0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Chování zákazníka

Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Vysekalová Jitka a kolektiv
- 25 % z DMOC
Chování zákazníka
-25 %
Sleva končí za 13:47:50
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
361  271  -25 %
Ušetříte 90 
Ihned ke stažení
i: 18039 n: 24774350r: 6383
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6383
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Chování zákazníka

Obsah
O autorech 9
Úvodem 13
1. Osobnost jako spotřebitel nebo zákazník 15
1.1 Co víme o osobnosti člověka 16
Teorie rysů 17
Psychoanalytický přístup 19
Teorie sociálního učení 20
Fenomenologický přístup 21
1.2 Osobnost a spotřební chování 25
Vnímání a pozornost 26
Učení, paměť a zapomínání 27
Potřeby a motivace 30
1.3 Neuromarketing - nové odpovědi na staré otázky? 33
1.4 Role spotřebitele
Celý obsah

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 8.69MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Chování zákazníka
-25 %
Sleva končí za 13:47:50
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 8.69 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Chování zákazníka

Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Vysekalová Jitka a kolektiv
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
361  271  -25 %
Ušetříte 90 
Ihned ke stažení
i: 18039 n: 24774350r: 6383
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6383
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Chování zákazníka

Obsah
O autorech 9
Úvodem 13
1. Osobnost jako spotřebitel nebo zákazník 15
1.1 Co víme o osobnosti člověka 16
Teorie rysů 17
Psychoanalytický přístup 19
Teorie sociálního učení 20
Fenomenologický přístup 21
1.2 Osobnost a spotřební chování 25
Vnímání a pozornost 26
Učení, paměť a zapomínání 27
Potřeby a motivace 30
1.3 Neuromarketing - nové odpovědi na staré otázky? 33
1.4 Role spotřebitele
Celý obsah

O Autorovi

Vysekalová Jitka
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 269  -25 %
E-kniha 229  -25 %
Tištěná 254  -25 %
E-kniha 216  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
E-kniha 185  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.