509 Kč 407 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 16185 n: 24770192r: 5309Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
599 Kč 479 Kč -20 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 04.3.2021 1:42
i: 16184 n: 24725857r: 5309
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V letech 1945 až 1990 vznikla v zemích východního bloku pestrá paleta automobilů: Škoda, Tatra, Trabant, Wartburg, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Moskvič, Lada, Volga a další značky neodmyslitelně patřily ke koloritu předlistopadové éry. Někdy jsme nad nimi ohrnovali nos, někdy se jim vysmívali a většinou toužili po něčem lepším. Kniha nám připomíná, v čem jsme jezdili, abychom nezapomněli. Nejen na automobily, ale ani na tu dobu.
Doprava ZDARMA na vše končí za:
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Datum vydání: 30. 04. 2009
Katalogové číslo: 5066
ISBN: 978-80-247-2585-7
Formát / stran: 209×250, 292 stran
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 12.7MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Tištěná kniha
Datum vydání: 30. 04. 2009
Katalogové číslo: 5066
ISBN: 978-80-247-2585-7
Formát / stran: 209×250, 292 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 12.7 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Auta východního bloku
509 Kč 407 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 16185 n: 24770192r: 5309Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
599 Kč 479 Kč -20 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 04.3.2021 1:42
i: 16184 n: 24725857r: 5309
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V letech 1945 až 1990 vznikla v zemích východního bloku pestrá paleta automobilů: Škoda, Tatra, Trabant, Wartburg, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Moskvič, Lada, Volga a další značky neodmyslitelně patřily ke koloritu předlistopadové éry. Někdy jsme nad nimi ohrnovali nos, někdy se jim vysmívali a většinou toužili po něčem lepším. Kniha nám připomíná, v čem jsme jezdili, abychom nezapomněli. Nejen na automobily, ale ani na tu dobu.
Doprava ZDARMA na vše končí za:
Soubory ke stažení
O Autorovi
Tuček JanMotoristický novinář, stálý spolupracovník časopisů Automobil Revue, Auto Forum a Motor Journal. Pravidelně publikuje od roku 1969, v období 1975-76 byl redaktorem časopisu Motoristická současnost, v letech 1981 až 2004 pracoval jako zpravodaj francouzské tiskové agentury Agence France-Presse.