0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Introverti a extroverti

Jak spolu vycházet a vzájemně se doplňovat

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
280  238  -15 %
Ihned ke stažení
i: 21947 n: 24795775r: 8375
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
329  149  -55 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 05.8.2020 13:58
i: 21946 n: 24752983r: 8375
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jste extrovert, introvert, nebo se cítíte "někde mezi" – jako centrovert?
Co introverti a extroverti potřebují, co jim jde, a kde by se naopak měli mít na pozoru?
Jak extrovertní a introvertní vlastnosti ovlivňují naše myšlení, emoce a jednání?
Jak lze silné stránky introvertů a extrovertů využít při vedení lidí a prodeji?
Jak jsou na tom introverti a extroverti ve stresových situacích?
Jak dělat věci v souladu se svým typem osobnosti - například při sportu nebo učení?
Jak mohou lidé s odlišnými vlastnostmi nejlépe spolupracovat a všichni z toho profitovat?

Na tyto a řadu dalších otázek vám odpoví čtivá a zajímavá knížka, určená všem introvertům, extrovertům a také centrovertům. Dozvíte se v ní, jak žít podle vlastního založení, jak využívat svých silných stránek a nebát se slabých. Na řadě příkladů uvidíte, jak introverti a extroverti přistupují k sobě samým a k jiným lidem, a lépe jim porozumíte. Poznáte, že vzájemná spolupráce odlišných osobností je obohacující a přínosná pro obě strany a že je možné dosáhnout stejně dobrých výsledků různými cestami. Pochopíte, kolik se toho můžeme od sebe navzájem naučit a kolik můžeme společně dokázat. V závěru knihy pak najdete test, v němž zjistíte, nakolik jste osobností introvertní, nebo extrovertní.

Knížka navazuje na bestseller "Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům".

Z obsahu knihy Introverti a extroverti

O autorce 7
Poděkování 9
Předmluva
Anne M. Schüllerová 11
Hans-Uwe L. Köhler 13
Úvod 15
Osobnost. Kde se bere. Co ji utváří.
Co znamená rozdílnost. 18

ČÁST PRVNÍ:
INTROVERTI – EXTROVERTI – CENTROVERTI

1. Introverze a extroverze: Fakta a mýty 27
Introverti a extroverti: Biologické rozdíly 29
Jiné přednosti, jiné překážky 37
Mýtus 1: Extroverti jsou sociálně přístupnější než introverti 68
Mýtus 2: Introverti se neumějí tak dobře prosadit jako extroverti 69
Mýtus 3: Introverti a extroverti se k sobě prostě nehodí 69
Mýtus 4: Extrovertem či introvertem jsme podle situace 70
To nejdůležitější v kostce 73
Exkurz: Kapitola jen pro centroverty (konečně!) 74

2. Od „já“ k „my“: Jak nás formuje společnost 80
I pro introverty: Tlupa jako princip 81
Dozrávání v introverta či extroverta 83
Společnost 2.0: Sociální média z perspektivy introvertů a extrovertů 89
Introverti a extroverti: Společně jinak 93
To nejdůležitější v kostce 109

3. Život nepostrádající smysl: Jak žít podle svého založení
v cizích revírech 111
Smysl: Rozhodnout se, co je podstatné 112
Vlastní koutek – na opačné straně komfortní zóny 114
Extrovert v revíru introvertů 118
Introvert v revíru extrovertů 124
To nejdůležitější v kostce 132

ČÁST DRUHÁ:
ROZDÍLY MEZI INTROVERTY A EXTROVERTY V PRAXI

4. Jak dosáhnout téhož – ale po svém! 135
Cíl 1: Pohyb 137
Cíl 2: Učení 145
To nejdůležitější v kostce 155
5. Vedení 156
Introvertní manažer a extrovertní ředitelka 158
Čtyři velké úkoly vedoucího pracovníka při komunikaci 162
Úkol 1: Vyrovnat se s rozmanitostí 164
Úkol 2: Elektronická komunikace 168
Úkol 3: Motivovat ty nejlepší – a také ostatní 172
Úkol 4: Poskytnutí jistoty 177
To nejdůležitější v kostce 184

6. Prodej 185
Prodej si žádá osobnost 186
Extrovertní prodejce: Útočník, který vás nadchne 190
Introvertní prodejce: Nesmělý posluchač 192
Centrovertní prodejci: Nenápadné hvězdy 193
Introvertní a extrovertní zákazníci 194
To nejdůležitější v kostce 199

7. Setkání ve stresových situacích: Komunikace, ve které jde
o vzájemné ujasňování postavení 200
Komunikace, ve které jde o postavení: Prostředky moci 201
I ve stresu být sám sebou 205
Postavení introvertů a extrovertů 208
Pět aspektů souvisejících s postavením 213
Když narazí introverti na extroverty… 235
To nejdůležitější v kostce 239
8. Společně, ale každý po svém 240

Test: Jste introvert, nebo extrovert? 244
Poznámky 247
Literatura 254

Tištěná kniha

Datum vydání: 20. 11. 2014
Katalogové číslo: 3689
ISBN: 978-80-247-5298-3
Formát / stran: 167×240, 264 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.6MB | 13.2MB | 3.6MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Introverti a extroverti

Tištěná kniha

Datum vydání: 20. 11. 2014
Katalogové číslo: 3689
ISBN: 978-80-247-5298-3
Formát / stran: 167×240, 264 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.6 MB | 13.2 MB | 3.6 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
78% 13 hlasů

Introverti a extroverti

Jak spolu vycházet a vzájemně se doplňovat

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
280  238  -15 %
Ihned ke stažení
i: 21947 n: 24795775r: 8375
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
329  149  -55 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 05.8.2020 13:58
i: 21946 n: 24752983r: 8375
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jste extrovert, introvert, nebo se cítíte "někde mezi" – jako centrovert?
Co introverti a extroverti potřebují, co jim jde, a kde by se naopak měli mít na pozoru?
Jak extrovertní a introvertní vlastnosti ovlivňují naše myšlení, emoce a jednání?
Jak lze silné stránky introvertů a extrovertů využít při vedení lidí a prodeji?
Jak jsou na tom introverti a extroverti ve stresových situacích?
Jak dělat věci v souladu se svým typem osobnosti - například při sportu nebo učení?
Jak mohou lidé s odlišnými vlastnostmi nejlépe spolupracovat a všichni z toho profitovat?

Na tyto a řadu dalších otázek vám odpoví čtivá a zajímavá knížka, určená všem introvertům, extrovertům a také centrovertům. Dozvíte se v ní, jak žít podle vlastního založení, jak využívat svých silných stránek a nebát se slabých. Na řadě příkladů uvidíte, jak introverti a extroverti přistupují k sobě samým a k jiným lidem, a lépe jim porozumíte. Poznáte, že vzájemná spolupráce odlišných osobností je obohacující a přínosná pro obě strany a že je možné dosáhnout stejně dobrých výsledků různými cestami. Pochopíte, kolik se toho můžeme od sebe navzájem naučit a kolik můžeme společně dokázat. V závěru knihy pak najdete test, v němž zjistíte, nakolik jste osobností introvertní, nebo extrovertní.

Knížka navazuje na bestseller "Síla introvertů - Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům".

Z obsahu knihy Introverti a extroverti

O autorce 7
Poděkování 9
Předmluva
Anne M. Schüllerová 11
Hans-Uwe L. Köhler 13
Úvod 15
Osobnost. Kde se bere. Co ji utváří.
Co znamená rozdílnost. 18

ČÁST PRVNÍ:
INTROVERTI – EXTROVERTI – CENTROVERTI

1. Introverze a extroverze: Fakta a mýty 27
Introverti a extroverti: Biologické rozdíly 29
Jiné přednosti, jiné překážky 37
Mýtus 1: Extroverti jsou sociálně přístupnější než introverti 68
Mýtus 2: Introverti se neumějí tak dobře prosadit jako extroverti 69
Mýtus 3: Introverti a extroverti se k sobě prostě nehodí 69
Mýtus 4: Extrovertem či introvertem jsme podle situace 70
To nejdůležitější v kostce 73
Exkurz: Kapitola jen pro centroverty (konečně!) 74

2. Od „já“ k „my“: Jak nás formuje společnost 80
I pro introverty: Tlupa jako princip 81
Dozrávání v introverta či extroverta 83
Společnost 2.0: Sociální média z perspektivy introvertů a extrovertů 89
Introverti a extroverti: Společně jinak 93
To nejdůležitější v kostce 109

3. Život nepostrádající smysl: Jak žít podle svého založení
v cizích revírech 111
Smysl: Rozhodnout se, co je podstatné 112
Vlastní koutek – na opačné straně komfortní zóny 114
Extrovert v revíru introvertů 118
Introvert v revíru extrovertů 124
To nejdůležitější v kostce 132

ČÁST DRUHÁ:
ROZDÍLY MEZI INTROVERTY A EXTROVERTY V PRAXI

4. Jak dosáhnout téhož – ale po svém! 135
Cíl 1: Pohyb 137
Cíl 2: Učení 145
To nejdůležitější v kostce 155
5. Vedení 156
Introvertní manažer a extrovertní ředitelka 158
Čtyři velké úkoly vedoucího pracovníka při komunikaci 162
Úkol 1: Vyrovnat se s rozmanitostí 164
Úkol 2: Elektronická komunikace 168
Úkol 3: Motivovat ty nejlepší – a také ostatní 172
Úkol 4: Poskytnutí jistoty 177
To nejdůležitější v kostce 184

6. Prodej 185
Prodej si žádá osobnost 186
Extrovertní prodejce: Útočník, který vás nadchne 190
Introvertní prodejce: Nesmělý posluchač 192
Centrovertní prodejci: Nenápadné hvězdy 193
Introvertní a extrovertní zákazníci 194
To nejdůležitější v kostce 199

7. Setkání ve stresových situacích: Komunikace, ve které jde
o vzájemné ujasňování postavení 200
Komunikace, ve které jde o postavení: Prostředky moci 201
I ve stresu být sám sebou 205
Postavení introvertů a extrovertů 208
Pět aspektů souvisejících s postavením 213
Když narazí introverti na extroverty… 235
To nejdůležitější v kostce 239
8. Společně, ale každý po svém 240

Test: Jste introvert, nebo extrovert? 244
Poznámky 247
Literatura 254

O Autorovi

Löhken Sylvia
Je (introvertní) žena slova. Přednáší, píše knihy a odborné články, vede semináře a koučuje zajímavé lidi. Jejím velkým tématem je otázka, jak si nejlépe zorganizovat život v závislosti na tom, jací jsme. Jako žádaná odbornice na introvertní a extrovertní komunikaci pomáhá Sylvia Löhkenová tichým i méně tichým lidem, aby lépe rozuměli sami sobě i druhým a byli úspěšní s tím, co jim bylo dáno do vínku – na vysokých školách a v e výzkumných institucích, ve vedoucích pozicích a na kongresech, v konferenčních sálech i v soužití s druhými. Díky profesnímu působení v oblasti vědy a managementu vědy i mezinárodní spolupráce (Německo a Japonsko) zná Sylvia Löhkenová z dlouhodobé zkušenosti překážky, které mohou při spolupráci a komunikaci mezi introverty a extroverty vzniknout – stejně jako příležitosti, které se nabízejí, pok ud pochopíme, akceptujeme a využijeme příslušné rozdíly. Kniha Sylvie Löhkenové Leise Menschen – starke Wirkung (v češtině vyšla pod názvem Síla introvertů, Grada, 2013) se stala v roce 2012 v Německu bestsellerem se značným mediálním ohlasem a v německy ml uvící oblasti přispěla k rozšíření povědomí o onom drobném rozdílu mezi introverty a extroverty. V mnoha komunikačních kanálech se pak tento rozdíl stal důležitým společenským tématem, které se týká m noha lidí a mnoho lidí zajímá. Přední německý týdeník Der Spiegel v srpnu 2012 zvolil sílu introvertů jako téma pro svůj titulní článek. Ve stejném roce byla Sylvia Löhkenová oceněna jako přednášející roku. Sylvia Löhkenová žije se svým mužem a synem mezi Bonnem a Berlínem a mezi německou a americkou kulturou. Ráda se obklopuje dobrými knihami, lidmi, kteří mají víc otázek než odpovědí, a klidným prostředím. Kontakt: intros-extros.com youtube.com/user/LeiseMenschenTV twitter.com/IntrosExtros

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 229  -15 %
E-kniha 195  -15 %
Tištěná 246  -15 %
Tištěná 271  -15 %
E-kniha 230  -15 %
Tištěná 229  -15 %
Tištěná 186  -15 %
E-kniha 158  -15 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.