Tištěná kniha
Datum vydání: 13.04.2022
Katalogové číslo: 39617
ISBN: 978-80-271-3218-8
Formát / stran: 167×240, 344 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 8.38 MB | 8.38 MB | 7.88 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Destinační management
Jak rozvíjet destinaci
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
449 Kč 382 KčUšetříte 67 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 20. 03. 2025 16:21
i: 42388 n: 27132188r: 12469 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
382 Kč 325 KčUšetříte 57 Kč
Ihned ke stažení
i: 42554 n: 27142101r: 12469
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Doprava zadarmo končí za:
Soubory ke stažení
O Autorovi
Holešinská AndreaIng. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D. (1977) působí na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity, kde se spolupodílela na založení oboru se specializací na cestovní ruch. Hlavní oblastí jejího vědeckého zájmu je politika cestovního ruchu a především destinační management, jemuž se ve svých výzkumech věnuje od roku 2004. Je autorkou několika stěžejních publikací, mezi něž patří učebnice Destinační management aneb jak řídit turistickou destinaci (2007) a odborná kniha Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (2012), spoluautorkou Atlasu cestovního ruchu České republiky (2006) a Návrhu nové rajonizace cestovního ruchu ČR (2007). Je členkou Společnosti vědeckých expertů cestovního ruchu (SVECR) a členkou redakční rady odborného časopisu Czech Journal of Tourism.
Publikace Destinační management – umění rozvíjet destinaci je na jedné straně výsledkem více než dvacetileté pedagogické praxe, na druhé straně souhrnem poznatků načerpaných od samotných ředitelek a ředitelů destinačních společnosti (DMO), kteří se aktivně zapojili do četných výzkumných projektů. Jejich poznatky, které získali „učením se praxí“, se společně s teoretickými východisky stávají základy vědy o destinačním managementu v České republice.