrovně plánů z pohledu managementu
1.1. Strategický plán
1.2. Manažerský (taktický) plán
1.3. Operativní plán
2. Zásady plánování
III. VZTAH MEZI STRATEGICKÝM PLÁNOVÁNÍM A PŘÍPRAVOU ROZPOČTŮ
1. Situační analýza
1.1. Popis okolního prostředí
1.2. Obchodní pozice na trhu (tržní segmentace)
2. Obchodní koncept
2.1. Určení jednotlivých cílů
2.2. Určení zlomových faktorů a konkurenčních příležitostí
2.3. Použití maticové struktury pro určení směru vývoje
3. Alternativy vývoje
3.1. Testování na komplexnost a použitelnost pro vývoj plánu
3.2. Rozčlenění jednotlivých postupů, časový plán a alokace zdrojů potřebných pro zvolenou alternativu
4. Operativní plán
4.1. Obsahová náplň operativního plánu
4.2. Soulad prováděcích plánů s firemní strategií
4.3. Nákladová posloupnost
5. Vyhodnocení
6. Zpětná vazba
B. TECHNIKY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ
I. ÚČETNICTVÍ V NÁVAZNOSTI NA PLÁNOVÁNÍ
1. Výkaz zisku a ztráty
2. Rozvaha
II. BOD ZLOMU A ANALÝZA NÁKLADŮ JAKO NÁSTROJ ROZPOČTOVÁNÍ
III. FINANCOVÁNÍ KAPITÁLU
C. DRUHY ROZPOČTŮ, SROVNÁNÍ
I. PEVNÝ ROZPOČET
II. FLEXIBILNÍ (VARIABILNÍ) ROZPOČET
III. ROZPOČET S NULOVÝM ZÁKLADEM (ZBB - Zero - Based Budgeting)
D. PŘÍPRAVA JEDNOTLIVÝCH ROZPOČTŮ
I. PRODEJNÍ A MARKETINGOVÝ ROZPOČET
1. Rozpočet tvoříme podle skupin výrobků/zboží/druhu služby
2. Rozpočet tvoříme podle jednotlivých odběratelů
3. Rozpočet tvoříme pouze na základě účetních dat z minulých let
II. VÝROBNÍ ROZPOČET
III. PLÁN VÝZKUMU A VÝVOJE
IV. PLÁN NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ A NÁKLADŮ SPOJENÝCH S NÁKUPEM
V. PLÁN ADMINISTRATIVNÍCH NÁKLADŮ
VI. PLÁN INVESTIC
1. Finanční kritéria
1.1. Doba návratnosti
1.2. Výnos z investice
1.3. Čistá současná hodnota
1.4. Vnitřní výnosové procento
2. Nefinanční kritéria
VII. ROZPOČET CASH FLOW
VIII. LEASING
IX. PLÁNOVÁNÍ ROZVAHY A VÝKAZU ZISKU A ZTRÁTY
E. HODNOCENÍ A KONTROLA PLÁNÚ
I. CONTROLLING A JEHO ÚLOHA V PROCESU PLÁNOVÁNÍ
II. REPORTING
Místo závěru
Literatura

O Autorovi

Žůrková Hana
Vystudovala obor Ekonomika a řízení strojírenské výroby na Vysokém učení technickém v Brně a v rámci programu Sandwel College UK-VUT Brno-IFOA Italy. i roční studium oboru Finance, marketing a manage ment při Sandwel College United Kingdom. Absolvovala zahraniční stáž u firmy Metal Section, Ltd. Warley-UK, později působila u této firmy jako externí konzultantka v České republice. Od roku 1999 zastává pozici ekonomické ředitelky ve společnosti Becker Acroma, člen skupiny Beckers, největší evropský a přední světový výrobce barev, laků a mořidel pro průmyslovou povrchovou úpravu dřeva. Má dlouholeté praktické zkušenosti v oblasti krátkodobého i dlouhodobého plánování, stejně tak jako v oblasti kontroly nákladů a reportingu.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 297 
E-kniha 252 
E-kniha 310 
Tištěná 254 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.