Funky Business navždy
Jak si užít kapitalismus
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
319 Kč 223 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 16204 n: 24786346r: 5329Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5329 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Vzpomeňte si, jaké to bývalo dřív. V podnikání šlo především o to, aby lidé nosili ty správné, předpisově šedé obleky a často používali kapesník. Firmy žily v jednotvárnosti.
A pak... Věci se změnily. Šedá už nebyla jedinou barvou. Byla zde najednou spousta různých barev, možností, úkolů, konkurentů, hádanek a krizí.
Firemní svět objevil funk.
První kniha našich autorů - Funky Business - čerpala právě z této mnohobarevné firemní palety. Povzbuzovala manažery z celého světa, aby vzali barvu ve spreji a vytvořili ty nejpestřejší a nejvelkolepější vzory, jaké si jen umí představit.
Svět jim podlehl. Funky Business byl dosud vydán v 31 jazycích ve více než 60 zemích světa. Byl zvolen jednou z nejlepších ekonomických publikací všech dob a stále se v rekordních objemech prodává po celém světě. Pokračování této knihy, Karaoke kapitalismus, se neslo na funkové vlně a také se stalo mezinárodním bestsellerem.
Tvůrci Funky Business navždy aneb Jak si užít kapitalismus, Kjell A Nordström a Jonas Ridderstrale, jsou nyní velmi žádáni jako řečníci. V přehledu Thinker 50 se umístili na 9. místě.
Autoři vzali Funky Business a předělali ho tak, aby odpovídal nové ekonomické realitě. Pusťte se do něj! Funky business "jede" na plné pecky a přitom si stále uchovává čistotu funku.
Funky Business navždy aneb Jak si užít kapitalismus obsahuje nespočet nových příkladů, které Kjell a Jonas shromáždili při svém celosvětovém pátrání po skutečném významu funku. Původní myšlenky byly znova přezkoumány, důkladně prověřeny a zhodnoceny. Všechny tóny šedi byly odstraněny. Užijte si kapitalismus! Buďte navždy funky!
Black Friday - 30 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Funky Business navždy
PŘEDMLUVA 9
Stvořena k explozi
O této knize
Otepluje se
Funky pravdy pro nýmandy a něco navrch
FUNKY ČASY 21
Bitva mozků 26
Třetí informační revoluce 27
Revidované revoluce 30
Funky business je skutečně globální
Funky business znamená více konkurence ve všem a všude
Funky business vyžaduje kreativní hledání diferenciace
Funky business vyžaduje tvůrčí přístup k organizaci
Funky business staví management a řízení do popředí
Funky business nám dává moc
Vzhůru do funky budoucnosti 40
SÍLY FUNKU 45
Technologie: nekonečný příboj 48
Digitální data
Digitální sny
Instituce: přestavba mauzoleí 57
Instituce kapitalismu
Národní stát
Politické strany
Věčná firma
Rodina
Hodnoty: od teleskopů ke kaleidoskopům 67
Pracovní hodnoty
Fúze v globální vesnici
Duchovní prázdnota
Deregulace života: odsouzeni ke svobodě 71
Jak zvládnout chaos
FUNKY VESNICE 77
Společnost nadbytku 79
Tržní horečka
Nesmyslná nabídka
Nulové komunikační náklady
Návrat náročného zákazníka
Boj o pozornost
Současnost: společnost fungující v reálném čase 87
Éra aukcí
Společnost založená na intelektu 92
Konkurence založená na kompetencích
Propojená společnost 96
Dálný západ
Dálný východ
Uzavřený východ
Blízké Tady
Atd.
Rychlíci a loudalové
Mocní termiti
Společnost bez jasných hranic 106
Fragmentovaná společnost 109
Polarizace
Tribalizace
Individualizace
Po-spo-jo-va-ná společnost 113
Vítěz bere vše 115
Konkurence podle receptu
FUNKY A. S. 121
Funky a. s. je zaměřená 125
Úzké zaměření
Vyprázdněné zaměření
Cílené zaměření
Funky a. s. využívá pákový efekt 134
Vnitřní pákový efekt
Průmyslový pákový efekt
Nadnárodní pákový efekt
Funky a. s. je inovativní 142
Inovace změnou strategie
Inovace rychlostí
Inovace chytrostí
Naslouchat zákazníkům a ignorovat je
Kombinování heterogenity a homogenity
Funky a. s. je heterarchická 153
Funky model 155
Sedm rysů funky firmy
Recept na úspěch? 160
FUNKY VY 163
Smysluplné vedení 168
Směr - dej mi vizi
Experimentování - odpusť mi
Vzdělání - rozviň mě
Osobní přístup - vnímej mě
Ukažte, co ve vás je 184
Buďte jedineční 186
Staňte se firmou 188
Zapojte se 189
Dreamanagement 191
CÍTIT SE FUNKY 195
Toto je podstata toužebných snů 198
Od lokality k organizaci
Poslední tabu 203
Infinitní inovace 207
Pocitová strategie
Budování emocionálního podnikání
Průměrní to nikdy nevyhrají
AUTOŘI FOTOGRAFIÍ 219
O Autorovi
Nordström A KjellV Thinkers 50, prvním oficiálním žebříčku filozofů managementu, obsadili Kjell Nordström a Jonas Ridderstrale devátou příčku v rámci celého světa, v Evropě jsou dokonce jedničkou. (www.thinkers50.com) Získal na Stockholm School of Economics titul Ph.D v oblasti mezinárodního obchodu. Je čelní představitel nové, v Evropě zakotvené generace guruů businessu, schopných proniknout šílenstvím a nadsázkou obklopující globální ekonomiku. Jejich kouzlo působí celosvětově a díky svému svěžímu pohledu na současný svět podnikání se stali jedněmi z nejvyhledávanějších a nejoceňovanějších řečníků. Jeho první kniha Funky business aneb Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci je manifestem toho, co naše doba žádá od firem a těch, kdo je řídí. Zatím byla přeložena do je dnatřiceti jazyků. Kniha nedávno obsadila šestnácté místo na žebříčku nejlepších ekonomických publikací všech dob. Jejich druhá kniha Karaoke kapitalismus je o tom, jak uspět ve světě karaoke kapitalismu. Karaoke ekonomice vládnou jedinci s neomezenou možností volby. Problémy v podnikání přináší fakt, že karaoke k lub hostí také institucionalizované napodobeniny. Plagiátoři jsou všude. Jejich třetí kniha Funky business navždy obsahuje nespočet nových příkladů, které Kjell a Jonas shromáždili při svém celosvětovém pátrání po skutečném významu funku. Původní myšlenky byly znova přezko umány, důkladně prověřeny a zhodnoceny. Všechny tóny šedi byly odstraněny. Svět je možná jiný, ale my jsme navždy funky - funky pro všechny časy. Navštivte www.funkybusinessforever.com a dozvíte se víc.