0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Chování zákazníka

Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Vysekalová Jitka a kolektiv
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
361  325 
Ihned ke stažení
i: 18039 n: 24774350r: 6383
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6383
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Chování zákazníka

Obsah
O autorech 9
Úvodem 13
1. Osobnost jako spotřebitel nebo zákazník 15
1.1 Co víme o osobnosti člověka 16
Teorie rysů 17
Psychoanalytický přístup 19
Teorie sociálního učení 20
Fenomenologický přístup 21
1.2 Osobnost a spotřební chování 25
Vnímání a pozornost 26
Učení, paměť a zapomínání 27
Potřeby a motivace 30
1.3 Neuromarketing - nové odpovědi na staré otázky? 33
1.4 Role spotřebitele a zákazníka v našem životě 35
Model spotřebního chování 38
1.5 Zdroje informací o spotřebiteli a jeho chování 40
2. Spotřebitel nakupuje 47
2.1 Spotřebitel při nákupu - co a jak nakupujeme, jak se rozhodujeme 48
2.2 Co ovlivňuje nákupní chování - člověk není jen tvor ekonomický 50
Jaké psychologické mechanismy hrají při rozhodování o nákupu roli? 52
2.3 Jak využít nové poznatky z výzkumu mozku - působení emocí na nákupní rozhodování 55
2.4 Nákupní a spotřební zvyklosti - vliv na nákup 58
2.5 Další faktory ovlivňující spotřební a nákupní chování - místo prodeje a nákupní podmínky 59
2.6 Nové technologie a nákupní chování - opravdu se všechno mění? 69
A jaký je český zákazník online? 73
Jaký je tedy zákazník online? 77
3. Spotřebitel a svět - svět spotřebitele 81
3.1 Spotřebitel a společnost - jiný kraj, jiný mrav 82
3.2 Reklama jako obraz kultury jednotlivých zemí 84
3.3 Sociální okolí - vliv sociálních skupin 88
Primární skupina 89
Sekundární skupiny 90
3.4 Vliv globalizace - existuje "univerzální spotřebitell"? 92
3.5 Psychologické problémy globalizace 92
Mění se s pokračující globalizací postoje a hodnoty lidí? Stávají se obyvatelé naší planety navzájem podobnější? 96
3.6 Globalizační jevy ve vztahu k vnímání značky 105
4. Spotřebitel a výrobek/služba 111
4.1 Úloha produktu v životě spotřebitele - psychologické vlastnosti
produktu 112
4.2 Produkt a spotřebitel jako součást marketingu 114
4.3 Emocionální umístění a vazby produktu 116
4.4 Nový produkt a jeho přijetí spotřebiteli 118
Co všechno obsahuje proces vývoje nového výrobku? 120
4.5 Image produktu - představa a skutečnost 124
Co je tedy image, jaká je jeho souvislost s produktem? 124
Image a corporate identity 127
4.6 Jak zjistit přijetí produktu spotřebitelem 128
Přehled základních způsobů testu výrobků 128
Vytvoření námětů - techniky tvorby nových nápadů 129
4.7 Soutěže o nejlepší produkt - na co se zaměřují 131
5. Spotřebitel a značka 135
5.1 Co je značka a jaký má význam 136
Význam značky pro marketing a systém řízení značky 136
Systémový přístup - koncepce totálního produktu 138
5.2 Význam značky pro marketing a systém řízení značky 144
Komplexní přístup ke značce 145
5.3 Význam značky pro spotřebitele - jak nás ovlivňují emoce 147
Image značky 148
5.4 Psychologické přístupy k analýze značky 154
5.5 Role značek na současném trhu - co o nich víme a jak to zjistit 161
5.6 Hodnota značek - nejhodnotnější značky 168
Nejhodnotnější značky světa 169
6. Spotřebitel a obal 173
6.1 Psychologická funkce obalu - jak nás obal produktu ovlivňuje 174
6.2 Zákon o obalech a spotřebitel - co máme vědět 177
Co je v zákoně důležitého pro nás, spotřebitele? 179
6.3 Co musí vyjadřovat "správnýý" obal - vztah produktu a obalu 180
Informační hodnota obalu 181
6.4 Ideální obal 183
Využívání obalových materiálů, preference a jejich důvody 187
6.5 Obal a životní prostředí - ekologické obaly 190
6.6 Jaké obaly vyhrávají - nejlepší obaly v soutěžích 192
6.7 Testování obalů - jak obaly působí 194
Cíle testování obalů - výzkumu balení 199
7. Spotřebitel a cena 201
7.1 Peníze a bohatství - co to pro nás znamená 202
7.2 Psychologie tvorby cen - taktika cenové diferenciace 205
7.3 Cena a životní cyklus výrobku - kdy zvyšovat a snižovat ceny 209
7.4 Cenová tolerance spotřebitele a "výhodné nákupyy" - dojde
i na smlouvání 211
7.5 Závislost nákupního chování na ceně - "bohatý a chudý spotřebitell" 215
7.6 Jak odezvu na ceny zjišťujeme - cenové testy 217
7.7 Psychologická analýza cen - význam pro praxi 220
8. Typy spotřebitelů 227
8.1 Co je typologie - z čeho vychází a k čemu slouží 228
8.2 Psychologické přístupy k typologii - možnosti i meze 234
8.3 Existují typy spotřebitelů - "přihrádky na zákazníkyy"? 236
8.4 Typologie z hlediska nákupního chování 240
8.5 Typologie životního stylu a z čeho vycházejí 249
Jakým způsobem byly jednotlivé typy stanoveny? 253
Generace X - "Ztracená generacee" 260
Generace Y 261
Kdo jsou singles a co o nich víme 262
8.6 Speciální tržní segmenty - děti jako spotřebitelé i zákazníci 267
8.7 Speciální tržní segmenty - "zajímaví padesátnícii" nebo "senioři - šetrní patriotii"? 276
Co víme z tohoto pohledu o české populaci? 277
8.8 Speciální tržní segmenty - zacíleno na ženy, ale na které? 290
9. Spotřebitel se brání - sebeobrana spotřebitele 297
9.1 Jak je spotřebitel chráněn - je ponechán na pospas trhu? 298
Jaké jsou hlavní otázky, na které musíme hledat odpověď, a jakým způsobem přistupuje Česká republika k jejich řešení? 299
9.2 Co na to spotřebitel - jak se cítíme jako spotřebitelé? 302
9.3 Jak může spotřebitel chránit sám sebe - malý kurz sebeobrany 309
Jak se asertivitě naučit 313
9.4 Asertivní práva a asertivní povinnosti 314
Asertivní práva 314
Asertivní povinnosti 317
9.5 Závislost na nakupování a jak se jí bránit 318
Příloha
Český spotřebitel 321
První polovina let devadesátých 322
Rekapitulace předrevoluční doby 322
Sametová revoluce a změny pro spotřebitele 324
Nová a stará Evropa 326
Nastupují zahraniční investoři 327
Český spotřebitel hypermarkety miluje 329
Situace v novém tisíciletí 330
Vítězství hypermarketů 330
Nákupy autem 331
Dominance hypermarketů v ČR a CEE na konci prvního desetiletí 332
Leaflety v ČR a CEE 333
Nákupy Private labels 334
Chování spotřebitele v ČR a CEE a jeho preference 335
Češi a luxus 337
Poslední změny v krizi 2009+ 338
Shrnutí 341
Summary 342
Literatura 343
Rejstřík 354

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 8.69MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Chování zákazníka
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 8.69 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Chování zákazníka

Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Vysekalová Jitka a kolektiv
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
361  325 
Ihned ke stažení
i: 18039 n: 24774350r: 6383
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6383
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Chování zákazníka

Obsah
O autorech 9
Úvodem 13
1. Osobnost jako spotřebitel nebo zákazník 15
1.1 Co víme o osobnosti člověka 16
Teorie rysů 17
Psychoanalytický přístup 19
Teorie sociálního učení 20
Fenomenologický přístup 21
1.2 Osobnost a spotřební chování 25
Vnímání a pozornost 26
Učení, paměť a zapomínání 27
Potřeby a motivace 30
1.3 Neuromarketing - nové odpovědi na staré otázky? 33
1.4 Role spotřebitele a zákazníka v našem životě 35
Model spotřebního chování 38
1.5 Zdroje informací o spotřebiteli a jeho chování 40
2. Spotřebitel nakupuje 47
2.1 Spotřebitel při nákupu - co a jak nakupujeme, jak se rozhodujeme 48
2.2 Co ovlivňuje nákupní chování - člověk není jen tvor ekonomický 50
Jaké psychologické mechanismy hrají při rozhodování o nákupu roli? 52
2.3 Jak využít nové poznatky z výzkumu mozku - působení emocí na nákupní rozhodování 55
2.4 Nákupní a spotřební zvyklosti - vliv na nákup 58
2.5 Další faktory ovlivňující spotřební a nákupní chování - místo prodeje a nákupní podmínky 59
2.6 Nové technologie a nákupní chování - opravdu se všechno mění? 69
A jaký je český zákazník online? 73
Jaký je tedy zákazník online? 77
3. Spotřebitel a svět - svět spotřebitele 81
3.1 Spotřebitel a společnost - jiný kraj, jiný mrav 82
3.2 Reklama jako obraz kultury jednotlivých zemí 84
3.3 Sociální okolí - vliv sociálních skupin 88
Primární skupina 89
Sekundární skupiny 90
3.4 Vliv globalizace - existuje "univerzální spotřebitell"? 92
3.5 Psychologické problémy globalizace 92
Mění se s pokračující globalizací postoje a hodnoty lidí? Stávají se obyvatelé naší planety navzájem podobnější? 96
3.6 Globalizační jevy ve vztahu k vnímání značky 105
4. Spotřebitel a výrobek/služba 111
4.1 Úloha produktu v životě spotřebitele - psychologické vlastnosti
produktu 112
4.2 Produkt a spotřebitel jako součást marketingu 114
4.3 Emocionální umístění a vazby produktu 116
4.4 Nový produkt a jeho přijetí spotřebiteli 118
Co všechno obsahuje proces vývoje nového výrobku? 120
4.5 Image produktu - představa a skutečnost 124
Co je tedy image, jaká je jeho souvislost s produktem? 124
Image a corporate identity 127
4.6 Jak zjistit přijetí produktu spotřebitelem 128
Přehled základních způsobů testu výrobků 128
Vytvoření námětů - techniky tvorby nových nápadů 129
4.7 Soutěže o nejlepší produkt - na co se zaměřují 131
5. Spotřebitel a značka 135
5.1 Co je značka a jaký má význam 136
Význam značky pro marketing a systém řízení značky 136
Systémový přístup - koncepce totálního produktu 138
5.2 Význam značky pro marketing a systém řízení značky 144
Komplexní přístup ke značce 145
5.3 Význam značky pro spotřebitele - jak nás ovlivňují emoce 147
Image značky 148
5.4 Psychologické přístupy k analýze značky 154
5.5 Role značek na současném trhu - co o nich víme a jak to zjistit 161
5.6 Hodnota značek - nejhodnotnější značky 168
Nejhodnotnější značky světa 169
6. Spotřebitel a obal 173
6.1 Psychologická funkce obalu - jak nás obal produktu ovlivňuje 174
6.2 Zákon o obalech a spotřebitel - co máme vědět 177
Co je v zákoně důležitého pro nás, spotřebitele? 179
6.3 Co musí vyjadřovat "správnýý" obal - vztah produktu a obalu 180
Informační hodnota obalu 181
6.4 Ideální obal 183
Využívání obalových materiálů, preference a jejich důvody 187
6.5 Obal a životní prostředí - ekologické obaly 190
6.6 Jaké obaly vyhrávají - nejlepší obaly v soutěžích 192
6.7 Testování obalů - jak obaly působí 194
Cíle testování obalů - výzkumu balení 199
7. Spotřebitel a cena 201
7.1 Peníze a bohatství - co to pro nás znamená 202
7.2 Psychologie tvorby cen - taktika cenové diferenciace 205
7.3 Cena a životní cyklus výrobku - kdy zvyšovat a snižovat ceny 209
7.4 Cenová tolerance spotřebitele a "výhodné nákupyy" - dojde
i na smlouvání 211
7.5 Závislost nákupního chování na ceně - "bohatý a chudý spotřebitell" 215
7.6 Jak odezvu na ceny zjišťujeme - cenové testy 217
7.7 Psychologická analýza cen - význam pro praxi 220
8. Typy spotřebitelů 227
8.1 Co je typologie - z čeho vychází a k čemu slouží 228
8.2 Psychologické přístupy k typologii - možnosti i meze 234
8.3 Existují typy spotřebitelů - "přihrádky na zákazníkyy"? 236
8.4 Typologie z hlediska nákupního chování 240
8.5 Typologie životního stylu a z čeho vycházejí 249
Jakým způsobem byly jednotlivé typy stanoveny? 253
Generace X - "Ztracená generacee" 260
Generace Y 261
Kdo jsou singles a co o nich víme 262
8.6 Speciální tržní segmenty - děti jako spotřebitelé i zákazníci 267
8.7 Speciální tržní segmenty - "zajímaví padesátnícii" nebo "senioři - šetrní patriotii"? 276
Co víme z tohoto pohledu o české populaci? 277
8.8 Speciální tržní segmenty - zacíleno na ženy, ale na které? 290
9. Spotřebitel se brání - sebeobrana spotřebitele 297
9.1 Jak je spotřebitel chráněn - je ponechán na pospas trhu? 298
Jaké jsou hlavní otázky, na které musíme hledat odpověď, a jakým způsobem přistupuje Česká republika k jejich řešení? 299
9.2 Co na to spotřebitel - jak se cítíme jako spotřebitelé? 302
9.3 Jak může spotřebitel chránit sám sebe - malý kurz sebeobrany 309
Jak se asertivitě naučit 313
9.4 Asertivní práva a asertivní povinnosti 314
Asertivní práva 314
Asertivní povinnosti 317
9.5 Závislost na nakupování a jak se jí bránit 318
Příloha
Český spotřebitel 321
První polovina let devadesátých 322
Rekapitulace předrevoluční doby 322
Sametová revoluce a změny pro spotřebitele 324
Nová a stará Evropa 326
Nastupují zahraniční investoři 327
Český spotřebitel hypermarkety miluje 329
Situace v novém tisíciletí 330
Vítězství hypermarketů 330
Nákupy autem 331
Dominance hypermarketů v ČR a CEE na konci prvního desetiletí 332
Leaflety v ČR a CEE 333
Nákupy Private labels 334
Chování spotřebitele v ČR a CEE a jeho preference 335
Češi a luxus 337
Poslední změny v krizi 2009+ 338
Shrnutí 341
Summary 342
Literatura 343
Rejstřík 354

O Autorovi

Vysekalová Jitka
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a na odborných konferencích.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 288 
E-kniha 259 
Tištěná 254 
E-kniha 229 
E-kniha 244 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.