0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Hyperkinetická porucha a poruchy chování

Paclt Ivo a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 3941
E-kniha
PDF
302
Ihned ke stažení
i: 24144 n: 24769615r: 3941
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Problematika hyperkinetické poruchy, poruch chování a agresivity u dětí je u nás tématem čím dál tím víc diskutovaným. Publikace pana doktora Paclta se dotýká všech těchto oblastí a přináší čtenářům jak teoretické vysvětlení, tak i praktické rady a doporučení. Kniha je určena nejenom odborníkům, psychologům, psychiatrům a vychovatelům, ale i rodičům dětí s diagnózou hyperkinetické poruchy a dalších, souvisejících poruch.

Z obsahu knihy Hyperkinetická porucha a poruchy chování

OBSAH
PŘEDMLUVA
1.
HYPERKINETICKÝ SYNDROM: KLINICKÝ OBRAZ
A DIAGNOSTIKA
Ivo Paclt
1.1
Úvod, výskyt ADHD v populaci
1.2
Primární charakteristika
1.2.1
Deficit pozornosti
1.2.2
Hyperaktivita
1.2.3
Impulzivita
1.3
Diagnostická kritéria pro ADHD (ICD-10, DSM-IV)
1.4
Přidružené příznaky
1.4.1
Velká výkonnostní variabilita při plnění úkolů
1.4.2
Zdravotní problémy hyperkinetických dětí
1.4.3
Poruchy spánku
1.4.4
Komorbidní poruchy (emoční poruchy a poruchy chování)
1.4.5
Zneužívání drog, alkoholu a ADHD

Literatura
2.
ETIOLOGIE A BIOLOGICKÉ ASPEKTY ADHD
Ivo Paclt
2.1
Úvod
2.2
Kognitivní aspekty ADHD
2.3
Neurobiologické a funkční systémy CNS u hyperkinetického syndromu
2.3.1
Nejdůležitější anatomické struktury u ADHD
2.3.2
Zobrazovací metody, EEG a evokované potenciály
2.3.3
PET, SPECT, emisní xenonová tomografie EEG a evokované potenciály
2.4
Nejdůležitější genetické aspekty hyperkinetického syndromu
2.5
Neurochemie ADHD – biologické a fyziologické aspekty
2.6
Pokus o etiopatogenetickou diferenciaci jednotlivých subtypů u ADHD
2.6.1
Shrnutí

Literatura
3.
BIOCHEMICKÉ MARKERY A GENETICKÝ VÝZKUM ADHD
I. Paclt, J. Koudelová, A. Křepelová, M. Kopečková, P. Bauer a P. Uhlíková
3.1
Úvod
3.2
Genetické a biochemické markery transmiterových systémů
3.2.1
Dopaminergní systém
(DRD2, DRD4, DRD3, DRD5, MAO, DAT1)
3.2.2
Noradrenergní systém (ADRA2, DBH)
3.2.3
Serotoninový systém (5-HTR, 5-HTT)
3.2.4
GABA systém GABA (A3, B3)
3.2.5
SNAP25
3.3
Diskuse
3.4
Shrnutí

Literatura
4.
PSYCHODIAGNOSTIKA HYPERKINETICKÉHO SYNDROMU (ADHD) U DĚTÍ
Radek Ptáček
4.1
Úvod
4.2
Postup vyšetření
4.2.1
Klinická část
4.2.2
Testová část
4.3
Obraz hyperkinetického syndromu ve WISC-III
4.4
Počítačové testy pozornosti
4.5
Shrnutí

Literatura
5.
VÝVOJOVÉ ASPEKTY JEDNOTLIVÝCH NOSOGRAFICKÝCH SKUPIN A HYPERKINETICKÝ SYNDROM
Ivo Paclt
5.1
Úvod
5.2
Tiky, Tourettův syndrom a obsedantně-kompulzivní porucha
5.3
Bipolární porucha a schizofrenie
5.4
Hyperkinetická porucha
5.5
Shrnutí

Literatura
6.
ZVLÁŠTNOSTI PSYCHOFARMAKOLOGIE DĚTSKÉHO
A DOROSTOVÉHO VĚKU
Ivo Paclt
6.1
Věkem dané rozdíly klinických účinků psychotropních látek
6.2
Farmakokinetika psychotropních látek
6.3
Farmakodynamika psychotropních látek
6.4
Závěry pro praktickou aplikaci psychofarmak v dětském
a dorostovém věku
6.5
Praktická aplikace psychofarmak v dětském a dorostovém věku

Literatura
7.
SOUČASNOST A PERSPEKTIVY PSYCHOFARMAKOTERAPIE
ADHD / HYPERKINETICKÉ PORUCHY
Ivo Paclt
7.1
Úvod
7.2
Mechanismus účinku psychofarmak u ADHD
7.3
Stimulancia
7.3.1
Stimulancia s prodlouženým vylučováním
7.4
Psychofarmakoterapie bez použití stimulancií
7.4.1
Atomoxetin
7.4.2
Tricyklická antidepresiva
7.4.3
Bupropion
7.4.4
Alfa2 agonisté
7.4.5
Klonidin
7.5
Psychofarmaka užívaná zejména u farmakorezistentních pacientů a u komorbidity ADHD a poruch chování
7.5.1
Risperidon
7.5.2
Karbamazepin
7.5.3
Lithium
7.6
Další psychofarmaka zkoumaná pro eventuální užití v léčbě ADHD
7.7
Shrnutí – perspektivy léčby hyperaktivní poruchy

Literatura
8.
STIMULANCIA V SOUČASNOSTI A MINULOSTI
V ČESKÉ REPUBLICE
Ivo Paclt
8.1
Indikace stimulncií, praxe v České republice
8.2
Mechanismus účinku
8.3
Absorpce a metabolismus stimulancií
8.4
Kognitivní účinky stimulancií
8.5
Dávkování stimulancií v dětské psychiatrii
8.6
Dávkování stimulancií v psychiatrii dospělých
8.7
Dlouhodobé terapeutické účinky methylfenidátu
8.8
Nežádoucí účinky stimulancií
8.9
Dlouhodobé nežádoucí účinky stimulancií
8.10
Riziko závislosti
8.11
Lékové interakce
8.12
Kontraindikace
8.13
Závěrečné poznámky, stimulancia v ambulantní praxi

Literatura
9.
PSYCHOTERAPEUTICKÁ A PSYCHOSOCIÁLNÍ INTERVENCE U ADHD/HYPERKINETICKÉ PORUCHY
Ivo Paclt
9.1
Úvod
9.2
Pravidla psychosociální intervence a psychoterapeutických přístupů
9.3
Psychoterapeutická a psychosociální intervence s prokázanou
účinností u ADHD/hyperkinetické poruchy
9.3.1
Kognitivní behaviorální intervence dítěte se zaměřením
na dětského pacienta s ADHD/hyperkinetickou poruchou
9.3.2
Klinická behaviorální terapie zaměřená na rodiče a učitele
9.3.3
Nejdůležitější zásady práce s rodiči v rámci behaviorální
terapie
9.3.4
Přímý management jednotlivých případů ADHD/hyperkinetické poruchy s ohledem na individuální potřeby dětí v „reálných
situacích“ (ve škole, v rodině)
9.3.5
Komplexní intenzivní behaviorální léčba
9.3.6
Kombinovaná behaviorální a farmakologická léčba

Literatura
10.
PROBLEMATIKA ADHD VE ŠKOLE
Radek Ptáček
10.1
Úvod
10.2
Základní pedagogické postupy
10.3
Problémové chování ve třídě a jeho zvládání

Literatura
11.
HYPERKINETICKÝ SYNDROM V DOSPĚLOSTI
Ivo Paclt
11.1
Úvod
11.2
Vývojové aspekty
11.3
Diagnóza ADHD v dospělosti dle DSM-IV
11.3.1
ADHD s hyperaktivitou v dospělosti (dle DSM-IV)
11.3.2
ADHD s převažující poruchou pozornosti v dospělosti
(dle DSM-IV)
11.4
Účinek farmakoterapie u ADHD v dospělosti
11.4.1
Stimulancia
11.4.2
Atomoxetin a antidepresiva
11.4.3
Atomoxetin
11.4.4
Tricyklická antidepresiva
11.4.5
Desipramin, imipramin
11.4.6
Nortriptylin
11.4.7
Bupropion
11.4.8
Venlafaxin
11.4.9
Buspiron
11.4.10
Trazodon
11.4.11
Inhibitory reuptaku serotoninu
11.4.12
Inhibitory monoaminooxidázy
11.4.13
Stabilizátory nálady
11.4.14
Alfa2-ardrenergní agonisté
11.4.15
Antipsychotika
11.4.16
Kombinovaná psychofarmakologie
11.4.17
Nonfarmakologické terapeutické intervence
11.5
Shrnutí

Literatura
12.
PORUCHY CHOVÁNÍ
Ivo Paclt
12.1
Diagnostika poruch chování
12.2
Longitudinální studie
12.3
Biologické faktory, hyperkinetický syndrom, kombinace psychosociální a biologické etiologie poruchy chování
12.4
Genetické aspekty poruch chování, abúzu alkoholu a antisociálních projevů u problémových dětí a jejich rodičů
12.5
Genetické aspekty asociálního chování u adolescentů a dospělých
12.6
Předpovědi poruch chování podle raného temperamentu
12.7
Kontinuita a přetrvávání antisociálních vzorců chování
12.8
ADHD, porucha chování a riziko závislosti
12.9
Sociální faktory
12.10
Kognitivně-behaviorální techniky v léčbě poruch chování
12.10.1
Psychoterapie a socioterapeutické přístupy k dětem
a adolescentům s poruchami chování
12.11
Farmakoterapie poruch chování u dětí a adolescentů
12.11.1
Risperidon a ostatní atypická antipsychotika (neuroleptika)
12.11.2
Nežádoucí účinky atypických antipsychotik
12.11.3
Klinické užití risperidonu a quetiapinu u poruch chování
12.12
Lithium a poruchy chování v dětském a adolescentním věku
12.12.1
Lithium u poruch chování v dětském a adolescentním věku
12.12.2
Nežádoucí účinky, rizika intoxikace, kontraindikace
12.12.3
Pravidla pro klinické použití lithia
12.13
Karbamazepin
12.13.1
Užití v dětské a dorostové psychiatrii
12.14
Kyselina valproová
12.14.1
Kyselina valproová v léčbě poruch chování
12.14.2
Nežádoucí účinky
12.15
Stimulancia u poruch chování
12.16
Klonidin
12.16.1
Kontraindikace
12.16.2
Klonidin v léčbě poruch chování
12.16.3
Bupropion
12.16.4
Propranolon
12.16.5
Trazodon
12.17
Antidepresiva
12.18
Atomoxetin
12.19
Kombinovaná farmakoterapie
12.20
Shrnutí, doporučení pro praxi

Literatura
13.
BIPOLÁRNÍ PORUCHA V DĚTSKÉM A DOROSTOVÉM VĚKU
Ivo Paclt
13.1
Úvod – epidemiologie bipolární poruchy u dětí a adolescentů
13.2
Diagnóza bipolární poruchy v dětském a adolescentním věku
13.3
Diferenciální diagnostika bipolární poruchy, bipolární porucha ADHD a porucha chování
13.4
Terapie bipolární poruchy
13.5
Vedení pacienta s bipolární poruchou
13.6
Závěr

Literatura

PŘÍLOHY
Dlouhodobé sledování účinků stimulancií, strukturovaná vyšetření.
Škálovací postupy (manuál posuzovacích stupnic užívaných u pacientů
s ADHD a u pacientů s komorbidní depresivní poruchou)
Příloha 1
Dlouhodobé sledování účinků aponeuronu v léčbě dětí s hyperkinetickým syndromem
Ivo Paclt, Ivana Růžičková, Jitka Brunclíková, Jakub Florián
Příloha 2
Škála Connersové pro rodiče: Dotazník pro rodiče
Příloha 3
Škála Connersové: Dotazník pro učitele
Příloha 4
Škála Wenderova, struktorované vyšetření ADHD pro dospělé (WURS)
Příloha 5
Dotazník dětských depresí
Příloha 6
Manuál pro neurologické vyšetření subtilních příznaků

SEZNAM ZKRATEK

Věcný rejstřík

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.61MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Hyperkinetická porucha a poruchy chování
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.61MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Hyperkinetická porucha a poruchy chování

Paclt Ivo a kolektiv
Problematika hyperkinetické poruchy, poruch chování a agresivity u dětí je u nás tématem čím dál tím víc diskutovaným. Publikace pana doktora Paclta se dotýká všech těchto oblastí a přináší čtenářům jak teoretické vysvětlení, tak i praktické rady a doporučení. Kniha je určena nejenom odborníkům, psychologům, psychiatrům a vychovatelům, ale i rodičům dětí s diagnózou hyperkinetické poruchy a dalších, souvisejících poruch.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 3941
E-kniha
PDF
302
Ihned ke stažení
i: 24144 n: 24769615r: 3941

Z obsahu knihy Hyperkinetická porucha a poruchy chování

OBSAH
PŘEDMLUVA
1.
HYPERKINETICKÝ SYNDROM: KLINICKÝ OBRAZ
A DIAGNOSTIKA
Ivo Paclt
1.1
Úvod, výskyt ADHD v populaci
1.2
Primární charakteristika
1.2.1
Deficit pozornosti
1.2.2
Hyperaktivita
1.2.3
Impulzivita
1.3
Diagnostická kritéria pro ADHD (ICD-10, DSM-IV)
1.4
Přidružené příznaky
1.4.1
Velká výkonnostní variabilita při plnění úkolů
1.4.2
Zdravotní problémy hyperkinetických dětí
1.4.3
Poruchy spánku
1.4.4
Komorbidní poruchy (emoční poruchy a poruchy chování)
1.4.5
Zneužívání drog, alkoholu a ADHD

Literatura
2.
ETIOLOGIE A BIOLOGICKÉ ASPEKTY ADHD
Ivo Paclt
2.1
Úvod
2.2
Kognitivní aspekty ADHD
2.3
Neurobiologické a funkční systémy CNS u hyperkinetického syndromu
2.3.1
Nejdůležitější anatomické struktury u ADHD
2.3.2
Zobrazovací metody, EEG a evokované potenciály
2.3.3
PET, SPECT, emisní xenonová tomografie EEG a evokované potenciály
2.4
Nejdůležitější genetické aspekty hyperkinetického syndromu
2.5
Neurochemie ADHD – biologické a fyziologické aspekty
2.6
Pokus o etiopatogenetickou diferenciaci jednotlivých subtypů u ADHD
2.6.1
Shrnutí

Literatura
3.
BIOCHEMICKÉ MARKERY A GENETICKÝ VÝZKUM ADHD
I. Paclt, J. Koudelová, A. Křepelová, M. Kopečková, P. Bauer a P. Uhlíková
3.1
Úvod
3.2
Genetické a biochemické markery transmiterových systémů
3.2.1
Dopaminergní systém
(DRD2, DRD4, DRD3, DRD5, MAO, DAT1)
3.2.2
Noradrenergní systém (ADRA2, DBH)
3.2.3
Serotoninový systém (5-HTR, 5-HTT)
3.2.4
GABA systém GABA (A3, B3)
3.2.5
SNAP25
3.3
Diskuse
3.4
Shrnutí

Literatura
4.
PSYCHODIAGNOSTIKA HYPERKINETICKÉHO SYNDROMU (ADHD) U DĚTÍ
Radek Ptáček
4.1
Úvod
4.2
Postup vyšetření
4.2.1
Klinická část
4.2.2
Testová část
4.3
Obraz hyperkinetického syndromu ve WISC-III
4.4
Počítačové testy pozornosti
4.5
Shrnutí

Literatura
5.
VÝVOJOVÉ ASPEKTY JEDNOTLIVÝCH NOSOGRAFICKÝCH SKUPIN A HYPERKINETICKÝ SYNDROM
Ivo Paclt
5.1
Úvod
5.2
Tiky, Tourettův syndrom a obsedantně-kompulzivní porucha
5.3
Bipolární porucha a schizofrenie
5.4
Hyperkinetická porucha
5.5
Shrnutí

Literatura
6.
ZVLÁŠTNOSTI PSYCHOFARMAKOLOGIE DĚTSKÉHO
A DOROSTOVÉHO VĚKU
Ivo Paclt
6.1
Věkem dané rozdíly klinických účinků psychotropních látek
6.2
Farmakokinetika psychotropních látek
6.3
Farmakodynamika psychotropních látek
6.4
Závěry pro praktickou aplikaci psychofarmak v dětském
a dorostovém věku
6.5
Praktická aplikace psychofarmak v dětském a dorostovém věku

Literatura
7.
SOUČASNOST A PERSPEKTIVY PSYCHOFARMAKOTERAPIE
ADHD / HYPERKINETICKÉ PORUCHY
Ivo Paclt
7.1
Úvod
7.2
Mechanismus účinku psychofarmak u ADHD
7.3
Stimulancia
7.3.1
Stimulancia s prodlouženým vylučováním
7.4
Psychofarmakoterapie bez použití stimulancií
7.4.1
Atomoxetin
7.4.2
Tricyklická antidepresiva
7.4.3
Bupropion
7.4.4
Alfa2 agonisté
7.4.5
Klonidin
7.5
Psychofarmaka užívaná zejména u farmakorezistentních pacientů a u komorbidity ADHD a poruch chování
7.5.1
Risperidon
7.5.2
Karbamazepin
7.5.3
Lithium
7.6
Další psychofarmaka zkoumaná pro eventuální užití v léčbě ADHD
7.7
Shrnutí – perspektivy léčby hyperaktivní poruchy

Literatura
8.
STIMULANCIA V SOUČASNOSTI A MINULOSTI
V ČESKÉ REPUBLICE
Ivo Paclt
8.1
Indikace stimulncií, praxe v České republice
8.2
Mechanismus účinku
8.3
Absorpce a metabolismus stimulancií
8.4
Kognitivní účinky stimulancií
8.5
Dávkování stimulancií v dětské psychiatrii
8.6
Dávkování stimulancií v psychiatrii dospělých
8.7
Dlouhodobé terapeutické účinky methylfenidátu
8.8
Nežádoucí účinky stimulancií
8.9
Dlouhodobé nežádoucí účinky stimulancií
8.10
Riziko závislosti
8.11
Lékové interakce
8.12
Kontraindikace
8.13
Závěrečné poznámky, stimulancia v ambulantní praxi

Literatura
9.
PSYCHOTERAPEUTICKÁ A PSYCHOSOCIÁLNÍ INTERVENCE U ADHD/HYPERKINETICKÉ PORUCHY
Ivo Paclt
9.1
Úvod
9.2
Pravidla psychosociální intervence a psychoterapeutických přístupů
9.3
Psychoterapeutická a psychosociální intervence s prokázanou
účinností u ADHD/hyperkinetické poruchy
9.3.1
Kognitivní behaviorální intervence dítěte se zaměřením
na dětského pacienta s ADHD/hyperkinetickou poruchou
9.3.2
Klinická behaviorální terapie zaměřená na rodiče a učitele
9.3.3
Nejdůležitější zásady práce s rodiči v rámci behaviorální
terapie
9.3.4
Přímý management jednotlivých případů ADHD/hyperkinetické poruchy s ohledem na individuální potřeby dětí v „reálných
situacích“ (ve škole, v rodině)
9.3.5
Komplexní intenzivní behaviorální léčba
9.3.6
Kombinovaná behaviorální a farmakologická léčba

Literatura
10.
PROBLEMATIKA ADHD VE ŠKOLE
Radek Ptáček
10.1
Úvod
10.2
Základní pedagogické postupy
10.3
Problémové chování ve třídě a jeho zvládání

Literatura
11.
HYPERKINETICKÝ SYNDROM V DOSPĚLOSTI
Ivo Paclt
11.1
Úvod
11.2
Vývojové aspekty
11.3
Diagnóza ADHD v dospělosti dle DSM-IV
11.3.1
ADHD s hyperaktivitou v dospělosti (dle DSM-IV)
11.3.2
ADHD s převažující poruchou pozornosti v dospělosti
(dle DSM-IV)
11.4
Účinek farmakoterapie u ADHD v dospělosti
11.4.1
Stimulancia
11.4.2
Atomoxetin a antidepresiva
11.4.3
Atomoxetin
11.4.4
Tricyklická antidepresiva
11.4.5
Desipramin, imipramin
11.4.6
Nortriptylin
11.4.7
Bupropion
11.4.8
Venlafaxin
11.4.9
Buspiron
11.4.10
Trazodon
11.4.11
Inhibitory reuptaku serotoninu
11.4.12
Inhibitory monoaminooxidázy
11.4.13
Stabilizátory nálady
11.4.14
Alfa2-ardrenergní agonisté
11.4.15
Antipsychotika
11.4.16
Kombinovaná psychofarmakologie
11.4.17
Nonfarmakologické terapeutické intervence
11.5
Shrnutí

Literatura
12.
PORUCHY CHOVÁNÍ
Ivo Paclt
12.1
Diagnostika poruch chování
12.2
Longitudinální studie
12.3
Biologické faktory, hyperkinetický syndrom, kombinace psychosociální a biologické etiologie poruchy chování
12.4
Genetické aspekty poruch chování, abúzu alkoholu a antisociálních projevů u problémových dětí a jejich rodičů
12.5
Genetické aspekty asociálního chování u adolescentů a dospělých
12.6
Předpovědi poruch chování podle raného temperamentu
12.7
Kontinuita a přetrvávání antisociálních vzorců chování
12.8
ADHD, porucha chování a riziko závislosti
12.9
Sociální faktory
12.10
Kognitivně-behaviorální techniky v léčbě poruch chování
12.10.1
Psychoterapie a socioterapeutické přístupy k dětem
a adolescentům s poruchami chování
12.11
Farmakoterapie poruch chování u dětí a adolescentů
12.11.1
Risperidon a ostatní atypická antipsychotika (neuroleptika)
12.11.2
Nežádoucí účinky atypických antipsychotik
12.11.3
Klinické užití risperidonu a quetiapinu u poruch chování
12.12
Lithium a poruchy chování v dětském a adolescentním věku
12.12.1
Lithium u poruch chování v dětském a adolescentním věku
12.12.2
Nežádoucí účinky, rizika intoxikace, kontraindikace
12.12.3
Pravidla pro klinické použití lithia
12.13
Karbamazepin
12.13.1
Užití v dětské a dorostové psychiatrii
12.14
Kyselina valproová
12.14.1
Kyselina valproová v léčbě poruch chování
12.14.2
Nežádoucí účinky
12.15
Stimulancia u poruch chování
12.16
Klonidin
12.16.1
Kontraindikace
12.16.2
Klonidin v léčbě poruch chování
12.16.3
Bupropion
12.16.4
Propranolon
12.16.5
Trazodon
12.17
Antidepresiva
12.18
Atomoxetin
12.19
Kombinovaná farmakoterapie
12.20
Shrnutí, doporučení pro praxi

Literatura
13.
BIPOLÁRNÍ PORUCHA V DĚTSKÉM A DOROSTOVÉM VĚKU
Ivo Paclt
13.1
Úvod – epidemiologie bipolární poruchy u dětí a adolescentů
13.2
Diagnóza bipolární poruchy v dětském a adolescentním věku
13.3
Diferenciální diagnostika bipolární poruchy, bipolární porucha ADHD a porucha chování
13.4
Terapie bipolární poruchy
13.5
Vedení pacienta s bipolární poruchou
13.6
Závěr

Literatura

PŘÍLOHY
Dlouhodobé sledování účinků stimulancií, strukturovaná vyšetření.
Škálovací postupy (manuál posuzovacích stupnic užívaných u pacientů
s ADHD a u pacientů s komorbidní depresivní poruchou)
Příloha 1
Dlouhodobé sledování účinků aponeuronu v léčbě dětí s hyperkinetickým syndromem
Ivo Paclt, Ivana Růžičková, Jitka Brunclíková, Jakub Florián
Příloha 2
Škála Connersové pro rodiče: Dotazník pro rodiče
Příloha 3
Škála Connersové: Dotazník pro učitele
Příloha 4
Škála Wenderova, struktorované vyšetření ADHD pro dospělé (WURS)
Příloha 5
Dotazník dětských depresí
Příloha 6
Manuál pro neurologické vyšetření subtilních příznaků

SEZNAM ZKRATEK

Věcný rejstřík

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 431 -20 %
Tištěná 569
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace