0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Asertivitou proti stresu

2., přepracované a doplněné vydání

- 25 % z DMOC
Asertivitou proti stresu
-25 %
Sleva končí za
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288  216  -25 %
Ušetříte 72 
Ihned ke stažení
i: 15221 n: 24769172r: 4219
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  254  -25 %
Ušetříte 85 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 18:38
i: 15220 n: 24716978r: 4219
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Je mnoho cest, jak zlepšit kvalitu života. Jednou z nich je i asertivita, umění prosadit se a zároveň respektovat potřeby druhých. Asertivita pomáhá ve spolupráci s ostatními. Být asertivní znamená stát si na svých právech bez toho, abychom ponižovali druhého – uznáváme tak právo druhého na jeho vlastní názor. Myslíte si, že jste asertivní? Pokud si nejste zcela jistí, objevili jste tu správnou knížku. V tomto novém doplněném vydání vás autoři seznámí s přístupy, které můžete používat tak, abyste byli sami se sebou spokojenější a vaše vztahy s ostatními byly otevřenější.

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Asertivitou proti stresu

OBSAH O AUTORECH 9 1. ÚVOD 10 2. KOMUNIKACE, STRES A SOCIÁLNÍ ZDATNOST 12 2.1 Komunikace 13 2.2 Stres (eustres a distres) 14 2.3 Sociální zdatnost 15 3. ZÁKLADNÍ POJMY: PASIVITA, AGRESIVITA, MANIPULACE A ASERTIVITA 22 3.1 Pasivita 22 3.2 Agresivita 24 3.3 Manipulace 26 3.4 Asertivita 26 4. STRESORY V MEZILIDSKÉ KOMUNIKACI 30 4.1 Stresory v rodině 33 4.2 Stresory v pracovních vztazích 35 4.3 Sociální izolace 36 4.4 Strach v sociálních situacích 37 5. VLIV KOGNITIVNÍHO ZPRACOVÁNÍ NA PROŽÍVANÝ DISTRES 52 5.1 Sebevědomí 57 5.2 Komplexy méněcennosti 59 5.3 Iracionální postoje, které vedou k pocitům méněcennosti 62 5.4 Jádrová schémata a škodlivé předpoklady 66 6. KOMUNIKAČNÍ ZLOZVYKY 104 6.1 Komunikační zlozvyky při naslouchání 106 6.2 Komunikační zlozvyky při sdělování 108 7. DOTAZNÍKY KONVERZAČNÍCH SCHOPNOSTÍ A SEBEPROSAZENÍ 117 7.1 Dotazník konverzačních dovedností 117 7.2 Dotazník sebeprosazení 119 8. ASERTIVNÍ PRÁVA 122 9. CÍL NÁCVIKU ASERTIVITY 128 10. PRAKTICKÁ APLIKACE ASERTIVITY 132 10.1 Seznam osobních problémů (1. krok) 132 10.2 Sebeprosazující představy (2. krok) 134 10.3 Přenesení z představ do reálného života (3. krok) 137 10.4 Ohodnoťte svůj pokrok (4. krok) 138 11. KOGNITIVNÍ RESTRUKTURALIZACE 139 11.1 Automatické myšlenky 141 11.2 Přerámování 148 11.3 Zastírání emocí 150 11.4 Emoční mapa - vrstvy emocí 152 11.5 Terapeutické dopisy 157 11.6 Zpracování sociální situace 162 12. ZÁKLADNÍ SLOŽKY ASERTIVNÍHO CHOVÁNÍ 164 12.1 Výraz v obličeji a mimika 165 12.2 Pohled a oční kontakt 166 12.3 Mluva těla 168 12.4 Vokální klíče 170 12.5 Doteky 172 12.6 Načasování reakce 174 12.7 Obsah a forma sdělení 174 12.8 Osobní upravenost 175 13. JEDNODUCHÉ ASERTIVNÍ REAKCE 176 13.1 Reakce zpětnou vazbou 176 13.2 Vyjádření a přijetí komplimentu 180 13.3 Asertivní perzistence 184 13.4 Umění požádat o laskavost 195 13.5 Technika otevřených dveří - souhlasu 198 13.6 Negativní dotazování 201 13.7 Negativní aserce 205 14. KONVERZAČNÍ DOVEDNOSTI 208 14.1 Aktivní naslouchání 208 14.2 Vedení asertivní konverzace 212 15. UMĚNÍ EMPATICKÉHO NASLOUCHÁNÍ 216 16. POSILOVÁNÍ A POVZBUZOVÁNÍ PARTNERA 225 16.1 Kouzlo notování si 225 16.2 Navazování rozhovoru s partnerem 227 16.3 Neverbální povzbuzování 228 16.4 Přitakání a vyjádření souhlasu 229 16.5 Pochvala a ocenění 230 16.6 Vyjádření blízkosti a vřelosti 231 16.7 Povzbuzení 232 17. METODA ASERTIVNÍCH OBLIGACÍ 233 17.1 Směřování ke kompromisu 233 17.2 Partnerská dohoda 239 18. PŘIJÍMÁNÍ A PODÁVÁNÍ KRITIKY 241 18.1 Přehled základních zlozvyků při reagování na kritiku 244 18.2 Jak přijímat oprávněnou kritiku bez vzdoru či sebeodsuzování 245 18.3 Jak reagovat na pravdivou, ale nevhodnou kritiku 249 18.4 Jak reagovat na nepravdivou kritiku 250 18.5 Jak reagovat na útočnou kritiku 251 18.6 Asertivní vyjádření kritiky neboli umění kritizovat a přitom neponižovat 252 18.7 Umíte vyjádřit svůj hněv? 255 18.8 Jak vůbec reagovat na rozzlobeného jedince 258 19. ASERTIVNÍ ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ A PROBLÉMŮ 261 19.1 Nečisté kroky při konfliktech 264 19.2 Konflikty a stereotypní řešení problémů v partnerském vztahu 267 19.3 Konstruktivní řešení problému 269 20. ZÁVĚR 274 DOPORUČENÁ LITERATURA 276

Tištěná kniha

Datum vydání: 19.03.2007
Katalogové číslo: 2649
ISBN: 978-80-247-1697-8
Formát / stran: 144×207, 280 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.44MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Asertivitou proti stresu
-25 %
Sleva končí za
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 19.03.2007
Katalogové číslo: 2649
ISBN: 978-80-247-1697-8
Formát / stran: 144×207, 280 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.44 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Asertivitou proti stresu

2., přepracované a doplněné vydání

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288  216  -25 %
Ušetříte 72 
Ihned ke stažení
i: 15221 n: 24769172r: 4219
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  254  -25 %
Ušetříte 85 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 18:38
i: 15220 n: 24716978r: 4219
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Je mnoho cest, jak zlepšit kvalitu života. Jednou z nich je i asertivita, umění prosadit se a zároveň respektovat potřeby druhých. Asertivita pomáhá ve spolupráci s ostatními. Být asertivní znamená stát si na svých právech bez toho, abychom ponižovali druhého – uznáváme tak právo druhého na jeho vlastní názor. Myslíte si, že jste asertivní? Pokud si nejste zcela jistí, objevili jste tu správnou knížku. V tomto novém doplněném vydání vás autoři seznámí s přístupy, které můžete používat tak, abyste byli sami se sebou spokojenější a vaše vztahy s ostatními byly otevřenější.

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Asertivitou proti stresu

OBSAH O AUTORECH 9 1. ÚVOD 10 2. KOMUNIKACE, STRES A SOCIÁLNÍ ZDATNOST 12 2.1 Komunikace 13 2.2 Stres (eustres a distres) 14 2.3 Sociální zdatnost 15 3. ZÁKLADNÍ POJMY: PASIVITA, AGRESIVITA, MANIPULACE A ASERTIVITA 22 3.1 Pasivita 22 3.2 Agresivita 24 3.3 Manipulace 26 3.4 Asertivita 26 4. STRESORY V MEZILIDSKÉ KOMUNIKACI 30 4.1 Stresory v rodině 33 4.2 Stresory v pracovních vztazích 35 4.3 Sociální izolace 36 4.4 Strach v sociálních situacích 37 5. VLIV KOGNITIVNÍHO ZPRACOVÁNÍ NA PROŽÍVANÝ DISTRES 52 5.1 Sebevědomí 57 5.2 Komplexy méněcennosti 59 5.3 Iracionální postoje, které vedou k pocitům méněcennosti 62 5.4 Jádrová schémata a škodlivé předpoklady 66 6. KOMUNIKAČNÍ ZLOZVYKY 104 6.1 Komunikační zlozvyky při naslouchání 106 6.2 Komunikační zlozvyky při sdělování 108 7. DOTAZNÍKY KONVERZAČNÍCH SCHOPNOSTÍ A SEBEPROSAZENÍ 117 7.1 Dotazník konverzačních dovedností 117 7.2 Dotazník sebeprosazení 119 8. ASERTIVNÍ PRÁVA 122 9. CÍL NÁCVIKU ASERTIVITY 128 10. PRAKTICKÁ APLIKACE ASERTIVITY 132 10.1 Seznam osobních problémů (1. krok) 132 10.2 Sebeprosazující představy (2. krok) 134 10.3 Přenesení z představ do reálného života (3. krok) 137 10.4 Ohodnoťte svůj pokrok (4. krok) 138 11. KOGNITIVNÍ RESTRUKTURALIZACE 139 11.1 Automatické myšlenky 141 11.2 Přerámování 148 11.3 Zastírání emocí 150 11.4 Emoční mapa - vrstvy emocí 152 11.5 Terapeutické dopisy 157 11.6 Zpracování sociální situace 162 12. ZÁKLADNÍ SLOŽKY ASERTIVNÍHO CHOVÁNÍ 164 12.1 Výraz v obličeji a mimika 165 12.2 Pohled a oční kontakt 166 12.3 Mluva těla 168 12.4 Vokální klíče 170 12.5 Doteky 172 12.6 Načasování reakce 174 12.7 Obsah a forma sdělení 174 12.8 Osobní upravenost 175 13. JEDNODUCHÉ ASERTIVNÍ REAKCE 176 13.1 Reakce zpětnou vazbou 176 13.2 Vyjádření a přijetí komplimentu 180 13.3 Asertivní perzistence 184 13.4 Umění požádat o laskavost 195 13.5 Technika otevřených dveří - souhlasu 198 13.6 Negativní dotazování 201 13.7 Negativní aserce 205 14. KONVERZAČNÍ DOVEDNOSTI 208 14.1 Aktivní naslouchání 208 14.2 Vedení asertivní konverzace 212 15. UMĚNÍ EMPATICKÉHO NASLOUCHÁNÍ 216 16. POSILOVÁNÍ A POVZBUZOVÁNÍ PARTNERA 225 16.1 Kouzlo notování si 225 16.2 Navazování rozhovoru s partnerem 227 16.3 Neverbální povzbuzování 228 16.4 Přitakání a vyjádření souhlasu 229 16.5 Pochvala a ocenění 230 16.6 Vyjádření blízkosti a vřelosti 231 16.7 Povzbuzení 232 17. METODA ASERTIVNÍCH OBLIGACÍ 233 17.1 Směřování ke kompromisu 233 17.2 Partnerská dohoda 239 18. PŘIJÍMÁNÍ A PODÁVÁNÍ KRITIKY 241 18.1 Přehled základních zlozvyků při reagování na kritiku 244 18.2 Jak přijímat oprávněnou kritiku bez vzdoru či sebeodsuzování 245 18.3 Jak reagovat na pravdivou, ale nevhodnou kritiku 249 18.4 Jak reagovat na nepravdivou kritiku 250 18.5 Jak reagovat na útočnou kritiku 251 18.6 Asertivní vyjádření kritiky neboli umění kritizovat a přitom neponižovat 252 18.7 Umíte vyjádřit svůj hněv? 255 18.8 Jak vůbec reagovat na rozzlobeného jedince 258 19. ASERTIVNÍ ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ A PROBLÉMŮ 261 19.1 Nečisté kroky při konfliktech 264 19.2 Konflikty a stereotypní řešení problémů v partnerském vztahu 267 19.3 Konstruktivní řešení problému 269 20. ZÁVĚR 274 DOPORUČENÁ LITERATURA 276

O Autorovi

Praško Ján
Autor je psychiatrem, psychoterapeutem a od roku 1994 vysokoškolským učitelem na 3. lékařské fakultě UK. Je zaměřen hlavně na léčbu úzkostných poruch a depresí. Má rozsáhlou vědeckou publikační činnost. Je členem řady profesních organizacích.
Prašková Hana
Léčí pacienty, kteří trpí úzkostnými poruchami, obsesemi a fobiemi Pracuje jako psychiatrička a psychoterapeutka v denním sanatoriu Horní palata v Praze,. je autorkou nebo spoluaut orkou 7 monografií a řady odborných článků.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 269  -25 %
E-kniha 229  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 172  -25 %
E-kniha 146  -25 %
E-kniha 127  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.