0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Delegování jako způsob manažerského myšlení

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
219
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 21.7.2018 2:09
i: 16854 n: 24729459r: 5744
E-kniha
PDF
149 -20 %
Ihned ke stažení
i: 16855 n: 24765860r: 5744
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Většina manažerů považuje delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti manažeři málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám s jistotou vlastní kontroly kvality. Publikace se zaměřuje na skryté příčiny této neochoty delegovat, na analýzu manažerovy motivace k delegování a na hledání východiska z tohoto problému. Objasňuje přínosy delegování pro manažera, pracovníka a firmu, ukazuje jak správně delegovat a jaké jsou znaky špatného delegování, radí jak vybrat správného pracovníka pro delegování, jak poskytovat zpětnou vazbu či jak delegování využít k motivování pracovníka.
Kniha nenabízí laciné návody, ale hlubší zamyšlení nad souvislostmi mezi delegováním, motivováním lidí, řízením priorit a koučováním. Delegování v této souvislosti chápeme spíše jako součást leadershipu a manažerovy sebereflexe než jako pouhé manažerské řemeslo. Publikace provádí manažera úskalím sebepoznávání a základní "filosofie" úspěšného řízení.

Z obsahu knihy Delegování jako způsob manažerského myšlení

O autorovi 7
Předmluva 8
Úvod 9
1. Pojetí a cíle delegování 11
1.1 Pojetí delegování 12
1.2 Cíle delegování 14
2. Problémy při delegování a jejich řešení 17
3. Indikátory nedostatečného delegování 47
4. Fáze procesu delegování 51
5. Metodika postupu delegování 59
5.1 Analýza práce 60
Co tedy nelze delegovat... 61
Co naopak může být delegováno... 63
5.2 Plánování delegování 65
Cíl delegovaných odpovědností 66
Termíny plnění úkolu 67
Zdroje pro plnění delegované odpovědnosti 67
Rozhodnutí 68
Rozsah delegované pravomoci 69
Podpora vedení 70
Kontrola delegování 71
5.3 Volba vhodného pracovníka 73
Schopnosti 73
Charakterové rysy 75
Motivace 77
Sociální dovednosti 81
Čas 83
Výběr vhodného pracovníka podle systematických otázek 86
5.4 Správný způsob předávání odpovědností 89
Jak tedy delegovat 90
Úrovně delegované pravomoci 100
5.5 Podpora delegování 106
5.6 Kontrola výstupů delegovaných činností 109
5.7 Delegování a osobnost 115
Vliv osobnosti manažera na delegování 115
Vliv osobnosti podřízeného na delegování 130
6. Filosofie delegování v procesním řízení 137
7. Situační řízení jako cesta k delegování 141
7.1 Od přikazování ke koučování 142
7.2 Koučováním k delegování 143
7.3 Delegováním k motivování 144
7.4 Firemní kultura a delegování 146
Případové studie 149
Kazuistika č. 1 149
Kazuistika č. 2 151
Kazuistika č. 3 152
Kazuistika č. 4 152
Kazuistika č. 5 153
Seznam literatury 155
Rejstřík 157

Tištěná kniha

Datum vydání: 17. 06. 2009
Katalogové číslo: 3277
ISBN: 978-80-247-2945-9
Formát / stran: 167×240, 160 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.9MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Delegování jako způsob manažerského myšlení
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 17. 06. 2009
Katalogové číslo: 3277
ISBN: 978-80-247-2945-9
Formát / stran: 167×240, 160 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.9MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Delegování jako způsob manažerského myšlení

Většina manažerů považuje delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti manažeři málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám s jistotou vlastní kontroly kvality. Publikace se zaměřuje na skryté příčiny této neochoty delegovat, na analýzu manažerovy motivace k delegování a na hledání východiska z tohoto problému. Objasňuje přínosy delegování pro manažera, pracovníka a firmu, ukazuje jak správně delegovat a jaké jsou znaky špatného delegování, radí jak vybrat správného pracovníka pro delegování, jak poskytovat zpětnou vazbu či jak delegování využít k motivování pracovníka.
Kniha nenabízí laciné návody, ale hlubší zamyšlení nad souvislostmi mezi delegováním, motivováním lidí, řízením priorit a koučováním. Delegování v této souvislosti chápeme spíše jako součást leadershipu a manažerovy sebereflexe než jako pouhé manažerské řemeslo. Publikace provádí manažera úskalím sebepoznávání a základní "filosofie" úspěšného řízení.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
219
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 21.7.2018 2:09
i: 16854 n: 24729459r: 5744
E-kniha
PDF
149 -20 %
Ihned ke stažení
i: 16855 n: 24765860r: 5744

DárekZakoupením knihy získáváte nárok na další knihy zdarma v hodnotě objednávky. 

Z obsahu knihy Delegování jako způsob manažerského myšlení

O autorovi 7
Předmluva 8
Úvod 9
1. Pojetí a cíle delegování 11
1.1 Pojetí delegování 12
1.2 Cíle delegování 14
2. Problémy při delegování a jejich řešení 17
3. Indikátory nedostatečného delegování 47
4. Fáze procesu delegování 51
5. Metodika postupu delegování 59
5.1 Analýza práce 60
Co tedy nelze delegovat... 61
Co naopak může být delegováno... 63
5.2 Plánování delegování 65
Cíl delegovaných odpovědností 66
Termíny plnění úkolu 67
Zdroje pro plnění delegované odpovědnosti 67
Rozhodnutí 68
Rozsah delegované pravomoci 69
Podpora vedení 70
Kontrola delegování 71
5.3 Volba vhodného pracovníka 73
Schopnosti 73
Charakterové rysy 75
Motivace 77
Sociální dovednosti 81
Čas 83
Výběr vhodného pracovníka podle systematických otázek 86
5.4 Správný způsob předávání odpovědností 89
Jak tedy delegovat 90
Úrovně delegované pravomoci 100
5.5 Podpora delegování 106
5.6 Kontrola výstupů delegovaných činností 109
5.7 Delegování a osobnost 115
Vliv osobnosti manažera na delegování 115
Vliv osobnosti podřízeného na delegování 130
6. Filosofie delegování v procesním řízení 137
7. Situační řízení jako cesta k delegování 141
7.1 Od přikazování ke koučování 142
7.2 Koučováním k delegování 143
7.3 Delegováním k motivování 144
7.4 Firemní kultura a delegování 146
Případové studie 149
Kazuistika č. 1 149
Kazuistika č. 2 151
Kazuistika č. 3 152
Kazuistika č. 4 152
Kazuistika č. 5 153
Seznam literatury 155
Rejstřík 157

O Autorovi

Cipro Martin

Je atestovaný a registrovaný psycholog v soukromé praxi v oblasti firemního a individuálního psychologického poradenství. Je absolventem Filosofické fakulty UK Praha. Od roku 2001 spolupracuje s katedrou psychologie a sociologie řízení na Fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze, kde působí jako odborný asistent. V odborné praxi se zaměřuje na hlubší psychodiagnostiku v personálním poradenství, výcviky komunikačních dovedností, tréninky sociálně manažerských dovedností, tréninky efektivity týmové práce a obchodního jednání, antistresové programy a specializuje se na oblast individuálního analytického koučování. Je externím poradcem a personálním auditorem několika mezinárodních koncernů i menších českých firem. V neziskové sféře pracuje jako klinický psycholog a psychoterapeut, je výcvikovým lektorem a členem výboru Institutu aplikované psychoanalýzy.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 495
E-kniha 421
Tištěná 499
E-kniha 424
Tištěná 439
E-kniha 373
Tištěná 590
E-kniha 502
Tištěná 249
E-kniha 212

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.