0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Firmy, které se rozhodly být skvělé

Tištěná kniha
 
429  365  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 23.9.2021 23:38
i: 40340 n: 27130269r: 11349
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.

Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.


 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Firmy, které se rozhodly být skvělé

O AUTORECH
PŘEDMLUVA
PODĚKOVÁNÍ

1. PROSPEROVÁNÍ V NEJISTÝCH ČASECH

Hledání 10X firem
Síla kontrastu
Překvapivá zjištění
Nový pohled, stejný cíl

2. 10X LÍDŘI
Jste Amundsen, nebo Scott?
Odlišné chování, ne odlišné okolnosti
Jak být jako 10X lídři?

3. DVACETIMÍLOVÝ POCHOD
Dvacetimílový pochod Johna Browna
Dvacetimílový pochod a co jsme nečekali
V čem spočívá dobrý dvacetimílový pochod
Proč příznivci dvacetimílového pochodu vítězí
Arthur Levinson: Jak naučit firmu pochodovat

4. NEJPRVE MENŠÍ NÁBOJE, POTOM DĚLOVÉ KOULE
Velké překvapení
Kreativita a disciplína
Nejprve vystřelovat menší náboje, potom dělové koule
Vystřelování nekalibrovaných dělových koulí
10X firmy se učí ze svých chyb
Empirické důkazy, ne schopnost předvídat
Znovuzrození firmy Apple: Menší náboje, dělové koule a disciplinovaná kreativita

5. VEDENÍ FIRMY NAD HRANICÍ ZÁNIKU
Produktivní paranoia
Ne všechny okamžiky v životě jsou rovnocenné

6. SMAK RECEPT
Význam SMaK receptu
Dodržování SMaK receptu s fanatickou disciplínou
Změna SMaK receptu: Paranoidní a kreativní konzistentnost
Konzistentnost a změna: Velké lidské dilema
 
7. NÁVRATNOST ŠTĚSTÍ
Štěstí nebo schopnost?
Jakou roli hraje štěstí?
Příklady šťastných a smolných událostí: Amgen versus Genentech
Vysoká návratnost štěstí
Štěstí není strategie

DOSLOV
Firmy, které se rozhodly být skvělé

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

PŘÍLOHY VÝZKUMU
Metodika
Výběr 10X firem
Výběr srovnávacích firem
Analýza dvacetimílového pochodu
Analýza inovací
Analýza principu „nejprve vystřelovat menší náboje, potom dělové koule“
Analýza rizik souvisejících s hospodařením
Analýza kategorií rizik
Analýza rychlosti jednání
Analýza SMaK receptů
Analýza štěstí
Analýza hokejové síně slávy

POZNÁMKY

 

Tištěná kniha

Datum vydání: 25. 05. 2021
Katalogové číslo: 30118
ISBN: 978-80-271-3026-9
Formát / stran: 167×240, 304 stran

Recenze

„Jim Collins … je nejvlivnější žijící myslitel v oblasti managementu.“
– Fortune

„Prostřednictvím knih Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) a Jak vybudovat trval úspěšnou firmu (Built to Last) nám pan Collins sděluje dvě významné zprávy: že skvělé vedení je pro obyčejné smrtelníky dosažitelné a že jeho uplatňováním mohou budovat skvělé instituce. A to je přesně to, co my obyčejní smrtelníci chceme slyšet.“
– Wall Street Journal

„Bývalý člen Stanford Graduate School of Business uplatňuje dlouhodobý a empiricky ověřený pohled na principy podnikání.“
– Fast Company

„Collins opět napsal knihu, která vypadá, že bude trvale úspěšnou.“
– Business Week

„Kniha, jejíž koupě se vrcholoví manažeři nemohou dočkat.“
– USA Today

„Collins vyniká v americké metodě empirického výzkumu podnikání.“
– The Economist

„Pro tohoto guru není žádná otázka příliš těžká.“
– New York Times



 

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Firmy, které se rozhodly být skvělé

Tištěná kniha

Datum vydání: 25. 05. 2021
Katalogové číslo: 30118
ISBN: 978-80-271-3026-9
Formát / stran: 167×240, 304 stran
Jazyk: Čeština

Firmy, které se rozhodly být skvělé

Tištěná kniha
 
429  365  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 23.9.2021 23:38
i: 40340 n: 27130269r: 11349
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.

Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.


 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Firmy, které se rozhodly být skvělé

O AUTORECH
PŘEDMLUVA
PODĚKOVÁNÍ

1. PROSPEROVÁNÍ V NEJISTÝCH ČASECH

Hledání 10X firem
Síla kontrastu
Překvapivá zjištění
Nový pohled, stejný cíl

2. 10X LÍDŘI
Jste Amundsen, nebo Scott?
Odlišné chování, ne odlišné okolnosti
Jak být jako 10X lídři?

3. DVACETIMÍLOVÝ POCHOD
Dvacetimílový pochod Johna Browna
Dvacetimílový pochod a co jsme nečekali
V čem spočívá dobrý dvacetimílový pochod
Proč příznivci dvacetimílového pochodu vítězí
Arthur Levinson: Jak naučit firmu pochodovat

4. NEJPRVE MENŠÍ NÁBOJE, POTOM DĚLOVÉ KOULE
Velké překvapení
Kreativita a disciplína
Nejprve vystřelovat menší náboje, potom dělové koule
Vystřelování nekalibrovaných dělových koulí
10X firmy se učí ze svých chyb
Empirické důkazy, ne schopnost předvídat
Znovuzrození firmy Apple: Menší náboje, dělové koule a disciplinovaná kreativita

5. VEDENÍ FIRMY NAD HRANICÍ ZÁNIKU
Produktivní paranoia
Ne všechny okamžiky v životě jsou rovnocenné

6. SMAK RECEPT
Význam SMaK receptu
Dodržování SMaK receptu s fanatickou disciplínou
Změna SMaK receptu: Paranoidní a kreativní konzistentnost
Konzistentnost a změna: Velké lidské dilema
 
7. NÁVRATNOST ŠTĚSTÍ
Štěstí nebo schopnost?
Jakou roli hraje štěstí?
Příklady šťastných a smolných událostí: Amgen versus Genentech
Vysoká návratnost štěstí
Štěstí není strategie

DOSLOV
Firmy, které se rozhodly být skvělé

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

PŘÍLOHY VÝZKUMU
Metodika
Výběr 10X firem
Výběr srovnávacích firem
Analýza dvacetimílového pochodu
Analýza inovací
Analýza principu „nejprve vystřelovat menší náboje, potom dělové koule“
Analýza rizik souvisejících s hospodařením
Analýza kategorií rizik
Analýza rychlosti jednání
Analýza SMaK receptů
Analýza štěstí
Analýza hokejové síně slávy

POZNÁMKY

 

Recenze

„Jim Collins … je nejvlivnější žijící myslitel v oblasti managementu.“
– Fortune

„Prostřednictvím knih Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) a Jak vybudovat trval úspěšnou firmu (Built to Last) nám pan Collins sděluje dvě významné zprávy: že skvělé vedení je pro obyčejné smrtelníky dosažitelné a že jeho uplatňováním mohou budovat skvělé instituce. A to je přesně to, co my obyčejní smrtelníci chceme slyšet.“
– Wall Street Journal

„Bývalý člen Stanford Graduate School of Business uplatňuje dlouhodobý a empiricky ověřený pohled na principy podnikání.“
– Fast Company

„Collins opět napsal knihu, která vypadá, že bude trvale úspěšnou.“
– Business Week

„Kniha, jejíž koupě se vrcholoví manažeři nemohou dočkat.“
– USA Today

„Collins vyniká v americké metodě empirického výzkumu podnikání.“
– The Economist

„Pro tohoto guru není žádná otázka příliš těžká.“
– New York Times



 

O Autorovi

Collins Jim
JIM COLLINS je autorem nebo spoluautorem šesti knih, kterých se po celém světě prodalo celkem více než deset milionů výtisků, včetně bestsellerů Jak z dobré firmy udělat skvělou (Grada, 2008), Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (Grada, 2016) a How the Mighty Fall. Svou výzkumnou a pedagogickou kariéru zahájil na Stanford Graduate School of Business, kde v roce 1992 získal ocenění Distinguished Teaching Award. V současnosti působí ve své laboratoři pro výzkum managementu ve městě Boulder v americkém státě Colorado, kde provádí výzkum, vyučuje a poskytuje konzultace vedoucím pracovníkům z podnikové a sociální oblasti.

www.jimcollins.com
 
Hansen T. Morten
MORTEN T. HANSEN je profesorem managementu na University of California v Berkeley a na INSEAD. Byl profesor na Harvard Business School a získal doktorát na Stanford Graduate School of Business, kde studoval v rámci Fulbrightova stipendia. Je autorem knihy Collaboration a držitelem ocenění Administrative Science Quarterly Award za mimořádný přínos v oblasti výzkumu organizací. Byl také manažer Boston Consulting Group a pracuje rovněž jako konzultant a lektor pro firmy po celém světě.

www.mortenhansen.com

 

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 540  -15 %
E-kniha 378  -30 %
Tištěná 254  -15 %
E-kniha 178  -30 %
Tištěná 244  -30 %
E-kniha 208  -30 %
Tištěná 502  -15 %
E-kniha 351  -30 %
Tištěná 399  -15 %
E-kniha 279  -30 %
Tištěná 297  -15 %
E-kniha 208  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.