0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Čas na výpověď

Manuál online podnikání pro ženy

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
424  339  -20 %
Ihned ke stažení
i: 47023 n: 27172139r: 13912
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499  424 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 13. 04. 2024 7:33
i: 46430 n: 27151592r: 13912
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Úspěšná americká byznys koučka a expertka na online marketing Amy Porterfield se dělí o know-how, které získala při budování vlastního mnohamilionového internetového podniku. Bohaté zkušenosti s tvorbou online kurzů dnes nabízí nejen v rámci projektu Digital Course Academy, ale i v této knize, jež se dostala na žebříček bestsellerů The New York Times. Chcete-li začít s vlastním online podnikáním nebo jej rozvinout, Amyin manuál se může stát vaším cenným rádcem a spojencem. Díky důkladnosti výkladu, velkému množství cenných tipů i příkladů autorčiných chyb si můžete osamostatňování zjednodušit a přestat se ho bát. 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Čas na výpověď

Obsah
Předmluva Magdaleny Čevelové k českému vydání .................. 9
Úvod: Šéfem jste tu vy ............................................................................... 11
Problém – a řešení .................................................................................................. 15
1. Je čas se rozhodnout
Jak přeměnit své sny ve skutečnost ................................................. 19
Jste podnikatelský typ? ................................................................................... 22
Co je vaším důvodem? ..................................................................................... 26
Jak na nedostatek odvahy ............................................................................... 27
Vaše obavy jsou normální ............................................................................... 28
2. Odvykání od šéfů
Jak skončit v práci ...................................................................................... 34
Zvolte si termín odchodu ................................................................................ 35
Připravte si startovní dráhu ............................................................................ 39
Svěřte se příbuzným a přátelům, jimž důvěřujete ..................................... 44
Skončete v práci ............................................................................................... 48
Domácí úkol: Vaše startovní dráha aneb podrobný akční plán ............... 51
3. Pouštíme se do toho
Jak se naladit na úspěch ......................................................................... 55
Stanovte si pravidla, přes která nepojede vlak .......................................... 56
Domácí úkol: Vaše pravidla, přes něž nepojede vlak ................................ 61
Tygří rituál ......................................................................................................... 63
Vytvořte si pracovní prostor a chraňte si ho .............................................. 66
Najděte si rádce a oporu v jednom ................................................................ 68
4. Nalaďte se na svůj faktor osobitosti
Jak definovat téma svého podnikání ................................................ 72
Vaše polárka aneb určete svůj faktor osobitosti ........................................ 74
Domácí úkol: Co opravdu chcete? ................................................................. 76
Optimum ............................................................................................................. 78
Žádný nápad není originální .......................................................................... 82
Čtyři cvičení k nalezení faktoru osobitosti .................................................. 84
Domácí úkol: Lepítková strategie ................................................................ 88
Rozdíl mezi odvahou a sebevědomím ........................................................... 92
5. Nejsi holt pro každého, moje milá!
Jak si vyprofilovat avatara ideálního zákazníka ........................ 94
Najděte si avatara svého ideálního zákazníka ........................................... 99
Hlubší ponor do avatarovy duše ................................................................ 101
Vytvořte si inkluzivního avatara ................................................................ 103
Co dělat, když si nevíte rady ........................................................................ 104
Domácí úkol: Vdechněte avatarovi život ................................................... 106
Domácí úkol: Otestujte si svého avatara .................................................. 108
6. Nejošklivější webovky na internetu
Jak si vytvořit webové stránky ......................................................... 113
Nejošklivější webovky na internetu (ty moje) ......................................... 114
Spuštění ........................................................................................................... 117
Čtyři stránky, bez nichž se neobejdete ...................................................... 122
Zaměřeno na pět prvků ............................................................................... 126
Domácí úkol: Napište text na stránku o mně .......................................... 129
7. Obsah hraje prim
Jak soustavně tvořit prvotřídní obsah .......................................... 131
Zvolte si platformu pro svůj pravidelný každotýdenní obsah ................. 132
Často kladené dotazy .................................................................................... 138
Kumulativní příprava obsahu ...................................................................... 143
Domácí úkol: Zvolte si platformu a naplánujte sérii témat ................... 151
8. Přitáhněte si komunitu sledujících
Jak budovat databázi e-mailových adres ................................. 153
Ať žije databáze ........................................................................................... 154
Kvalita nad kvantitou ................................................................................. 158
Zveřejněte svůj každotýdenní obsah ...................................................... 160
Nastavení e-mailové služby ....................................................................... 163
Nesrovnávejte skrytou stránku svého byznysu .................................... 166
Domácí úkol: Projděte si své seznamy .................................................... 168
9. Koukejte rozšiřovat tu databázi!
Přitáhněte si potenciální zákazníky pomocí lead
magnetů ..................................................................................................... 170
Průvodce magnety na potenciální zákazníky ....................................... 173
Doručování magnetu potenciálním zákazníkům ................................. 184
Propagace magnetu na potenciální zákazníky ..................................... 189
Domácí úkol: Zkoncipujte si svůj magnet .............................................. 191
10. Ochočte si sociální média
Jak si vybudovat komunitu sledujících podle svého .......... 194
Podle vlastních představ ............................................................................ 197
Vytvořte si pilíře obsahu ............................................................................ 202
Automatizované publikování obsahu ..................................................... 205
Domácí úkol: Zvolte si platformu ............................................................. 207
11. Pusťme se do vydělávání peněz
Tři výnosové strategie ........................................................................ 210
Podnikatelské modely, které fungují ....................................................... 215
1. Kalkulace nabízené ceny ....................................................................... 222
2. Předložení nové nabídky světu ............................................................ 225
Domácí úkol: Prozkoumejte výnosové modely ..................................... 227
12. Vytvořte si výnosné aktivum
Příprava workshopu v pěti krocích ............................................. 229
Jak připravit, propagovat a prezentovat workshop ............................. 230
Domácí úkol: Rozhodněte o hlavních parametrech workshopu ....... 249
13. Připravit ke startu, pozor, šéfová .......................................... 251
Past na šéfku č. 1: Dovolujete klientům vás komandovat ................... 252
Past na šéfku č. 2: Myslíte si, že potřebujete pomoc muže ................. 255
Past na šéfku č. 3: Střílení se do nohy ..................................................... 259
Past na šéfku č. 4: Zaměňování nadšení s dobrým rozhodnutím ...... 262
Past na šéfku č. 5: Syndrom superženy ................................................... 265
Soustřeďte se na jediný úkol .................................................................... 268
Příloha
Vzory scénářů, příspěvků na sociálních médiích a e-mailů .... 271
Poznámky ......................................................................................................... 284
Rejstřík .............................................................................................................. 286
Poděkování ...................................................................................................... 299
O autorce .......................................................................................................... 302

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.02.2024
Katalogové číslo: 75082
ISBN: 978-80-271-5159-2
Formát / stran: 144×207, 304 stran
Nakladatel: Alferia

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0MB | 1.81MB | 0MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Alferia

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Čas na výpověď
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.02.2024
Katalogové číslo: 75082
ISBN: 978-80-271-5159-2
Formát / stran: 144×207, 304 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Alferia

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0 MB | 1.81 MB | 0 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Alferia

Čas na výpověď

Manuál online podnikání pro ženy

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
424  339  -20 %
Ihned ke stažení
i: 47023 n: 27172139r: 13912
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499  424 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 13. 04. 2024 7:33
i: 46430 n: 27151592r: 13912
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Úspěšná americká byznys koučka a expertka na online marketing Amy Porterfield se dělí o know-how, které získala při budování vlastního mnohamilionového internetového podniku. Bohaté zkušenosti s tvorbou online kurzů dnes nabízí nejen v rámci projektu Digital Course Academy, ale i v této knize, jež se dostala na žebříček bestsellerů The New York Times. Chcete-li začít s vlastním online podnikáním nebo jej rozvinout, Amyin manuál se může stát vaším cenným rádcem a spojencem. Díky důkladnosti výkladu, velkému množství cenných tipů i příkladů autorčiných chyb si můžete osamostatňování zjednodušit a přestat se ho bát. 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Čas na výpověď

Obsah
Předmluva Magdaleny Čevelové k českému vydání .................. 9
Úvod: Šéfem jste tu vy ............................................................................... 11
Problém – a řešení .................................................................................................. 15
1. Je čas se rozhodnout
Jak přeměnit své sny ve skutečnost ................................................. 19
Jste podnikatelský typ? ................................................................................... 22
Co je vaším důvodem? ..................................................................................... 26
Jak na nedostatek odvahy ............................................................................... 27
Vaše obavy jsou normální ............................................................................... 28
2. Odvykání od šéfů
Jak skončit v práci ...................................................................................... 34
Zvolte si termín odchodu ................................................................................ 35
Připravte si startovní dráhu ............................................................................ 39
Svěřte se příbuzným a přátelům, jimž důvěřujete ..................................... 44
Skončete v práci ............................................................................................... 48
Domácí úkol: Vaše startovní dráha aneb podrobný akční plán ............... 51
3. Pouštíme se do toho
Jak se naladit na úspěch ......................................................................... 55
Stanovte si pravidla, přes která nepojede vlak .......................................... 56
Domácí úkol: Vaše pravidla, přes něž nepojede vlak ................................ 61
Tygří rituál ......................................................................................................... 63
Vytvořte si pracovní prostor a chraňte si ho .............................................. 66
Najděte si rádce a oporu v jednom ................................................................ 68
4. Nalaďte se na svůj faktor osobitosti
Jak definovat téma svého podnikání ................................................ 72
Vaše polárka aneb určete svůj faktor osobitosti ........................................ 74
Domácí úkol: Co opravdu chcete? ................................................................. 76
Optimum ............................................................................................................. 78
Žádný nápad není originální .......................................................................... 82
Čtyři cvičení k nalezení faktoru osobitosti .................................................. 84
Domácí úkol: Lepítková strategie ................................................................ 88
Rozdíl mezi odvahou a sebevědomím ........................................................... 92
5. Nejsi holt pro každého, moje milá!
Jak si vyprofilovat avatara ideálního zákazníka ........................ 94
Najděte si avatara svého ideálního zákazníka ........................................... 99
Hlubší ponor do avatarovy duše ................................................................ 101
Vytvořte si inkluzivního avatara ................................................................ 103
Co dělat, když si nevíte rady ........................................................................ 104
Domácí úkol: Vdechněte avatarovi život ................................................... 106
Domácí úkol: Otestujte si svého avatara .................................................. 108
6. Nejošklivější webovky na internetu
Jak si vytvořit webové stránky ......................................................... 113
Nejošklivější webovky na internetu (ty moje) ......................................... 114
Spuštění ........................................................................................................... 117
Čtyři stránky, bez nichž se neobejdete ...................................................... 122
Zaměřeno na pět prvků ............................................................................... 126
Domácí úkol: Napište text na stránku o mně .......................................... 129
7. Obsah hraje prim
Jak soustavně tvořit prvotřídní obsah .......................................... 131
Zvolte si platformu pro svůj pravidelný každotýdenní obsah ................. 132
Často kladené dotazy .................................................................................... 138
Kumulativní příprava obsahu ...................................................................... 143
Domácí úkol: Zvolte si platformu a naplánujte sérii témat ................... 151
8. Přitáhněte si komunitu sledujících
Jak budovat databázi e-mailových adres ................................. 153
Ať žije databáze ........................................................................................... 154
Kvalita nad kvantitou ................................................................................. 158
Zveřejněte svůj každotýdenní obsah ...................................................... 160
Nastavení e-mailové služby ....................................................................... 163
Nesrovnávejte skrytou stránku svého byznysu .................................... 166
Domácí úkol: Projděte si své seznamy .................................................... 168
9. Koukejte rozšiřovat tu databázi!
Přitáhněte si potenciální zákazníky pomocí lead
magnetů ..................................................................................................... 170
Průvodce magnety na potenciální zákazníky ....................................... 173
Doručování magnetu potenciálním zákazníkům ................................. 184
Propagace magnetu na potenciální zákazníky ..................................... 189
Domácí úkol: Zkoncipujte si svůj magnet .............................................. 191
10. Ochočte si sociální média
Jak si vybudovat komunitu sledujících podle svého .......... 194
Podle vlastních představ ............................................................................ 197
Vytvořte si pilíře obsahu ............................................................................ 202
Automatizované publikování obsahu ..................................................... 205
Domácí úkol: Zvolte si platformu ............................................................. 207
11. Pusťme se do vydělávání peněz
Tři výnosové strategie ........................................................................ 210
Podnikatelské modely, které fungují ....................................................... 215
1. Kalkulace nabízené ceny ....................................................................... 222
2. Předložení nové nabídky světu ............................................................ 225
Domácí úkol: Prozkoumejte výnosové modely ..................................... 227
12. Vytvořte si výnosné aktivum
Příprava workshopu v pěti krocích ............................................. 229
Jak připravit, propagovat a prezentovat workshop ............................. 230
Domácí úkol: Rozhodněte o hlavních parametrech workshopu ....... 249
13. Připravit ke startu, pozor, šéfová .......................................... 251
Past na šéfku č. 1: Dovolujete klientům vás komandovat ................... 252
Past na šéfku č. 2: Myslíte si, že potřebujete pomoc muže ................. 255
Past na šéfku č. 3: Střílení se do nohy ..................................................... 259
Past na šéfku č. 4: Zaměňování nadšení s dobrým rozhodnutím ...... 262
Past na šéfku č. 5: Syndrom superženy ................................................... 265
Soustřeďte se na jediný úkol .................................................................... 268
Příloha
Vzory scénářů, příspěvků na sociálních médiích a e-mailů .... 271
Poznámky ......................................................................................................... 284
Rejstřík .............................................................................................................. 286
Poděkování ...................................................................................................... 299
O autorce .......................................................................................................... 302

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 339 
E-kniha 271  -20 %
Tištěná 149 
E-kniha 224  -20 %
Tištěná 424 
E-kniha 339  -20 %
Tištěná 484 
E-kniha 387  -20 %
Tištěná 424 
E-kniha 339  -20 %
Tištěná 254 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.