Event marketing
Jak využít emoce v marketingové komunikaci
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
314 Kč 283 KčIhned ke stažení
i: 23830 n: 24763712r: 3057Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3057 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Doprava ZDARMA končí za:
Soubory ke stažení
O autorovi
Předmluva
Úvodem
1. kapitola
CO ROZUMÍME POD POJMEM EVENT MARKETING
2. kapitola
PROCES PLÁNOVÁNÍ A TVORBA EVENT MARKETINGOVÉ STRATEGIE
3. kapitla
EVENT MARKETING Z POHLEDU CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
4. kapitola
SPOLUPRÁCE S EVENT MARKETINGOVOU AGENTUROU
5. kapitola
EVENT CONTROLLING
6. kapitola
KVALITATIVNÍ PRŮZKUM VYUŽÍVÁNÍ EVENT MARKETINGU
7. kapitla
VÝVOJOVÉ TENDENCE A BUDOUCÍ PERSPEKTIVA EVENT MARKETINGU
Závěrem
Poznámky
Přílohy
Seznam obrázku
Seznam tabulek
Seznam literatury
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 4.28MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 4.28 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Event marketing
Jak využít emoce v marketingové komunikaci
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
314 Kč 283 KčIhned ke stažení
i: 23830 n: 24763712r: 3057Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3057 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Doprava ZDARMA končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Event marketing
O autorovi
Předmluva
Úvodem
1. kapitola
CO ROZUMÍME POD POJMEM EVENT MARKETING
2. kapitola
PROCES PLÁNOVÁNÍ A TVORBA EVENT MARKETINGOVÉ STRATEGIE
3. kapitla
EVENT MARKETING Z POHLEDU CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
4. kapitola
SPOLUPRÁCE S EVENT MARKETINGOVOU AGENTUROU
5. kapitola
EVENT CONTROLLING
6. kapitola
KVALITATIVNÍ PRŮZKUM VYUŽÍVÁNÍ EVENT MARKETINGU
7. kapitla
VÝVOJOVÉ TENDENCE A BUDOUCÍ PERSPEKTIVA EVENT MARKETINGU
Závěrem
Poznámky
Přílohy
Seznam obrázku
Seznam tabulek
Seznam literatury
O Autorovi
Šindler PetrNarodil se v roce 1972. Vystudoval obor ekonomika podnikání v obchodě a službách na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné. Roku 2003 získal doktorát na Vysoké škole ekonomické v Praze v oboru podniková ekonomika a management (specializace marketing) disertační prací s názvem Event marketing v komunikačním mixu firmy. Po absolvování inženýrského studia roku 1997 zahájil svou profesní kariéru v meziná rodní public relations agentuře GCI Praha. V současné době zde působí na pozici Business Unit Director a zodpovídá za strategické poradenství a plánování pro významné klienty agentury. E-mail: petr.sindler@post.cz