0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Co by měl vědět příjemce dotace

- 25 % z DMOC
Co by měl vědět příjemce dotace
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
237  178  -25 %
Ušetříte 59 
Ihned ke stažení
i: 30504 n: 27126972r: 10283
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
279  79  Výjimečná cena
Ušetříte 200 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 4:42
i: 29527 n: 24730769r: 10283
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Být příjemcem dotace není snadné - s čerpáním dotace je totiž spojeno velké množství úkolů, které je příjemce dotace povinen splnit. Kniha jako jediná na trhu podává ucelenou informaci o tom, co by příjemce dotace měl vědět, na co by si měl dát pozor a jak by měl postupovat či co může očekávat v případě, že se dostane do problémů s plněním povinností spojených s čerpáním dotace.

Kniha poskytne informace o postupech poskytovatele ve vztahu k příjemci dotace v případě, že je zjištěno neplnění povinností ze strany příjemce dotace a o postupech finančního úřadu ve vztahu k příjemci dotace při prověřování případného porušení rozpočtové kázně a stanovení následných „sankcí“.

Kniha je určena pro příjemce dotací ze státních zdrojů, tj. státního rozpočtu včetně evropského spolufinancování, státních finančních aktiv, Národního fondu a státních fondů (v režimu zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla).

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Co by měl vědět příjemce dotace

Úvodem  
1. Poskytování účelově určených prostředků z veřejných zdrojů 
2. Poskytování dotací a návratných finančních výpomocí ze státního rozpočtu
dle rozpočtových pravidel 
2.1 Dotace a návratné finanční výpomoci poskytované ze státního rozpočtu 
2.2 Poskytování dotací a návratných finančních výpomocí ze státního rozpočtu dle rozpočtových pravidel
2.3 Rozhodnutí o poskytnutí dotace nebo návratné finanční výpomoci ze státního rozpočtu 
2.4 Rozhodnutí o neposkytnutí dotace 
2.5 Nové rozhodnutí 
3. Problémy s plněním podmínek při použití dotace nebo návratné finanční výpomoci poskytnuté ze státního rozpočtu  
3.1 Kdo zodpovídá za plnění podmínek 
3.2 Včasné zjištění problémů s plněním podmínek a povinností, změna rozhodnutí
3.3 Pozdní zjištění problémů s plněním podmínek
4. Kontrolní činnosti poskytovatele dotace nebo návratné finanční výpomoci ze státního rozpočtu  
5. Postupy poskytovatele dotace nebo návratné finanční výpomoci ze státního rozpočtu dle rozpočtových pravidel  
5.1 Nevyplacení dotace nebo její části dle ustanovení § 14e rozpočtových pravidel 
5.2 Výzva k provedení opatření k nápravě a výzva k vrácení dotace nebo
její části dle ustanovení § 14f rozpočtových pravidel
5.3 Rozdíl mezi opatřením dle ustanovení § 14e rozpočtových pravidel
a výzvou dle ustanovení § 14f odst. 3 rozpočtových pravidel 
5.4 Odnětí dotace nebo návratné finanční výpomoci dle ustanovení § 15 rozpočtových pravidel 
6. Prostředky poskytované ze státního rozpočtu podle zvláštních právních předpisů   
6.1 Prostředky poskytované podle zákona o zaměstnanosti
6.2 Prostředky poskytované podle zákona o podpoře výzkumu 
7. Prostředky poskytované ze státních fondů 
7.1 Poskytování prostředků ze státních fondů 
7.2 Poskytování účelově určených prostředků z jednotlivých státních fondů 
8. Kompetence finančních úřadů 
8.1 Předání podnětu finančnímu úřadu poskytovatelem 
8.2 Kontrola ze strany finančního úřadu 
9. Porušení rozpočtové kázně
9.1 Porušení rozpočtové kázně dle ustanovení § 44 odst. 1 písm. b) rozpočtových pravidel 
9.2 Porušení rozpočtové kázně dle ustanovení § 44 odst. 1 písm. j) rozpočtových pravidel  
9.3 Porušení rozpočtové kázně dle ustanovení § 44 odst. 1 písm. i) rozpočtových pravidel  
9.4 Odvod za porušení rozpočtové kázně 
9.5 Penále za prodlení s odvodem za porušení rozpočtové kázně 
9.6 Specifika porušení rozpočtové kázně u příspěvků poskytovaných podle zákona o zaměstnanosti  
9.7 Specifika porušení rozpočtové kázně u podpor poskytovaných podle zákona o podpoře výzkumu 
9.8 Prominutí odvodu a příslušného penále 
Vzor rozhodnutí  
Literatura  
Seznam zkratek   

Tištěná kniha

Datum vydání: 28.02.2019
Katalogové číslo: 40013
ISBN: 978-80-247-3076-9
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.96MB | 1.96MB | 9.85MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Co by měl vědět příjemce dotace

Tištěná kniha

Datum vydání: 28.02.2019
Katalogové číslo: 40013
ISBN: 978-80-247-3076-9
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.96 MB | 1.96 MB | 9.85 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Co by měl vědět příjemce dotace

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
237  178  -25 %
Ušetříte 59 
Ihned ke stažení
i: 30504 n: 27126972r: 10283
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
279  79  Výjimečná cena
Ušetříte 200 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 4:42
i: 29527 n: 24730769r: 10283
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Být příjemcem dotace není snadné - s čerpáním dotace je totiž spojeno velké množství úkolů, které je příjemce dotace povinen splnit. Kniha jako jediná na trhu podává ucelenou informaci o tom, co by příjemce dotace měl vědět, na co by si měl dát pozor a jak by měl postupovat či co může očekávat v případě, že se dostane do problémů s plněním povinností spojených s čerpáním dotace.

Kniha poskytne informace o postupech poskytovatele ve vztahu k příjemci dotace v případě, že je zjištěno neplnění povinností ze strany příjemce dotace a o postupech finančního úřadu ve vztahu k příjemci dotace při prověřování případného porušení rozpočtové kázně a stanovení následných „sankcí“.

Kniha je určena pro příjemce dotací ze státních zdrojů, tj. státního rozpočtu včetně evropského spolufinancování, státních finančních aktiv, Národního fondu a státních fondů (v režimu zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla).

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Co by měl vědět příjemce dotace

Úvodem  
1. Poskytování účelově určených prostředků z veřejných zdrojů 
2. Poskytování dotací a návratných finančních výpomocí ze státního rozpočtu
dle rozpočtových pravidel 
2.1 Dotace a návratné finanční výpomoci poskytované ze státního rozpočtu 
2.2 Poskytování dotací a návratných finančních výpomocí ze státního rozpočtu dle rozpočtových pravidel
2.3 Rozhodnutí o poskytnutí dotace nebo návratné finanční výpomoci ze státního rozpočtu 
2.4 Rozhodnutí o neposkytnutí dotace 
2.5 Nové rozhodnutí 
3. Problémy s plněním podmínek při použití dotace nebo návratné finanční výpomoci poskytnuté ze státního rozpočtu  
3.1 Kdo zodpovídá za plnění podmínek 
3.2 Včasné zjištění problémů s plněním podmínek a povinností, změna rozhodnutí
3.3 Pozdní zjištění problémů s plněním podmínek
4. Kontrolní činnosti poskytovatele dotace nebo návratné finanční výpomoci ze státního rozpočtu  
5. Postupy poskytovatele dotace nebo návratné finanční výpomoci ze státního rozpočtu dle rozpočtových pravidel  
5.1 Nevyplacení dotace nebo její části dle ustanovení § 14e rozpočtových pravidel 
5.2 Výzva k provedení opatření k nápravě a výzva k vrácení dotace nebo
její části dle ustanovení § 14f rozpočtových pravidel
5.3 Rozdíl mezi opatřením dle ustanovení § 14e rozpočtových pravidel
a výzvou dle ustanovení § 14f odst. 3 rozpočtových pravidel 
5.4 Odnětí dotace nebo návratné finanční výpomoci dle ustanovení § 15 rozpočtových pravidel 
6. Prostředky poskytované ze státního rozpočtu podle zvláštních právních předpisů   
6.1 Prostředky poskytované podle zákona o zaměstnanosti
6.2 Prostředky poskytované podle zákona o podpoře výzkumu 
7. Prostředky poskytované ze státních fondů 
7.1 Poskytování prostředků ze státních fondů 
7.2 Poskytování účelově určených prostředků z jednotlivých státních fondů 
8. Kompetence finančních úřadů 
8.1 Předání podnětu finančnímu úřadu poskytovatelem 
8.2 Kontrola ze strany finančního úřadu 
9. Porušení rozpočtové kázně
9.1 Porušení rozpočtové kázně dle ustanovení § 44 odst. 1 písm. b) rozpočtových pravidel 
9.2 Porušení rozpočtové kázně dle ustanovení § 44 odst. 1 písm. j) rozpočtových pravidel  
9.3 Porušení rozpočtové kázně dle ustanovení § 44 odst. 1 písm. i) rozpočtových pravidel  
9.4 Odvod za porušení rozpočtové kázně 
9.5 Penále za prodlení s odvodem za porušení rozpočtové kázně 
9.6 Specifika porušení rozpočtové kázně u příspěvků poskytovaných podle zákona o zaměstnanosti  
9.7 Specifika porušení rozpočtové kázně u podpor poskytovaných podle zákona o podpoře výzkumu 
9.8 Prominutí odvodu a příslušného penále 
Vzor rozhodnutí  
Literatura  
Seznam zkratek   

O Autorovi

Strnadová Zuzana
Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze (Národohospodářská fakulta, obor Finance) a Masarykovy univerzity v Brně (Právnická fakulta, Právní specializace ve studijním oboru Veřejná správa).

V současné době působí jako odborný referent na Generálním finančním ředitelství. Má za sebou mnohaletou praxi ve finanční správě na různých pozicích.

V posledních 19 letech je její profesní zaměření orientováno na oblast kontroly použití dotací v režimu „velkých“ rozpočtových pravidel. Tato problematika (rozpočtová pravidla a související legislativa a judikatura) je i předmětem její lektorské činnosti. Přednáší nejen v rámci finanční správy, ale i mimo finanční správu, např. pro poskytovatele (v rámci Systému vzdělávání v programovém období 2014-2020), nebo pro příjemce dotací či jinou odbornou veřejnost (u společnosti 1. VOX a.s.).

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 199  -33 %
Tištěná 284  -25 %
E-kniha 242  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %
Tištěná 269  -25 %
E-kniha 229  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.