0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Event marketing

Jak využít emoce v marketingové komunikaci

E-kniha
PDF
314  236  -25 %
Ihned ke stažení
i: 23830 n: 24763712r: 3057
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3057
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Event marketing

O autorovi
Předmluva
Úvodem

1. kapitola
CO ROZUMÍME POD POJMEM EVENT MARKETING

2. kapitola
PROCES PLÁNOVÁNÍ A TVORBA EVENT MARKETINGOVÉ STRATEGIE

3. kapitla
EVENT MARKETING Z POHLEDU CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE

4. kapitola
SPOLUPRÁCE S EVENT MARKETINGOVOU AGENTUROU

5. kapitola
EVENT CONTROLLING

6. kapitola
KVALITATIVNÍ PRŮZKUM VYUŽÍVÁNÍ EVENT MARKETINGU

7. kapitla
VÝVOJOVÉ TENDENCE A BUDOUCÍ PERSPEKTIVA EVENT MARKETINGU

Závěrem
Poznámky
Přílohy
Seznam obrázku
Seznam tabulek
Seznam literatury

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Event marketing

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.3 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Event marketing

Jak využít emoce v marketingové komunikaci

E-kniha
PDF
314  236  -25 %
Ihned ke stažení
i: 23830 n: 24763712r: 3057
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3057
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Event marketing

O autorovi
Předmluva
Úvodem

1. kapitola
CO ROZUMÍME POD POJMEM EVENT MARKETING

2. kapitola
PROCES PLÁNOVÁNÍ A TVORBA EVENT MARKETINGOVÉ STRATEGIE

3. kapitla
EVENT MARKETING Z POHLEDU CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE

4. kapitola
SPOLUPRÁCE S EVENT MARKETINGOVOU AGENTUROU

5. kapitola
EVENT CONTROLLING

6. kapitola
KVALITATIVNÍ PRŮZKUM VYUŽÍVÁNÍ EVENT MARKETINGU

7. kapitla
VÝVOJOVÉ TENDENCE A BUDOUCÍ PERSPEKTIVA EVENT MARKETINGU

Závěrem
Poznámky
Přílohy
Seznam obrázku
Seznam tabulek
Seznam literatury

O Autorovi

Šindler Petr
Narodil se v roce 1972. Vystudoval obor ekonomika podnikání v obchodě a službách na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné. Roku 2003 získal doktorát na Vysoké škole ekonomické v Praze v oboru podniková ekonomika a management (specializace marketing) disertační prací s názvem Event marketing v komunikačním mixu firmy. Po absolvování inženýrského studia roku 1997 zahájil svou profesní kariéru v meziná rodní public relations agentuře GCI Praha. V současné době zde působí na pozici Business Unit Director a zodpovídá za strategické poradenství a plánování pro významné klienty agentury. E-mail: petr.sindler@post.cz

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 718  -25 %
E-kniha 1 460  -25 %
Tištěná 299  -25 %
E-kniha 254  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %
Tištěná 371  -25 %
E-kniha 316  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.