0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Destinační management

Jak rozvíjet destinaci

- 25 % z DMOC
Destinační management
-25 %
Sleva končí za 14:21:51
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 12469
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
382  287  -25 %
Ušetříte 96 
Ihned ke stažení
i: 42554 n: 27142101r: 12469
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
 Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace.

Výsledkem je... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Destinační management

O autorce 11
Předmluva 13
Úvod do destinačního managementu 15
1 Základy managementu 17
1.1 Teorie řízení a management 18
1.2 Základní teoretické přístupy 19
1.2.1 Klasické přístupy 20
1.2.2 Behavioristický přístup 20
1.2.3 Vědecký přístup 22
1.2.4 Technologický pokrok a manažerské přístupy 22
1.3 Mechanismus řízení 24
1.3.1 Plánování 24
1.3.2 Organizování 27
1.3.3
Celý obsah

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 8.38MB | 8.38MB | 7.88MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Destinační management
-25 %
Sleva končí za 14:21:51

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 8.38 MB | 8.38 MB | 7.88 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Destinační management

Jak rozvíjet destinaci

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 12469
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
382  287  -25 %
Ušetříte 96 
Ihned ke stažení
i: 42554 n: 27142101r: 12469
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
 Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace.

Výsledkem je... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Destinační management

O autorce 11
Předmluva 13
Úvod do destinačního managementu 15
1 Základy managementu 17
1.1 Teorie řízení a management 18
1.2 Základní teoretické přístupy 19
1.2.1 Klasické přístupy 20
1.2.2 Behavioristický přístup 20
1.2.3 Vědecký přístup 22
1.2.4 Technologický pokrok a manažerské přístupy 22
1.3 Mechanismus řízení 24
1.3.1 Plánování 24
1.3.2 Organizování 27
1.3.3
Celý obsah

O Autorovi

Holešinská Andrea
Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D. (1977) působí na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity, kde se spolupodílela na založení oboru se specializací na cestovní ruch. Hlavní oblastí jejího vědeckého zájmu je politika cestovního ruchu a především destinační management, jemuž se ve svých výzkumech... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.