0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Integrované řízení výroby

Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
429
Sklademi
Ještě dnes předáme knihu
dopravci a zítra si ji můžete číst!

Poslední aktualizace skladu 25.2.2017 9:22
i: 19856 n: 24744865r: 7224
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
365
Ihned ke stažení
i: 19857 n: 24791074r: 7224
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci komplexního nástroje - operativního řízení výroby, který vedle integrovaného operativního plánování zahrnuje operativní evidenci výroby, metody zajištění cílů a změnové řízení. Integrace vnitropodnikového procesu tvorby hodnot je předpokladem řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce. Realizaci těchto principů a tržní flexibility umožňuje komplexní standardizace, včetně mozaiky datové základny firmy. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem a studentům ekonomických a technických vysokých škol. Je nezbytnou pomůckou pro tvůrce i realizátory softwaru z oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.

Tištěná kniha

Datum vydání: 14. 02. 2014
Katalogové číslo: 3473
ISBN: 978-80-247-4486-5
Formát / stran: 167×240, 368 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 18.1MB | 9.3MB | 20.2MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Integrované řízení výroby
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub

Tištěná kniha

Datum vydání: 14. 02. 2014
Katalogové číslo: 3473
ISBN: 978-80-247-4486-5
Formát / stran: 167×240, 368 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 18.1MB | 9.3MB | 20.2MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Integrované řízení výroby

Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci komplexního nástroje - operativního řízení výroby, který vedle integrovaného operativního plánování zahrnuje operativní evidenci výroby, metody zajištění cílů a změnové řízení. Integrace vnitropodnikového procesu tvorby hodnot je předpokladem řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce. Realizaci těchto principů a tržní flexibility umožňuje komplexní standardizace, včetně mozaiky datové základny firmy. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem a studentům ekonomických a technických vysokých škol. Je nezbytnou pomůckou pro tvůrce i realizátory softwaru z oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
429
Sklademi
Ještě dnes předáme knihu
dopravci a zítra si ji můžete číst!

Poslední aktualizace skladu 25.2.2017 9:22
i: 19856 n: 24744865r: 7224
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
365
Ihned ke stažení
i: 19857 n: 24791074r: 7224

Recenze

Nejsou zde žádné recenze. Přihlaste se a napište první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace