Firemní strategie pro praxi
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246 Kč 221 KčUšetříte 25 Kč
Ihned ke stažení
i: 15101 n: 24766638r: 3901Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3901
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 0.85MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 0.85 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Firemní strategie pro praxi
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246 Kč 221 KčUšetříte 25 Kč
Ihned ke stažení
i: 15101 n: 24766638r: 3901Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3901
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Charvát JaroslavOd roku 1991 pracuje v malých a středních firmách na pozici ekonom. Je interním auditorem systému řízení podle QMS. Jako člen vrcholového vedení se spolupodílí na vytváření strategických cílů firmy. Působí jako lektor v oblasti tvorby strategie a řízení firemních financí. V roce 2004 absolvoval program MBA na Bussines School Netherland Czech Republic. Je členem Komory certifikovaných účetních s kvalifikačním stupněm Executive Accountant. V současné době studuje Bankovní institut obor právní administrativa v podnikatelské sféře.