Firmy, které se rozhodly být skvělé
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
429 Kč 199 Kč Výjimečná cenaSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 02. 12. 2024 14:45
i: 40340 n: 27130269r: 11349 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.
Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.
Black Friday - 30 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Firmy, které se rozhodly být skvělé
O AUTORECH
PŘEDMLUVA
PODĚKOVÁNÍ
1. PROSPEROVÁNÍ V NEJISTÝCH ČASECH
Hledání 10X firem
Síla kontrastu
Překvapivá zjištění
Nový pohled, stejný cíl
2. 10X LÍDŘI
Jste Amundsen, nebo Scott?
Odlišné chování, ne odlišné okolnosti
Jak být jako 10X lídři?
3. DVACETIMÍLOVÝ POCHOD
Dvacetimílový pochod Johna Browna
Dvacetimílový pochod a co jsme nečekali
V čem spočívá dobrý dvacetimílový pochod
Proč příznivci dvacetimílového pochodu vítězí
Arthur Levinson: Jak naučit firmu pochodovat
4. NEJPRVE MENŠÍ NÁBOJE, POTOM DĚLOVÉ KOULE
Velké překvapení
Kreativita a disciplína
Nejprve vystřelovat menší náboje, potom dělové koule
Vystřelování nekalibrovaných dělových koulí
10X firmy se učí ze svých chyb
Empirické důkazy, ne schopnost předvídat
Znovuzrození firmy Apple: Menší náboje, dělové koule a disciplinovaná kreativita
5. VEDENÍ FIRMY NAD HRANICÍ ZÁNIKU
Produktivní paranoia
Ne všechny okamžiky v životě jsou rovnocenné
6. SMAK RECEPT
Význam SMaK receptu
Dodržování SMaK receptu s fanatickou disciplínou
Změna SMaK receptu: Paranoidní a kreativní konzistentnost
Konzistentnost a změna: Velké lidské dilema
7. NÁVRATNOST ŠTĚSTÍ
Štěstí nebo schopnost?
Jakou roli hraje štěstí?
Příklady šťastných a smolných událostí: Amgen versus Genentech
Vysoká návratnost štěstí
Štěstí není strategie
DOSLOV
Firmy, které se rozhodly být skvělé
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
PŘÍLOHY VÝZKUMU
Metodika
Výběr 10X firem
Výběr srovnávacích firem
Analýza dvacetimílového pochodu
Analýza inovací
Analýza principu „nejprve vystřelovat menší náboje, potom dělové koule“
Analýza rizik souvisejících s hospodařením
Analýza kategorií rizik
Analýza rychlosti jednání
Analýza SMaK receptů
Analýza štěstí
Analýza hokejové síně slávy
POZNÁMKY
Recenze
„Jim Collins … je nejvlivnější žijící myslitel v oblasti managementu.“
– Fortune
„Prostřednictvím knih Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) a Jak vybudovat trval úspěšnou firmu (Built to Last) nám pan Collins sděluje dvě významné zprávy: že skvělé vedení je pro obyčejné smrtelníky dosažitelné a že jeho uplatňováním mohou budovat skvělé instituce. A to je přesně to, co my obyčejní smrtelníci chceme slyšet.“
– Wall Street Journal
„Bývalý člen Stanford Graduate School of Business uplatňuje dlouhodobý a empiricky ověřený pohled na principy podnikání.“
– Fast Company
„Collins opět napsal knihu, která vypadá, že bude trvale úspěšnou.“
– Business Week
„Kniha, jejíž koupě se vrcholoví manažeři nemohou dočkat.“
– USA Today
„Collins vyniká v americké metodě empirického výzkumu podnikání.“
– The Economist
„Pro tohoto guru není žádná otázka příliš těžká.“
– New York Times
O Autorovi
Collins JimJIM COLLINS je autorem nebo spoluautorem šesti knih, kterých se po celém světě prodalo celkem více než deset milionů výtisků, včetně bestsellerů
Jak z dobré firmy udělat skvělou (Grada, 2008),
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (Grada, 2016) a
How the Mighty Fall. Svou výzkumnou a pedagogickou kariéru zahájil na Stanford Graduate School of Business, kde v roce 1992 získal ocenění
Distinguished Teaching Award. V současnosti působí ve své laboratoři pro výzkum managementu ve městě Boulder v americkém státě Colorado, kde provádí výzkum, vyučuje a poskytuje konzultace vedoucím pracovníkům z podnikové a sociální oblasti.
www.jimcollins.com
Hansen T. MortenMORTEN T. HANSEN je profesorem managementu na University of California v Berkeley a na INSEAD. Byl profesor na Harvard Business School a získal doktorát na Stanford Graduate School of Business, kde studoval v rámci Fulbrightova stipendia. Je autorem knihy Collaboration a držitelem ocenění Administrative Science Quarterly Award za mimořádný přínos v oblasti výzkumu organizací. Byl také manažer Boston Consulting Group a pracuje rovněž jako konzultant a lektor pro firmy po celém světě.
www.mortenhansen.com