Cesta k cizím jazykům
100+10 metod, strategií, cvičení a rad pro učitele i samostudium
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
297 Kč 267 KčIhned ke stažení
i: 39790 n: 27140077r: 11298Tištěná kniha
Brožovaná vazba s klopami
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
349 Kč 297 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 15. 10. 2024 10:52
i: 38885 n: 27113828r: 11298 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
- Máte pocit, že při studiu cizího jazyka neděláte pokroky?
- Myslíte si, že na jazyky nemáte čas nebo talent?
- Potřebujete zlepšit své řečové, komunikační a společenské dovednosti?
- Nemáte možnost učit se cizí jazyk v autentickém prostředí?
- Rádi byste jako rodiče podpořili jazykové vzdělávání svých dětí?
- Jste učitel/ka jazyků a chcete výuku oživit zábavnými, neotřelými a účinnými metodami?
Už nemusíte pátrat, jak (se) lépe učit cizí jazyky. Tato odborná publikace si vás získá svou vynalézavostí, mnoha cennými postřehy a radami i nepřebernou nabídkou zábavných a účinných výukových metod.
Pořiďte si tuto knihu!
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Recenze
„Posuzovaná kniha představuje soudobé přístupy k výuce a osvojování cizích jazyků, které reflektují vědecké poznatky v podmínkách 21. století, kdy se zásadně mění způsoby a formy komunikace, spolupráce i pracovního trhu, a to v národním i mezinárodním prostředí. Kniha se zaměřuje na efektivní jazykové vzdělávání ve školním prostředí s důrazem na rozvoj činnostní autonomie žáků i studentů, posiluje jejich motivaci i samostatnost ve vztahu ke studiu, resp. samostudiu, s orientací na celoživotní vzdělávání. Publikace je určena pro učitele jazyků na všech úrovních vzdělávání, učitele odborných předmětů vyučovaných v cizích jazycích, ale i pro žáky, studenty, profesionály a samouky.“
doc. PhDr. Jiří Nekvapil, CSc., Ústav obecné lingvistiky, FFUK
„Kniha díky svému populárně-naučnému jazyku zpřístupňuje základní odborná témata cizojazyčného vzdělávání širokému spektru čtenářů. Nabízí užitečný vhled do učení a učení se cizím jazykům, ale hlavně nabízí mnoho příkladů činností, které podporují smysluplné a účinné učení se cizímu jazyku spolu s rozvojem kritického myšlení a sebeřízení. Tyto činnosti jsou přehledně a srozumitelně představeny v pěti oblastech: čtení, poslech, mluvení, psaní a vizualizace. Naučit se cizí jazyk vyžaduje na straně studenta a často i učitele mnohé úsilí. Autorka poukazuje na to, co je v takovém procesu důležité a co je naopak nepotřebné, jak se v procesu neztratit a co dělat pro to, aby si člověk osvojil cizí jazyk – a to buď v rámci samostudia, nebo ve školní výuce. Kniha není a ani nemůže být kouzelnou hůlkou k naučení se cizímu jazyku, když víme, co takový proces obnáší na straně studenta. Je však užitečným, obohacujícím a inspirativním podnětem pro realizaci jeho učení.“
Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D., Katedra anglického jazyka, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni
„Kdo hledá, najde – říká se. Dagmar Sieglová stále nachází a i v nové knize se ochotně, fundovaně a poutavě dělí o poznané, vyzkoušené a potřebné pedagogické a didaktické informace. Osvojování cizího jazyka představuje náročnou cestu, k níž se zde čtenáři dostává řady užitečných doporučení. Nebojme se vykročit k novému jazyku či k novým jazykům a jít směrem nám vyhovujícím a na stránkách knihy nabízeným jakoby na míru.“
doc. PhDr. Ivana Bozděchová, CSc., bohemistka, Ústav českého jazyka a teorie komunikace
FF UK
„Jako studentka paní Sieglové jsem si vyzkoušela všechny metody z této knihy na vlastní kůži a mohu říct, že tento způsob výuky je nejen účinný, ale také zábavný. Paní Sieglová vkládá do svých hodin hodně energie, což je poznat i na této knize. Jsem vděčná, že jsem mohla být její studentkou a že mě její hodiny posunuly nejen po jazykové stránce, ale i po názorové a osobnostní.“
Bc. Lucie Barborová, studentka ŠAVŠ, podnikatelka
„Lexikon kouzel pro jazykové vzdělávání, který však není žádnou pohádkou, ale fundovanou publikací, jež invenčním způsobem prezentuje moderní učební metody a mnoho detailně popsaných cvičení.“
Bc. David Tomášek, M.A., vysokoškolský pedagog, hlasový kouč řeči i zpěvu
O Autorovi
Sieglová DagmarMgr. DAGMAR SIEGLOVÁ, MSEd., Ph.D., je odbornou asistentkou na ŠKODA AUTO Vysoké škole v Mladé Boleslavi. Učí obchodní angličtinu a současně marketing. Specializuje se na témata ekonomické angličtiny, zvládání diverzity a PR. Zaměřuje se na uplatňování moderních metod vedoucích k rozvoji klíčových dovedností současné éry, k nimž náleží schopnost komunikace, spolupráce a kritického myšlení.
Dagmar Sieglová vystudovala Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, obor hudební výchova a němčina, následně studovala pedagogiku na Pennsylvánské univerzitě ve Filadelfii v USA, kde se na katedře angličtiny jako cizího jazyka specializovala na obor interkulturní komunikace. Doktorské studium obecné lingvistiky dokončila na Filozofické fakultě Karlovy Univerzity v Praze. Dizertační práci zaměřila na téma osvojování druhého jazyka u dětí.
V průběhu praxe získala bohaté pedagogické zkušenosti na všech úrovních vzdělávání. Řadu let se věnuje vývoji učebních materiálů, z čehož čerpá ve své práci zaměřené na zavádění moderních metod do jazykové i oborové výuky. Již při studiu na Masarykově univerzitě pracovala jako lektorka německého jazyka v mateřské škole, na téma jazykové výuky v předškolním věku prostřednictvím hudby, poezie a her zaměřila i diplomovou práci. V průběhu studia v USA pracovala ve výzkumu v oblasti komputační lingvistiky a současně na univerzitě učila a zpracovávala učební materiály pro výuku češtiny pro cizince. Po návratu do Prahy řídila program Lexia International pro studenty z USA a Kanady a současně rozvíjela lektorskou činnost pro firmy v oblasti diversity managementu. V rámci studijní stáže při doktorském studiu se vrátila na Pennsylvánskou univerzitu v USA. Zde pracovala na sběru a analýze dat pro svoji dizertační práci, v jejímž rámci asistovala při výuce na základní škole Gerry and Coffin School v Marbleheadu. Pedagogickou praxi využila i jako ředitelka Multikulturního centra Praha, kde dohlížela na tvorbu metodik a realizaci seminářů pro školy a státní správu.
V současnosti se kromě akademické činnosti věnuje vzdělávání pedagogických pracovníků a profesionálů z firemního prostředí. Ve spolupráci se Vzdělávacím institutem Středočeského kraje realizuje série seminářů zaměřených na techniky práce s textem, interaktivní formy vyučování a kognitivní a komunikační výukové metody pro rozvoj kritického myšlení. V obchodním prostředí je školitelkou komunikačních a interkulturních kompetencí.
Dagmar Sieglová má široký rozsah zájmů i mimo profesní praxi. Ve volném čase se s manželem a rodinou věnuje cestování i s tím spojené přednáškové činnosti. Navštívila země většiny kontinentů, po pobytu v USA a cestování po Severní Americe zavítala na africký kontinent do Keni a Jihoafrické republiky, v Jižní Americe byla v Bolívii a Chile, v Asii pak cestovala po Indii a Japonsku. V Evropě si nejvíce oblíbila alpské a severské země, navštívila i místa nejvzdálenějšího severu, na cestě po Špicberkách překročila 80. rovnoběžku. Rekreačně se věnuje orientačnímu běhu, díky kterému zcestovala různé kouty Evropy i České republiky. Má ráda vysokohorskou turistiku, v zimě pak běžecké a sjezdové lyžování.